Ja, echt fantastischquote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Het gaat echt beter dan je (en we) ooit had(den) kunnen denken he?
Wat fijn!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
heb net vernomen dat het met fokke en nol ook goed gaat
en van sukke weet ik het ook , dus wij (pk en ik ) zijn helemaal blij
Yep,quote:
beter had hij niet terecht kunnenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Yep,
nu ze allemaal op een byzonder goede plaats zijn, maak ik me bijna geen zorgen meer over mijn kiendjes.
i agreequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beter had hij niet terecht kunnen
Webcam sessie gehad, was leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
heb net vernomen dat het met fokke en nol ook goed gaat
en van sukke weet ik het ook , dus wij (pk en ik ) zijn helemaal blij
sorry voor de huilbui......quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Webcam sessie gehad, was leuk
Maar ik moet nodig een andere webcam kopen, da's inmiddels wel duidelijk
Waren ze maar eens stilquote:
Da's goed om te lezen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Yep,
nu ze allemaal op een byzonder goede plaats zijn, maak ik me bijna geen zorgen meer over mijn kiendjes.
Ik heb hier echt twee zwaar verontruste katers nu.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
De relatie tussen Nelis en Sjefke is op zijn zachtst gezegd vreemd
Net was het echt 5 minuten vechten, heb een klein stukje kunnen filmen:
[ link | afbeelding ]
Echt, een geschreeuw, geblaas, gespuug, gegrom, gemiauw! En Nelis met een dikke staart rond de tafel rennend (Sjefke zat op een stoel onder tafel)
En als ik dan boos roep dat ze moeten stoppen en de snoepjespot van Greys pak dan komen ze zij aan zij aan (Nelis had nog helemaal een dikke staart) en staan ze kopjes aan elkaar gevend te bedelen en eten
wut?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hoer echt twee zwaar verontruste katers nu.
Ja erg he, ik liet hem bij mn zusje zien en haar poezen gingen met dikke staart richting het kattenluik om te kijken waar die indringers warenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hier echt twee zwaar verontruste katers nu.
Ze zitten elkaar aan te kijken en dan rond te kijken met een heeeeeeel groot vraagteken boven hun hoofdjes
Ja he, ik ben ook zo blij met alletweequote:
Hummer zit nog steeds bovenaan de trap op wachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja erg he, ik liet hem bij mn zusje zien en haar poezen gingen met dikke staart richting het kattenluik om te kijken waar die indringers waren
[..]
Ja he, ik ben ook zo blij met alletwee
Ja hequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer zit nog steeds bovenaan de trap op wacht![]()
Ik ookquote:Terecht dat je blij bent, ik vind ze geweldig!
Cat, I'm a kittycat, and I miauwmiauwmiauw and I miauwmiauwmiauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
En toen het Nelis te knus werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Awww lief
En ze gingen niet vechten?
Ik had het koud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten we het nog even over hebben met Tombo denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat; ik kon de halve kamer vegen en dweilen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Owwww damn
Dat verdom ik echt kuikens voeren...
Hij is mooier, glanst meer en voelt qua vacht beter aanquote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor Tombo![]()
Wat merk je dan aan Nelis sinds hij Cb heeft?
quote:Nelis vind het niks
Dat wilde ik ook vragenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker hoor Tombo![]()
Wat merk je dan aan Nelis sinds hij Cb heeft?
En goede ontlasting dus, nice.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Wat is er anders aan dan?
[..]
Hij is mooier, glanst meer en voelt qua vacht beter aan
Coole filmpjes he
Nou ja, ik had hem eerst in het halletje opgesloten met zn kuiken, maar hij ging huilenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihi! Sjef!![]()
Dusch.... prooidieren altijd in een klein kamertje voeren.![]()
Ja, ik vind het al zo stoer dat ie nu CB zonder warm water eetquote:Wel knap hoor, dat hij zo snel al wist wat hij ermee moest.Voor mesjeu Nelis zal het allemaal wat ingewikkeld zijn denk ik.
"Gewoon" bij de dierenarts hier... Die ook CB verkooptquote:Waar heb je de kuikens eigk gehaald? Ik ken er hier minimaal 2 die dat ook zeer zouden waarderen.
Oh, ik kijk niet als ze kauwenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb jaren i een dierenwinkel gewerkt en we verkochten ze ook veel.
Maar ik kan dat niet aanzien als een kat zo'n kuikentje sloopt
Ja, en ook gewoon niet meer een ontzettende meur als ze naar de bak waren geweest voor een grote boodschapquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En goede ontlasting dus, nice.
Da's een stuk handiger ja. Hopelijk accepteert Sjef de volgende keer het halletje. Maja, da's lastig als je elke dag daar je maatje hoort brullen dat hij ERUIHUIT wil! (en laat dat eten maar zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik had hem eerst in het halletje opgesloten met zn kuiken, maar hij ging huilenMaar nu weet ie hoe en wat, dus dat gaat volgende keer goed hoop ik
(vorige katten kregen ze altijd gewoon buiten als tractatie)
quote:[..]
Ja, ik vind het al zo stoer dat ie nu CB zonder warm water eet
En het hoeft niet van mij, als ie wil mag het
Ik ga eens kijken of Lupa ze heeft.quote:[..]
"Gewoon" bij de dierenarts hier... Die ook CB verkoopt
Neeeeeeeeeeeeee, levend zou ik nooit kunnen!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Had je ze levend gegeven? Of hoe doe je dat?
Ik zit er namelijk over te denken om die van ons een keer een muisje te geven
quote:
Ik negeer het als ik spelfouten maakquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik negeer het als ik spelfouten maak
Wij willen het juist doen om te zien hoe die met iets levends om gaat, vogels komen nooit dichtbij genoeg (balkon 18 hoog). Dat hij botten kapot kan bijten en opeten weten we al, hij heeft ooit een kippenpoot te pakken gehadquote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, levend zou ik nooit kunnen!
Je kan een pak diepvries-eendagskuikens kopen bij sommige dierenspeciaalzaken, die heb ik ontdooid voor ze
Nou, dat vind ik dan toch zieligquote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij willen het juist doen om te zien hoe die met iets levends om gaat, vogels komen nooit dichtbij genoeg (balkon 18 hoog). Dat hij botten kapot kan bijten en opeten weten we al, hij heeft ooit een kippenpoot te pakken gehad
zo kwam ik wel van mijn muisjes af die ik over had, (te groot waren ) voor mijn agaam. (ook maar een paar hoor) geeft zo'n zooiquote:Op donderdag 4 november 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan toch zielig
Ik bedoel, zouden ze er één vangen ofzo, buiten, dan mogen ze hem houden en opeten (deden de vorige katten ook), want dan ga ik er van uit dat het niet echt een slim/goed muisje is, aangezien hij zich laat vangenMaar een muis geen kans geven en aan de kat geven...
Tja, ik weet het niet, levend voerenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zo kwam ik wel van mijn muisjes af die ik over had, (te groot waren ) voor mijn agaam. (ook maar een paar hoor) geeft zo'n zooi
Nee!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
What's for dinner?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een magnetronquote:Op zondag 7 november 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
ehh, klein vraagje, maar wat doet nelis in je oven?
Ja he, ik moet af en toe alleen al om zn kop lachenquote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik blijf me verbazen over dat verrassende uiterlijk van Nelis. Het is zo'n aparte
Hij is echt momenteel mijn forumfavoriet. De ouwe gek
Natúúrlijk!!quote:Er is al 39 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, hij gaat tegenover Draakje liggen (met een pad ertussen want Draakje hield niet van te nauw contactquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een brok in mijn keel.![]()
![]()
Wat beschrijf je het mooi en wat een prachtige foto's. Niks engs aan. Juist lief, zo lekker opgekruld met de roosjes erbij.En Sjefke die afscheid neemt. Wat heeft hij een prachtige ouwe dag bij je gehad.
![]()
Het doet me denken aan hoe ik Siets begroef, ook een doos maar ipv roosjes een tv-gids.
Krijgt hij een plekje in je tuin?
Dag Nelis, prachtige ouwe schreeuwerige sukkelige lieve kater!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
hij was op, en volgens mij was hij gelukkig
Nee, volgens mij Sjefke, die hing in mn nek mee te skypenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij heeft het zo goed bij jou gehad en ik krijg gewoon weer natte ogen bij de gedachte dat hij vannacht met jou om zich heen is gaan slapen.
Tombo![]()
Rust zacht lieve mooie Nelis![]()
Tombo, was het nou Nelis die ik toen op de achtergrond heb horen miauwen?
Ik helemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Die foto's, wat mooi!en nu zit ik dus zowat te janken hè
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |