Erger dan een Telegraaf lezer.quote:Chelsea FC zegt:
whahhahahaha
ik akn nivou 2 niet halen
je wilt ik ga universiteit
ik ben blij met nivou 2
als ik haal
soepje? zegt:
lol
wat doe je dan ?
Chelsea FC zegt:
timmerman
ik wil eigenlijk boukunde groot doen
maar ik heb eerts nivou 2 diploma nodig
om dat te doen
want dat si nivou 4
snap je
drm doe ikd it nu ff
maar ik ga zoizo niet stoppen met timmerman
hwhahaaha
soepje? zegt:
dus je gaat eerst nivo 2 halen dan bouwkunde niveau 4?
Chelsea FC zegt:
yep
boukudne nivou 4 is met tekenen enzo
en je moet huizen verkoepn enzo
is iets minder dan architectuur want dat is vooropleiding voor architect
als je dat heb t je kan hbo architetc doen
soepje? zegt:
maar je moet goed zijn in wiskunde om bouwkunde succesvol af te kunnen ronden.
Chelsea FC zegt:
yeppp
ik zie wel amn
anders ga ik weer andere opleidng doen
soepje? zegt:
zal ik een voorbeeld sommetje geven?
Chelsea FC zegt:
nee man
ik snap niet stelling van pythogauras
soepje? zegt:
maar is makkelijk
Chelsea FC zegt:
nope
soepje? zegt:
F = A * B, was is A als F 10 is en B 50?
Chelsea FC zegt:
5000
soepje? zegt:
Zulke som kan je in de Eindexamen verwachten, dus als je dat kan moet je meteen naar leraar gaan en zeggen dat je bouwkunde wilt doen
Ja man 5000 is goed
FOK!ers die kunnen lezenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit msn gesprek:
[..]
Erger dan een Telegraaf lezer.
Antiklacht: Hij heeft tenminste architectuur goed geschreven![]()
Ik heb alleen de titel gelezen.quote:
Mensen met een hartquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb alleen de titel gelezen.
En daarnaast kreeg ik tijdens het gesprek tenenkrommend pijn in mijn hart.
Is het antwoord 0,20 ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit msn gesprek:
[..]
Erger dan een Telegraaf lezer.
Antiklacht: Hij heeft tenminste architectuur goed geschreven![]()
xDquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Ibanez16 het volgende:
Ik wilde m'n parkietje een kusje geven, toen pikte hij keihard in m'n lip.
Uhu,quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
![]()
Doe je nou stoer omdat je het antwoord weet?
Dat hebben je ouders verzonnen omdat je een cheilognatopalatoschisis hebt !!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zat in groep vijf en we hadden een glijbaan van ijs gemaakt...
ik denk lachen dus ik ga bij een 18 jarige op z'n nek en hij rent er keihard vanaf.
hij flikkert op z'n bek, al m'n voortanden door m'n lippen heen (moest m'n lip er overheen tillen om ze eraf te krijgen) overal bloed, zieke shit xD
dat is mijn verhaal.
Tijdens m'n eerste voetbalwedstrijd (na 6 jaar niet meer gevoetbald te hebben) kreeg ik kramp in beide kuiten tegelijk. Moesten dus twee man aan te pas komen om het 'weg te strekken'. Vergeet het nooit weer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Kramp in m'n kuit. Godverdomme wat was dat ondraaglijk.
Au inderdaad dat heb ik ook gehad en staat in de top 2. En het dan niet loskrijgen dus naar de eh moeten met een handdoek over je lulquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
Toen mijn penis tussen mijn rits kwam.
Misschien een idee om ondergoed te gaan dragen in de toekomst?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Au inderdaad dat heb ik ook gehad en staat in de top 2. En het dan niet loskrijgen dus naar de eh moeten met een handdoek over je lul![]()
Andere item in de top 2 was toen ik over een stang viel en zo hard de grond raakte met mijn hoofd(faceplant) dat mijn bovenlip openscheurde en mijn neus brak, die combo aan mijn gezicht was zo fokking pijnlijk.
ik ben 66, wat is ondergoed?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien een idee om ondergoed te gaan dragen in de toekomst?
mensen met een kleine penisquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien een idee om ondergoed te gaan dragen in de toekomst?
Konden ze het beter een verbrijzelijzer noemen !quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:44 schreef megalomaan het volgende:
Ik heb vorig jaar bij het slopen van een huis een vingerkootje verbrijzeld met een breekijzer
Maar je ziet er niks meer van.
quote:
hahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ummm waar zal ik beginnen;
- Gat in mn hoofd
- Stukje van mn vinger af tijdens een vakantiebaantje. ( Een pneumatische beitel hakte een stukje van mn vinger af, je zag zelfs mn bot)
- Van een dak van de garage gevallen en daardoor 2 gebroken benen
TS poept op zijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Klaploper het volgende:
Lichamelijk dan. TS komt niet van zijn zolderkamer vandaan dus heeft nooit pijn. Behalve soms bij het poepen.
Verdubbel "- hockeystick stoppen met mijn hoofd" voor mij. 2 keer binnen 5 minuten. en daarna een hockeybal er tegen aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
- voet wassen met kokend water was pijnlijk
- hockeystick stoppen met mijn hoofd
- gaspit uitdoen met mijn pols
- brommer stoppen met mijn scheenbeen
- skateboard stoppen met mijn tanden
- ruit poetsen met mijn elleboog
- vliegende glas in de kroeg tegenhouden met mijn gezicht
- traangas
- plank & roestige spijker aan mijn voet vastmaken door van een dak te springen
en er is nog veel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat deed jou lichamelijk pijn?quote:
Same here. En geen beetje ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Oeh, die heb ik ook gehad maar toen tegen m'n hoofd met als gevolg een hersenschudding tijdens de kampioenswedstrijd nog wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef ShevaJB het volgende:
Toen iemand de bal weg wilde trappen uit het 16 meter gebied maar in plaats van de bal mijn keel raakte omdat ik de bal weg wilde koppen. Dat was geen pretje.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Verdubbel "- hockeystick stoppen met mijn hoofd" voor mij. 2 keer binnen 5 minuten. en daarna een hockeybal er tegen aan.ik had een bult ter grote van een hockeybal op mijn hoofd, ik snel nd kleedkamer, er op drukken entoen pats sprong ie openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik wou niet naar de dokter maar verder spelen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik ook... Uiteindelijk toch naar de dokter gegaan in de rust. En toen verloren... Welke club hockey je?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een bult ter grote van een hockeybal op mijn hoofd, ik snel nd kleedkamer, er op drukken entoen pats sprong ie open![]()
en ik wou niet naar de dokter maar verder spelen
Iemand die met een knie vol omhoog jaagde tegen mijn hoofd. Ook lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook gehad maar toen tegen m'n hoofd met als gevolg een hersenschudding tijdens de kampioenswedstrijd nog wel.![]()
Maar gewonnen en 's avonds net zo hard meegefeest.
Maar pijnlijker was toch wel het breken van m'n enkel.
nergens, ooit 1 blauwe mandaag gedaan bij amhc, vooral vd feesten, de hockey feesten zijn legendarisch mijn hockeyskills daarentegen nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook... Uiteindelijk toch naar de dokter gegaan in de rust. En toen verloren... Welke club hockey je?
Okquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens, ooit 1 blauwe mandaag gedaan bij amhc, vooral vd feesten, de hockey feesten zijn legendarisch mijn hockeyskills daarentegen niet_!
ik was gewoon oprecht nieuwsgierig niet gelijk zo hehquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was gewoon oprecht nieuwsgierig niet gelijk zo heh
Wat heb jij een verschrikkelijk leuke UI!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:58 schreef Wootism het volgende:
Dubbele middenoor ontsteking!
Toen wilde ik echt dood...
quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef n8n het volgende:
Een hockeystick die achter mijn zak bleef hangen
Godveryeah! Weer een hockeyer.. Doet inderdaad pijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef n8n het volgende:
Een hockeystick die achter mijn zak bleef hangen
klinkt niet echt als een nr 1 ofzow.,..quote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef humorduck28 het volgende:
Dat ik bij mijn oom (ik was toen nog 14 jaar) met een vlieger en al, in een rozenstruik liep en viel.
Had een korte broek aan, waardoor mijn benen werden beschadigd. Heel veel sneeen, schrammen en doorns in mijn been.. Heb nu nog littekens (al bijna 20 jaar geleden) op mijn benen daarvan
. Domme actie.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat hebben je ouders verzonnen omdat je een cheilognatopalatoschisis hebt !!
Was tijdens gym op schoolquote:Op zondag 5 september 2010 00:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Godveryeah! Weer een hockeyer.. Doet inderdaad pijn
Onmogelijk.quote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef 08gnoT. het volgende:
3 maanden niet kunnen poepen. Daar vielen alle botbreuken en vleeswonden bij in het niet.
emoquote:Op zondag 5 september 2010 00:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Was tijdens gym op school![]()
de pijn die het actueelst blijft is die van de keer dat ik tegelijk met een vlees- en broodmes in de strakgespannen huid tussen mijn duim en wijsvinger sneed. Dat voel ik elke keer weer als ik er aan denk (nu dus ook)
Gatverquote:Op zondag 5 september 2010 00:46 schreef n8n het volgende:
Een gebroken bot voelde ik niet, zag dat iets uit m'n hand stak, duwde het zonder het te beseffen terug
damnquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef 08gnoT. het volgende:
3 maanden niet kunnen poepen. Daar vielen alle botbreuken en vleeswonden bij in het niet.
Nog erger dan emo, ze zaten vast in het messenblok, ik zet m'n linker hand er op om met m'n andere hand de messen los te trekken. Het was een leerzame ervaringquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
emo![]()
ah dude, als ik er alleen al aan denk doet het pijn xD
Nog veel vervelender was dat ik een week later op vakantie ging, niet zeker wist of dat nog door kon gaan en eenmaal daar (Rhodos) het water niet in kon met mijn gipsquote:
Dude, sweet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Nog erger dan emo, ze zaten vast in het messenblok, ik zet m'n linker hand er op om met m'n andere hand de messen los te trekken. Het was een leerzame ervaring
Ik heb veel van zulke stomme verwondingen:quote:
Uhm.. dankje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk leuke UI!
Nooit wandelen met Hans, Hans is domquote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Scheur helemaal bovenin mn opperarmbeen, eigenlijk in het schoudergewricht na een motorongeluk. Eind 2008 gebeurd, nu nog altijd een zwakke plek![]()
Voetballen op blote voeten en dan je kleine teen die opeens bovenop je voet ligt.![]()
Wandelen met de hond, niet uitkijken waar je loopt en op een plank met een verroeste spijker trappen die er aan de bovenkant weer uit kwam. En daarna 4 kilometer naar huis moeten lopen omdat hans geen telefoon of iets dergelijks bij zich had.
dat is echt een klote gevoel jahquote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef Flashwin het volgende:
Kaakchirurg die vol insnijdt op mn zenuw denkende dat deze verdoofd was.
Heb dan ook al niet teveel meegemaakt buiten dat. Behalve een dubbele gecompliceerde beenbreuk door een verkeersongeluk, dit jaar 10 jaar geleden. Ik zat op een scooter, en werd aangereden door een auto. Maar daar voelde ik door de adrealine niet al teveel van (gelukkig). Heb ook daarvan een paar littekens nog, buiten het feit dat ik nog dagelijks aangepaste schoenen daardoor moet hebben, en nog steeds last heb.quote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt niet echt als een nr 1 ofzow.,..
maarjah.
Ik voel met je meequote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Voetballen op blote voeten en dan je kleine teen die opeens bovenop je voet ligt.![]()
Dat dubbele beenbreuk herken ik dus, maar ik werd volledig onder narcose gebracht, waarschijnlijk omdat ik veel bloed had verloren. Door de adrealine vernam ik dit allemaal niet. Ook meerdere pennen in mijn been. Was goed kapot. Nog steeds dagelijks last.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef De_Melkboer het volgende:
Verschillende dingen:
- Met mijn stuitje op een uitstekende tentharing gaan zitten, dan ga je ongeveer onderuit
- Een bovenfrees door mijn nagels en vingerkootjes jagen, de repen hingen er bij, dat ging na 5 minuten erg zeer doen
- Een dubbele beenbreuk door een aanrijding, en in het ziekenhuis moesten ze 2 pennen door het bot boren onder plaatselijke verdoving. Als ze in je poot boren resoneert dat alsof ze in je schedel boren
- Een houtsplinter schuin, dwars door de nagel, 1 cm. de vinger in, en die er dan weer uittrekken
Maar voor de rest viel het wel mee
Waarom?quote:Op zondag 5 september 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Met een nietpistool in mijn hand laten(!) schieten![]()
Handig, éen in de categorie peuk op je hand uit laten drukkenquote:Op zondag 5 september 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Met een nietpistool in mijn hand laten(!) schieten![]()
Een gehele verdoving dat durfde de arts niet bij me, ik was geschept door een auto die 70 reed, terwijl ik met de fiets overstak, en daardoor 1 gebroken been, 1 gekneusd, en een enorme hersenschudding.quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat dubbele beenbreuk herken ik dus, maar ik werd volledig onder narcose gebracht, waarschijnlijk omdat ik veel bloed had verloren. Door de adrealine vernam ik dit allemaal niet. Ook meerdere pennen in mijn been. Was goed kapot. Nog steeds dagelijks last.
Oke. En was het de weddenschap waard? Ik zou me voor geen goud mij laten pijnigen, althans niet lichaamlijk.quote:
Nja, het was ook niet helemaal de bedoeling dat dat gebeurdequote:Op zondag 5 september 2010 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke. En was het de weddenschap waard? Ik zou me voor geen goud mij laten pijnigen, althans niet lichaamlijk.maar jah, zo heeft ieder zijn eigen.
Dan denk ik dat je door je hersenschudding geen volledige narcose mocht hebben. Ik had een helm op, die mijn leven heeft gered. De auto die mij schepte had een vaartje van 30, maar ik had op zich ook een snelheid van 20. Door de klap ben ik gaan vliegen, en op de grond gesmakt. Alles heb ik bewust, al dan niet met een vertraging, meegemaakt. Maar op een fiets met 70 aangereden worden is helemaal heftig.quote:Op zondag 5 september 2010 01:26 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Een gehele verdoving dat durfde de arts niet bij me, ik was geschept door een auto die 70 reed, terwijl ik met de fiets overstak, en daardoor 1 gebroken been, 1 gekneusd, en een enorme hersenschudding.
Mijn vader was er bij, en die was wel blij en redeneerde, zolang het schreeuwt leeft het nog. Daarna ben ik bijna een week kwijt uit mijn geheugen.
Ow dat had ik er uit begrepen. Sorry dan.quote:Op zondag 5 september 2010 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het was ook niet helemaal de bedoeling dat dat gebeurde
Ijzeren noppen zijn inderdaad kut, heb ik ook een keer gehad met bevroren handen..quote:Op zondag 5 september 2010 11:46 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb zo vaak pijn moeten doorstaan op het voetbalveld, niet normaalEen wedstrijd in de winter, het vroor en ik maakte een sliding, gaat zo'n dikke lompe gast met z'n ijzeren noppen vol in m'n hand staan. Damn dat deed zeer.
Herkenbaarquote:Op zondag 5 september 2010 11:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ijzeren noppen zijn inderdaad kut, heb ik ook een keer gehad met bevroren handen..
En ze staan honderden keren op je tenen, uiteindelijk had ik een blaar onder mijn nagel die niet wegging omdat ik elke week toch weer ging voetballen en het weer vergroot werd
quote:Op zondag 5 september 2010 12:05 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Mijn pols breken en dan niet de pols zelf maar de zetpil die ik kreeg
quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef pindaplukker het volgende:
Het recht/terug zetten van been nadat deze uit het gips kwam, zeer pijnlijk.
En zo hard op een punaise gaan zitten dat deze vast kwam te zitten in het bot. Heb em er met een tang uit moeten halen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
xD
doe nog een keer na en film het, dat MOET ik gewoon zien
"wat is het pijnlijkste wat je ooit het meegemaakt?"quote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef Lexis het volgende:
Het leuke was dat ik er niets van gevoeld heb omdat ik volgens mij dwars door een zenuw ben heengegaan. Het is dan ook onverdoofd gehecht, dat prikte alleen een beetje.
Oja toch wel een keer, er moest een kies getrokken worden (melktand) alleen de verdoving was niet helemaal goed en er zat nog een wortel aan. Die verdomde tandarts bleef maar trekken en draaien.quote:
Stel je wat aan zegquote:
Nou het zijn krampen in je buik waarbij je denkt dat je liever doodgaat dan dat je 3 dagen daar aan vast zitquote:
Kan je het vergelijken met blaasontsteking? Want dan valt het meequote:
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat pijnlijker is als wat ik zojuist opschreef.quote:
Nee.quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan je het vergelijken met blaasontsteking? Want dat valt mee
Ik moest bij jou mooie verhaaltje wel even denken of het echt wasquote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat pijnlijker is als wat ik zojuist opschreef.
Sorry, maar dat is het gewoon niet.
Moeten wij dat overtreffen dan?quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat pijnlijker is als wat ik zojuist opschreef.
Sorry, maar dat is het gewoon niet.
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moeten wij dat overtreffen dan?
Stoer van je hoor
Nee hoor, ik zeg alleen dat je je aanstelt als je zegt dat het pijnlijkste is je menstruatie.quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moeten wij dat overtreffen dan?
Stoer van je hoor
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Konden ze het beter een verbrijzelijzer noemen !
Ik voorspel een eenzame toekomst voor jou.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen dat je je aanstelt als je zegt dat het pijnlijkste is je menstruatie.
Godsklere als je mijn vriendin was en je liep erover te bitchen dan zette ik je aan het werk.
Afwas, dweilen, stofzuigen, strijken etc
Bij ieder meisje is het anders en daar zul je nooit iets van afwetenquote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen dat je je aanstelt als je zegt dat het pijnlijkste is je menstruatie.
Godsklere als je mijn vriendin was en je liep erover te bitchen dan zette ik je aan het werk.
Afwas, dweilen, stofzuigen, strijken etc
quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Bij ieder meisje is het anders en daar zul je nooit iets van afweten
Van 3,5 meter hoog naar beneden gelazerd en de klap opgevangen met mn schouderquote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moest bij jou mooie verhaaltje wel even denken of het echt wasWat had je gedaan dat je arm er los aanhing?
Mislukte zelfmoordpogingenquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog naar beneden gelazerd en de klap opgevangen met mn schouder
Uit de boomhut gevallen toen ik klein was, langs een één of andere spijker geschaafd. Pijnlijk maar nog altijd beter dan pijnlijke momenten in de niet lichamelijke zinquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog naar beneden gelazerd en de klap opgevangen met mn schouder
Het verhaal is pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"wat is het pijnlijkste wat je ooit het meegemaakt?"!
Heftig man!quote:
Jij weet niet hoe dat voelt, en daar zul je nooit achterkomen ook.quote:
Dat heb ik bijna wekelijks. Word je random midden in de nacht wakker en dan schiet het voor een halve minuut ofzo in je been. Godverdomme wat doet dat een pijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:47 schreef SinofEnvy het volgende:
Oja en de wortelkanaalbehandeling die ik maar besloot zonder verdoving te nemen
quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef MissyN het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe dat voelt, en daar zul je nooit achterkomen ook.
Je hebt er meiden bij die 3 dagen lang bijna niet kunnen lopen door die verdomde buikkrampen.
Dus zeg niet dat het aanstellerij is, want daar kun je niet over oordelen!![]()
Ik wordt trouwens niet goed van al die misselijkmakende verhalen van sommige fokkerser staan echt supperanzige überpijnlijke situaties tussen.
Nee, klopt. Ik dacht, die verdovingen zijn altijd kut, in de zin van dat je daarna nog uren met een half verlamd gezicht loopt, en een wortelkanaalbehandeling kan toch niet zó erg zijn? Ik bikkel hem wel ff.quote:
Zwakke maag?quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ik wordt trouwens niet goed van al die misselijkmakende verhalen van sommige fokkerser staan echt supperanzige überpijnlijke situaties tussen.
die over menstruatiepijnen natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zwakke maag?
Ik weet niet over welke verhalen je het hebt...
Als in Pipa geschoten?quote:Op zondag 5 september 2010 16:37 schreef willemwaus het volgende:
In m'n rechter bovenbeen geschoten, pijn voel je pas dag erna![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
Teen stoten tegen de deur. Dat doet 20 seconden echt ZO ZEER HE.
Jup, 9mm beretta tijdens m'n werkquote:
Godsklere, wat ben jij een pauperquote:Op zondag 5 september 2010 16:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die over menstruatiepijnen natuurlijk
quote:Op zondag 5 september 2010 17:02 schreef Zware_jongen het volgende:
Twee dagen na je besnijdenis zo`n stijve krijgen dat een aantal hechtingen openscheuren...
Dat heb ik ook elke week wel. Ik begin er aan te wennen.quote:Op zondag 5 september 2010 15:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna wekelijks. Word je random midden in de nacht wakker en dan schiet het voor een halve minuut ofzo in je been. Godverdomme wat doet dat een pijn.
Waarom zou je je überhaubt laten besnijdenquote:Op zondag 5 september 2010 17:02 schreef Zware_jongen het volgende:
Twee dagen na je besnijdenis zo`n stijve krijgen dat een aantal hechtingen openscheuren...
Nee dat is mn andere schouderquote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heftig man!Vandaar ook die pijnlijke schouder altijd.
![]()
Denk eens na achterlijke debiel.quote:Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaubt laten besnijden![]()
lichtquote:Op zondag 5 september 2010 16:40 schreef summer2bird het volgende:
Heb nog niets echt pijnlijks gehad. Behalve dan zo nu en dan een snoeiharde steek in me kuiten en mijn buik, verder nergens last van maar licht voornamelijk ook aan dat ik hoge pijngrens heb.
Daar gaat Brennie verandering in brengen zodat ik niet mee zovaak hoef te rukkenquote:
Penispomp te hard opgepompt?quote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
Denk eens na achterlijke debiel.Medische noodzaak misschien?
Ik heb het over loshangende armen en verbrijzelde vingersquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zwakke maag?
Ik weet niet over welke verhalen je het hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HorrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je geen last van je armen toen je daar uiteindelijk mee klaar was?quote:Op maandag 6 september 2010 01:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Auto om boom gevouwen.Ik heb er wel van geleerd, het is bij die ene keer gebleven.
Dat heb ik dus 3 ochtenden achter elkaar gehad, de rest van de dag had ik er gewoon spierpijn vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb dit elke weekquote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus 3 ochtenden achter elkaar gehad, de rest van de dag had ik er gewoon spierpijn van![]()
Nee last van 1 arm, die op 2 plaatsen gebroken was.quote:Op maandag 6 september 2010 02:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Had je geen last van je armen toen je daar uiteindelijk mee klaar was?
Jij hebt 't getypt en ik heb 't gelezen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik ging dus de WTC beklimmen, ik kwam 30 cm omhoog en viel, ik werd besprongen door 6 man.. Ze sloegen me en brachten me naar de kelder.. Ik kreeg een doek om mijn hoofd en ze gingen me slaan.. Maar ik voelde niks, alleen moest ik wel huilen.. Ik weet zelf niet waarom, daarna namen ze me mee in een busje, ik dus die doek erafhalen, ik sprong uit het busje. Mijn been gebroken.. Maar ik liep dus door omdat, omdat. Dus ik rennen naar een winkeltje, daar zat een chinees.. Hij had een draak en die bracht me naar Nederland, alleen viel ik eraf en landde op een dak.. Mijn ribben waren gebroken, maar ik liep door omdat, omdat. Dus ik liep door, ik zag een man op een zwevende kleed.. Hij zei, wassup G, waarom jij zo doen.. Ik dus: jwz mattie.. Hij zei wolla, kom zitten.. Dus hij bracht me thuis en toen leefde ik nog lang en gelukkig..
en dat deed behoorlijk pijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij hebt 't getypt en ik heb 't gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Roolio het volgende:
Ik heb wel eens een gedraaide bal () gehad. Dan heb je dus precies de pijn die je hebt als je keihard in je zak getrapt bent, maar dan echt anderhalf uur lang ofzo. Ik helemaal wit weggetrokken, keihard zweten, constant kotsen. Je bal krijgt dan geen bloed, en een deel van je onderbuik ook niet, dus daar trekt die pijn dan ook nog heen.
Daar viel zo'n acute blindedarmonsteking reuze bij mee.
wanneer is herstel operatiequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:37 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Is al eerder gepost.
Maar als het velletje tussen je rits zit!!
Jou Topic lezen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Klaploper het volgende:
Lichamelijk dan. TS komt niet van zijn zolderkamer vandaan dus heeft nooit pijn. Behalve soms bij het poepen.
quote:
Prijs je maar gelukkig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef VersusPascal het volgende:
Ben ik nou de enigste die nooit echt pijn heb gehad?.
Dat hoor je vaker, zodra iemand iets pijnlijks meemaakt, dat het lichaam zichzelf verdooft.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Van het dak van de boerenschuur van een vriend afgevallen met m'n been op een spijkerplankM'n been was verlamd en ik moest nog naar huis fietsen
Na een week kon ik hem pas weer bewegen en na een jaar of 4 kwam het gevoel langzaam weer terug.
![]()
En een gat in m'n hoofd en schedel toen ik op een spijker viel, maar daar voelde ik niks van omdat ik mezelf verdoofde blijkbaar, gelukkig.
Als je nou eens vaker uit je bureaustoel stapt en een beetje buiten bent, actief bent of bezopen.. Dan komt het vanzelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef VersusPascal het volgende:
Ben ik nou de enigste die nooit echt pijn heb gehad?.
Blijf jij maar ver weg van spijkers.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Van het dak van de boerenschuur van een vriend afgevallen met m'n been op een spijkerplankM'n been was (tijdelijk) verlamd en ik moest nog naar huis fietsen
Na een week kon ik hem pas weer bewegen en na een jaar of 4 kwam het gevoel langzaam weer terug.
![]()
En een gat in m'n hoofd en schedel toen ik op een spijker viel, maar daar voelde ik niks van omdat ik mezelf verdoofde blijkbaar, gelukkig.
Ik heb natuurlijk genoeg meegemaakt, maar niet extreme dingen, en ben hooguit alleen s'avonds binnen. Dus daar ligt t ook niet aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Als je nou eens vaker uit je bureaustoel stapt en een beetje buiten bent, actief bent of bezopen.. Dan komt het vanzelf.
En wat deed jij dan wel niet als klein kind? Ieder klein kind heeft wel iets.
OT: wou met mijn voorwiel zo op iemand z'n achterwiel rijden dat ik een wheelie met m'n kleine bmx'je kon. Alleen werd die wheelie een kopstoot op de grond. Hele voorste rij (4 tanden) krom. 2 eruit
Doe je goedquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk genoeg meegemaakt, maar niet extreme dingen, en ben hooguit alleen s'avonds binnen. Dus daar ligt t ook niet aan.
Weet nog wel dat ik bij een feestje op men basisschool een spelletje was met van die airhockey dingen. Ik spelen met één of ander wijf. Slaat ze perongeluk op men vinger. Stak er net hout een een facking lange splinter, zeg maar balk onder men nagel. Ik doorbikkelen de hele avond. Breekt die af.(zater er 2). Moest ik naar de dokter omdat me vader um er niet uit kreeg omdat die helemaal was afgebroken en steeds dieper zat.
Ouch.. Hoe kwam dat dan? Hooligan uithangen?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef Lastpost het volgende:
Een knuffelpartij met een blik ME'ers inclusief bijtende hond.
6 kiezen afgebroken, 2 gekneusde ribben, wat kleine breukjes in hand, half gescheurde ellepijp, meniscus problematiek waar ik nog aan geopereerd dien te worden zoveel jaar na dato en een hoop kneuzingen en wat bijt afdrukken in m'n been.
Je kan wel zien dat die valpartijen je hersenen hebben aangetast, mischien eens interpunctie gebruiken?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Monkey-wrench het volgende:
Door een brommer ongeluk mijn halve knieschijf weg geraspt door de straat nadat na een vlugt van ongeveer 12 meter weer op mijn smoeltje terecht kwam gelukig had ik een helm op. En tegelijker tijd stond het versnelings pookje recht op in mijn onderbeen en toen de dokter zei die trekken we er gewoon snel uit kwamen we er achter dat het haakse stukje waarmee je schakelt zeg maar onder mijn scheen been zat. au
Tijdens het vliegeren steekt iemand het pad over waar we steeds op heen en weer racen en blijft dus staan te kijken (hij dacht vast he die gasten gaan echt vet hard mooi man hee ze komen ook dichterbij hmm ik blijf maar staan lijkt mij het beste en als ze dan om mij heen sturen ga ik er snel weer voor staan). Dus ik gooi op het laatste moment snel mijn buggy dwars en mijn vlieger de andere kant op ik wordt dus achter over mijn bug uit geschoten vlieg wel een 10m door de lucht en smak natuurlijk precies tegen het enigste paaltje in de buurt aan. Komt die gozer naar me toe en vraagt gaat het was wel een beetje domme actie van je he. au lul
Ook welles gehad, moest echt janken toenquote:Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Roolio het volgende:
Ik heb wel eens een gedraaide bal () gehad. Dan heb je dus precies de pijn die je hebt als je keihard in je zak getrapt bent, maar dan echt anderhalf uur lang ofzo. Ik helemaal wit weggetrokken, keihard zweten, constant kotsen. Je bal krijgt dan geen bloed, en een deel van je onderbuik ook niet, dus daar trekt die pijn dan ook nog heen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ook welles gehad, moest echt janken toen
Mensen die vissenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Een grote vishaak door mijn hand krijgen
Mensen die er niet mee kunnen omgaanquote:Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen die er al van uitgaan dat je vist als je een vishaak door je hand heen krijgt.
Mensen die er gelijk vanuit gaan dat ik er niet mee om kon gaanquote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Mensen die er niet mee kunnen omgaan
Met vrouwen en vis kun je sowieso leuke grappen maken.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen die er gelijk vanuit gaan dat ik er niet mee om kon gaan
hahaha IKSDEEquote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Met vrouwen en vis kun je sowieso leuke grappen maken.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja en zo bijzonder origineel ook whahahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
uhu,, maar hebben jullie dat ook een keer meegemaakt dat je vrouwtje naar vis stonkquote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en zo bijzonder origineel ook whahahaha
wel eens ja maar meestal niet en bij de meeste vrouwen ook gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
uhu,, maar hebben jullie dat ook een keer meegemaakt dat je vrouwtje naar vis stonk
ik kom nooit buiten zonder een ijzeren ballenknijperquote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Bal tegen mijn ballen aankrijgen tijdens voetbal(meerdere keren)
Anderhalf uur? Dat kan niet, dat moet operatief opgelost worden, dus het kan niet ineens over gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Roolio het volgende:
leer lezen. Er staat dat het voelde alsof er anderhalf uur in zijn zak was getrapt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Dat kan niet, dat moet operatief opgelost worden, dus het kan niet ineens over gaan.
Ik heb het ook gehad namelijk.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer lezen. Er staat dat het voelde alsof er anderhalf uur in zijn zak was getrapt!
Die heb ik ook gehad, maar eerst draaien ze 'm terug (quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Dat kan niet, dat moet operatief opgelost worden, dus het kan niet ineens over gaan.
Ik heb het ook gehad namelijk.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
- voet wassen met kokend water was pijnlijk
- hockeystick stoppen met mijn hoofd
- gaspit uitdoen met mijn pols
- brommer stoppen met mijn scheenbeen
- skateboard stoppen met mijn tanden
- ruit poetsen met mijn elleboog
- vliegende glas in de kroeg tegenhouden met mijn gezicht
- traangas
- plank & roestige spijker aan mijn voet vastmaken door van een dak te springen
en er is nog veel meer
DAT!quote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef Brennie het volgende:
Ontopic: Dermate buikpijn dat ik hoopte ter plekke in rust dood te gaan. Ik kon niet eens meer helder denken.
Ik ben die dag onderzocht, maar ze konden niets vinden. Met pijnstillers ging het uiteindelijk beter.
Mijn huidige problemen in de buik hebben daar nu nog mee te maken, dat weet ik zeker.
Autsjquote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef 91Vos het volgende:
Een gescheurde blindedarm die ontstoken is, tering wat een pijn.
ik kan je verklappen dat als je grote teen haaks op je voet staat en je deze zelf weer terug krakt het ook geen fijn gevoel isquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In mijn tijd bij de Karwei een splinter van 5cm dwars door m'n pink gekregen, onder de nagel door. Eerste reactie was een diepe zucht en een tang gaan zoeken, deed daarna best pijn om dat onding eruit te trekken
BIj een zomerbaantje in een magazijn: een gigantische en zware deur op je tenen krijgen, en je hebt geen schoenen met stalen neuzen aanWas serieus bang dat alles vermorzeld was, gelukkig was er niks te zien, maar man wat heb ik geschreeuwd!
Linker kleine teen keihard tegen de deurpost stotenEcht, ik stoot liever 100x m'n grote teen dan die kleine...
Tijdens het oversteken van een fietspad alleen naar links kijken omdat de fietsers alleen vanaf die kant mochten komen. 3 sec later het stuur van een fiets op volle snelheid tegen mn achterhoofd krijgen, neergaan en vervolgens ook nog de linker trapper vol in mn ballen
Zelfs dat nog liever dan mn kleine teenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan je verklappen dat als je grote teen haaks op je voet staat en je deze zelf weer terug krakt het ook geen fijn gevoel is
ik heb mijn beide kleien tenen een paar keer gebroken dat viel echt in het niet met de helse die dit veroorzaaktequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs dat nog liever dan mn kleine teen
Meeloperquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Betonnen vloer gekopt.
Pijn viel wel mee want ik was out. maar een week met koppijn meelopen is net zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MeeloperWaarom heb ik mee ervoor gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het os ook al laat he![]()
Leugens zijn ook pijnlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
wat ook wel erg pijnlijk is dat je als je knetter dronken bent, vreemd gaat met de zus van je vriendin zonder te weten dat het haar zus is_!
Bij mij was dat al te laat.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, maar eerst draaien ze 'm terug () en dan gaat de pijn al vrij snel over. En een weekje daarna de operatie. Dus dan heb je voordat ze er wat aan doen wel anderhalf uur lang het gevoel alsof je net in je zak getrapt bent.
RealZeus heeft maar 1 bal!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mij was dat al te laat.Ik mocht gelijk onder het mes.
Dag bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |