Godsklere, wat ben jij een pauperquote:Op zondag 5 september 2010 16:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die over menstruatiepijnen natuurlijk
quote:Op zondag 5 september 2010 17:02 schreef Zware_jongen het volgende:
Twee dagen na je besnijdenis zo`n stijve krijgen dat een aantal hechtingen openscheuren...
Dat heb ik ook elke week wel. Ik begin er aan te wennen.quote:Op zondag 5 september 2010 15:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna wekelijks. Word je random midden in de nacht wakker en dan schiet het voor een halve minuut ofzo in je been. Godverdomme wat doet dat een pijn.
Waarom zou je je überhaubt laten besnijdenquote:Op zondag 5 september 2010 17:02 schreef Zware_jongen het volgende:
Twee dagen na je besnijdenis zo`n stijve krijgen dat een aantal hechtingen openscheuren...
Nee dat is mn andere schouderquote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heftig man!Vandaar ook die pijnlijke schouder altijd.
![]()
Denk eens na achterlijke debiel.quote:Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaubt laten besnijden![]()
lichtquote:Op zondag 5 september 2010 16:40 schreef summer2bird het volgende:
Heb nog niets echt pijnlijks gehad. Behalve dan zo nu en dan een snoeiharde steek in me kuiten en mijn buik, verder nergens last van maar licht voornamelijk ook aan dat ik hoge pijngrens heb.
Daar gaat Brennie verandering in brengen zodat ik niet mee zovaak hoef te rukkenquote:
Penispomp te hard opgepompt?quote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
Denk eens na achterlijke debiel.Medische noodzaak misschien?
Ik heb het over loshangende armen en verbrijzelde vingersquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zwakke maag?
Ik weet niet over welke verhalen je het hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HorrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |