Het verhaal is pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"wat is het pijnlijkste wat je ooit het meegemaakt?"!
Heftig man!quote:
Jij weet niet hoe dat voelt, en daar zul je nooit achterkomen ook.quote:
Dat heb ik bijna wekelijks. Word je random midden in de nacht wakker en dan schiet het voor een halve minuut ofzo in je been. Godverdomme wat doet dat een pijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Kramp in m'n kuit. Godverdomme wat was dat ondraaglijk.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:47 schreef SinofEnvy het volgende:
Oja en de wortelkanaalbehandeling die ik maar besloot zonder verdoving te nemen
quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef MissyN het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe dat voelt, en daar zul je nooit achterkomen ook.
Je hebt er meiden bij die 3 dagen lang bijna niet kunnen lopen door die verdomde buikkrampen.
Dus zeg niet dat het aanstellerij is, want daar kun je niet over oordelen!![]()
Ik wordt trouwens niet goed van al die misselijkmakende verhalen van sommige fokkerser staan echt supperanzige überpijnlijke situaties tussen.
Nee, klopt. Ik dacht, die verdovingen zijn altijd kut, in de zin van dat je daarna nog uren met een half verlamd gezicht loopt, en een wortelkanaalbehandeling kan toch niet zó erg zijn? Ik bikkel hem wel ff.quote:
Zwakke maag?quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ik wordt trouwens niet goed van al die misselijkmakende verhalen van sommige fokkerser staan echt supperanzige überpijnlijke situaties tussen.
die over menstruatiepijnen natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zwakke maag?
Ik weet niet over welke verhalen je het hebt...
Als in Pipa geschoten?quote:Op zondag 5 september 2010 16:37 schreef willemwaus het volgende:
In m'n rechter bovenbeen geschoten, pijn voel je pas dag erna![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
Teen stoten tegen de deur. Dat doet 20 seconden echt ZO ZEER HE.
Jup, 9mm beretta tijdens m'n werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |