abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86156828
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Klaploper het volgende:
Lichamelijk dan. TS komt niet van zijn zolderkamer vandaan dus heeft nooit pijn. Behalve soms bij het poepen.
Jou Topic lezen!
Idewiewiewietsiekrijgdetyfusmetjefietsie
pi_86156873
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:28 schreef Fietsband het volgende:

[..]

Jou Topic lezen!
:') Twee hoofdletters en een missende w.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86159964
Op 6-jarige leeftijd uit een grote schommel vliegen (+/- 4 meter hoogte) en met mijn buik op een uitstekende paal van een bruggetje klappen was niet zo fijn. Schouders die telkens uit de kom gaan zijn ook niet zo fijn, hoewel alles inmiddels zo ernstig is opgerekt dat ik ze bijna direct weer terug kan gooien :') Onlangs mijn enkelbanden gescheurd en enkel gebroken, dat was ook niet zo tof.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:11:52 #229
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_86177386
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:28 schreef Fietsband het volgende:

[..]

Jou Topic lezen!
:')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_86182166
Helemaal vergeten...als kind met je fietsje in een grote berg prikkeldraad vallen.....mijn ouders moesten het prikkeldraad uit mijn benen trekken. :X ....doe dit niet na jongens en meisjes. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86182304
Ben ik nou de enigste die nooit echt pijn heb gehad? :') .
pi_86182444
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef VersusPascal het volgende:
Prijs je maar gelukkig. ;)
Optimist tot in de kist
pi_86183023
Van een speeltoestel afgesprongen en toen kwam m'n been tussen zo'n trappetje > knieband gescheurd en ben ook een keer tegen zo'n sauna geval aan gaan staan.

Allebei op vakantie gebeurd :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:59:26 #234
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86183220
Van het dak van de boerenschuur van een vriend afgevallen met m'n been op een spijkerplank :') M'n been was (tijdelijk) verlamd en ik moest nog naar huis fietsen _O- Na een week kon ik hem pas weer bewegen en na een jaar of 4 kwam het gevoel langzaam weer terug. :P

En een gat in m'n hoofd en schedel toen ik op een spijker viel, maar daar voelde ik niks van omdat ik mezelf verdoofde blijkbaar, gelukkig.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86183269
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Van het dak van de boerenschuur van een vriend afgevallen met m'n been op een spijkerplank :') M'n been was verlamd en ik moest nog naar huis fietsen _O- Na een week kon ik hem pas weer bewegen en na een jaar of 4 kwam het gevoel langzaam weer terug. :P

En een gat in m'n hoofd en schedel toen ik op een spijker viel, maar daar voelde ik niks van omdat ik mezelf verdoofde blijkbaar, gelukkig.
Dat hoor je vaker, zodra iemand iets pijnlijks meemaakt, dat het lichaam zichzelf verdooft.

Ideaal!
pi_86183317
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef VersusPascal het volgende:
Als je nou eens vaker uit je bureaustoel stapt en een beetje buiten bent, actief bent of bezopen.. Dan komt het vanzelf :P.

En wat deed jij dan wel niet als klein kind? Ieder klein kind heeft wel iets :o.

OT: wou met mijn voorwiel zo op iemand z'n achterwiel rijden dat ik een wheelie met m'n kleine bmx'je kon. Alleen werd die wheelie een kopstoot op de grond :'). Hele voorste rij (4 tanden) krom. 2 eruit :')
Mijn piek is kwijt
pi_86183468
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Van het dak van de boerenschuur van een vriend afgevallen met m'n been op een spijkerplank :') M'n been was (tijdelijk) verlamd en ik moest nog naar huis fietsen _O- Na een week kon ik hem pas weer bewegen en na een jaar of 4 kwam het gevoel langzaam weer terug. :P

Blijf jij maar ver weg van spijkers. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:05:09 #238
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_86183506
Ik zag pics van TS ;(
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_86183533
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Als je nou eens vaker uit je bureaustoel stapt en een beetje buiten bent, actief bent of bezopen.. Dan komt het vanzelf :P.

En wat deed jij dan wel niet als klein kind? Ieder klein kind heeft wel iets :o.

OT: wou met mijn voorwiel zo op iemand z'n achterwiel rijden dat ik een wheelie met m'n kleine bmx'je kon. Alleen werd die wheelie een kopstoot op de grond :'). Hele voorste rij (4 tanden) krom. 2 eruit :')
Ik heb natuurlijk genoeg meegemaakt, maar niet extreme dingen, en ben hooguit alleen s'avonds binnen. Dus daar ligt t ook niet aan.

Weet nog wel dat ik bij een feestje op men basisschool een spelletje was met van die airhockey dingen. Ik spelen met één of ander wijf. Slaat ze perongeluk op men vinger. Stak er net hout een een facking lange splinter, zeg maar balk onder men nagel. Ik doorbikkelen de hele avond. Breekt die af.(zater er 2). Moest ik naar de dokter omdat me vader um er niet uit kreeg omdat die helemaal was afgebroken en steeds dieper zat :') .
pi_86183663
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk genoeg meegemaakt, maar niet extreme dingen, en ben hooguit alleen s'avonds binnen. Dus daar ligt t ook niet aan.

Weet nog wel dat ik bij een feestje op men basisschool een spelletje was met van die airhockey dingen. Ik spelen met één of ander wijf. Slaat ze perongeluk op men vinger. Stak er net hout een een facking lange splinter, zeg maar balk onder men nagel. Ik doorbikkelen de hele avond. Breekt die af.(zater er 2). Moest ik naar de dokter omdat me vader um er niet uit kreeg omdat die helemaal was afgebroken en steeds dieper zat :') .
Doe je goed :P
Mijn piek is kwijt
  donderdag 9 september 2010 @ 10:43:37 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86234501
Door m'n duim geschroefd tijdens hutten bouwen

Schroef zat helemaal door
  donderdag 9 september 2010 @ 10:51:42 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86234718
Een knuffelpartij met een blik ME'ers inclusief bijtende hond.
6 kiezen afgebroken, 2 gekneusde ribben, wat kleine breukjes in hand, half gescheurde ellepijp, meniscus problematiek waar ik nog aan geopereerd dien te worden zoveel jaar na dato en een hoop kneuzingen en wat bijt afdrukken in m'n been.

Dat was toch wel het meest pijnlijke fysiek en op jonge leeftijd een keer 3 vingertopjes half losgeraakt toen ik m'n hand tussen de deur had zitten. :')
En wat me nog wel bijstaat was dat ik met m'n voet midden in zo'n openstaande ringband map stond en die schoot dus dicht, dat was ook niet al te prettig. :P
pi_86239793
Er is een beeldbuis tv op me gevallen toen ik heel klein was. Ik ging er aan hangen :') Gelukkig herinner ik het me niet meer. Ik weet het van mijn ouders en de deuk in de vloer :')
pi_86240040
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef Lastpost het volgende:
Een knuffelpartij met een blik ME'ers inclusief bijtende hond.
6 kiezen afgebroken, 2 gekneusde ribben, wat kleine breukjes in hand, half gescheurde ellepijp, meniscus problematiek waar ik nog aan geopereerd dien te worden zoveel jaar na dato en een hoop kneuzingen en wat bijt afdrukken in m'n been.

Ouch.. Hoe kwam dat dan? Hooligan uithangen? :+ Honden beten doen iig veel zeer en geeft ook altijd zo'n zooitje :')
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  donderdag 9 september 2010 @ 13:56:11 #245
206138 Monkey-wrench
vliegerdevliegvlieg
pi_86240416
Door een brommer ongeluk mijn halve knieschijf weg geraspt door de straat nadat na een vlugt van ongeveer 12 meter weer op mijn smoeltje terecht kwam gelukig had ik een helm op. En tegelijker tijd stond het versnelings pookje recht op in mijn onderbeen en toen de dokter zei die trekken we er gewoon snel uit kwamen we er achter dat het haakse stukje waarmee je schakelt zeg maar onder mijn scheen been zat. au

Tijdens het vliegeren steekt iemand het pad over waar we steeds op heen en weer racen en blijft dus staan te kijken (hij dacht vast he die gasten gaan echt vet hard mooi man hee ze komen ook dichterbij hmm ik blijf maar staan lijkt mij het beste en als ze dan om mij heen sturen ga ik er snel weer voor staan). Dus ik gooi op het laatste moment snel mijn buggy dwars en mijn vlieger de andere kant op ik wordt dus achter over mijn bug uit geschoten vlieg wel een 10m door de lucht en smak natuurlijk precies tegen het enigste paaltje in de buurt aan. Komt die gozer naar me toe en vraagt gaat het was wel een beetje domme actie van je he. au lul
Mostly harmless.............42
pi_86240579
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Monkey-wrench het volgende:
Door een brommer ongeluk mijn halve knieschijf weg geraspt door de straat nadat na een vlugt van ongeveer 12 meter weer op mijn smoeltje terecht kwam gelukig had ik een helm op. En tegelijker tijd stond het versnelings pookje recht op in mijn onderbeen en toen de dokter zei die trekken we er gewoon snel uit kwamen we er achter dat het haakse stukje waarmee je schakelt zeg maar onder mijn scheen been zat. au

Tijdens het vliegeren steekt iemand het pad over waar we steeds op heen en weer racen en blijft dus staan te kijken (hij dacht vast he die gasten gaan echt vet hard mooi man hee ze komen ook dichterbij hmm ik blijf maar staan lijkt mij het beste en als ze dan om mij heen sturen ga ik er snel weer voor staan). Dus ik gooi op het laatste moment snel mijn buggy dwars en mijn vlieger de andere kant op ik wordt dus achter over mijn bug uit geschoten vlieg wel een 10m door de lucht en smak natuurlijk precies tegen het enigste paaltje in de buurt aan. Komt die gozer naar me toe en vraagt gaat het was wel een beetje domme actie van je he. au lul
Je kan wel zien dat die valpartijen je hersenen hebben aangetast, mischien eens interpunctie gebruiken?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 9 september 2010 @ 15:09:53 #247
206138 Monkey-wrench
vliegerdevliegvlieg
pi_86243191
Ja toen ik het hele verhaaltje getypt had dacht ik het zelfde.

Had er gewoon geen zin in.
Mostly harmless.............42
  donderdag 9 september 2010 @ 16:35:12 #248
292802 Mr_Tattoo
Put the needle on it
pi_86246286
Na een 360 op m'n snowboard van een schans landen op m'n stuitje was niet zo fijn...
  donderdag 9 september 2010 @ 17:00:40 #249
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_86247321
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Roolio het volgende:
Ik heb wel eens een gedraaide bal ( :') ) gehad. Dan heb je dus precies de pijn die je hebt als je keihard in je zak getrapt bent, maar dan echt anderhalf uur lang ofzo. Ik helemaal wit weggetrokken, keihard zweten, constant kotsen. Je bal krijgt dan geen bloed, en een deel van je onderbuik ook niet, dus daar trekt die pijn dan ook nog heen.
Daar viel zo'n acute blindedarmonsteking reuze bij mee. ^O^
Ook welles gehad, moest echt janken toen :')
pi_86247381
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef Lysdexie het volgende:

[..]

Ook welles gehad, moest echt janken toen :')
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')