Nou het zijn krampen in je buik waarbij je denkt dat je liever doodgaat dan dat je 3 dagen daar aan vast zitquote:
Kan je het vergelijken met blaasontsteking? Want dan valt het meequote:
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat pijnlijker is als wat ik zojuist opschreef.quote:
Nee.quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan je het vergelijken met blaasontsteking? Want dat valt mee
Ik moest bij jou mooie verhaaltje wel even denken of het echt wasquote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat pijnlijker is als wat ik zojuist opschreef.
Sorry, maar dat is het gewoon niet.
Moeten wij dat overtreffen dan?quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat pijnlijker is als wat ik zojuist opschreef.
Sorry, maar dat is het gewoon niet.
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moeten wij dat overtreffen dan?
Stoer van je hoor
Nee hoor, ik zeg alleen dat je je aanstelt als je zegt dat het pijnlijkste is je menstruatie.quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moeten wij dat overtreffen dan?
Stoer van je hoor
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Konden ze het beter een verbrijzelijzer noemen !
Ik voorspel een eenzame toekomst voor jou.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen dat je je aanstelt als je zegt dat het pijnlijkste is je menstruatie.
Godsklere als je mijn vriendin was en je liep erover te bitchen dan zette ik je aan het werk.
Afwas, dweilen, stofzuigen, strijken etc
Bij ieder meisje is het anders en daar zul je nooit iets van afwetenquote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen dat je je aanstelt als je zegt dat het pijnlijkste is je menstruatie.
Godsklere als je mijn vriendin was en je liep erover te bitchen dan zette ik je aan het werk.
Afwas, dweilen, stofzuigen, strijken etc
quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Bij ieder meisje is het anders en daar zul je nooit iets van afweten
Van 3,5 meter hoog naar beneden gelazerd en de klap opgevangen met mn schouderquote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moest bij jou mooie verhaaltje wel even denken of het echt wasWat had je gedaan dat je arm er los aanhing?
Mislukte zelfmoordpogingenquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog naar beneden gelazerd en de klap opgevangen met mn schouder
Uit de boomhut gevallen toen ik klein was, langs een één of andere spijker geschaafd. Pijnlijk maar nog altijd beter dan pijnlijke momenten in de niet lichamelijke zinquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog naar beneden gelazerd en de klap opgevangen met mn schouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |