Mensen die vissenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Een grote vishaak door mijn hand krijgen
Mensen die er niet mee kunnen omgaanquote:Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen die er al van uitgaan dat je vist als je een vishaak door je hand heen krijgt.
Mensen die er gelijk vanuit gaan dat ik er niet mee om kon gaanquote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Mensen die er niet mee kunnen omgaan
Met vrouwen en vis kun je sowieso leuke grappen maken.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen die er gelijk vanuit gaan dat ik er niet mee om kon gaan
hahaha IKSDEEquote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Met vrouwen en vis kun je sowieso leuke grappen maken.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja en zo bijzonder origineel ook whahahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
uhu,, maar hebben jullie dat ook een keer meegemaakt dat je vrouwtje naar vis stonkquote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en zo bijzonder origineel ook whahahaha
wel eens ja maar meestal niet en bij de meeste vrouwen ook gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
uhu,, maar hebben jullie dat ook een keer meegemaakt dat je vrouwtje naar vis stonk
ik kom nooit buiten zonder een ijzeren ballenknijperquote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Bal tegen mijn ballen aankrijgen tijdens voetbal(meerdere keren)
Anderhalf uur? Dat kan niet, dat moet operatief opgelost worden, dus het kan niet ineens over gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Roolio het volgende:
Ik heb wel eens een gedraaide bal () gehad. Dan heb je dus precies de pijn die je hebt als je keihard in je zak getrapt bent, maar dan echt anderhalf uur lang ofzo. Ik helemaal wit weggetrokken, keihard zweten, constant kotsen. Je bal krijgt dan geen bloed, en een deel van je onderbuik ook niet, dus daar trekt die pijn dan ook nog heen.
Daar viel zo'n acute blindedarmonsteking reuze bij mee.
leer lezen. Er staat dat het voelde alsof er anderhalf uur in zijn zak was getrapt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Dat kan niet, dat moet operatief opgelost worden, dus het kan niet ineens over gaan.
Ik heb het ook gehad namelijk.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer lezen. Er staat dat het voelde alsof er anderhalf uur in zijn zak was getrapt!
Die heb ik ook gehad, maar eerst draaien ze 'm terug (quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Dat kan niet, dat moet operatief opgelost worden, dus het kan niet ineens over gaan.
Ik heb het ook gehad namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |