Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
- voet wassen met kokend water was pijnlijk
- hockeystick stoppen met mijn hoofd
- gaspit uitdoen met mijn pols
- brommer stoppen met mijn scheenbeen
- skateboard stoppen met mijn tanden
- ruit poetsen met mijn elleboog
- vliegende glas in de kroeg tegenhouden met mijn gezicht
- traangas
- plank & roestige spijker aan mijn voet vastmaken door van een dak te springen
en er is nog veel meer
DAT!quote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef Brennie het volgende:
Ontopic: Dermate buikpijn dat ik hoopte ter plekke in rust dood te gaan. Ik kon niet eens meer helder denken.
Ik ben die dag onderzocht, maar ze konden niets vinden. Met pijnstillers ging het uiteindelijk beter.
Mijn huidige problemen in de buik hebben daar nu nog mee te maken, dat weet ik zeker.
Autsjquote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef 91Vos het volgende:
Een gescheurde blindedarm die ontstoken is, tering wat een pijn.
ik kan je verklappen dat als je grote teen haaks op je voet staat en je deze zelf weer terug krakt het ook geen fijn gevoel isquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In mijn tijd bij de Karwei een splinter van 5cm dwars door m'n pink gekregen, onder de nagel door. Eerste reactie was een diepe zucht en een tang gaan zoeken, deed daarna best pijn om dat onding eruit te trekken
BIj een zomerbaantje in een magazijn: een gigantische en zware deur op je tenen krijgen, en je hebt geen schoenen met stalen neuzen aanWas serieus bang dat alles vermorzeld was, gelukkig was er niks te zien, maar man wat heb ik geschreeuwd!
Linker kleine teen keihard tegen de deurpost stotenEcht, ik stoot liever 100x m'n grote teen dan die kleine...
Tijdens het oversteken van een fietspad alleen naar links kijken omdat de fietsers alleen vanaf die kant mochten komen. 3 sec later het stuur van een fiets op volle snelheid tegen mn achterhoofd krijgen, neergaan en vervolgens ook nog de linker trapper vol in mn ballen
Zelfs dat nog liever dan mn kleine teenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan je verklappen dat als je grote teen haaks op je voet staat en je deze zelf weer terug krakt het ook geen fijn gevoel is
ik heb mijn beide kleien tenen een paar keer gebroken dat viel echt in het niet met de helse die dit veroorzaaktequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs dat nog liever dan mn kleine teen
Meeloperquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Betonnen vloer gekopt.
Pijn viel wel mee want ik was out. maar een week met koppijn meelopen is net zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MeeloperWaarom heb ik mee ervoor gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het os ook al laat he![]()
Leugens zijn ook pijnlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
wat ook wel erg pijnlijk is dat je als je knetter dronken bent, vreemd gaat met de zus van je vriendin zonder te weten dat het haar zus is_!
Bij mij was dat al te laat.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, maar eerst draaien ze 'm terug () en dan gaat de pijn al vrij snel over. En een weekje daarna de operatie. Dus dan heb je voordat ze er wat aan doen wel anderhalf uur lang het gevoel alsof je net in je zak getrapt bent.
RealZeus heeft maar 1 bal!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mij was dat al te laat.Ik mocht gelijk onder het mes.
Dag bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |