abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 19:18:32 #276
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_86508236
Met een tandenborstel met wat tandpasta over een sneetje gaan in mijn tandvlees, daar zitten te veel zenuwen in :(.

De keer dat ik half over de kop van mijn fiets af viel is ook een goede (anderhalve meter omlaag op mijn kin gevallen :X)..
pi_86509190
Ohja, ben ook een keer van een stapelbed gevallen. Lag bovenop en naast het bed stond een stoel van metaal. 3x raden waar ik op viel met mijn kin :')

Was wel meteen wakker.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:17:25 #278
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_86510576
Pfff, euhm. Midden op een pleintje zonder mij te verstappen mijn enkelband een stukje scheuren! Auch!

En met mijn voorhoofd op de punt van de tafel gevallen! Auch Auch en bloody!!
pi_86510756
Jullie kennen het doolhof in de Efteling wel, right? Met een schoolreis het doolhof in gelopen en een stuk gerend. Trapje op, geen probleem (2 treden). Trapje af, enkelbank gescheurd.

FUCK, dat deed pijn }:|
pi_86510867
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
- voet wassen met kokend water was pijnlijk
- hockeystick stoppen met mijn hoofd
- gaspit uitdoen met mijn pols
- brommer stoppen met mijn scheenbeen
- skateboard stoppen met mijn tanden
- ruit poetsen met mijn elleboog
- vliegende glas in de kroeg tegenhouden met mijn gezicht
- traangas
- plank & roestige spijker aan mijn voet vastmaken door van een dak te springen

en er is nog veel meer O+
Ik moest lachen. :')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_86511369
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef Brennie het volgende:

Ontopic: Dermate buikpijn dat ik hoopte ter plekke in rust dood te gaan. Ik kon niet eens meer helder denken.
Ik ben die dag onderzocht, maar ze konden niets vinden. Met pijnstillers ging het uiteindelijk beter.
Mijn huidige problemen in de buik hebben daar nu nog mee te maken, dat weet ik zeker.

DAT!
Ik heb sinds een jaar steeds last van hele heftige buikpijn. Minstens 5 x per maand. Zo ernstig, dat ik niet kan nadenken, niet kan zitten, niet staan, en niet lopen. En nee, het is geen menstruatie pijn. Het voelt alsof iemand een mes in je navel steekt.

Verder deed het ook wel pijn toen ik gauw drie stappen achteruit deed, omdat ik van iets schrok. Ik klapte met m'n rug op een paaltje, waar ik toen achterover af donderde. ik ving de klap op met m'n arm, en hoorde m'n bot breken. :')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_86511665
Een gescheurde blindedarm die ontstoken is, tering wat een pijn. ;(
pi_86511939
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef 91Vos het volgende:
Een gescheurde blindedarm die ontstoken is, tering wat een pijn. ;(
Autsj :{
Mijn piek is kwijt
  donderdag 16 september 2010 @ 20:53:23 #284
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_86512225
besneden worden :D
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_86525544
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Prijs je maar gelukkig. ;)
Nog niet! w/
Idewiewiewietsiekrijgdetyfusmetjefietsie
pi_86553979
(Dronken) klinkers rooien met mijn voortanden, gevolg: een dode voortand met een brok eraf. Een wortelkanaalbehandeling waarbij 25 mm diep geboord werd en een week lang niet kunnen afhappen.

Migraine in zijn geheel.

Eerst kramp krijgen in je kuit, dan omdat je dat tegen wilt gaan kramp krijgen in je scheenbeen en dan kramp krijgen in je voet waardoor je hele poot zeer doet.

230 volt.

Met je volle gewicht op een scherp metalen randje boven aan de trap donderen met als gevolg een litteken van een paar cm op je scheen en het daarna nog een keer over doen met je knie voor nog een litteken.

De nagel van mijn pink in de lengte doorhalen met een mes.

Een contactlens indoen als je net chips hebt lopen eten en te lui zijn om je handen te gaan wassen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 september 2010 @ 23:00:48 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86556393
In mijn tijd bij de Karwei een splinter van 5cm dwars door m'n pink gekregen, onder de nagel door. Eerste reactie was een diepe zucht en een tang gaan zoeken, deed daarna best pijn om dat onding eruit te trekken :')

BIj een zomerbaantje in een magazijn: een gigantische en zware deur op je tenen krijgen, en je hebt geen schoenen met stalen neuzen aan :{ Was serieus bang dat alles vermorzeld was, gelukkig was er niks te zien, maar man wat heb ik geschreeuwd!

Linker kleine teen keihard tegen de deurpost stoten ;( Echt, ik stoot liever 100x m'n grote teen dan die kleine...

Tijdens het oversteken van een fietspad alleen naar links kijken omdat de fietsers alleen vanaf die kant mochten komen. 3 sec later het stuur van een fiets op volle snelheid tegen mn achterhoofd krijgen, neergaan en vervolgens ook nog de linker trapper vol in mn ballen :%
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 september 2010 @ 23:02:23 #288
Rawr
pi_86556468
Dat geschraap van de tandjes dat je in American History X hoort? Zelf meegemaakt toen ik onderuit ging op skates. Wonderwel niks aan de hand, maar ik krimp elke keer in mekaar als ik die film kijk :{
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:02:34 #289
138448 PeZu
Suspended animation
pi_86556475
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In mijn tijd bij de Karwei een splinter van 5cm dwars door m'n pink gekregen, onder de nagel door. Eerste reactie was een diepe zucht en een tang gaan zoeken, deed daarna best pijn om dat onding eruit te trekken :')

BIj een zomerbaantje in een magazijn: een gigantische en zware deur op je tenen krijgen, en je hebt geen schoenen met stalen neuzen aan :{ Was serieus bang dat alles vermorzeld was, gelukkig was er niks te zien, maar man wat heb ik geschreeuwd!

Linker kleine teen keihard tegen de deurpost stoten ;( Echt, ik stoot liever 100x m'n grote teen dan die kleine...

Tijdens het oversteken van een fietspad alleen naar links kijken omdat de fietsers alleen vanaf die kant mochten komen. 3 sec later het stuur van een fiets op volle snelheid tegen mn achterhoofd krijgen, neergaan en vervolgens ook nog de linker trapper vol in mn ballen :%
ik kan je verklappen dat als je grote teen haaks op je voet staat en je deze zelf weer terug krakt het ook geen fijn gevoel is ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 september 2010 @ 23:05:08 #290
Rawr
pi_86556592
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik kan je verklappen dat als je grote teen haaks op je voet staat en je deze zelf weer terug krakt het ook geen fijn gevoel is ^O^
Zelfs dat nog liever dan mn kleine teen :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:06:04 #291
138448 PeZu
Suspended animation
pi_86556626
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zelfs dat nog liever dan mn kleine teen :D
ik heb mijn beide kleien tenen een paar keer gebroken dat viel echt in het niet met de helse die dit veroorzaakte :D
pi_86556926
Betonnen vloer gekopt.

Pijn viel wel mee want ik was out. maar een week met koppijn meelopen is net zo erg :{
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 september 2010 @ 23:14:53 #293
Rawr
pi_86556988
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Betonnen vloer gekopt.

Pijn viel wel mee want ik was out. maar een week met koppijn meelopen is net zo erg :{
Meeloper :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86557471
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Meeloper :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb ik mee ervoor gezet :')

Het os ook al laat he :@
pi_86557743
Uitschieten met de klauwhamer, die dan in volle vaart op je knieschijf terecht komt.
Er zijn momenten in je leven dat je echt gelooft dat je nooit meer gaat lachen
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:42:01 #296
138448 PeZu
Suspended animation
pi_86558076
wat ook wel erg pijnlijk is dat je als je knetter dronken bent, vreemd gaat met de zus van je vriendin zonder te weten dat het haar zus is :')_!
pi_86558225
SOA test :o
No amount of money ever bought a second of time.
pi_86558759
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
wat ook wel erg pijnlijk is dat je als je knetter dronken bent, vreemd gaat met de zus van je vriendin zonder te weten dat het haar zus is :')_!
Leugens zijn ook pijnlijk :')_!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2010 00:00:08 ]
pi_86558790
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef Roolio het volgende:

[..]

Die heb ik ook gehad, maar eerst draaien ze 'm terug ( :') ) en dan gaat de pijn al vrij snel over. En een weekje daarna de operatie. Dus dan heb je voordat ze er wat aan doen wel anderhalf uur lang het gevoel alsof je net in je zak getrapt bent.
Bij mij was dat al te laat. ;( Ik mocht gelijk onder het mes. :W Dag bal.
pi_86563591
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Bij mij was dat al te laat. ;( Ik mocht gelijk onder het mes. :W Dag bal.
RealZeus heeft maar 1 bal!!! :')
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')