Had je geen last van je armen toen je daar uiteindelijk mee klaar was?quote:Op maandag 6 september 2010 01:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Auto om boom gevouwen.Ik heb er wel van geleerd, het is bij die ene keer gebleven.
Dat heb ik dus 3 ochtenden achter elkaar gehad, de rest van de dag had ik er gewoon spierpijn vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Kramp in m'n kuit. Godverdomme wat was dat ondraaglijk.
Ik heb dit elke weekquote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus 3 ochtenden achter elkaar gehad, de rest van de dag had ik er gewoon spierpijn van![]()
Nee last van 1 arm, die op 2 plaatsen gebroken was.quote:Op maandag 6 september 2010 02:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Had je geen last van je armen toen je daar uiteindelijk mee klaar was?
Jij hebt 't getypt en ik heb 't gelezen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik ging dus de WTC beklimmen, ik kwam 30 cm omhoog en viel, ik werd besprongen door 6 man.. Ze sloegen me en brachten me naar de kelder.. Ik kreeg een doek om mijn hoofd en ze gingen me slaan.. Maar ik voelde niks, alleen moest ik wel huilen.. Ik weet zelf niet waarom, daarna namen ze me mee in een busje, ik dus die doek erafhalen, ik sprong uit het busje. Mijn been gebroken.. Maar ik liep dus door omdat, omdat. Dus ik rennen naar een winkeltje, daar zat een chinees.. Hij had een draak en die bracht me naar Nederland, alleen viel ik eraf en landde op een dak.. Mijn ribben waren gebroken, maar ik liep door omdat, omdat. Dus ik liep door, ik zag een man op een zwevende kleed.. Hij zei, wassup G, waarom jij zo doen.. Ik dus: jwz mattie.. Hij zei wolla, kom zitten.. Dus hij bracht me thuis en toen leefde ik nog lang en gelukkig..
en dat deed behoorlijk pijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij hebt 't getypt en ik heb 't gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Roolio het volgende:
Ik heb wel eens een gedraaide bal () gehad. Dan heb je dus precies de pijn die je hebt als je keihard in je zak getrapt bent, maar dan echt anderhalf uur lang ofzo. Ik helemaal wit weggetrokken, keihard zweten, constant kotsen. Je bal krijgt dan geen bloed, en een deel van je onderbuik ook niet, dus daar trekt die pijn dan ook nog heen.
Daar viel zo'n acute blindedarmonsteking reuze bij mee.
wanneer is herstel operatiequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:37 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Is al eerder gepost.
Maar als het velletje tussen je rits zit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |