Dude, sweet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Nog erger dan emo, ze zaten vast in het messenblok, ik zet m'n linker hand er op om met m'n andere hand de messen los te trekken. Het was een leerzame ervaring
Ik heb veel van zulke stomme verwondingen:quote:
Uhm.. dankje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk leuke UI!
Nooit wandelen met Hans, Hans is domquote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Scheur helemaal bovenin mn opperarmbeen, eigenlijk in het schoudergewricht na een motorongeluk. Eind 2008 gebeurd, nu nog altijd een zwakke plek![]()
Voetballen op blote voeten en dan je kleine teen die opeens bovenop je voet ligt.![]()
Wandelen met de hond, niet uitkijken waar je loopt en op een plank met een verroeste spijker trappen die er aan de bovenkant weer uit kwam. En daarna 4 kilometer naar huis moeten lopen omdat hans geen telefoon of iets dergelijks bij zich had.
dat is echt een klote gevoel jahquote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef Flashwin het volgende:
Kaakchirurg die vol insnijdt op mn zenuw denkende dat deze verdoofd was.
Heb dan ook al niet teveel meegemaakt buiten dat. Behalve een dubbele gecompliceerde beenbreuk door een verkeersongeluk, dit jaar 10 jaar geleden. Ik zat op een scooter, en werd aangereden door een auto. Maar daar voelde ik door de adrealine niet al teveel van (gelukkig). Heb ook daarvan een paar littekens nog, buiten het feit dat ik nog dagelijks aangepaste schoenen daardoor moet hebben, en nog steeds last heb.quote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt niet echt als een nr 1 ofzow.,..
maarjah.
Ik voel met je meequote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Voetballen op blote voeten en dan je kleine teen die opeens bovenop je voet ligt.![]()
Dat dubbele beenbreuk herken ik dus, maar ik werd volledig onder narcose gebracht, waarschijnlijk omdat ik veel bloed had verloren. Door de adrealine vernam ik dit allemaal niet. Ook meerdere pennen in mijn been. Was goed kapot. Nog steeds dagelijks last.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef De_Melkboer het volgende:
Verschillende dingen:
- Met mijn stuitje op een uitstekende tentharing gaan zitten, dan ga je ongeveer onderuit
- Een bovenfrees door mijn nagels en vingerkootjes jagen, de repen hingen er bij, dat ging na 5 minuten erg zeer doen
- Een dubbele beenbreuk door een aanrijding, en in het ziekenhuis moesten ze 2 pennen door het bot boren onder plaatselijke verdoving. Als ze in je poot boren resoneert dat alsof ze in je schedel boren
- Een houtsplinter schuin, dwars door de nagel, 1 cm. de vinger in, en die er dan weer uittrekken
Maar voor de rest viel het wel mee
Waarom?quote:Op zondag 5 september 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Met een nietpistool in mijn hand laten(!) schieten![]()
Handig, éen in de categorie peuk op je hand uit laten drukkenquote:Op zondag 5 september 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Met een nietpistool in mijn hand laten(!) schieten![]()
Een gehele verdoving dat durfde de arts niet bij me, ik was geschept door een auto die 70 reed, terwijl ik met de fiets overstak, en daardoor 1 gebroken been, 1 gekneusd, en een enorme hersenschudding.quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat dubbele beenbreuk herken ik dus, maar ik werd volledig onder narcose gebracht, waarschijnlijk omdat ik veel bloed had verloren. Door de adrealine vernam ik dit allemaal niet. Ook meerdere pennen in mijn been. Was goed kapot. Nog steeds dagelijks last.
Oke. En was het de weddenschap waard? Ik zou me voor geen goud mij laten pijnigen, althans niet lichaamlijk.quote:
Nja, het was ook niet helemaal de bedoeling dat dat gebeurdequote:Op zondag 5 september 2010 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke. En was het de weddenschap waard? Ik zou me voor geen goud mij laten pijnigen, althans niet lichaamlijk.maar jah, zo heeft ieder zijn eigen.
Dan denk ik dat je door je hersenschudding geen volledige narcose mocht hebben. Ik had een helm op, die mijn leven heeft gered. De auto die mij schepte had een vaartje van 30, maar ik had op zich ook een snelheid van 20. Door de klap ben ik gaan vliegen, en op de grond gesmakt. Alles heb ik bewust, al dan niet met een vertraging, meegemaakt. Maar op een fiets met 70 aangereden worden is helemaal heftig.quote:Op zondag 5 september 2010 01:26 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Een gehele verdoving dat durfde de arts niet bij me, ik was geschept door een auto die 70 reed, terwijl ik met de fiets overstak, en daardoor 1 gebroken been, 1 gekneusd, en een enorme hersenschudding.
Mijn vader was er bij, en die was wel blij en redeneerde, zolang het schreeuwt leeft het nog. Daarna ben ik bijna een week kwijt uit mijn geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |