Ik zei RS. Niet SRV.quote:
Tsssssssquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zei RS. Niet SRV.
Vannacht komt Braddie je opzoeken en hij gaat je levend villen!
Die uitgerangeerde keutelduwer zou willen dat hij half het talent van SRV had.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zei RS. Niet SRV.
Vannacht komt Braddie je opzoeken en hij gaat je levend villen!
Die schalt tijdens de nachtdiensten regelmatig op vol volume door de bedrijfshalquote:
Ja maar ja maar SRV heeft niet eens een penny voor een plectrum over.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die uitgerangeerde keutelduwer zou willen dat hij half het talent van SRV had.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan eet ik mijn ESP op!
Eerst foto en film!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:24 schreef blckbb het volgende:
Volgens mij gaat er hier iemand zijn ESP opeten
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Morgen aan de rollator!quote:
Ach zie het zo;quote:
Ja indien je getrouwd bent natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef TeleluvR het volgende:
Mag seks pas vanaf je laatste dag als 25'er?
simpel, een red special behoort maar in 1 bepaalde kleur te zijn, en dat is die niet...quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
simpel, een red special behoort maar in 1 bepaalde kleur te zijn, en dat is die niet...
maw: lelijke gitaar (mijn mening)
Het is dat ik het geld niet hebquote:
Komen er aan.quote:
Bestellen en betalen, klaar. En waarom zou die zoveel langer moeten duren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Komen er aan.
Het is inderdaad niet de kleur.
Het probleem is, dat ik voor die kleur nog 2 maanden moest wachten, en nouja.. ik weet hoe ik ben, het geld is dat zo op!.
De slagplaat is zo omdat het beschermings folie er nog op zit(Overal trouwens)
Zou 't best willen proberen, maar wil eigenlijk eerst pics van de staat enzo zien voordat ik 'm koopquote:
Krassen zijn zo verholpen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zou 't best willen proberen, maar wil eigenlijk eerst pics van de staat enzo zien voordat ik 'm koop
edit: laat ook maar; ''Artikel Uitverkocht''
Die B-stock artikelen op Thomann zijn best grappig, flinke hap uit de prijs van versterkers omdat ze teruggestuurd zijn. Marshall 15watt versterker voor 67 euro ofzoiets
Er stond ook ''Demounit'' bij wat ik versta onder een typefout van ''Demount'' wat dan weer uit elkaar gehaald betekentquote:
Mja hij is al wegquote:
Wat zoek je ongeveer?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mja hij is al weg
Hoewel ik eigenlijk even ga rondkijken voor een opknapgitaartje (beetje de techniek undso leren) en m'n hollow body droom even een paar maandjes laat liggen
Maakt me niet zoveel uit, als het maar niet zo'n gitaarkit is, het moet nog wel een redelijke afwerking hebben qua hout. Het liefst ook geen Stratocaster.quote:
De Red Special in die kleur is hèèèl veel gevraagd, en dit was de enige die ze nog hadden in heel benelux + duitsland(waar ze geimporteerd worden)quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bestellen en betalen, klaar. En waarom zou die zoveel langer moeten duren?
Dan zoek je toch niet goed:quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
De Red Special in die kleur is hèèèl veel gevraagd, en dit was de enige die ze nog hadden in heel benelux + duitsland(waar ze geimporteerd worden)
Die Les Paul is een Motion.
In de koffer zit een USA Fender Strat.
quote:Auf Lager
Sofort versandfertig
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Braddie het volgende:
Mp3tje!!!.
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Short%20Demoing.mp3
Ik sluit mij daarbij aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
simpel, een red special behoort maar in 1 bepaalde kleur te zijn, en dat is die niet...
maw: lelijke gitaar (mijn mening)
Ah, hij is gaar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
* TeleluvR haalt de ESP uit de oven...![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik sluit mij daarbij aan.
Is net zoiets als een witte 'blackie' strat!
* TeleluvR haalt de ESP uit de oven...![]()
Goeie akoestische gitaar man, klinkt net als een cleane electrischequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:48 schreef Braddie het volgende:
Heb even kort een Clean stukje opgenomen!
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0Fall%20Acoustic.mp3
Met een klein beetje Chorus en Reverb van de Line-6
Jammer van die headstockquote:
Goeie soundclip man, 3 powerchords en wat clean gepingel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Braddie het volgende:
Mp3tje!!!.
Zo goedkoopquote:
Zijn geen powerchords.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie soundclip man, 3 powerchords en wat clean gepingel.
Ja, de titel faalt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie akoestische gitaar man, klinkt net als een cleane electrische
Geen probleemquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
JaIs een B-stock. Echter kan je daar alleen met creditcard betalen volgens mij.
In Hilversum worden op dit moment Harley Benton gitaren verkocht.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef blckbb het volgende:
Nog steeds balen dat die ene Harley Benton SG al weg is, had best een leuk projectje kunnen worden idd
wel voor echte Kick!-prijzen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
In Hilversum worden op dit moment Harley Benton gitaren verkocht.
Strat replica`s. Les Paul replica`s SG replica`s 100euro per stuk. Klinken nog wel aardig ook.
Die stratjes hebben een HHS opstelling, dat is echt nice!.
Zou makkelijk zijn geweest als je het op kon zoeken op de site...quote:
Ik word een beetje droevig van binnen door die sitequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn geweest als je het op kon zoeken op de site...
Ik heb trouwens als projectgitaartje een bod uitgebracht op deze mits hij kan verzenden. Nieuwe hummertjes en nieuwe schroeven erin, beetje schoonmaken en het zou nog wel een mooie scheurbak kunnen wordenquote:
En wanneer is die Bradderie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep.
Humbucker/Humbucker/SingleCoil.
Op de Braderie hier, 100euro
Op Culemborg Blues stond ook een muziekkraam met in de aanbieding een ¤80,- strat en een ¤80,- versterker... Kwam een mooi geluid uit hoor, totdat je gewoon even goed keek en zag dat de demonstrator een dik pedaal ertussen had liggenquote:
Kwaliteit van dat spul was echt om te janken, zelfs met dat pedaal ertussen. Maar goed, dat verwacht je dan toch ook voor die prijs...quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Op Culemborg Blues stond ook een muziekkraam met in de aanbieding een ¤80,- strat en een ¤80,- versterker... Kwam een mooi geluid uit hoor, totdat je gewoon even goed keek en zag dat de demonstrator een dik pedaal ertussen had liggen
Altijd mooi dat ze erbij vermelden dat Epiphone Gibson replica's maaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb trouwens als projectgitaartje een bod uitgebracht op deze mits hij kan verzenden. Nieuwe hummertjes en nieuwe schroeven erin, beetje schoonmaken en het zou nog wel een mooie scheurbak kunnen worden
Ja, had die gitaar nog even in m'n handen in de muziekwinkel toen ik m'n strat liet afstellen. De neck was helemaal nog niet zo slecht, maar de tremolo had een speling waar je u tegen kon zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kwaliteit van dat spul was echt om te janken, zelfs met dat pedaal ertussen. Maar goed, dat verwacht je dan toch ook voor die prijs...
Iddquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Altijd mooi dat ze erbij vermelden dat Epiphone Gibson replica's maakt
Die specials hebben alleen de vorm, en er verder niks mee te maken
Zijn wel leuke gitaren, en voor die 50 euro is het helemaal leuk, daar kun je je geen buil aan vallen.
http://justinguitar.com/en/GG-012-WobblyWhammy.php Dit het probleem toevallig?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:27 schreef blckbb het volgende:
Nu ik daar trouwens op kom, de tremolo is een beetje moeilijk op mijn strat. Wat kan hier de oplossing voor zijn? Nieuwe brug of andere tremolostaaf?
Nee, je moet gewoon veel kracht zetten om m te laten werken, terwijl ik wel eens op een squier heb gespeeld en daar ging het met groots gemakquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://justinguitar.com/en/GG-012-WobblyWhammy.php Dit het probleem toevallig?
Veren afstellenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon veel kracht zetten om m te laten werken, terwijl ik wel eens op een squier heb gespeeld en daar ging het met groots gemak
Die gitaren doen wij niet.quote:
het overstijgd bijna jouw niveau en al dat andere van ons hier he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie soundclip man, 3 powerchords en wat clean gepingel.
Ik heb het express heel simpel gehouden omdat ik weet dat ik anders faal(want ik kan nog niet echt heel veel akkoorden).quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het overstijgd bijna jouw niveau en al dat andere van ons hier he?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep.
Humbucker/Humbucker/SingleCoil.
Op de Braderie hier, 100euro
Dat is toch jouw ex?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gitaren doen wij niet.
en 2ehands hebben we nu een Epiphone Coronet staan voor 239.
Ja.quote:
Zie wat een eenvoudigere versie kost momenteelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Doe maar die VETTE Alembic voor 100 euro
![]()
Krijgt er spontaan oorkanker van!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Braddie het volgende:
Mp3tje!!!.
Geeft niet... het is evil voor je GASquote:
och, hebben we hem ook weerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Krijgt er spontaan oorkanker van!
Oprotten met je gezeik niemand zit erop te wachtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Oprotten met je clips, niemand hier zit er op te wachtenquote:
Ik had dat clipje gepost omdat er om gevraagd werd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oprotten met je gezeik niemand zit erop te wachten
[..]
Oprotten met je clips, niemand hier zit er op te wachten
Breakin' my balls dudequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had dat clipje gepost omdat er om gevraagd werd.
Je wil toch niet zeggen dat je er naar geluisterd hebt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik word er warm noch koud van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Geeft niet... het is evil voor je GAS![]()
Moet je z'n 'akoustische' dingetje even luisterenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef guitarist het volgende:
Gewoon de gain vol open draaien, dan klinkt het misschien wel!
Ik faalde in de naam, is gewoon clean.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Moet je z'n 'akoustische' dingetje even luisteren
Oversturen als een malle beer op een brommerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef guitarist het volgende:
Gewoon de gain vol open draaien, dan klinkt het misschien wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oversturen als een malle beer op een brommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dierenmishandeling![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Stond je op Elementz?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:47 schreef Gitaarmat het volgende:
En zo meteen weer een optreden @ Centrum Emmen.
Dat wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee, we stonden op het "Gooi maar in m'n pet"Festival .30 euro in de pet gekregen, en een nieuw optreden en fans erbij, was het toch nog ergens goed voor.
Wat is Elementz trouwens?
Monday Night Music Club?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
o ghehe, en we hopen dit jaar nog 2x in emmen op te treden 1x in cafe la rue en 1x in de brasserie ofzo.
Precies, dit hele topic bestaat geloof ik alleen nog om Braddie af te zeiken...quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Aresdreams het volgende:
en ik maar denken dat men mensen ging negeren, helaas dus
weer een half topic met onzin geneuzel en afkraak gezeik...
Ach, niemand is perfectquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou graag het typische strat-geluid van Mark Knopfler willen krijgen.
Ik heb nog wel een mooie Dean Vx staan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef Schuifpui het volgende:
Iemand nog een leuke gitaar van max ¤300 in de aanbieding? Heb nu zo'n beginnersding, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Vorige week naar Culemborg geweest en wat gitaren geprobeerd, o.a. een Les paul van ¤360 en een Fender Strat van ¤1100. Die speelde beide zoveel lekkerder. Het ging gewoon allemaal veel soepeler dan op wat ik nu heb.
Ik weet eigenlijk ook echt niet wat ik wil. Vind heel veel soorten muziek leuk.
Silver Series Strat? Epiphone SG?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef Schuifpui het volgende:
Iemand nog een leuke gitaar van max ¤300 in de aanbieding? Heb nu zo'n beginnersding, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Vorige week naar Culemborg geweest en wat gitaren geprobeerd, o.a. een Les paul van ¤360 en een Fender Strat van ¤1100. Die speelde beide zoveel lekkerder. Het ging gewoon allemaal veel soepeler dan op wat ik nu heb.
Ik weet eigenlijk ook echt niet wat ik wil. Vind heel veel soorten muziek leuk.
Waarom download je niet eventjes DropBox dat is veel fijner!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef guitarist het volgende:
Vorige week nummer van een vriend opgenomen dus, toetsen door een andere vriend gedaan en drums weer door een andere vriend gedaan!
En vandaag heeft Menno zang en gitaar gedaan!
Nog niet de definitieve versie maar m'n oren zijn nu een beetje moe. Morgen of vandeweek even verder... http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TDOD4P8UVMKZ.mp3
Klinkt goed, alleen de zang is niet altijd even lekker. (de zang op zich is prima hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef guitarist het volgende:
Vorige week nummer van een vriend opgenomen dus, toetsen door een andere vriend gedaan en drums weer door een andere vriend gedaan!
En vandaag heeft Menno zang en gitaar gedaan!
Nog niet de definitieve versie maar m'n oren zijn nu een beetje moe. Morgen of vandeweek even verder... http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TDOD4P8UVMKZ.mp3
Nee, dropbox is voor n00bs. Ik heb normaal mijn eigen webserver, alleen die staat nog in de kelder sinds de verhuizing.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom download je niet eventjes DropBox dat is veel fijner!
Thanks van die foto man!.quote:Op zondag 5 september 2010 02:20 schreef blckbb het volgende:
Hee Braddie, leuke foto van jou en je Red Special hoor, en die Kjell is wel een echte metalhead, ongelooflijk dat hij je zo afkaffert terwijl híj degene is met een slipknoshirt.
Nou groetjes!
Klopt! Ik heb er ook een!quote:
quote:
quote:
Huisbaas?quote:Op zondag 5 september 2010 11:11 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, ellende! En het loon wat ik krijg mag ik niet eens zelf houden
Feedbackquote:Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef Crutch het volgende:
Feedback Rotterdam is altijd een terechte klacht en al helemaal als ik weer door geld loop.
Nja, ook. En nog twee incassobureau's. Dat waren er eerst 5, dus het gaat al beterquote:
quote:
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!quote:
Ik zie vooruitgang, ja! Komt helemaal goed man!quote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ook. En nog twee incassobureau's. Dat waren er eerst 5, dus het gaat al beter
Thomann, guitarfetishquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!
Noem eens een paar goede winkels?
Warmothquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!
Noem eens een paar goede winkels?
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.quote:
30 dagen retour service van Thomann. Kun je zelfs de duurste Gibsons testen voor de prijs van een retourpakketje!quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Hmm, ik wil natuurlijk wel kunnen testen.
Daar moet ik nog steeds een keer langs.quote:
Okay, dat is wel nice.quote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
30 dagen retour service van Thomann. Kun je zelfs de duurste Gibsons testen voor de prijs van een retourpakketje!
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zitquote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.
Zit die daar nog trouwens?
Oeh, ik weet het weer, Haarsma!quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zit
www.groovefactory.nl
Ik ken verder geen pianohandel in Drachten.
Daarom, Groove Factoryquote:Op zondag 5 september 2010 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
Goede deal idd: http://groove-factory.nl/catalog/gator-super-stunt-p-4890.html
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil eerder momenteel hoezen/koffer met inhoud kwijt!quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Groove Factory
Als je wat wil kan ik het altijd even voor je afhalen
riverdance ?quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
Real McKenzies! Helden zijn het!quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
En daarna even kijken wat ik ermee ga doenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef blckbb het volgende:
Zo, wellicht Zaterdag een Les Paul Special in Sunburst ophalen
Mooie witte slagplaat en zilverkleurige humbuckers erin zetten
Ja, zo lijkt de Les Paul Special wel op de echte bekende hequote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
, als ik ooit nog eens een Les Paul wil/neem, zijn dat wel twee eisen die ik heb
Vind ik ook, het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
quote:
In de categorien: "bedankt" en "sterf" ben ik nog geen beperkingen tegen gekomenquote:
Idd. Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
http://www.custompicks.co.uk/quote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In de categorien: "bedankt" en "sterf" ben ik nog geen beperkingen tegen gekomen
leuke collectie heb je! en een red special moet je als queen fan natuurlijk hebben!quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik heb juist zwarte plastics op mijn les paul laten zetten, wit/creme vind ik zo braaf lijken, en met een les paul kan ik alleen maar rocken, brutal dus \m/quote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
, als ik ooit nog eens een Les Paul wil/neem, zijn dat wel twee eisen die ik heb
Gelukkig mag iedereen een mening hebben. Ik vind een LP zonder slagplaat bruter eruit zien!quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb die van mij er vorige week ook afgeschroefd!quote:Op zondag 5 september 2010 17:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen een mening hebben. Ik vind een LP zonder slagplaat bruter eruit zien!
zo naakt vind ik, dus wel cooler jaquote:Op zondag 5 september 2010 17:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen een mening hebben. Ik vind een LP zonder slagplaat bruter eruit zien!
Een oude, dode, vergane man...quote:
Dank.quote:Op zondag 5 september 2010 16:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
leuke collectie heb je! en een red special moet je als queen fan natuurlijk hebben!
Goed idee!quote:Op zondag 5 september 2010 18:10 schreef blckbb het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ http://i163.photobucket.com/albums/t311/dzrice/dice-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat is 't idee
Tja, verven van af-fabrieks gitaren. Ergens lijkt me dat niet zo slim. (tenzij je 'm tot kaal hout kaal schuurt en goed opnieuw verft). Je kunt het doen met schilderstape en verf (ik weet niet of de soorten verf (acryl/alkyd) kunnen combineren). Maar da's natuurlijk op eigen risico.quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alleen geen idee hoe ik dat witte randje rond de body krijg... Hmm.
De lak er helemaal afschuren en dan een gleuf frezen voor de binding en dan de binding erop plakken. En de inlays moet je ook uitfrezen/beitelen en dan nieuwe erin plakken.quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hoe je van een niet-gewelfde top naar een gewelfde top wil gaan!quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat laat ik wel achterwegequote:Op zondag 5 september 2010 18:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De lak er helemaal afschuren en dan een gleuf frezen voor de binding en dan de binding erop plakken. En de inlays moet je ook uitfrezen/beitelen en dan nieuwe erin plakken.
Veel plezier.
Hoeft ook niet heurquote:Op zondag 5 september 2010 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En hoe je van een niet-gewelfde top naar een gewelfde top wil gaan!
Onkunde van mijn kant: Die witte lijn langs de body (dus niet de hals) is dus een binding, niet een streep verf? Weer wat geleerd...quote:Op zondag 5 september 2010 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, verven van af-fabrieks gitaren. Ergens lijkt me dat niet zo slim. (tenzij je 'm tot kaal hout kaal schuurt en goed opnieuw verft). Je kunt het doen met schilderstape en verf (ik weet niet of de soorten verf (acryl/alkyd) kunnen combineren). Maar da's natuurlijk op eigen risico.
Ooit hoop ik dat nog te doen op een Saga LC-10 kit en dan proberen Red Wine te krijgen. Zoals gezegd:
Nog leuke gitaren gekregen voor je verjaardag?quote:Op zondag 5 september 2010 18:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MERCI JONGENS!!!![]()
![]()
Leuk projectjequote:Op zondag 5 september 2010 18:10 schreef blckbb het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ http://i163.photobucket.com/albums/t311/dzrice/dice-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat is 't idee
Zeker doen!! Stonden vanmiddag ruim 2 uur te knallen! Zelfs nog een paar nummers akoestisch gedaan, en een of twee acapella, dat Paul gewoon alleen op het podium stond te zingen. Geniaalquote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Real McKenzies! Helden zijn het!
Misschien woensdag maar richting eindhoven
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.quote:Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker doen!! Stonden vanmiddag ruim 2 uur te knallen! Zelfs nog een paar nummers akoestisch gedaan, en een of twee acapella, dat Paul gewoon alleen op het podium stond te zingen. Geniaal
quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.
Op het moment dat het lastig word snel stoppen en het een short solo noemen om je er vanaf te makenquote:
Goed man! Je zat er een paar keer een beetje naast met ietsje valse bendingen enzo, maar het is wel superknap voor maar een half uur oefenen! Keep up the good work!quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de tab 3 x doorgenomen. Iets meer dan 30 minuten(klein uurtje)quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Goed man! Je zat er een paar keer een beetje naast met ietsje valse bendingen enzo, maar het is wel superknap voor maar een half uur oefenen! Keep up the good work!
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat je weet dat we er niet geïnteresseerd in zijn en het onderhand vervelend beginnen te vinden, eerst oefenen en het daadwerkelijk kunnen voordat je het upload
Is het nu duidelijk?
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef wimjongil het volgende:
Omdat je weet dat we er niet geïnteresseerd in zijn en het onderhand vervelend beginnen te vinden, eerst oefenen en het daadwerkelijk kunnen voordat je het upload
Is het nu duidelijk?
Groetjes, bovengenoemde.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Is het nu duidelijk?
Dan kan je toch juist veel makkelijker benden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de tab 3 x doorgenomen. Iets meer dan 30 minuten(klein uurtje)
Die bendings zijn kut want er zitten hèèèle lichte snaren op(.008)
Ja klopt.quote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kan je toch juist veel makkelijker benden?
Geeft het Played 'til my fingers bled een heel andere betekenis...quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam .008 erop zetten
Zelfde reden dat je met een 10 euro cent muntje gaat spelen? Omdat iemand die WEL talent heeft het ook doet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Wist niet dat je van punk hield Telequote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geeft het Played 'til my fingers bled een heel andere betekenis...
Ach, kom op man, voor een gitaargod als jij maakt het toch niet uit of er .008 of .013 op ligt..... jij kunt toch overal op spelen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar dat maakt het juist kut, ik ben .009 gewent, en als je dan nòg lichter gaat dan denk je ook van WHUT?
Meer oefenen en minder opnames posten.quote:
Mag je me voor wakker maken hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wist niet dat je van punk hield Tele
Zal ik eens filmpjes gaan posten van mijn neefje van 6 aan wie ik mijn net aangeschafe originele Gibson '52 Goldtop heb uitgeleend?quote:
En de nieuwe jongen is de Danelectro?quote:
Misschien is dit iets voor Braddie?quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zal ik eens filmpjes gaan posten van mijn neefje van 6 aan wie ik mijn net aangeschafe originele Gibson '52 Goldtop heb uitgeleend?
Tsja, de sound is nu eenmaal uniek...quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En de nieuwe jongen is de Danelectro?
[ afbeelding ]
Zie de laaste tijd steeds meer (semi-)profs met die gitaren.![]()
Naja.... Omdat het fabriek snaren zijn, ik ga er zelf (Zodra ze versleten zijn) .010 er op zetten.quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo een wil ik ook nog een keer!quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En de nieuwe jongen is de Danelectro?
[ afbeelding ]
Zie de laaste tijd steeds meer (semi-)profs met die gitaren.![]()
Binnen 5 minuten op 3 verschillende plekken dat filmpje van je al tegengekomenquote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja.... Omdat het fabriek snaren zijn, ik ga er zelf (Zodra ze versleten zijn) .010 er op zetten.
Daar moest ik op wachten...quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef LeNick het volgende:
Hai, tijdje geleden dat ik hier voor het laatst was. Heb eindelijk mijn John Mayer Black One. Gister was hier een vriend, die niet kon wachten om er op te spelen. Hij speelt sinds 30 oktober afgelopen jaar, dus nu nog iets minder dan een jaar. Wij zijn eigenlijk wel benieuwd wat jullie van zijn spel vinden (waar hij van kan leren):
Sommige stukken zijn echt improvisatie, en daardoor wel wat minder gezien de geringe ervaring.
quote:
Die d'Addario's roesten bij mij zo snelquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb me laatst een setje Gibson snaren aan laten smeren maar dat zijn serieus aanraders, ze spelen echt lichter dan d'Addario etc.
Die man blijft zo goedquote:
Zal er binnenkort eens naar vragen in een winkel en proberen. Thanks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Silver Series Strat? Epiphone SG?
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik als beginner toch liever naar een meer all-round gitaar, dat is vast echt een scheur gitaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie Dean Vx staan.
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Neuh, je kan er alles mee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zal er binnenkort eens naar vragen in een winkel en proberen. Thanks.![]()
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik als beginner toch liever naar een meer all-round gitaar, dat is vast echt een scheur gitaar.![]()
Wat gaan jullie hard met die topics trouwens.
Allebei niet in de winkel te koop, wel bij mij uit te proberenquote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zal er binnenkort eens naar vragen in een winkel en proberen. Thanks.![]()
hebben die niet zon extreme 'metallic' sound?quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, de sound is nu eenmaal uniek...
QFTquote:Op zondag 5 september 2010 22:18 schreef guitarist het volgende:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
HAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAH
AHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHA
HAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
OLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO!!! :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
D::D:D:D:D:D:D:DDD:D:D
: D:D
D D:: D D:D D:
D: D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
HAHAHA HAAHAHAAA HAHAHAHAHAHa
Post v/d dagquote:Op zondag 5 september 2010 22:18 schreef guitarist het volgende:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
HAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAH
AHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHA
HAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
OLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO!!! :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
HAHAHA HAAHAHAAA HAHAHAHAHAHa
Ongeveer, maar hier kunnen we om lachen en om een dode nietquote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Cynic het volgende:
Is dit nu het muzikale equivalent van een Fiat kopen omdat Michael Schumacher altijd Ferrari reed en die merken iets met elkaar te maken hebben, vervolgens met die auto iemand doodrijden en dan zeggen: "Ja, maar ik heb ook helemaal geen rijbewijs en ik heb net 15 minuten geoefend met het gaspedaal intrappen en een beetje aan het stuur draaien."
Het is pendaal las ik ergens op een bitariftensitequote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Cynic het volgende:
Is dit nu het muzikale equivalent van een Fiat kopen omdat Michael Schumacher altijd Ferrari reed en die merken iets met elkaar te maken hebben, vervolgens met die auto iemand doodrijden en dan zeggen: "Ja, maar ik heb ook helemaal geen rijbewijs en ik heb net 15 minuten geoefend met het gaspedaal intrappen en een beetje aan het stuur draaien."
Moet zeggen dat het bij mij wel elke keer dezelfde emotionele schade toebrengt. Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zondag 5 september 2010 22:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ongeveer, maar hier kunnen we om lachen en om een dode niet
Ohquote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Allebei niet in de winkel te koop, wel bij mij uit te proberen![]()
Ik vind de reacties hier geweldig vermaakquote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het bij mij wel elke dezelfde emotionele schade toebrengt. Waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op zondag 5 september 2010 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is pendaal las ik ergens op een bitariftensite
Tsja, waarom niet...quote:
Dat gebeurde toen ook al en nu ook meestal nietquote:Op zondag 5 september 2010 22:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Niet door een ingehuurde componist die het voor "lookers" schreef die uitgekozen worden door de marketing bureaus van de platenmaatschappijen.
Klopt maar ik heb het gevel dat het nu onmogelijk is om als "echte" band/artiest door te breken.quote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat gebeurde toen ook al en nu ook meestal niet.
Ben ik het niet helemaal mee eens... Ik ken een aantal doorbrekende bands die m.i. toch echt de indruk maken zelf als band begonnen te zijn zoals bijvoorbeeld Moss, Go back to the zoo...quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb het gevel dat het nu onmogelijk is om als "echte" band/artiest door te breken.
Vooral vanwege de macht van de platenmaatschappijen en de muziekzenders die slaven zijn van de grote platenbazen.
Dus heel veel van hetzelfde mooi moppies in de video en overgangen die zelfs Mien uit assen kan volgen..![]()
Zelden komt er iets uit waarvan ik het vermoeden heb dat het echt een band is die natuurlijk gegroeid is.
Het zijn meestal van die bij elkaar gezochte modellen die even muziek moeten leren omdat ze voor een band gecast zijn![]()
Er post de laatste tijd iemand in dit topic die waarschijnlijk zal uitgroeien tot de nieuwe wereldwijde sensatie uit Nederland! Wil niet te veel weg geven maar de manier van spelen is niet duur! Muntje van 10 cent en het feest is compleet!quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb het gevel dat het nu onmogelijk is om als "echte" band/artiest door te breken.
Vooral vanwege de macht van de platenmaatschappijen en de muziekzenders die slaven zijn van de grote platenbazen.
Dus heel veel van hetzelfde mooi moppies in de video en overgangen die zelfs Mien uit assen kan volgen..![]()
Zelden komt er iets uit waarvan ik het vermoeden heb dat het echt een band is die natuurlijk gegroeid is.
Het zijn meestal van die bij elkaar gezochte modellen die even muziek moeten leren omdat ze voor een band gecast zijn![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Crutch het volgende:
Ik heb tieten en kan gitaarspelen, maak ik kans?
als je nou verstandig zou zijn zou je die er gelijk op gelegd laten hebben en de gitaar gelijk daar op laten afstellen, zodat die gelijk speelt zoals je het voor ogen had, ipv aan modderen met een .008 setjequote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja.... Omdat het fabriek snaren zijn, ik ga er zelf (Zodra ze versleten zijn) .010 er op zetten.
Tja, ik luister tegenwoordig bijna niet meer naar populaire radiozenders en ontdek mijn muziek steeds vaker via vrienden en sites zoals last.fm en applicaties zolas Spotify.quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja
![]()
Dat is de pest dus het gaat niet om de muziek maar of je er leuk uitziet in de clip![]()
* Dat je kan gitaarspelen kan een hindernis zijn het liefst werkt men met totaal a muzikale domme** mensen
** Erg handig voor de platenmaatschappij dan tekenen ze voor een contract waar ze niks aan verdienen
Een perfect geformuleerde zin, die gelijk de essentie weergeeft waarom dat niet gebeurd is!quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je nou verstandig zou zijn zou je die er gelijk op gelegd laten hebben en de gitaar gelijk daar op laten afstellen, zodat die gelijk speelt zoals je het voor ogen had, ipv aan modderen met een .008 setje
Ik kies me zinnen er natuurlijk wel voor uit.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een perfect geformuleerde zin, die gelijk de essentie weergeeft waarom dat niet gebeurd is!
op één na lapoquote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef Iemand91 het volgende:
Hoppa, met geouwehoer naar de volgende topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |