wel voor echte Kick!-prijzen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
In Hilversum worden op dit moment Harley Benton gitaren verkocht.
Strat replica`s. Les Paul replica`s SG replica`s 100euro per stuk. Klinken nog wel aardig ook.
Die stratjes hebben een HHS opstelling, dat is echt nice!.
Zou makkelijk zijn geweest als je het op kon zoeken op de site...quote:
Ik word een beetje droevig van binnen door die sitequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn geweest als je het op kon zoeken op de site...
Ik heb trouwens als projectgitaartje een bod uitgebracht op deze mits hij kan verzenden. Nieuwe hummertjes en nieuwe schroeven erin, beetje schoonmaken en het zou nog wel een mooie scheurbak kunnen wordenquote:
En wanneer is die Bradderie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep.
Humbucker/Humbucker/SingleCoil.
Op de Braderie hier, 100euro
Op Culemborg Blues stond ook een muziekkraam met in de aanbieding een ¤80,- strat en een ¤80,- versterker... Kwam een mooi geluid uit hoor, totdat je gewoon even goed keek en zag dat de demonstrator een dik pedaal ertussen had liggenquote:
Kwaliteit van dat spul was echt om te janken, zelfs met dat pedaal ertussen. Maar goed, dat verwacht je dan toch ook voor die prijs...quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Op Culemborg Blues stond ook een muziekkraam met in de aanbieding een ¤80,- strat en een ¤80,- versterker... Kwam een mooi geluid uit hoor, totdat je gewoon even goed keek en zag dat de demonstrator een dik pedaal ertussen had liggen
Altijd mooi dat ze erbij vermelden dat Epiphone Gibson replica's maaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb trouwens als projectgitaartje een bod uitgebracht op deze mits hij kan verzenden. Nieuwe hummertjes en nieuwe schroeven erin, beetje schoonmaken en het zou nog wel een mooie scheurbak kunnen worden
Ja, had die gitaar nog even in m'n handen in de muziekwinkel toen ik m'n strat liet afstellen. De neck was helemaal nog niet zo slecht, maar de tremolo had een speling waar je u tegen kon zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kwaliteit van dat spul was echt om te janken, zelfs met dat pedaal ertussen. Maar goed, dat verwacht je dan toch ook voor die prijs...
Iddquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Altijd mooi dat ze erbij vermelden dat Epiphone Gibson replica's maakt
Die specials hebben alleen de vorm, en er verder niks mee te maken
Zijn wel leuke gitaren, en voor die 50 euro is het helemaal leuk, daar kun je je geen buil aan vallen.
http://justinguitar.com/en/GG-012-WobblyWhammy.php Dit het probleem toevallig?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:27 schreef blckbb het volgende:
Nu ik daar trouwens op kom, de tremolo is een beetje moeilijk op mijn strat. Wat kan hier de oplossing voor zijn? Nieuwe brug of andere tremolostaaf?
Nee, je moet gewoon veel kracht zetten om m te laten werken, terwijl ik wel eens op een squier heb gespeeld en daar ging het met groots gemakquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://justinguitar.com/en/GG-012-WobblyWhammy.php Dit het probleem toevallig?
Veren afstellenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon veel kracht zetten om m te laten werken, terwijl ik wel eens op een squier heb gespeeld en daar ging het met groots gemak
Die gitaren doen wij niet.quote:
het overstijgd bijna jouw niveau en al dat andere van ons hier he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie soundclip man, 3 powerchords en wat clean gepingel.
Ik heb het express heel simpel gehouden omdat ik weet dat ik anders faal(want ik kan nog niet echt heel veel akkoorden).quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het overstijgd bijna jouw niveau en al dat andere van ons hier he?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep.
Humbucker/Humbucker/SingleCoil.
Op de Braderie hier, 100euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |