Wat zoek je ongeveer?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mja hij is al weg
Hoewel ik eigenlijk even ga rondkijken voor een opknapgitaartje (beetje de techniek undso leren) en m'n hollow body droom even een paar maandjes laat liggen
Maakt me niet zoveel uit, als het maar niet zo'n gitaarkit is, het moet nog wel een redelijke afwerking hebben qua hout. Het liefst ook geen Stratocaster.quote:
De Red Special in die kleur is hèèèl veel gevraagd, en dit was de enige die ze nog hadden in heel benelux + duitsland(waar ze geimporteerd worden)quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bestellen en betalen, klaar. En waarom zou die zoveel langer moeten duren?
Dan zoek je toch niet goed:quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
De Red Special in die kleur is hèèèl veel gevraagd, en dit was de enige die ze nog hadden in heel benelux + duitsland(waar ze geimporteerd worden)
Die Les Paul is een Motion.
In de koffer zit een USA Fender Strat.
quote:Auf Lager
Sofort versandfertig
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Braddie het volgende:
Mp3tje!!!.
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Short%20Demoing.mp3
Ik sluit mij daarbij aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
simpel, een red special behoort maar in 1 bepaalde kleur te zijn, en dat is die niet...
maw: lelijke gitaar (mijn mening)
Ah, hij is gaar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
* TeleluvR haalt de ESP uit de oven...![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik sluit mij daarbij aan.
Is net zoiets als een witte 'blackie' strat!
* TeleluvR haalt de ESP uit de oven...![]()
Goeie akoestische gitaar man, klinkt net als een cleane electrischequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:48 schreef Braddie het volgende:
Heb even kort een Clean stukje opgenomen!
http://dl.dropbox.com/u/1(...)0Fall%20Acoustic.mp3
Met een klein beetje Chorus en Reverb van de Line-6
Jammer van die headstockquote:
Goeie soundclip man, 3 powerchords en wat clean gepingel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Braddie het volgende:
Mp3tje!!!.
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Short%20Demoing.mp3
Zo goedkoopquote:
Jaquote:
Zijn geen powerchords.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie soundclip man, 3 powerchords en wat clean gepingel.
Ja, de titel faalt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie akoestische gitaar man, klinkt net als een cleane electrische
Geen probleemquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
JaIs een B-stock. Echter kan je daar alleen met creditcard betalen volgens mij.
In Hilversum worden op dit moment Harley Benton gitaren verkocht.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef blckbb het volgende:
Nog steeds balen dat die ene Harley Benton SG al weg is, had best een leuk projectje kunnen worden idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |