quote:
quote:
Huisbaas?quote:Op zondag 5 september 2010 11:11 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, ellende! En het loon wat ik krijg mag ik niet eens zelf houden
Feedbackquote:Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef Crutch het volgende:
Feedback Rotterdam is altijd een terechte klacht en al helemaal als ik weer door geld loop.
Nja, ook. En nog twee incassobureau's. Dat waren er eerst 5, dus het gaat al beterquote:
quote:
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!quote:
Ik zie vooruitgang, ja! Komt helemaal goed man!quote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ook. En nog twee incassobureau's. Dat waren er eerst 5, dus het gaat al beter
Thomann, guitarfetishquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!
Noem eens een paar goede winkels?
Warmothquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!
Noem eens een paar goede winkels?
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.quote:
30 dagen retour service van Thomann. Kun je zelfs de duurste Gibsons testen voor de prijs van een retourpakketje!quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Hmm, ik wil natuurlijk wel kunnen testen.
Daar moet ik nog steeds een keer langs.quote:
Okay, dat is wel nice.quote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
30 dagen retour service van Thomann. Kun je zelfs de duurste Gibsons testen voor de prijs van een retourpakketje!
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zitquote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.
Zit die daar nog trouwens?
Oeh, ik weet het weer, Haarsma!quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zit
www.groovefactory.nl
Ik ken verder geen pianohandel in Drachten.
Daarom, Groove Factoryquote:Op zondag 5 september 2010 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
Goede deal idd: http://groove-factory.nl/catalog/gator-super-stunt-p-4890.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |