Het is pendaal las ik ergens op een bitariftensitequote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Cynic het volgende:
Is dit nu het muzikale equivalent van een Fiat kopen omdat Michael Schumacher altijd Ferrari reed en die merken iets met elkaar te maken hebben, vervolgens met die auto iemand doodrijden en dan zeggen: "Ja, maar ik heb ook helemaal geen rijbewijs en ik heb net 15 minuten geoefend met het gaspedaal intrappen en een beetje aan het stuur draaien."
Moet zeggen dat het bij mij wel elke keer dezelfde emotionele schade toebrengt. Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zondag 5 september 2010 22:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ongeveer, maar hier kunnen we om lachen en om een dode niet
Ohquote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Allebei niet in de winkel te koop, wel bij mij uit te proberen![]()
Ik vind de reacties hier geweldig vermaakquote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het bij mij wel elke dezelfde emotionele schade toebrengt. Waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op zondag 5 september 2010 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is pendaal las ik ergens op een bitariftensite
Tsja, waarom niet...quote:
Dat gebeurde toen ook al en nu ook meestal nietquote:Op zondag 5 september 2010 22:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Niet door een ingehuurde componist die het voor "lookers" schreef die uitgekozen worden door de marketing bureaus van de platenmaatschappijen.
Klopt maar ik heb het gevel dat het nu onmogelijk is om als "echte" band/artiest door te breken.quote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat gebeurde toen ook al en nu ook meestal niet.
Ben ik het niet helemaal mee eens... Ik ken een aantal doorbrekende bands die m.i. toch echt de indruk maken zelf als band begonnen te zijn zoals bijvoorbeeld Moss, Go back to the zoo...quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb het gevel dat het nu onmogelijk is om als "echte" band/artiest door te breken.
Vooral vanwege de macht van de platenmaatschappijen en de muziekzenders die slaven zijn van de grote platenbazen.
Dus heel veel van hetzelfde mooi moppies in de video en overgangen die zelfs Mien uit assen kan volgen..![]()
Zelden komt er iets uit waarvan ik het vermoeden heb dat het echt een band is die natuurlijk gegroeid is.
Het zijn meestal van die bij elkaar gezochte modellen die even muziek moeten leren omdat ze voor een band gecast zijn![]()
Er post de laatste tijd iemand in dit topic die waarschijnlijk zal uitgroeien tot de nieuwe wereldwijde sensatie uit Nederland! Wil niet te veel weg geven maar de manier van spelen is niet duur! Muntje van 10 cent en het feest is compleet!quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb het gevel dat het nu onmogelijk is om als "echte" band/artiest door te breken.
Vooral vanwege de macht van de platenmaatschappijen en de muziekzenders die slaven zijn van de grote platenbazen.
Dus heel veel van hetzelfde mooi moppies in de video en overgangen die zelfs Mien uit assen kan volgen..![]()
Zelden komt er iets uit waarvan ik het vermoeden heb dat het echt een band is die natuurlijk gegroeid is.
Het zijn meestal van die bij elkaar gezochte modellen die even muziek moeten leren omdat ze voor een band gecast zijn![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Crutch het volgende:
Ik heb tieten en kan gitaarspelen, maak ik kans?
als je nou verstandig zou zijn zou je die er gelijk op gelegd laten hebben en de gitaar gelijk daar op laten afstellen, zodat die gelijk speelt zoals je het voor ogen had, ipv aan modderen met een .008 setjequote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja.... Omdat het fabriek snaren zijn, ik ga er zelf (Zodra ze versleten zijn) .010 er op zetten.
Tja, ik luister tegenwoordig bijna niet meer naar populaire radiozenders en ontdek mijn muziek steeds vaker via vrienden en sites zoals last.fm en applicaties zolas Spotify.quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja
![]()
Dat is de pest dus het gaat niet om de muziek maar of je er leuk uitziet in de clip![]()
* Dat je kan gitaarspelen kan een hindernis zijn het liefst werkt men met totaal a muzikale domme** mensen
** Erg handig voor de platenmaatschappij dan tekenen ze voor een contract waar ze niks aan verdienen
Een perfect geformuleerde zin, die gelijk de essentie weergeeft waarom dat niet gebeurd is!quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je nou verstandig zou zijn zou je die er gelijk op gelegd laten hebben en de gitaar gelijk daar op laten afstellen, zodat die gelijk speelt zoals je het voor ogen had, ipv aan modderen met een .008 setje
Ik kies me zinnen er natuurlijk wel voor uit.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een perfect geformuleerde zin, die gelijk de essentie weergeeft waarom dat niet gebeurd is!
op één na lapoquote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef Iemand91 het volgende:
Hoppa, met geouwehoer naar de volgende topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |