Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zitquote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.
Zit die daar nog trouwens?
Oeh, ik weet het weer, Haarsma!quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zit
www.groovefactory.nl
Ik ken verder geen pianohandel in Drachten.
Daarom, Groove Factoryquote:Op zondag 5 september 2010 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
Goede deal idd: http://groove-factory.nl/catalog/gator-super-stunt-p-4890.html
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil eerder momenteel hoezen/koffer met inhoud kwijt!quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Groove Factory
Als je wat wil kan ik het altijd even voor je afhalen
riverdance ?quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
Real McKenzies! Helden zijn het!quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
En daarna even kijken wat ik ermee ga doenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef blckbb het volgende:
Zo, wellicht Zaterdag een Les Paul Special in Sunburst ophalen
Mooie witte slagplaat en zilverkleurige humbuckers erin zetten
Ja, zo lijkt de Les Paul Special wel op de echte bekende hequote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
, als ik ooit nog eens een Les Paul wil/neem, zijn dat wel twee eisen die ik heb
Vind ik ook, het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
quote:
In de categorien: "bedankt" en "sterf" ben ik nog geen beperkingen tegen gekomenquote:
Idd. Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |