Bedankt voor het aanbod, maar ik wil eerder momenteel hoezen/koffer met inhoud kwijt!quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Groove Factory
Als je wat wil kan ik het altijd even voor je afhalen
riverdance ?quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
Real McKenzies! Helden zijn het!quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
En daarna even kijken wat ik ermee ga doenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef blckbb het volgende:
Zo, wellicht Zaterdag een Les Paul Special in Sunburst ophalen
Mooie witte slagplaat en zilverkleurige humbuckers erin zetten
Ja, zo lijkt de Les Paul Special wel op de echte bekende hequote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
, als ik ooit nog eens een Les Paul wil/neem, zijn dat wel twee eisen die ik heb
Vind ik ook, het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
quote:
In de categorien: "bedankt" en "sterf" ben ik nog geen beperkingen tegen gekomenquote:
Idd. Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
http://www.custompicks.co.uk/quote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In de categorien: "bedankt" en "sterf" ben ik nog geen beperkingen tegen gekomen
leuke collectie heb je! en een red special moet je als queen fan natuurlijk hebben!quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik heb juist zwarte plastics op mijn les paul laten zetten, wit/creme vind ik zo braaf lijken, en met een les paul kan ik alleen maar rocken, brutal dus \m/quote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
, als ik ooit nog eens een Les Paul wil/neem, zijn dat wel twee eisen die ik heb
Gelukkig mag iedereen een mening hebben. Ik vind een LP zonder slagplaat bruter eruit zien!quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb die van mij er vorige week ook afgeschroefd!quote:Op zondag 5 september 2010 17:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen een mening hebben. Ik vind een LP zonder slagplaat bruter eruit zien!
zo naakt vind ik, dus wel cooler jaquote:Op zondag 5 september 2010 17:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen een mening hebben. Ik vind een LP zonder slagplaat bruter eruit zien!
Een oude, dode, vergane man...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |