Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.quote:Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker doen!! Stonden vanmiddag ruim 2 uur te knallen! Zelfs nog een paar nummers akoestisch gedaan, en een of twee acapella, dat Paul gewoon alleen op het podium stond te zingen. Geniaal
quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.
Op het moment dat het lastig word snel stoppen en het een short solo noemen om je er vanaf te makenquote:
Goed man! Je zat er een paar keer een beetje naast met ietsje valse bendingen enzo, maar het is wel superknap voor maar een half uur oefenen! Keep up the good work!quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de tab 3 x doorgenomen. Iets meer dan 30 minuten(klein uurtje)quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Goed man! Je zat er een paar keer een beetje naast met ietsje valse bendingen enzo, maar het is wel superknap voor maar een half uur oefenen! Keep up the good work!
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat je weet dat we er niet geïnteresseerd in zijn en het onderhand vervelend beginnen te vinden, eerst oefenen en het daadwerkelijk kunnen voordat je het upload
Is het nu duidelijk?
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef wimjongil het volgende:
Omdat je weet dat we er niet geïnteresseerd in zijn en het onderhand vervelend beginnen te vinden, eerst oefenen en het daadwerkelijk kunnen voordat je het upload
Is het nu duidelijk?
Groetjes, bovengenoemde.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Is het nu duidelijk?
Dan kan je toch juist veel makkelijker benden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de tab 3 x doorgenomen. Iets meer dan 30 minuten(klein uurtje)
Die bendings zijn kut want er zitten hèèèle lichte snaren op(.008)
Ja klopt.quote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kan je toch juist veel makkelijker benden?
Geeft het Played 'til my fingers bled een heel andere betekenis...quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam .008 erop zetten
Zelfde reden dat je met een 10 euro cent muntje gaat spelen? Omdat iemand die WEL talent heeft het ook doet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam .008 erop zetten
Wist niet dat je van punk hield Telequote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geeft het Played 'til my fingers bled een heel andere betekenis...
Ach, kom op man, voor een gitaargod als jij maakt het toch niet uit of er .008 of .013 op ligt..... jij kunt toch overal op spelen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar dat maakt het juist kut, ik ben .009 gewent, en als je dan nòg lichter gaat dan denk je ook van WHUT?
Meer oefenen en minder opnames posten.quote:
Mag je me voor wakker maken hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wist niet dat je van punk hield Tele
Zal ik eens filmpjes gaan posten van mijn neefje van 6 aan wie ik mijn net aangeschafe originele Gibson '52 Goldtop heb uitgeleend?quote:
En de nieuwe jongen is de Danelectro?quote:
Misschien is dit iets voor Braddie?quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zal ik eens filmpjes gaan posten van mijn neefje van 6 aan wie ik mijn net aangeschafe originele Gibson '52 Goldtop heb uitgeleend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |