Dank.quote:Op zondag 5 september 2010 16:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
leuke collectie heb je! en een red special moet je als queen fan natuurlijk hebben!
Goed idee!quote:Op zondag 5 september 2010 18:10 schreef blckbb het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ http://i163.photobucket.com/albums/t311/dzrice/dice-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat is 't idee
Tja, verven van af-fabrieks gitaren. Ergens lijkt me dat niet zo slim. (tenzij je 'm tot kaal hout kaal schuurt en goed opnieuw verft). Je kunt het doen met schilderstape en verf (ik weet niet of de soorten verf (acryl/alkyd) kunnen combineren). Maar da's natuurlijk op eigen risico.quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alleen geen idee hoe ik dat witte randje rond de body krijg... Hmm.
De lak er helemaal afschuren en dan een gleuf frezen voor de binding en dan de binding erop plakken. En de inlays moet je ook uitfrezen/beitelen en dan nieuwe erin plakken.quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hoe je van een niet-gewelfde top naar een gewelfde top wil gaan!quote:Op zondag 5 september 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat laat ik wel achterwegequote:Op zondag 5 september 2010 18:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De lak er helemaal afschuren en dan een gleuf frezen voor de binding en dan de binding erop plakken. En de inlays moet je ook uitfrezen/beitelen en dan nieuwe erin plakken.
Veel plezier.
Hoeft ook niet heurquote:Op zondag 5 september 2010 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En hoe je van een niet-gewelfde top naar een gewelfde top wil gaan!
Onkunde van mijn kant: Die witte lijn langs de body (dus niet de hals) is dus een binding, niet een streep verf? Weer wat geleerd...quote:Op zondag 5 september 2010 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, verven van af-fabrieks gitaren. Ergens lijkt me dat niet zo slim. (tenzij je 'm tot kaal hout kaal schuurt en goed opnieuw verft). Je kunt het doen met schilderstape en verf (ik weet niet of de soorten verf (acryl/alkyd) kunnen combineren). Maar da's natuurlijk op eigen risico.
Ooit hoop ik dat nog te doen op een Saga LC-10 kit en dan proberen Red Wine te krijgen. Zoals gezegd:
Nog leuke gitaren gekregen voor je verjaardag?quote:Op zondag 5 september 2010 18:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MERCI JONGENS!!!![]()
![]()
Leuk projectjequote:Op zondag 5 september 2010 18:10 schreef blckbb het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ http://i163.photobucket.com/albums/t311/dzrice/dice-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat is 't idee
Zeker doen!! Stonden vanmiddag ruim 2 uur te knallen! Zelfs nog een paar nummers akoestisch gedaan, en een of twee acapella, dat Paul gewoon alleen op het podium stond te zingen. Geniaalquote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Real McKenzies! Helden zijn het!
Misschien woensdag maar richting eindhoven
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.quote:Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker doen!! Stonden vanmiddag ruim 2 uur te knallen! Zelfs nog een paar nummers akoestisch gedaan, en een of twee acapella, dat Paul gewoon alleen op het podium stond te zingen. Geniaal
quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook zijn cadeau'tje liet zien onder zijn schotse rok.
Op het moment dat het lastig word snel stoppen en het een short solo noemen om je er vanaf te makenquote:
Goed man! Je zat er een paar keer een beetje naast met ietsje valse bendingen enzo, maar het is wel superknap voor maar een half uur oefenen! Keep up the good work!quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de tab 3 x doorgenomen. Iets meer dan 30 minuten(klein uurtje)quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Goed man! Je zat er een paar keer een beetje naast met ietsje valse bendingen enzo, maar het is wel superknap voor maar een half uur oefenen! Keep up the good work!
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat je weet dat we er niet geïnteresseerd in zijn en het onderhand vervelend beginnen te vinden, eerst oefenen en het daadwerkelijk kunnen voordat je het upload
Is het nu duidelijk?
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef wimjongil het volgende:
Omdat je weet dat we er niet geïnteresseerd in zijn en het onderhand vervelend beginnen te vinden, eerst oefenen en het daadwerkelijk kunnen voordat je het upload
Is het nu duidelijk?
Groetjes, bovengenoemde.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Is het nu duidelijk?
Dan kan je toch juist veel makkelijker benden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de tab 3 x doorgenomen. Iets meer dan 30 minuten(klein uurtje)
Die bendings zijn kut want er zitten hèèèle lichte snaren op(.008)
Ja klopt.quote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kan je toch juist veel makkelijker benden?
Geeft het Played 'til my fingers bled een heel andere betekenis...quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam .008 erop zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |