Zelfde reden dat je met een 10 euro cent muntje gaat spelen? Omdat iemand die WEL talent heeft het ook doet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam .008 erop zetten
Wist niet dat je van punk hield Telequote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geeft het Played 'til my fingers bled een heel andere betekenis...
Ach, kom op man, voor een gitaargod als jij maakt het toch niet uit of er .008 of .013 op ligt..... jij kunt toch overal op spelen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar dat maakt het juist kut, ik ben .009 gewent, en als je dan nòg lichter gaat dan denk je ook van WHUT?
Meer oefenen en minder opnames posten.quote:
Mag je me voor wakker maken hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wist niet dat je van punk hield Tele
Zal ik eens filmpjes gaan posten van mijn neefje van 6 aan wie ik mijn net aangeschafe originele Gibson '52 Goldtop heb uitgeleend?quote:
En de nieuwe jongen is de Danelectro?quote:
Misschien is dit iets voor Braddie?quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zal ik eens filmpjes gaan posten van mijn neefje van 6 aan wie ik mijn net aangeschafe originele Gibson '52 Goldtop heb uitgeleend?
Tsja, de sound is nu eenmaal uniek...quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En de nieuwe jongen is de Danelectro?
[ afbeelding ]
Zie de laaste tijd steeds meer (semi-)profs met die gitaren.![]()
Naja.... Omdat het fabriek snaren zijn, ik ga er zelf (Zodra ze versleten zijn) .010 er op zetten.quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam .008 erop zetten
Zo een wil ik ook nog een keer!quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En de nieuwe jongen is de Danelectro?
[ afbeelding ]
Zie de laaste tijd steeds meer (semi-)profs met die gitaren.![]()
Binnen 5 minuten op 3 verschillende plekken dat filmpje van je al tegengekomenquote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja.... Omdat het fabriek snaren zijn, ik ga er zelf (Zodra ze versleten zijn) .010 er op zetten.
Daar moest ik op wachten...quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef LeNick het volgende:
Hai, tijdje geleden dat ik hier voor het laatst was. Heb eindelijk mijn John Mayer Black One. Gister was hier een vriend, die niet kon wachten om er op te spelen. Hij speelt sinds 30 oktober afgelopen jaar, dus nu nog iets minder dan een jaar. Wij zijn eigenlijk wel benieuwd wat jullie van zijn spel vinden (waar hij van kan leren):
Sommige stukken zijn echt improvisatie, en daardoor wel wat minder gezien de geringe ervaring.
quote:
Die d'Addario's roesten bij mij zo snelquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb me laatst een setje Gibson snaren aan laten smeren maar dat zijn serieus aanraders, ze spelen echt lichter dan d'Addario etc.
Die man blijft zo goedquote:
Zal er binnenkort eens naar vragen in een winkel en proberen. Thanks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Silver Series Strat? Epiphone SG?
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik als beginner toch liever naar een meer all-round gitaar, dat is vast echt een scheur gitaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie Dean Vx staan.
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Neuh, je kan er alles mee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zal er binnenkort eens naar vragen in een winkel en proberen. Thanks.![]()
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik als beginner toch liever naar een meer all-round gitaar, dat is vast echt een scheur gitaar.![]()
Wat gaan jullie hard met die topics trouwens.
Allebei niet in de winkel te koop, wel bij mij uit te proberenquote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zal er binnenkort eens naar vragen in een winkel en proberen. Thanks.![]()
hebben die niet zon extreme 'metallic' sound?quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, de sound is nu eenmaal uniek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |