Dat is toch jouw ex?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gitaren doen wij niet.
en 2ehands hebben we nu een Epiphone Coronet staan voor 239.
Ja.quote:
Zie wat een eenvoudigere versie kost momenteelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Doe maar die VETTE Alembic voor 100 euro
![]()
Krijgt er spontaan oorkanker van!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Braddie het volgende:
Mp3tje!!!.
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Short%20Demoing.mp3
Geeft niet... het is evil voor je GASquote:
och, hebben we hem ook weerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Krijgt er spontaan oorkanker van!
Oprotten met je gezeik niemand zit erop te wachtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Oprotten met je clips, niemand hier zit er op te wachtenquote:
Ik had dat clipje gepost omdat er om gevraagd werd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oprotten met je gezeik niemand zit erop te wachten
[..]
Oprotten met je clips, niemand hier zit er op te wachten
Breakin' my balls dudequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had dat clipje gepost omdat er om gevraagd werd.
Je wil toch niet zeggen dat je er naar geluisterd hebt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik word er warm noch koud van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Geeft niet... het is evil voor je GAS![]()
Moet je z'n 'akoustische' dingetje even luisterenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef guitarist het volgende:
Gewoon de gain vol open draaien, dan klinkt het misschien wel!
Ik faalde in de naam, is gewoon clean.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Moet je z'n 'akoustische' dingetje even luisteren
Oversturen als een malle beer op een brommerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef guitarist het volgende:
Gewoon de gain vol open draaien, dan klinkt het misschien wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oversturen als een malle beer op een brommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dierenmishandeling![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Stond je op Elementz?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:47 schreef Gitaarmat het volgende:
En zo meteen weer een optreden @ Centrum Emmen.
Dat wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee, we stonden op het "Gooi maar in m'n pet"Festival .30 euro in de pet gekregen, en een nieuw optreden en fans erbij, was het toch nog ergens goed voor.
Wat is Elementz trouwens?
Monday Night Music Club?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
o ghehe, en we hopen dit jaar nog 2x in emmen op te treden 1x in cafe la rue en 1x in de brasserie ofzo.
Precies, dit hele topic bestaat geloof ik alleen nog om Braddie af te zeiken...quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Aresdreams het volgende:
en ik maar denken dat men mensen ging negeren, helaas dus
weer een half topic met onzin geneuzel en afkraak gezeik...
Ach, niemand is perfectquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou graag het typische strat-geluid van Mark Knopfler willen krijgen.
Ik heb nog wel een mooie Dean Vx staan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef Schuifpui het volgende:
Iemand nog een leuke gitaar van max ¤300 in de aanbieding? Heb nu zo'n beginnersding, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Vorige week naar Culemborg geweest en wat gitaren geprobeerd, o.a. een Les paul van ¤360 en een Fender Strat van ¤1100. Die speelde beide zoveel lekkerder. Het ging gewoon allemaal veel soepeler dan op wat ik nu heb.
Ik weet eigenlijk ook echt niet wat ik wil. Vind heel veel soorten muziek leuk.
Silver Series Strat? Epiphone SG?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef Schuifpui het volgende:
Iemand nog een leuke gitaar van max ¤300 in de aanbieding? Heb nu zo'n beginnersding, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Vorige week naar Culemborg geweest en wat gitaren geprobeerd, o.a. een Les paul van ¤360 en een Fender Strat van ¤1100. Die speelde beide zoveel lekkerder. Het ging gewoon allemaal veel soepeler dan op wat ik nu heb.
Ik weet eigenlijk ook echt niet wat ik wil. Vind heel veel soorten muziek leuk.
Waarom download je niet eventjes DropBox dat is veel fijner!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef guitarist het volgende:
Vorige week nummer van een vriend opgenomen dus, toetsen door een andere vriend gedaan en drums weer door een andere vriend gedaan!
En vandaag heeft Menno zang en gitaar gedaan!
Nog niet de definitieve versie maar m'n oren zijn nu een beetje moe. Morgen of vandeweek even verder... http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TDOD4P8UVMKZ.mp3
Klinkt goed, alleen de zang is niet altijd even lekker. (de zang op zich is prima hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef guitarist het volgende:
Vorige week nummer van een vriend opgenomen dus, toetsen door een andere vriend gedaan en drums weer door een andere vriend gedaan!
En vandaag heeft Menno zang en gitaar gedaan!
Nog niet de definitieve versie maar m'n oren zijn nu een beetje moe. Morgen of vandeweek even verder... http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TDOD4P8UVMKZ.mp3
Nee, dropbox is voor n00bs. Ik heb normaal mijn eigen webserver, alleen die staat nog in de kelder sinds de verhuizing.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom download je niet eventjes DropBox dat is veel fijner!
Thanks van die foto man!.quote:Op zondag 5 september 2010 02:20 schreef blckbb het volgende:
Hee Braddie, leuke foto van jou en je Red Special hoor, en die Kjell is wel een echte metalhead, ongelooflijk dat hij je zo afkaffert terwijl híj degene is met een slipknoshirt.
Nou groetjes!
Klopt! Ik heb er ook een!quote:
quote:
quote:
Huisbaas?quote:Op zondag 5 september 2010 11:11 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, ellende! En het loon wat ik krijg mag ik niet eens zelf houden
Feedbackquote:Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef Crutch het volgende:
Feedback Rotterdam is altijd een terechte klacht en al helemaal als ik weer door geld loop.
Nja, ook. En nog twee incassobureau's. Dat waren er eerst 5, dus het gaat al beterquote:
quote:
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!quote:
Ik zie vooruitgang, ja! Komt helemaal goed man!quote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ook. En nog twee incassobureau's. Dat waren er eerst 5, dus het gaat al beter
Thomann, guitarfetishquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!
Noem eens een paar goede winkels?
Warmothquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
OKAY OKAY OKAY DIT VRAAGT OM SUGGESTIES!
Noem eens een paar goede winkels?
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.quote:
30 dagen retour service van Thomann. Kun je zelfs de duurste Gibsons testen voor de prijs van een retourpakketje!quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Hmm, ik wil natuurlijk wel kunnen testen.
Daar moet ik nog steeds een keer langs.quote:
Okay, dat is wel nice.quote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
30 dagen retour service van Thomann. Kun je zelfs de duurste Gibsons testen voor de prijs van een retourpakketje!
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zitquote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar zit die? Ik ken alleen die pianohandel eigenlijk.
Zit die daar nog trouwens?
Oeh, ik weet het weer, Haarsma!quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet zo niet hoe de straat heet, maar wel precies waar hij zit
www.groovefactory.nl
Ik ken verder geen pianohandel in Drachten.
Daarom, Groove Factoryquote:Op zondag 5 september 2010 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
Goede deal idd: http://groove-factory.nl/catalog/gator-super-stunt-p-4890.html
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil eerder momenteel hoezen/koffer met inhoud kwijt!quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Groove Factory
Als je wat wil kan ik het altijd even voor je afhalen
riverdance ?quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
Real McKenzies! Helden zijn het!quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar de Real McKenzies![]()
[ afbeelding ]
En daarna even kijken wat ik ermee ga doenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef blckbb het volgende:
Zo, wellicht Zaterdag een Les Paul Special in Sunburst ophalen
Mooie witte slagplaat en zilverkleurige humbuckers erin zetten
Ja, zo lijkt de Les Paul Special wel op de echte bekende hequote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
, als ik ooit nog eens een Les Paul wil/neem, zijn dat wel twee eisen die ik heb
Vind ik ook, het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
quote:
In de categorien: "bedankt" en "sterf" ben ik nog geen beperkingen tegen gekomenquote:
Idd. Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een Les Paul of een ES335 (of een kloon daarvan) sowieso veel minder mooi zonder een slagplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |