Ik zei RS. Niet SRV.quote:
Tsssssssquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zei RS. Niet SRV.
Vannacht komt Braddie je opzoeken en hij gaat je levend villen!
Die uitgerangeerde keutelduwer zou willen dat hij half het talent van SRV had.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zei RS. Niet SRV.
Vannacht komt Braddie je opzoeken en hij gaat je levend villen!
Die schalt tijdens de nachtdiensten regelmatig op vol volume door de bedrijfshalquote:
Ja maar ja maar SRV heeft niet eens een penny voor een plectrum over.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die uitgerangeerde keutelduwer zou willen dat hij half het talent van SRV had.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan eet ik mijn ESP op!
Eerst foto en film!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:24 schreef blckbb het volgende:
Volgens mij gaat er hier iemand zijn ESP opeten
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Morgen aan de rollator!quote:
Ach zie het zo;quote:
Ja indien je getrouwd bent natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef TeleluvR het volgende:
Mag seks pas vanaf je laatste dag als 25'er?
simpel, een red special behoort maar in 1 bepaalde kleur te zijn, en dat is die niet...quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
simpel, een red special behoort maar in 1 bepaalde kleur te zijn, en dat is die niet...
maw: lelijke gitaar (mijn mening)
Het is dat ik het geld niet hebquote:
Komen er aan.quote:
Bestellen en betalen, klaar. En waarom zou die zoveel langer moeten duren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Komen er aan.
Het is inderdaad niet de kleur.
Het probleem is, dat ik voor die kleur nog 2 maanden moest wachten, en nouja.. ik weet hoe ik ben, het geld is dat zo op!.
De slagplaat is zo omdat het beschermings folie er nog op zit(Overal trouwens)
Zou 't best willen proberen, maar wil eigenlijk eerst pics van de staat enzo zien voordat ik 'm koopquote:
Krassen zijn zo verholpen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zou 't best willen proberen, maar wil eigenlijk eerst pics van de staat enzo zien voordat ik 'm koop
edit: laat ook maar; ''Artikel Uitverkocht''
Die B-stock artikelen op Thomann zijn best grappig, flinke hap uit de prijs van versterkers omdat ze teruggestuurd zijn. Marshall 15watt versterker voor 67 euro ofzoiets
Er stond ook ''Demounit'' bij wat ik versta onder een typefout van ''Demount'' wat dan weer uit elkaar gehaald betekentquote:
Mja hij is al wegquote:
Wat zoek je ongeveer?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mja hij is al weg
Hoewel ik eigenlijk even ga rondkijken voor een opknapgitaartje (beetje de techniek undso leren) en m'n hollow body droom even een paar maandjes laat liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |