Ja, en dat al op 3 september! Het wordt verdomme ook steeds vroeger!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef Dennis101 het volgende:
Ah, de jaarlijkse sinterklaastopics zijn er weer.
Vorig jaar begon dit gezanik al eind augustus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef MrMancunian het volgende:
[..]
Ja, en dat al op 3 september! Het wordt verdomme ook steeds vroeger!
Ja dit dus. Verrekte lekker die pepernoten en ik moet ze altijd inslaan als ik in mei een handje vol wil eten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef VaderVanJezus het volgende:
Die dingen kunnen ze beter gewoon heel het jaar verkopen.
Ik deed enkel een constatering. Anders had ik wel een TR gedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja dit dus. Verrekte lekker die pepernoten en ik moet ze altijd inslaan als ik in mei een handje vol wil eten.
En trouwens die lui die klagen over een "KLB 1.0" topic moeten een langzame dood sterven. Ga mod worden ofzo, hielenlikkers.
Die vind ik persoonlijk lekkerderquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef Sinnie het volgende:
Ik zou het liefst het hele jaar door pepernoten kruidnoten willen zien
Kruidnoten met een chocolade jasjequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk lekkerder
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kruidnoten met een chocolade jasje
In de supermarkt aan FOK! denkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag ze ook liggen en het eerste wat ik dacht was "binnenkort weer een topic op FOK! hierover," en ja hoor, hier is het al!
Dat dacht ik dus ook, maar ik zag dus dat dat niet het geval was! Dus ik dacht, goh laat ik maar de 1e zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag ze ook liggen en het eerste wat ik dacht was "binnenkort weer een topic op FOK! hierover," en ja hoor, hier is het al!
Doe ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de supermarkt aan FOK! denken
Elk jaar in dezelfde week.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef MrMancunian het volgende:
[..]
Ja, en dat al op 3 september! Het wordt verdomme ook steeds vroeger!
Je bent niet de eerstequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:06 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik zag dus dat dat niet het geval was! Dus ik dacht, goh laat ik maar de 1e zijn.
Bespaart in ieder geval 1 topic per jaar op fok.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef VaderVanJezus het volgende:
Dat heb je nou eenmaal in KLBquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Wing het volgende:
[..]
Bespaart in ieder geval 1 topic per jaar op fok.
Ow nee, want dan gaan mensen daarover weer klagen.
Het is ook nooit goed hier he
Tja, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de supermarkt aan FOK! denken
Terechte klacht o.usquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:20 schreef o.us het volgende:
Mensen () die kruidnoten pepernoten noemen
Maak er een topic over...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Wing het volgende:
[..]
Bespaart in ieder geval 1 topic per jaar op fok.
Ow nee, want dan gaan mensen daarover weer klagen.
Het is ook nooit goed hier he
net zoals oliebollenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik ben er vrij zeker van in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wedden dan 90% het hier over de kruidnoten had?
Ja... ik dus ! Beter dan die vieze kruidige dingen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:09 schreef Kriegel het volgende:
Wie eet die rare knobbeldingen tegenwoordig nog?
Ik, kruidnoten vind ik alleen lekker met chocolade eromheenquote:Op zaterdag 4 september 2010 04:09 schreef Kriegel het volgende:
Wie eet die rare knobbeldingen tegenwoordig nog?
Preciesquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:33 schreef Snuf. het volgende:
Kruidnoten moeten het hele jaar door te koop zijn in den supermarkt.
Stel je voor. 30 graden bij het zwembad, handoekje erbij, kruidnoten erbij. Zekers veel win.
Zeer goed idee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Precies
En dan gooien ze er rond december maar een sinterklaas en zwarte piet op de verpakking.
WAAR?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef ejvdb het volgende:
Het is vandaag 3 september en de sinterklaas afdeling in de supermarkt ligt alweer klaar...
Het is ook niet te geloven..
Klacht: sinterklaaszooi in september al in de supermarkt.
Fryske pepernoten. Die moet ik eens proberenquote:Op zondag 5 september 2010 18:18 schreef RTB het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een klacht.
http://www.bolletje.nl/producten/cat/seizoen/
Kruidnoten light (Kruidnoten minder suiker) en Fryske Pepernoten. Welke mongool verzint in godsnaam dit soort producten.
Daarnaast krijg je van 100 gram Kruidnoten light evenveel kcal binnen als gewone kruidnoten zo te zien, dus wat daar nou weer het nut van is....
Mensen die denken meer te verkopen door er ook een 'light' versie van te maken.quote:Op zondag 5 september 2010 18:18 schreef RTB het volgende:
Kruidnoten light (Kruidnoten minder suiker) en Fryske Pepernoten. Welke mongool verzint in godsnaam dit soort producten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Nostalgie!quote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Twiitch het volgende:
"Vroegah" begon Sinterklaas pas als de speelgoedboeken op de mat lagen.
PEPERNOTEN SIND VERBOTEN!quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef einszweiachtung het volgende:
Dat word weer pepernoten door de aula gooien
Absoluutquote:Op zaterdag 4 september 2010 04:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van in ieder geval.
[offtopic]
Mark Knopfler
Was het een goed concert?
Heb het betreffende concert laatst op MP3 gekocht. Die ga ik binnenkort eens beluisterenquote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Ik zou zeker een kaartje kopen als ze 'ie weer komt.
bedankt voor de tip. zijn de chocolade kruidnootjes er ook weer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze vandaag gespot bij Kruidvat![]()
Het is verdomme 22 augustus
echt belachelijk, ze beginnen ieder jaar eerder met de verkoop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ach geeft niks, voor je het weet is het geen seizoensproduct meer maar liggen ze gewoon het hele jaar in de supermarkt... naast de chocoladeletters, paaseitjes en kerstkransjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef Infinitum het volgende:
[..]
echt belachelijk, ze beginnen ieder jaar eerder met de verkoop.
ik zal er niet raar van opkijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach geeft niks, voor je het weet is het geen seizoensproduct meer maar liggen ze gewoon het hele jaar in de supermarkt... naast de chocoladeletters, paaseitjes en kerstkransjes.
Dus van jou mogen pepernoten, paaseitjes en kerstkransjes gewoon het hele jaar door worden verkocht? Dan verliest het product toch zijn connectie met de feestdagen en is het niet meer speciaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef KosterT het volgende:
Verbazend om te zien hoe sommige mensen zich druk kunnen maken om dit soort dingen.
Nee dit zijn terechte klachtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef KosterT het volgende:
Verbazend om te zien hoe sommige mensen zich druk kunnen maken om dit soort dingen.
Je was nog iets vergeten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Pepernoten + warme chocolademelk + slagroom.
Ja, das waar!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Slagroom op de chocomel is vanzelfsprekend.
Helaas vinden we het ook al gewoon dat we het hele jaar aardbeien, pruimen en frambozen kunnen eten....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus van jou mogen pepernoten, paaseitjes en kerstkransjes gewoon het hele jaar door worden verkocht? Dan verliest het product toch zijn connectie met de feestdagen en is het niet meer speciaal.
Ja, dat is zo. Maar fruit heeft toch niet dezelfde connectie periode zoals pepernoten de connectie met Sinterklaas heeft imo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas vinden we het ook al gewoon dat we het hele jaar aardbeien, pruimen en frambozen kunnen eten....
ijsjes alleen in de zomer eten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
the fuck? ik was nog niet klaar met ijsjes eten van de zomer
Dat is eigenlijk net zo triest.... dat je het kennelijk al gewoon vindt dat je het hele jaar aardbeien kunt eten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar fruit heeft toch niet dezelfde connectie periode zoals pepernoten de connectie met Sinterklaas heeft imo.
pepernoten in de zomer etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ijsjes alleen in de zomer eten.
Ik eet nooit aardbeien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net zo triest.... dat je het kennelijk al gewoon vindt dat je het hele jaar aardbeien kunt eten.
Zeker weten dat het geen kruidnoten waren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Oeh, een bananenboom in de tuin, dat lijkt me wel watquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eet nooit aardbeien.Ik vind het wel normaal dat ik het hele jaar door bananen en appels kan eten.
maar maar maar...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ijsjes zijn altijd verkrijgbaar, pepernoten niet.
scherp, het waren idd kruidnoten van bolletjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef trabant het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen kruidnoten waren?
wait.. your not serious, are you?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Een modje die een topic van een jaar oud kicktquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Een ramp idd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Een modje die een topic van een jaar oud kickt![]()
![]()
![]()
Ieder jaar is er een zulks topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En die moeten het goede voorbeeld geven! Ik zeg: 'Afzetten die zooi, lang leven anarchisme!'quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die winkeliers denken gewoon voor uit, ze hebben eigenlijk 3 (soms 4) perioden waar ze op mikken:
-feestdagen in december (sinterklaas, kerst, oud/nieuw)
-feestdagen in het voorjaar (pasen/voorjaar)
-de zomer
(soms het najaar)
Dit is uiteraard van toepassing op winkels als Halfords, Blokker, doe-het-zelf zaken en dergelijke, niet alleen winkeliers die levensmiddelen verkopen. Zodra de ene periode zo goed als over is, mikken ze direct op de periode daarna.
Je kunt je er natuurlijk ieder jaar opnieuw over verbazen, maar op een gegeven moment ben je er toch ook aan gewend dat de zon op en onder gaat of niet?![]()
Lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ja hoor, weer een gevolg van de dieet-manie.quote:Op zondag 5 september 2010 18:18 schreef RTB het volgende:
Kruidnoten light (Kruidnoten minder suiker)
Ik wil niet veel zeggen, maar pepernoten zijn het hele jaar te koop.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef ejvdb het volgende:
Het is vandaag 3 september en de sinterklaas afdeling in de supermarkt ligt alweer klaar...
Burn the heretic!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind pepernoten sowieso al niet erg lekker maar die chocoladepepernoten zijn echt om te kotsen
Een jaar maarliefst.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
Zeer terechte klacht. Dit topic is ook veel te vroeg.
nee hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:37 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar pepernoten zijn het hele jaar te koop.
Bijna? ze lagen gister al bij het kruidvat..... LEEEEEESSSSSSSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Crimyclown het volgende:
Bijna liggen ze er weer, ik heb al zeker drie maanden zin in pepernoten. Ga binnenkort meteen een paar zakken halen.
ik heb ook wel zin in pepernotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Crimyclown het volgende:
Bijna liggen ze er weer, ik heb al zeker drie maanden zin in pepernoten. Ga binnenkort meteen een paar zakken halen.
Stoer hoor, grote jongen!quote:
Och meid tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Stoer hoor, grote jongen!
Ik vind Sinterklaas wél leuk.
Sterker nog, ik ben 'hulpsint' (een woord dat ik in de periode dat ik zelf geloofde nooit gehoord heb overigen) voor een stuk of 50 kinderen![]()
En het blijft geweldig hoe die kinderen met zweet in hun handen en angst in hun benen voor je neus staan.
hey hey ik heb de schoen al gezet whahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Ohh echt, ik heb er ook zin in
pff, je lacht zeker altijd om het leed van anderequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En het blijft geweldig hoe die kinderen met zweet in hun handen en angst in hun benen voor je neus staan.
Ja als de eerste post uit 2010 is ga ik het hele topic nalezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:36 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Bijna? ze lagen gister al bij het kruidvat..... LEEEEEESSSSSSS
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist niet goed als ik ze zelf bak. Dan kan 'k ze 9 van de 10 x als kogels gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Aukje83 het volgende:
dalijk weer iemand die zegt dat je ze zelf moet bakken (en dat het anders niet goed is) ofzo
Ben ik de enige die een hakenkruis ziet in zijn UI?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Precies
En dan gooien ze er rond december maar een sinterklaas en zwarte piet op de verpakking.
wat denk je dat ik heb geqoute?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Check de datum van de OP dan.
En nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Superthomas het volgende:
[..]
wat denk je dat ik heb geqoute?
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, je lacht zeker altijd om het leed van andere
Je moet ze zelf bakken. Anders is het niet goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Aukje83 het volgende:
dalijk weer iemand die zegt dat je ze zelf moet bakken (en dat het anders niet goed is) ofzo
quote:Eerste kruidnoten alweer in het schap
Ruim drie maanden voor de aankomst van Sinterklaas zijn de eerste kruidnoten al gesignaleerd. Een Spar in Groningen heeft het snoepgoed van de Sint sinds kort bij de kassa liggen, constateert het vakblad de Levensmiddelenkrant. "Gezien het weer van de afgelopen dagen misschien niet verbazingwekkend", reageert het blad.
"Studenten en jongeren zijn er gek op", verzekert de bedrijfsleider van de Groningse supermarkt in de Levensmiddelenkrant. "De ondernemer kon zelf een partij opkopen en die ligt dus sinds kort bij de kassa. Als impulsproduct inderdaad."
3FM-dj Michiel Veenstra, die vorig jaar een stickeractie opzette tegen de te vroege komst van de pepernoot, noemt het desgevraagd 'absurd' dat het snoepgoed nu al is gesignaleerd. "Pepernoten eet je met Sinterklaas. En dat is het nog lang niet", stelt Veenstra. "Als ik het hele jaar door kerstliedjes draai op de radio is de lol er ook van af tegen de tijd dat je je kerstboom opzet."
Veenstra is niet van plan opnieuw in actie te komen. "Ik heb de hoop opgegeven dat de middenstand gaat inzien dat het belachelijk om in augustus novembersnoepgoed te verkopen."
Flikker eens op met die onzinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Blossom86 het volgende:
Yesss!!!!
Zin in winterkou
sneeuw
kerst
pepernoten!!
yeahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Blossom86 het volgende:
Yesss!!!!
Zin in winterkou
sneeuw
kerst
pepernoten!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker eens op met die onzin
Oh het komt er alweer bijna aan, vind ik leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan echt niet wachten om door de sneeuw te fietsenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was inderdaad een mooie zomer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Blossom86 het volgende:
Yesss!!!!
Zin in winterkou
sneeuw
kerst
pepernoten!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:15 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de eerste performance van Kees Flodder.
tong80 reactiequote:Op maandag 29 augustus 2011 08:15 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de eerste performance van Kees Flodder.
Niet helemaal, wat tong zegt slaat nooit ergens op.quote:
tong80 reactiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet helemaal, wat tong zegt slaat nooit ergens op.
Ik was een aantal dagen aan de geprikkelde kant door die wisseling van de wacht.
Het is toch die leugen die je leven kleur gaf.
wel lekker maar altijd jammer dat er ook puur bij inzittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zo ziek lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onterechte klacht
Nouja, als je die indruk hebt kan dat komen omdat ik richting zijn leeftijd ga zo onderhand.quote:
Ah, oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, als je die indruk hebt kan dat komen omdat ik richting zijn leeftijd ga zo onderhand.
Duurt alleen nog 160 jaar.
AUKJE!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ah, oké.
Succes, ik benijd niet diegene die richting Tong's leeftijd gaat
Precies een jaar later zijn ze er weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Vanmorgen op 538 ook gehoord ja.quote:
Grappig dat TS ook nog op fok! komtquote:
Het is idd opvallend dat de originele TS zich zelden meer in zijn/haar eigen topic vertoont, als deze na langere tijd weer eens een trap omhoog krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Grappig dat TS ook nog op fok! komt
bovenstaande zou een belangrijk thema bij de verkiezingen moeten zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vanmorgen op 538 ook gehoord ja.
Achterlijke plattelandswinkels. Pepernoten zijn voor de Sinterklaasperiode, en dat kan begin november beginnen. Niet in augustus.
En op 6 december mag de rommel de winkel weer uit, vanaf dan mogen de kerstspullen tevoorschijn komen.
Heerlijk is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Blossom86 het volgende:
Yesss!!!!
Zin in winterkou
sneeuw
kerst
pepernoten!!
Tja dat wordt dan wel een dilemma, ik ben een trouwe VVD-stemmer, en die zullen van mening zijn dat de winkelier de vrijheid moet krijgen, zonder inmenging van de overheid...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
bovenstaande zou een belangrijk thema bij de verkiezingen moeten zijn.
Goede sloganquote:
Pepernoten in supermarktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef mschol het volgende:
over een paar dagen zullen de eerste zaken wel weer gaan verkopen, (september)
lol wtf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef AppleOcean het volgende:
Ze hebben hier nog geen paaseieren.
Die wil ik het hele jaar godverdomme.
Er zitten er nog een stuk of 30 van vorig jaar in de subwoofer, maar die krijg ik er niet uit.
Mijn nichtje kwam, dus ik dacht laak ik er eens een paar verstoppen. Blijkt het dat er geen gat in de onderkant zit maar een afdekkingquote:
Die dingen op de foto zijn dus echt niet te eten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Crimyclown het volgende:
Zijn er dit jaar al ergens pepernoten gespot?
[ afbeelding ]
Vind ze prima te doen + dat het halve kilo zakken zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Die dingen op de foto zijn dus echt niet te eten.
pepernoten vreten in oktoberquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vind ze prima te doen + dat het halve kilo zakken zijn.
2010quote:
Morgen al?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar gewoon nog een maand eerder![]()
Ik wou er ook wat van zeggen, maar toen zag ik dat dit topic ieder jaar trouw dienst gedaan heeft, dus /saluut voor topic 1523130!quote:
Hallo Sinterklaas, onze slippers zijn gezet!quote:
TS is er nogquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef maxburger het volgende:
Godver, ik kan me dit topique nog letterlijk herinneren. Post voor post.
Stoer. Ik heb helemaal geen slaap gehad maar dat geeft niet ik probeer vanmiddag voor het werk welquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik al om 10 uur in bed lag en vanaf 5 uur wakker ben
Ja, die zijn niet goed voor m`n omvang én portomoneequote:Op woensdag 24 juli 2013 07:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De pepernoten truffel zijn trouwens het lekkerst
Gewoon een power napquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stoer. Ik heb helemaal geen slaap gehad maar dat geeft niet ik probeer vanmiddag voor het werk wel
Ik begin die Talibanluitjes opeens te begrijpen.quote:
In de zak naar Spanje met die kerel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:24 schreef CPS2000 het volgende:
Het is toch heerlijk, die bedrijfsleider van die toko haalt ieder jaar het nieuws met zijn pepernoten en buit het dit jaar even ten volle uit. Wat een baas. Jumbo Beren sowieso een topwinkel.
Watquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stoer. Ik heb helemaal geen slaap gehad maar dat geeft niet ik probeer vanmiddag voor het werk wel
Geen idee wat dat inhoudt. Maar ik ben al sinds gisterochtend 9.30 wakker en heb vandaag 10 uur gewerkt en was nog lang niet van plan te gaan slapen .WOEIIquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat
Volgens mij heb jij gewoon te hoge bloedsuikerspiegel.
Hoe laat moet je morgen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudt. Maar ik ben al sinds gisterochtend 9.30 wakker en heb vandaag 10 uur gewerkt en was nog lang niet van plan te gaan slapen .WOEII
MORGEN EEN DAGJE VRIJ EN DAN SOWIESO VRIJDAG TM ZONDAG WEER EN DE WEEK DAARNA WEET IK NOG NIET MAAR GROTE KANS MAANDAG OOK WEER JAJAJAJAJAquote:
Respect voor dit oudje.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Wing het volgende:
[..]
Inmiddels een fossiel, zolang bestaat dit topic al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |