Grappig dat TS ook nog op fok! komtquote:
Het is idd opvallend dat de originele TS zich zelden meer in zijn/haar eigen topic vertoont, als deze na langere tijd weer eens een trap omhoog krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Grappig dat TS ook nog op fok! komt
bovenstaande zou een belangrijk thema bij de verkiezingen moeten zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vanmorgen op 538 ook gehoord ja.
Achterlijke plattelandswinkels. Pepernoten zijn voor de Sinterklaasperiode, en dat kan begin november beginnen. Niet in augustus.
En op 6 december mag de rommel de winkel weer uit, vanaf dan mogen de kerstspullen tevoorschijn komen.
Heerlijk is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Blossom86 het volgende:
Yesss!!!!
Zin in winterkou
sneeuw
kerst
pepernoten!!
Tja dat wordt dan wel een dilemma, ik ben een trouwe VVD-stemmer, en die zullen van mening zijn dat de winkelier de vrijheid moet krijgen, zonder inmenging van de overheid...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
bovenstaande zou een belangrijk thema bij de verkiezingen moeten zijn.
Goede sloganquote:
Pepernoten in supermarktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef mschol het volgende:
over een paar dagen zullen de eerste zaken wel weer gaan verkopen, (september)
lol wtf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef AppleOcean het volgende:
Ze hebben hier nog geen paaseieren.
Die wil ik het hele jaar godverdomme.
Er zitten er nog een stuk of 30 van vorig jaar in de subwoofer, maar die krijg ik er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |