Bijna? ze lagen gister al bij het kruidvat..... LEEEEEESSSSSSSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Crimyclown het volgende:
Bijna liggen ze er weer, ik heb al zeker drie maanden zin in pepernoten. Ga binnenkort meteen een paar zakken halen.
ik heb ook wel zin in pepernotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Crimyclown het volgende:
Bijna liggen ze er weer, ik heb al zeker drie maanden zin in pepernoten. Ga binnenkort meteen een paar zakken halen.
Stoer hoor, grote jongen!quote:
Och meid tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Stoer hoor, grote jongen!
Ik vind Sinterklaas wél leuk.
Sterker nog, ik ben 'hulpsint' (een woord dat ik in de periode dat ik zelf geloofde nooit gehoord heb overigen) voor een stuk of 50 kinderen![]()
En het blijft geweldig hoe die kinderen met zweet in hun handen en angst in hun benen voor je neus staan.
hey hey ik heb de schoen al gezet whahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Ohh echt, ik heb er ook zin in
pff, je lacht zeker altijd om het leed van anderequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En het blijft geweldig hoe die kinderen met zweet in hun handen en angst in hun benen voor je neus staan.
Ja als de eerste post uit 2010 is ga ik het hele topic nalezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:36 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Bijna? ze lagen gister al bij het kruidvat..... LEEEEEESSSSSSS
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist niet goed als ik ze zelf bak. Dan kan 'k ze 9 van de 10 x als kogels gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Aukje83 het volgende:
dalijk weer iemand die zegt dat je ze zelf moet bakken (en dat het anders niet goed is) ofzo
Ben ik de enige die een hakenkruis ziet in zijn UI?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Precies
En dan gooien ze er rond december maar een sinterklaas en zwarte piet op de verpakking.
wat denk je dat ik heb geqoute?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Check de datum van de OP dan.
En nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Superthomas het volgende:
[..]
wat denk je dat ik heb geqoute?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |