Je was nog iets vergeten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Pepernoten + warme chocolademelk + slagroom.
Ja, das waar!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Slagroom op de chocomel is vanzelfsprekend.
Helaas vinden we het ook al gewoon dat we het hele jaar aardbeien, pruimen en frambozen kunnen eten....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus van jou mogen pepernoten, paaseitjes en kerstkransjes gewoon het hele jaar door worden verkocht? Dan verliest het product toch zijn connectie met de feestdagen en is het niet meer speciaal.
Ja, dat is zo. Maar fruit heeft toch niet dezelfde connectie periode zoals pepernoten de connectie met Sinterklaas heeft imo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas vinden we het ook al gewoon dat we het hele jaar aardbeien, pruimen en frambozen kunnen eten....
ijsjes alleen in de zomer eten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
the fuck? ik was nog niet klaar met ijsjes eten van de zomer
Dat is eigenlijk net zo triest.... dat je het kennelijk al gewoon vindt dat je het hele jaar aardbeien kunt eten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar fruit heeft toch niet dezelfde connectie periode zoals pepernoten de connectie met Sinterklaas heeft imo.
pepernoten in de zomer etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ijsjes alleen in de zomer eten.
Ik eet nooit aardbeien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net zo triest.... dat je het kennelijk al gewoon vindt dat je het hele jaar aardbeien kunt eten.
Zeker weten dat het geen kruidnoten waren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze vandaag gespot bij Kruidvat![]()
Het is verdomme 22 augustus
Oeh, een bananenboom in de tuin, dat lijkt me wel watquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eet nooit aardbeien.Ik vind het wel normaal dat ik het hele jaar door bananen en appels kan eten.
maar maar maar...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ijsjes zijn altijd verkrijgbaar, pepernoten niet.
scherp, het waren idd kruidnoten van bolletjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef trabant het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen kruidnoten waren?
wait.. your not serious, are you?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze vandaag gespot bij Kruidvat![]()
Het is verdomme 22 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |