Ja, en dat al op 3 september! Het wordt verdomme ook steeds vroeger!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef Dennis101 het volgende:
Ah, de jaarlijkse sinterklaastopics zijn er weer.
Vorig jaar begon dit gezanik al eind augustus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef MrMancunian het volgende:
[..]
Ja, en dat al op 3 september! Het wordt verdomme ook steeds vroeger!
Ja dit dus. Verrekte lekker die pepernoten en ik moet ze altijd inslaan als ik in mei een handje vol wil eten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef VaderVanJezus het volgende:
Die dingen kunnen ze beter gewoon heel het jaar verkopen.
Ik deed enkel een constatering. Anders had ik wel een TR gedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja dit dus. Verrekte lekker die pepernoten en ik moet ze altijd inslaan als ik in mei een handje vol wil eten.
En trouwens die lui die klagen over een "KLB 1.0" topic moeten een langzame dood sterven. Ga mod worden ofzo, hielenlikkers.
Die vind ik persoonlijk lekkerderquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef Sinnie het volgende:
Ik zou het liefst het hele jaar door pepernoten kruidnoten willen zien
Kruidnoten met een chocolade jasjequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk lekkerder
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kruidnoten met een chocolade jasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |