Stoer. Ik heb helemaal geen slaap gehad maar dat geeft niet ik probeer vanmiddag voor het werk welquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik al om 10 uur in bed lag en vanaf 5 uur wakker ben
Ja, die zijn niet goed voor m`n omvang én portomoneequote:Op woensdag 24 juli 2013 07:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De pepernoten truffel zijn trouwens het lekkerst
Gewoon een power napquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stoer. Ik heb helemaal geen slaap gehad maar dat geeft niet ik probeer vanmiddag voor het werk wel
Ik begin die Talibanluitjes opeens te begrijpen.quote:
In de zak naar Spanje met die kerel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:24 schreef CPS2000 het volgende:
Het is toch heerlijk, die bedrijfsleider van die toko haalt ieder jaar het nieuws met zijn pepernoten en buit het dit jaar even ten volle uit. Wat een baas. Jumbo Beren sowieso een topwinkel.
Watquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stoer. Ik heb helemaal geen slaap gehad maar dat geeft niet ik probeer vanmiddag voor het werk wel
Geen idee wat dat inhoudt. Maar ik ben al sinds gisterochtend 9.30 wakker en heb vandaag 10 uur gewerkt en was nog lang niet van plan te gaan slapen .WOEIIquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat
Volgens mij heb jij gewoon te hoge bloedsuikerspiegel.
Hoe laat moet je morgen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudt. Maar ik ben al sinds gisterochtend 9.30 wakker en heb vandaag 10 uur gewerkt en was nog lang niet van plan te gaan slapen .WOEII
MORGEN EEN DAGJE VRIJ EN DAN SOWIESO VRIJDAG TM ZONDAG WEER EN DE WEEK DAARNA WEET IK NOG NIET MAAR GROTE KANS MAANDAG OOK WEER JAJAJAJAJAquote:
Respect voor dit oudje.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Wing het volgende:
[..]
Inmiddels een fossiel, zolang bestaat dit topic al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |