wait.. your not serious, are you?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze vandaag gespot bij Kruidvat![]()
Het is verdomme 22 augustus
Een modje die een topic van een jaar oud kicktquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Een ramp idd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Een modje die een topic van een jaar oud kickt![]()
![]()
![]()
Ieder jaar is er een zulks topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En die moeten het goede voorbeeld geven! Ik zeg: 'Afzetten die zooi, lang leven anarchisme!'quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die winkeliers denken gewoon voor uit, ze hebben eigenlijk 3 (soms 4) perioden waar ze op mikken:
-feestdagen in december (sinterklaas, kerst, oud/nieuw)
-feestdagen in het voorjaar (pasen/voorjaar)
-de zomer
(soms het najaar)
Dit is uiteraard van toepassing op winkels als Halfords, Blokker, doe-het-zelf zaken en dergelijke, niet alleen winkeliers die levensmiddelen verkopen. Zodra de ene periode zo goed als over is, mikken ze direct op de periode daarna.
Je kunt je er natuurlijk ieder jaar opnieuw over verbazen, maar op een gegeven moment ben je er toch ook aan gewend dat de zon op en onder gaat of niet?![]()
Lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
Ja hoor, weer een gevolg van de dieet-manie.quote:Op zondag 5 september 2010 18:18 schreef RTB het volgende:
Kruidnoten light (Kruidnoten minder suiker)
Ik wil niet veel zeggen, maar pepernoten zijn het hele jaar te koop.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef ejvdb het volgende:
Het is vandaag 3 september en de sinterklaas afdeling in de supermarkt ligt alweer klaar...
Burn the heretic!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind pepernoten sowieso al niet erg lekker maar die chocoladepepernoten zijn echt om te kotsen
Een jaar maarliefst.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
Zeer terechte klacht. Dit topic is ook veel te vroeg.
nee hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:37 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar pepernoten zijn het hele jaar te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |