Done.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef Cantare het volgende:
Mag Elise ook in de OP? Van 24 augustus is ze.
ik reageerde hier nog op in t vorige topic.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
In het nekje voelen of ze het warm of koud hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik had Nathan laatst te warm ingepakt, toen kreeg hij hitte uitslag. Ik moet er dus om denken dat ik hem niet te warm in pak. Zit nog steeds in mn hoofd "dat Nathan zo klein is", maar dat is hij echt al lang niet meer. Beer van 4 kilo!
Ik lees toevallig dit berichtje. Wij kwamen er na 6 wk ook achter dat Fabian een buikslaper is. En wij hebben hem ook 's nachts zo wegggelegd. Nacht 1 en nacht 2 ben ik een paar keer gaan kijken, maar daarna heb iker gewoon vertrouwen in gehad dat hij het kon. Hij legde zelf zijn hoofdje opzij etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef Orea het volgende:
We zijn er trouwens achter gekomen dat mevrouw een buikslaper is!alleen hoe ik dit 's nachts moet gaan doen, ik vind het wel een eng idee.. maar als dat inhoud dat ze goede nachten gaat maken en uitgeruster is.. Vannacht had ze een oké nachtje, kon haar na de voeding zo weer haar bedje indoen.. Kwam om de 3 uur, kwartiertje voeden en hoppa er weer in. En dat ging goed! Super vrolijk is ze vandaag (al ligt ze nu alweer in coma!)
Dat klinkt goed zeg! Vooral dat kwartiertje voeden ook, hier duurt dat heel wat langer. Maar ja, ze schelen natuurlijk ook 3 weken.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef Orea het volgende:
Vannacht had ze een oké nachtje, kon haar na de voeding zo weer haar bedje indoen.. Kwam om de 3 uur, kwartiertje voeden en hoppa er weer in. En dat ging goed!
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:57 schreef Saffier het volgende:
Ze mag NU naar huis
Het infuusje eruit en dan gaan mijn man en dochter naar huis
quote:
Heel lief!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
Ze wilt niet in dr wiegje, niet in het snuggle nestje, maar op of tegen mam. Lief!
komt vast helemaal goedquote:
Oh ja vast wel. Ze trekt zich gewoon niets van Leyla aan. Ook vannacht niet. Terwijl Leyla echt de hele nacht wilde drinken en/of huilde... En dan draaide Jen zich gewoon om en sliep verder.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja vast wel. Ze trekt zich gewoon niets van Leyla aan. Ook vannacht niet. Terwijl Leyla echt de hele nacht wilde drinken en/of huilde... En dan draaide Jen zich gewoon om en sliep verder.
ja das een goeie vraag vickyquote:Op zondag 5 september 2010 09:36 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Amber vond het in het begin maar raar. Dat trok vanzelf bij
maarruhhh wat zijn de stats? Gewicht, lengte, tijd?
dat dus idd. tis alleen vervelend, omdat je niet weet hoe je t kan oplossenquote:Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloof ook niet in sprongetjes. Soms huilen kindjes gewoon. T is niet alsof ze op een andere manier je kunnen vertellen dat ze zich ff niet fijn voelen.
Uit 'lege' borsten komt vaak nog meer melk dan je zou verwachtenquote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef pessie het volgende:
Kleine Leyla.
Hier wil Nathan weer een speen, ben benieuwd voor hoe lang dit keer...
Mn borsten zijn beide volledig leeg, ik hoop dat Nathan wel genoeg krijgt voor vannacht...
Ongelofelijk he, hoe er zoveel natuurgeweld uit zo'n kleintje kan komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien van wat lichamelijke ongemakjes doen we t best wel goed met z'n allen.
De reactie van Jen komt hier ook bekend voormja best wel logisch natuurlijk ... er verandert een hoop voor de peutertjes.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
och, uiteindelijk gaat het om wat voor jullie werkt hoor. hier doet iedereen het goed op een behoorlijk strak dagritme, waarin ravi op vaste tijden (nja, ongeveer dan) naar zijn eigen bed boven op zijn eigen kamer gebonjourd wordt. soms doet hij een protesthuiltje, meestal niet. protesthuiltjes duren nooit langer dan 5 minuten en tis meer mopperen dan huilen. overdag 'mag' hij naar wens uit bed, maar daar maakt hij zelf een behoorlijk strak ritme van dus. 's avonds ben ik onverbiddelijk. na 7 uur 's avonds geen kinders meer beneden! papa en mama willen nog een beetje een leven en moeten zooi opruimen danquote:Op maandag 6 september 2010 09:31 schreef draculettetje het volgende:
maFfe alsnog welkom! en ook nog gefeliciteerd!
ik weet wel dat ieder z'n eigen gevoel enzo moet volgen dus ik zelf ook! en op zich ben ik wel tevreden over het in bed beneden slapen van m'n kleine meisje, maar toch heb ik het idee dat het niet gaat volgens de "regels" om het zo dus niet gaat werken! zoals geen oogcontact, of alleen maar kijken of er niks mis is waarom ze huilt en niet slaapt!
Hebben jullie ook dubbel zo veel was sinds de kleine er is? Zo'n klein ventje en zoooo veel was.quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef ChilllayD het volgende:
Haha hier gaat het in het weekend dus alles behalve iets wat men een 'ritme' kan noemen.
Vriend is dan weer thuis, alles gaat anders. Ons meisje is dan ook heeeeeel anders in haar doen en laten.
Vandaag weer mama's 'schema' dus![]()
En de was, meer was en ophangen en opvouwen..... het huis. Etc etc, life goes on
Goed! Hij heeft geslapen van 22.30 tot 2.45 en van 3.15-6.45! Met een intermezzo rond 12 uur omdat hij zn gezicht heeft opengekrabdquote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Goed om te horen dat alles goed gaat Chillay
pessie, hoe is het gisteravond afgelopen met het voeden?
Hier maar weinig extra was. Alles van haar is zo klein dat dat makkelijk bij onze grotemensenwas gepropt kan worden
Bij de HEMA heb je krabwantjes. Die had Rienk ook om de eerste weken, scheelt enorm tegen al die krasjes!quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Goed! Hij heeft geslapen van 22.30 tot 2.45 en van 3.15-6.45! Met een intermezzo rond 12 uur omdat hij zn gezicht heeft opengekrabdvandaag even vijlen/knippen/wat dan ook om die scherpe nageltjes eraf te halen. Vooral dat 6.45 was heerlijk voor manlief, toen moest hij eruit om naar zn werk te gaan
.
En extra was, ik had nooit een echte witte was, maar nu wel omdat ik mn hydrofielen graag wit wil houden, verder heb ik vooral veel kleine wasjes zoals groen/blauw en rood/oranje/roze.
floris valt vaak ook pas in slaap na het voeden.quote:Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef Cantare het volgende:
Hier op zich wel veel was van de kleine, maar het is allemaal zo klein dat het makkelijk bij onze was kan! Ik was daarom momenteel wel alles met Neutral.
Verder gaat het hier ook goed. Elise is alleen de laatste dagen wel onrustiger. Vooral in slaap komen is een drama. Ze kan zich er gewoon niet aan overgeven. Als ze nog niet (diep) slaapt als ik haar in haar bedje leg dan is het krijsen. Het enige wat nu helpt is
-wandelen met de draagdoek
-haar in bed voeden en bij me houden tot ze slaapt
-haar in de Pacco inbakerdoek doen en haar bij me houden tot ze slaapt
Op zich vind ik dat helemaal niet erg, maar ik word wel onzeker doordat bv. mijn schoonmoeder zegt 'maar ze moet toch leren in haar bedje te slapen'. Ja, dat snap ik wel, maar gaat ze slapen als ze zichzelf helemaal overstuur huilt? Nee... en ze is nog maar zo klein. Aan de andere kant wil ik niet dat dit over een halfjaar nog zo gaat.
Wat zijn jullie meningen/ervaringen?
Nee, dat vind ik helemaal niet raar.quote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Cantare, je meisje heeft 9 maanden in je geleefd, dan is het toch niet raar dat ze het liefse lekker bij jou zit?
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wil ook niet in de hand werken dat ze over een half jaar nog niet zelf in slaap kan komen.quote:Babietjes kun je niet verwennen. Doe wat goed voelt.
Dat valt wel mee denk ik zelf. Nathan wilde eerst ook niet wakker in zn bed en dat gaat nu steeds beter. Eerst heb ik hem een beetje laten miepen (dat is dus niet huilen of overstuur zijn, gewoon miepen) af en toe es een speentje aanbieden en langzamerhand ging het gisteravond zelfs in bed leggen met ogen open, speentje in, lamp uit, miept nog even en slaapt. Oh ja, ik zing ook altijd even voor hem.quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet raar.
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wil ook niet in de hand werken dat ze over een half jaar nog niet zelf in slaap kan komen.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen als je bekijkt wat een Electrische kolf, voedingsbeha's , zoogcompressen, bewaarpotjes, voedingskussen etc. me allemaal gekost heeft, daar had ik best 3 maanden flesvoeding voor kunnen geven eerlijk gezegd. (maar ik deed het met liefde hoor, dus het maakt me niet uit)quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef pessie het volgende:
Ik zag bij de drogist wat flesvoeding kostwat is de winstmarge op dat spul? 500%?
psiesquote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
van mijn twee voedingsbh's had k al tien weken flesvoeding kunnen geven
dat is nog helemaal niet aan de orde joh. kindjes kunnen pas vanaf een maand of 9 ofzo (dacht ik hoor, pin me er niet op vast!) 'bewust' verbanden leggen. ik huil --> mama komt. en zelfs dan kan je slapen toch niet afdwingen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet raar.
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wil ook niet in de hand werken dat ze over een half jaar nog niet zelf in slaap kan komen.
Nutrilon 1 is hier inderdaad minimum 15.50 euro (en daar heb ik veel apothekers voor gedaan om die te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef ymme het volgende:
Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien bij de drogist laatst.
Nutrilon normaal rond de 10 euro. En daar 16 euro
Best verschil inderdaad. Waarom
Ja dat zou kunnen, maar die hou ik voor mn voorlichtingsavonden van de vbn..quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:26 schreef trui het volgende:
maar die kolf kun je misschien op den duur weer verkopen?
oh wat leuk dat je dat gaat doen! wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar die hou ik voor mn voorlichtingsavonden van de vbn..
ook hier: gefeliciteerd! wat bijzonder toch he, zomaar een nieuw mens erbij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Floria het volgende:
Meld! verse baby Joop is gisteravond geboren om 19.17 en ligt momenteel te drinken alsof zn leven er vanaf hangt. Mothersucker
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Orea het volgende:
Gebrokenen niet omdat mijn kind slecht slaapt, nee die begint soms ineens 3,5 uur te slapen
maar dan val je in slaap met kind op je borst en wordt je vlak voor de volgende voeding wakker
Dan kotst je kind heerlijk alles onder, tot 3 keer toe.. En als je haar dan lachend 'streng' toespreekt (bedoel, wat kan zij eraan doen) wordt je keer op keer toegelachen en ineens maakt ze ook geluid bij het lachen!![]()
Daarna heerlijk samen in het grote bed weer in slaap gevallen en nu ligt ze te lurken en ziet het ernaar uit dat we zo nog een tukje gaan doen
*zucht*6 weken alweer!
Oh, 3 dagenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef ChilllayD het volgende:
Hier is 't meiske ook enorm verkouden geweest!
Heb een doorgesneden ui iets van 3 dagen onder het bedje gehad en het is nu zo goed als weg.
Stinkt wel lekker
Haha!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:57 schreef ChilllayD het volgende:
Hahahahaklinkt lekker
![]()
Hier net ook een flinke bups terug bij een echt KEIHARDE boer !!!!!
Zo hard kan mijn vader nog niet eens.......
Ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Orea het volgende:
Die van mij gaat 's nachts bij het verschonen lekker wild liggen doen met haar benenen dan hoppa! Mondje terug.. Toen terug op bed gelegd om de andere borst te doen en hoppa!
Ik heb net mijn eerste gesprek met mijn dochter gehadze lachte en er kwam een agoe uit! En toen ik terugpraatte kwam er nog wat geluid uit haar keel, gevolgd door weer een lach
Cliché's, vond het altijd stom.. maar ze zijn waar! Het wordt echt steeds leuker![]()
als je niet durft te vijlen of te knippen kan je ze altijd nog afbijten.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef flugeltje het volgende:Leia, net goed mama!!
Ik durf niets met die nageltjes, vind het zo eng...
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar Willem heeft z'n handen liever in z'n eigen mond dan in de mijne... Hij is zo eigenwijs als hij knap isquote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je niet durft te vijlen of te knippen kan je ze altijd nog afbijten.
Dank voor het aanbod! Wel een beetje ver weg inderdaad...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
tis dat je niet in de buurt woont anders had ik je wel willen helpen.
Verkoudheid hangt in de lucht volgens mij...quote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef becky27 het volgende:
hallo, hier de mama van Noortje! Ik ben weer aan het werk en ben nu dus eindelijk een ritme (en meer tijd haha) aan het opbouwen. Behalve vandaag want vandaag is het mamadag en ze is ziek dus niets 'klopt' meer.
Ik moet heeeel veel bijlezen weet niet of ik dat ga redden, heb inmiddels wel nieuwe foto's geplaatst in het fototopic. Ze is al weer ruim 4.5 maand, te licht (5590 gram) en redelijk lang (65 cm) en heul sjacho vandaag want verkouden.
Past ie niet meer in zn wieg??quote:Op donderdag 9 september 2010 06:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
buh mijn baby wordt echt groot![]()
denk dat ie binnenkort echt naar zn eigen kamer moet, want als ie een beetje onrustig is en trapt met zn beentjes ligt ie met zn hoofd tegen de bovenkant en dat lijkt me niet lekker liggen.
gelukkig slaapt ie door dat scheelt wel met geloop naar zolder
hij past nog wel maar zodra hij iets naar boven kruipt zit ie klemquote:Op donderdag 9 september 2010 08:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Past ie niet meer in zn wieg??![]()
![]()
![]()
Wat doe jij met je kind? Heb je slagroom ofzo?
Nou ja beter... Het is natuurlijk een beetje absurt hoe Leyla nu groeit. Dat moet nog wel een beetje inperken hoor. Ik trok haar net haar eerste pakje aan... Dat gaat niet lang duren voordat ze dat niet meer past.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hij past nog wel maar zodra hij iets naar boven kruipt zit ie klem
ik denk slagroom jamaar niet zo erg als jij! vond t al heel wat dat floris al 130gram boven zijn geboortegewicht zat na 6dagen, maar jij doet t nog even beter
![]()
fijn dat ze t zo goed doet!
Wat betreft dat groeien, jij weet er ongetwijfeld veel meer van dan ik, maar ik las laatst een artikel dat zei dat meer dan 400 gram aankomen per week wel erg veel is en de borstvoeding misschien iets te goed op gang zou zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja beter... Het is natuurlijk een beetje absurt hoe Leyla nu groeit. Dat moet nog wel een beetje inperken hoor. Ik trok haar net haar eerste pakje aan... Dat gaat niet lang duren voordat ze dat niet meer past.
Echt als ze zo doorgaat zit ze na mn kraamtijd gewoon een kilo boven geboortegewicht... Net was ze 4100.. Die groeit gewoon 100 gram per dag. Dat is wat een kindje normaal in een week moet aankomen.
Ja het is heel veel. Maar als Nathan verder nergens last van heeft en jij ook niet dan kun je er wel vanuit gaan dat het ook wel weer stabiliseerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat betreft dat groeien, jij weet er ongetwijfeld veel meer van dan ik, maar ik las laatst een artikel dat zei dat meer dan 400 gram aankomen per week wel erg veel is en de borstvoeding misschien iets te goed op gang zou zijn.
Oh ja, Nathan is in 9 dagen een keer een halve kilo gegroeid.
Ja ik weet het, ik dacht alleen even aan Leyla...quote:Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja het is heel veel. Maar als Nathan verder nergens last van heeft en jij ook niet dan kun je er wel vanuit gaan dat het ook wel weer stabiliseerd.
Hier op advies van verloskundige en lactatiekundige zolang we spruw hebben en ik dankzij de nystatine behoorlijke tepelkloven kado heb gekregen ( t spul vreet alsware je huid op lijkt t wel *auch* ) en Diego erg ontevreden blijft bij de afgekolfde voeding. Wel gaan we kijken of we de productie straks weer omhoog kunnen krijgen, maar voor nu elke 2,5/3 uur minimaal 70 uit kolven uit beiden om de productie instand te houden, als strakjes de schade hersteld is krijgen we een aanleg en afkolf traject onder begeleiding van de lactatiekundige.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:11 schreef becky27 het volgende:
Wat groeien de kindjes hard zeg! En wat slapen ze goed.
Overdag is het hier over het algemeen een drama, drie keer 3 kwartier meestal en groeien, nou een tijd lang maar 50 gram per week.
Ik heb het cb regelmatig over me heen gekregen dat ik zelf beter voor mezelf moest zorgen want das belangrijk bij bv. Ja duh. Ben heel veel afgevallen en zit nu aan ondergewicht, daarbij kwam Noortje nauwelijks aan en kreeg is geen volledige voedingen gekolfd. Helaas ben ik nu dus aan het afbouwen met de borstvoeding. Sindsdien, of eigenlijk sinds we bijvoeden, is ze in drie weken tijd dik 500 gram gegroeid (en 4.5 cm) en het is best moeilijk te zien dat ze het op kunstvoeding dus beter doet dan om mijn borstvoeding.
Zijn het hier allemaal bv kindjes eigenlijk (weet het niet, te lang niet geweest).
Whaha ja!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Orea het volgende:
Als ik zeg, explosie, nek, blij dat de hoes van het aankleedkussen af was, 2e keer badje vandaag, wéér een machine draaien: weten jullie dan genoeg?
Jemig, wat moet dat opluchten bij mijn stinkie! En ze begon al zo lief met geluid te lachen toen ik zei: heb je poepie gedaan? Alles zat onder!!! Dat dat allemaal uit zo'n lijfje kan komen...
Jep. Maare... Jij bent niet geraakt?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Orea het volgende:
Als ik zeg, explosie, nek, blij dat de hoes van het aankleedkussen af was, 2e keer badje vandaag, wéér een machine draaien: weten jullie dan genoeg?
Jemig, wat moet dat opluchten bij mijn stinkie! En ze begon al zo lief met geluid te lachen toen ik zei: heb je poepie gedaan? Alles zat onder!!! Dat dat allemaal uit zo'n lijfje kan komen...
Ja ik ben ook zo'n neuroot... Maar ik heb de extra kleding al zo vaak nodig gehad.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn orea
doet me denken aan zaterdag...waren we in de IKEA. we gingen weg, k haal floris uit de wagen. grijp k in dr nattigheid..ieuw...luier doorgelekt...lag ie in zn blootje in de parkeergarage en maar lachen. gelukkig ben k zo'n neuroot dat k altijd extra kleren bij me heb.
Haha, dat heeft ze snel geleerdquote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou de laatste tijd heb k t opeens nodig..hij poept iets minder vaak, althans s nachts niet meer, dus als ie poept zijn t grotere hoeveelheden en tis lekker dun, dus als k t niet gelijk door heb...
mijn zus vergeet altijd de extra kleding. nou ja tegenwoordig bij lieke niet meer, sinds die geen luier meer heeft
Ja check! En ik heb zelfs nog een schone onderbroek in mn tas...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik neem voor mezelf zelfs regelmatig een schone top o.i.d. mee, voor het geval dat mn compres weer es aan de kant is geschoven en ik alweer ben doorgelekt
Ik lag eerst ook veel wakker van Nathan, uiteindelijk ben ik aan zn geluidjes gewend geraakt en wordt ik alleen nog wakker van zn "ik ga wakker worden om te eten" kreuntjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Leyla is net een stoofpotje... Die pruttelt gewoon de hele nacht door... Heel lief hoor, maar ik lig er wel wakker van.
Even kijken hoe we dat gaan doen, misschien kan ze 's nachts toch beter in haar wiegje gaan liggen.
ik heb ook de bondolino! en ik ben fan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef becky27 het volgende:
Leuk babyzwemmen, dat wil vriend gaan doen, ik heb de babymassage gedaan. Hier is het van 10 tot 11 en dat zijn wel mooie tijden.
Hier een heel zielig meisje, ze heeft voor de tweede keer oorontsteking en is echt de hele dag aan het jammeren of slapen. Nu wil ze wel eindelijk in de draagzak (bondolino). We zijn bij de huisarts geweest en we kregen meteen een doorverwijzing naar de KNO arts. Hij vond het nogal frappant namelijk dat ze al twee keer oorontsteking heeft gehad in haar korte leventje.
Becky, om 10.30 komt er iemamnd om liedjes te zingen enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:19 schreef becky27 het volgende:
Vicky, dan weet jij dat wel, mag je gewoon in een les binnen vallen of moet je je van te voren aanmelden voor een bepaalde dag?
quote:Op zondag 12 september 2010 11:20 schreef Floria het volgende:
Slapen doet meneer ook prima (best wel een beetje saai)
Whaha Spuitpoep! Dat het zo ver kwam en zo veel was hebben wij 1 keer gehad in de kraamweek, toen kon ik nog niets en manlief was met Nathan bezig, oma heeft het toen schoongeboendquote:Op maandag 13 september 2010 10:20 schreef Cantare het volgende:
Leuk he Pessie, als je zo lekker weg kunt met je kleine? Hier gaat dat ook erg goed.
Bwaaaaa, het is hier een groot slagveld.Bij het verschonen besloot Elise haar record verpoepen te verbeteren. Flats, zo een meter ver, het zat op de kamerdeur. Tot 2 keer toe.
En net lag ze lekker te pitten na heel veel te hebben gedronken. En zonder enige aankondiging gooit ze er toch een golf weer uit! Het ging helemaal in een boog. De kotsscene uit Guesthouse Paradiso is er niks bij.
En dan ben ik blij mee haha.quote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb mazzel begrijp ik, Floris doet (nog) niet aan verspuwen of poepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |