abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85804553
Cantare wat een mooi meisje, welkom :)

Guess die armpjes van je kleintje zo lief over elkaar ahh :)

We zitten hier de laatste dagen weer in een vreemd ritme. Ze slaapt nu van 23 tot 6 dan gaat ze weer slapen van 7-10 en slaapt ze van 13 tot 17 uur en daarna is ze eigenlijk wakker tot 23 uur en drinkt ze veel. Kan ik in de middag lekker wat doen in het huis.
pi_85808665
Wat een heerlijke berichten over groeiende kinderen :Y

Welkom Cantare. Wat een schatje is het geworden O+
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:25:30 #253
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85810055
Cantare welkom en gefeliciteerd met je dochter! *O*

Guess, jullie vent is ook super goed gegroeid! En die van Shandaly ook al! Goed groeiende kindjes in dit topic ^O^ .

Hier een vermoeiende nacht. Ik weet niet goed waarom. Na de vroege voeding ging Nathan niet meer rustig slapen, deed hij gisteren ook al niet. Uiteindelijk is zn papa er met hem uit gegaan zodat ik nog een uurtje kon slapen.

En geprobeerd wat kleding voor mezelf te kopen waarmee ik borstvoeding kan geven. Wat een ramp. Bij de esprit wel een heel leuk borstvoedingsgeschikt shirt gevonden met lange mouwen. Verder ben ik misvormd na de zwangerschap, vraag me af of het ooit nog weer goed komt, zwangerschapskleding kopen was wel echt stukken makkelijker dan normale kleding kopen ooit voor mij is geweest.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:10:13 #254
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85821171
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef pessie het volgende:
Cantare welkom en gefeliciteerd met je dochter! *O*

Guess, jullie vent is ook super goed gegroeid! En die van Shandaly ook al! Goed groeiende kindjes in dit topic ^O^ .

Hier een vermoeiende nacht. Ik weet niet goed waarom. Na de vroege voeding ging Nathan niet meer rustig slapen, deed hij gisteren ook al niet. Uiteindelijk is zn papa er met hem uit gegaan zodat ik nog een uurtje kon slapen.

En geprobeerd wat kleding voor mezelf te kopen waarmee ik borstvoeding kan geven. Wat een ramp. Bij de esprit wel een heel leuk borstvoedingsgeschikt shirt gevonden met lange mouwen. Verder ben ik misvormd na de zwangerschap, vraag me af of het ooit nog weer goed komt, zwangerschapskleding kopen was wel echt stukken makkelijker dan normale kleding kopen ooit voor mij is geweest.
Ow erg he,ik heb van mezelf al een maatje(of wat)meer.Voor de zwangerschap was het allemaal wel redelijk stevig,toen ik net bevallen was voelde het allemal zo los zeg maar,het is niet helemaal hetzelfe meer maar moet eerlijk zeggen dat op die gekke snee in m'n buik het bijna weer als vanouds is(en nog 6 kilo lichter ook!)

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:23 schreef Shandaly het volgende:
Welkom Cantare! Wat een dotje, die Elise...
[..]

Jeetje, Guess. Inderdaad een hele knul! Lars is (vandaag precies) 4 maanden; en hij woog afgelopen donderdag bij het CB 6010gram.... Da's gewoon minder dan jouw ventje! Of heb ik nu al zo'n iel mannetje dat op z'n vader lijkt (60kg bij ~1m90)?
Papa van Syl is 203cm en 95 kilo.Jou man is wel slank maar wel lang.Denk dat het allemaal niet zo veel zegt.Onze vent is gewoon al groot geboren!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 29 augustus 2010 @ 08:56:34 #255
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85825461
Chantare, van harte welkom en gefeliciteerd met Elise! :)
Wat vervelend pessie, is de afgelopen nacht wel goed gegaan?

Als onze Siebe in de ochtend niet meer wil slapen gaat hij eerst even in de box 'spelen' en daarna mag hij in de draagzak. De meneer valt dan vaak als een blok in slaap en hij ligt dan een uur of wat lekker warm tegen mijn buik O+

Met Siebe gaat het allemaal heel goed, hij slaapt nog steeds door, drinkt hartstikke veel en kan ontzettend lief lachen. Hij is nu 57cm en 4370gram. Maar woensdag over een week moet hij weer naar het CB voor de prikjes... :'( En vanaf dan moet ik weer gaan werken. Een hele overgang en de zorg afstaan is toch ook een hele overgang.... :{
kloep kloep
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:18:52 #256
259886 pessie
pi_85829937
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 08:56 schreef Borizzz het volgende:
Chantare, van harte welkom en gefeliciteerd met Elise! :)
Wat vervelend pessie, is de afgelopen nacht wel goed gegaan?

Als onze Siebe in de ochtend niet meer wil slapen gaat hij eerst even in de box 'spelen' en daarna mag hij in de draagzak. De meneer valt dan vaak als een blok in slaap en hij ligt dan een uur of wat lekker warm tegen mijn buik O+

Met Siebe gaat het allemaal heel goed, hij slaapt nog steeds door, drinkt hartstikke veel en kan ontzettend lief lachen. Hij is nu 57cm en 4370gram. Maar woensdag over een week moet hij weer naar het CB voor de prikjes... :'( En vanaf dan moet ik weer gaan werken. Een hele overgang en de zorg afstaan is toch ook een hele overgang.... :{
Borizz, fijn dat alles zo goed gaat! Hij groeit prachtig! En weer aan het werk -O- . Gaat Siebe naar het KDV?

Guess, jouw man is inderdaad lang, dus je kleine vent ook!

Afgelopen nacht ging weer veel beter: de oplossing blijkt te zijn meer voeden 's avonds! Prima, geen zuigbehoefte meer dus meer drinkbehoefte, hij sliep vannacht weer heerlijk door! Hij lag om 22.30 te slapen en volgens mij kwam hij pas om 4.00 weer en daarna om 7.45! Perfect! *O* .
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:52:22 #257
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85835100
Ik moet de ziekenhuistassen voor Ylana en mij nog inpakken maar ik heb er echt geen zin in. Ziekenhuisontwijkend gedrag is dat he ;)
Ah zo te horen heeft ze honger, daarna dus aan die tassen beginnen...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85848930
Succes komende dagen Saffier! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85855424
Succes morgen in het ziekenhuis Saffier :*

Vandaag is Femke voor het eerst een paar uur naar mijn moeder gegaan en mijn vriend en ik hebben heerlijk met z'n tweeen gegeten in een restaurant :Y) alles is goed gegaan, ze is de hele avond wakker geweest dus ze heeft lekker met haar getutteld, mijn moeder is zelfs gaan blokfluiten :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:41:03 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85861853
Heel veel succes Saffier :* , morgen wordt Ylana geholpen toch? Hoe laat moeten jullie binnen zijn?

Mereltje wat lekker dat je er even uitgeweest bent! En dat blokfluiten zou hier ook nog wel eens een keer kunnen met de moeder van Tijn :D Die is ook ineens verdacht vaak 'in de buurt' vanuit Zeeuws Vlaanderen, ze is de afgelopen weken al vaker op visite geweest dan in de 3 jaar hiervoor :')

Siebe groeit ook goed zie ik ^O^ Hopelijk vallen de prikjes mee volgende week...

Oei Pessie, dat doorslapen ziet er goed uit. Nu de voeding van 4 uur er nog af en je hebt weer ouderwets lekkere nachten.

@Guess, hier ook een maatje meer en ik ben heel erg bang dat die hangbuik die ik nu heb (het is echt een soort van 'flapje' nooit meer goed gaat komen. Met een correctiebroekje kan ik de boel redelijk vormen, maar tof is anders... -O-

Zometeen met Willem naar de dokter, hij heeft slijmerig bloed in de ontlasting. Begon vorige week al met af en toe een 'fliebeltje'. Toen met CB besproken en die gaven aan dat 'af en toe' niet direct iets was om je zorgen over te maken. Bovendien doet Willem het nog steeds haske goed, is alert, huilt bijna niet, eet prima en op wat darmkrampjes na geeft hij ook niet direct pijnklachten. Dit weekend echter is de hoeveelheid bloed wel toegenomen dus nu maar naar de huisarts... (de huisartsenpost dit weekend vond het geen spoed) Zelf vermoed ik dat het slijmvlies van z'n darmpjes geirriteerd is ergens door, kom op internet veel tegen over koemelkeiwitallergie, maar Willem krijgt borstvoeding en de bijvoeding is hyperallergeen, juist om een koemelkallergie te voorkomen... Ben wel benieuwd wat de dokter ervan gaat zeggen.

edit: Cantare, wat een bjoetie!! O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:26:18 #261
259886 pessie
pi_85865648
Saffier veel succes in het ziekenhuis!

Fluugs veel succes bij de huisarts.

Verder voor de goede berichten ^O^

Nathan heeft vannacht weer doorgeslapen. Helaas had hij daarna veel last van krampjes, ik weet niet zo goed waardoor, ik heb volgens mij gisteren niets geks gegeten. Gelukkig is het nu over, hij is alleen een beetje hangerig vandaag.
pi_85866254
Hypoallegeen is geen geschikte voeding als het echt KMA is flugel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:46:38 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85866383
Saffier wat sneu en heftig nog zo klein, jij maar net kraamweek af.
Ik denk aan jullie :* sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85866640
Vanmorgen waren Leia en ik nog even lekker blijven liggen... wat geprut op bed, heerlijk! Tijd om aan te kleden en te verschonen... en ze had de afgelopen week wat last met haar ontlasting... Maar toen ik net haar luier open deed! Mijn hemel :D van voor naar achter! Tot bijna onder haar oksels :D en gewoon geen kick geven hè? Nee ze keek alleen wat gelukzalig O+

En ze lacht!! Mijn dochter lacht naar me! Geen stuipjes, nee echt lachen... wát een geweldig gevoel is dat zeg!!
Ze slaapt ook weer 's nachts, komt keurig om de 3 uur :) Wel hebben we de kinderwagenbak in de wieg gezet en ligt ze daarin. De wieg is toch nog te groot en te koud voor haar.. Maar dit ging prima! Tis zo'n heerlijk kind *;

Jemig Flugel, dat is ook schrikken. Hoop dat het meevalt en verder wat Ticoo zegt!

Pessie, ook zonder dat jij iets gegeten hebt wat het kan triggeren kan Nathan krampjes hebben hoor. Zijn darmpjes zijn nog volop in ontwikkeling!

Mereltje :D blokfluiten! Geweldig O+ gisteren lag Leia weer in de box op het randje van slapen maar het lukte niet.. Dus ik ben weer gaan stofzuigen en hoppa, weg was ze :D komisch!

Cantare! Welkom met je prachtige dochter!! Wat fijn dat alles zo goed gaat O+

Saffierke, heel veel succes voor morgen en de dagen erna! Denk aan jullie :*
pi_85868978
Flugel, wou ook al zeggen dat hypoallergene voeding niet KMvrij is! Sommige pakken staat het niet duidelijk op maar weet dat het merk van Kruidvat hypo dus niet KMvrij is!

Heb niet heel erg bijgelzen.. sorry hoor!
We zijn druk met Nanique, andere voeding en proberen om een ritme achtig iets te creeeren en het lijkt wat te helpen! Ook slaapt ze sinds gister op haar eigen kamer.. Wou mijn kamer wel weer terug en ze kon zichzelf in de wieg wakker houden, niet normaal! Nu dus in ledikant op haar eigen kamertje! en dat ging erg goed afgelopen nacht an 22.30 uur tot 08.00 uur :D
Nu slaapt ze weer op bed!!!! Heerlijk even de handen vrij ga zo even wat leuks doen met de oudste!
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:34:01 #266
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85869991
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Hypoallegeen is geen geschikte voeding als het echt KMA is flugel.
Typisch, de kraamhulp zei juist dat deze voeding juist bedoeld is om KM allergie te voorkomen, het zit er wel in, maar dan gemodificeerd of zoiets... Kun je dus ook niet meer blind op varen...

Enfin; De huisarts was nog niet heel erg onder de indruk van ons verhaal. Natuurlijk had Willem net voor vertrek een luier waar voor het eerst sinds een paar dagen geen bloed inzat en was z'n nieuwe pamper nog haske schoon toen we bij de huisarts waren :') Ik kon dus niets laten zien, maar ze was zoals gezegd nog niet direct in paniek. Ze heeft z'n buik bevoeld en beluisterd en de tip gegeven om de bijvoeding iets meer te verdunnen de komende week en deze ook aan te maken met rooibosthee ipv alleen water. Als Willem dan vrijdag nog steeds bloedverlies heeft moeten we terugkomen...

Heerlijk he Orea, zo'n lach O+ Willem kan af en toe ook al een hele brede geven, dan lacht z'n hele gezicht mee :D

Lekker pessie dat doorslapen... Wat Orea zegt, krampjes kunnen sowieso voorkomen. Hoef jij niet iets raars voor gegeten te hebben.

@Liesz, fijn dat ze goed slaapt in haar eigen bedje. Ritme creëren kan ook wel heel goed zijn ja. Ik probeer dat ook al een beetje voor elkaar te krijgen, maar ik denk dat Willem er nu nog net iets te jong voor is nog....
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:41:08 #267
259886 pessie
pi_85870231
Fluugs, wat een grappig advies, rooibosthee. Heb ik echt nog nooit gehoord. Ik hoop dat het helpt.

Volgens mij hebben we een regeldag vandaag :O . Heeft iemand een oei ik groei om het te checken? Nathan is morgen 5 weken.
pi_85877119
Leuk he dat lachen Orea O+
Floris was ook al heel vroeg hoor! Met 2,5 week, maar toen geloofde niemand me :P
En met 3 weken was ie aan t lachen op de verjaardag van mijn zwager naar een wildvreemde...Dus toen kon niemand meer zeggen dat t geen echt lachje was :')

Flugel, hopelijk is t geen kma!

Mereltje, fijn dat t goed gegaan is bij je moeder. En blokfluiten :D zo leuk die opa's en oma's :D (mijn vader speelt tegenwoordig met de barbies samen met mijn nichtje haha)

Cantare welkom met Elise!

Zo hier weer terug van een weekendje weg. Is allemaal hartstikke goed gegaan met Floris O+
Hij heeft vannacht zelfs tot 8 uur geslapen (vanaf half 12), dus helemaal goed :D
Zijn gisteravond samen in bad geweest (heb k thuis niet, dus ik moest en zou met m in bad *lol*). Vond ie helemaal leuk, was helemaal aan t relaxen. En ik denk dat ie zwemmer gaat worden, wat een kracht zit er al in die beentjes. Moest echt moeite doen om m vast te houden als ie ging afzetten. Heb niet zulke lange armen :P
Daarna lekker gedronken en ik legde m in bed terwijl die weer wakker aan t worden was en hop weg was meneer. O+
Echt ik heb zo'n leuk kind :D
pi_85877810
Pessie je kunt je ook aanmelden op de Oei ik groei website. Krijg je elke keer als er een sprongetje aankomt een mailtje. Vandaag kreeg ik weer een mailtje dat er een sprong aankomt, ze gaan uit van de uitgerekende datum, vraag me niet waarom.

Flugeltje je kunt misschien ook nog even bellen met het CB, zij maken het misschien vaker mee..

Sonnetje lekker hoor even er uit. Ik train de beentjes ook al wat. In haar badje tegen de kant afzetten of tegen mijn buik afzetten. Hier lacht Femke met name als ze op het aankleedkussen ligt :D

Slikken jullie nog extra vitaminen? Heb vandaag dat Etos vitaminen voor jonge moeders gehaald. Vandaag de hele commode leeg gehaald met de kleertjes 50/56. We gaan nu de kleertjes 62-68 maar eens aandoen.
pi_85878280
ik heb gravitamon (die had mijn zus nog helemaal nieuw dus overgenomen. "moest" van de verloskundige, ivm de borstvoeding, of iig vitamine D en extra vitamines kunnen bij mij nooit kwaad ;))

Femke groeit dan ook hard! Floris zit nu ook wel echt meer in 62 dan 56. Moet nu ook de rompertjes eruit gaan filteren, want sommige 50/56 zit echt niet meer goed.
En ik train niets, doet ie allemaal zelf... ;( ;)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:00:06 #271
259886 pessie
pi_85900737
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb gravitamon (die had mijn zus nog helemaal nieuw dus overgenomen. "moest" van de verloskundige, ivm de borstvoeding, of iig vitamine D en extra vitamines kunnen bij mij nooit kwaad ;))

Femke groeit dan ook hard! Floris zit nu ook wel echt meer in 62 dan 56. Moet nu ook de rompertjes eruit gaan filteren, want sommige 50/56 zit echt niet meer goed.
En ik train niets, doet ie allemaal zelf... ;( ;)
Nathan moet ook naar 56, heb de kleertjes echt 50 al uit de commode gehaald. Heb nu wel echt heel veel kleertjes liggen die hij aan kan, wat wel heel leuk is!

Vannacht was niet heel relaxed, Nathan begon om 2 uur al te kreunen, toen hoorde ik hem zn luier volspuiten, na 3 kwartier maar wakker gemaakt voor voeding, ik was het wachten een beetje moe. En na de voeding vond meneer zichzelf wakker en zat heel vrolijk om zich heen te kijken en te lachen -O- en ik was al zo moe. Manlief is er even met hem uitgegaan, ik heb weer geslapen van 4 tot 8! Hoorde van manlief dat Nathan om 5 uur sliep.

En Nathan is vandaag al 5 weken oud *O* .
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:03:10 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85902105
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:57 schreef Mereltje het volgende:

Flugeltje je kunt misschien ook nog even bellen met het CB, zij maken het misschien vaker mee..

Die vonden het zoals gezegd ook nog niet heel erg spannend, ik ga donderdag sowieso weer naar het weeguurtje, dus dan ga ik het weer voorleggen als het nodig is... Hij heeft inmiddels al wel een paar 'schone' luiers gehad, dus wat het ook was lijkt wel af te nemen...

Nathan 5 weken *O*

Hier worden zowel maat 50 als maat 56 gedragen, ligt er een beetje aan hoe het valt allemaal. Broekjes heeft ie overigens sowieso 56/62 nodig omdat hij zulke lange benen heeft.
pi_85906896
Nou alle onzekerheden zijn hier weg... Leia is met 3675 geboren, in de week erna afgevallen naar 3370 en zat 2 weken geleden op 3695... en vandaag bij het CB: 4470 :o O+ hoe bedoel je inhaalslag! Qua lente.. bij geboorte ongeveer 49 cm (niet officieel gemeten) en nu, met 5 weken: 52.5!

Speklapje O+
pi_85907044
Oh en 5 oktober krijgt ze haar eerste prikjes :'(
pi_85907075
Wat goed Orea! Ze wordt weer echt een speklapje! O+
Die prikjes nog lekker niet aan denken. En ter geruststelling, hier vielen die eerste prikjes echt heeeel erg mee, komt goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:58:19 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85907342
Wow, gaat lekker Orea :D

Ik ben hier ook wel benieuwd hoe het met de prikjes gaat, al gaf hij geen kik met het hielprikje dus misschien valt het wel mee...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:00:47 #277
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85907430
Flugel, hier viel t prikken zelf niet mee, dat deed mijn boys echt wel even gemeen pijn, met name de tweede prik, die vloeistof is een beetje dikker. Maar: na de prik weinig last gehad, dat dan weer wel! Misschien kan je iets meenemen om te troosten? Speentje oid?

En, vervelend joh van dat bloed, ik las t net. Hopelijk is t snel over en is t niets bijzonders....
pi_85907530
Ik denk dat ik met haar in de draagdoek ga :) kan ze daarna lekker veilig tegen me aangeplakt zitten O+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:04:49 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85907563
Idd Orea, van die kleine dingetjes waarvan jij weet dat ze het fijn vindt, kan je haar lekker tegen je aanhouden na die nare prik }) O+ O+
pi_85908839
Ook maar ff hier:
Ik ben net gebeld door Lautie, de man van Saffier. Ylana is vanmorgen geopereerd. De operatie heeft uiteindelijk 3 uur geduurd. De cyste zat op d'r eierstok. Het was behoorlijk lastig om de eierstok te verwijderen.
Ylana lag nu op de uitslaapkamer. De operatie is verder goed verlopen. De cyste wordt nog wel onderzocht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:45:06 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85909010
Pfft, fijn dat de operatie goed verlopen is. 3 uur gefrut aan dat kleine meiske ;(

Ylana, Saffier en Lautie. Heel veel sterkte en beterschap :*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:35:44 #282
259886 pessie
pi_85910894
Fijn dat de operatie goed verlopen is saffier.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:14:54 #283
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_85912275
Fijn dat de operatie geslaagd is en vooral dat 't mupje weer wakker is! Jeumig, drie uur is lang genoeg zeg. Wat zullen jullie het moeilijk gehad hebben Lautie en Saffier. :*
Hopelijk heeft Ylana nauwelijks last van de operatie en de narcose en mag ze snel weer mee naar huis!

Nog een extra :* voor jullie!
A grand adventure has begun.
pi_85913303
Ylana en familie: heel veel sterkte! dat jullie allemaal maar snel op mogen knappen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85921994
Saffier en Ylana, heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie snel weer lekker thuis zijn! :*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:36:27 #286
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85922463
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef mikoxx het volgende:
Flugel, hier viel t prikken zelf niet mee, dat deed mijn boys echt wel even gemeen pijn, met name de tweede prik, die vloeistof is een beetje dikker. Maar: na de prik weinig last gehad, dat dan weer wel! Misschien kan je iets meenemen om te troosten? Speentje oid?

En, vervelend joh van dat bloed, ik las t net. Hopelijk is t snel over en is t niets bijzonders....
Hier precies hetzelfde,met de hielprik en suiker prikken gaf ie geen kick maar met de ineentigen was het echt gillen(en mama zat te huilen :'( ) vooral de 2e spuit.Geen last daarna...nou ja hij sliep wat meer maar dat is niet echt last hebben.

Fijn dat de operatie goed verlopen is saffier.

Sylvester is nu 9wkn en weegt 6,5kilo en 62cm,ik vraag me serieus af of ie niet binnenkort de kinderwagenbak uitgroeid,het lijkt me nou niet echt wat om em met 3/4 maanden al rechtop te gaan zetten :?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 1 september 2010 @ 07:45:02 #287
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_85938063
Saffier, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? :*
A grand adventure has begun.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:31:20 #288
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85939335
Lautie en Saffier: heel veel sterkte! En wat fijn dat de operatie goed gegaan is. Maar drie uur is wel heel erg zwaar voor zo'n kleintje. Ik hoop dat jullie snel weer lekker thuis zijn met zijn drietjes. Hoe is de eerste nacht gegaan?
kloep kloep
  woensdag 1 september 2010 @ 10:14:32 #289
259886 pessie
pi_85940235
Guess, Sylvester groeit goed zo te horen! En er zijn inderdaad baby's die met 4/5 maanden al uit de kinderwagenbak zijn gegroeid, daarom kunnen de meeste kinderwagens tegenwoordig behoorlijk plat volgens mij. Ik ken maar weinig kinderwagenbakken waarin kinderen echt 9 maanden kunnen liggen.

Vannacht weer een goede nacht *O* . Nathan ging zoals de afgelopen week gewoonte is geworden voor 11 uur slapen, werd wakker om 3 uur en om 7.30 en viel vannacht gelukkig wel weer meteen in slaap. Heb daarna nog een tijd met hem in bed gelegen waar hij nu alleen ligt te slapen.
Ik wilde eigenlijk even kijken bij het borstvoedingscafe maar dat sluit om half 12 dus ik ben benieuwd of hij daarvoor nog wakker wordt.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:07:10 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85941720
Wow Guess, Sylvester gaat prima... Wel lastig idd met die kinderwagenbak. We hebben ook van die grote mannen; Willem kan ook nog maar een cm of 5 in de wieg :P De kinderwagen gaat hier geen probleem worden, wij hebben zo'n jaren 50/60 ding en die zijn sowieso al een stuk groter...

Ah pessie, fijn dat Nathan het zo goed doet in de nachten. Als je overdag een beetje uitgerust bent gaat alles gewoon lekkerder...

Geloof het of niet, maar de rooibosthee lijkt gewoon te werken hier :o Het bloed is bijna weg, alleen af en toe nog een zweempje en hij heeft veel vollere luiers nu. De krampjes zijn er nog wel, maar lijken minder lang te duren. Grootmoedersmiddeltjes roeleren *O*
pi_85942001
guess, mijn neefje is 4maanden en zit in de wandelwagen nu, omdat de bak een beetje krap werd.en eigenlijk ligt ie er gewoon in.

hij was met 4maanden dus 65 cm en 6700 gram

floris maakt echt lange nachten nu. van 21:30 tot 6.30 vandaag :o lekker hoor :D
  woensdag 1 september 2010 @ 13:02:11 #292
259886 pessie
pi_85945753
Sonnetje wat heerlijk, geen gebroken nacht!

Fluugs, wow dat rooibosthee dus zo goed helpt!!! Toen je het vertelde had ikzelf echt zoiets :? "daar heb ik nog nooit van gehoord" maar super dat het werkt zeg! *O*
Vind je rooibosthee eigenlijk wel lekker?

Ik ben erg blij dat Nathan vannacht weer gewoon ging slapen. Gisteren was hij dus echt wakker na de nachtvoeding.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:04:18 #293
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85945806
ik ben benieuwd hoe 't nu met Ylana is!
in de haak.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:34:27 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85949301
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef trui het volgende:
ik ben benieuwd hoe 't nu met Ylana is!
Ik ook... Hoop dat de kleine meid de nacht goed is doorgekomen...

@pessie Ik hoef de rooibos zelf niet te drinken (maar doe ik wel, want lekker) Ik maak de flessen bijvoeding aan met rooibosthee. De flessen krijgen er een beetje een poepkleur door, maar Willem vind het goed te drinken :Y
  woensdag 1 september 2010 @ 15:14:33 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85950708
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
pi_85950836
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
zijn er ook kindjes die dat niet doen? ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85950937
Flugeltje, hier precies hetzelfde, wilde het hier ook al vragen. Je zou ze bijna handschoentjes aandoen. Bij het voeden s'nachts maak ik ze weer warm, maar ze kunnen echt koud aanvoelen.
  woensdag 1 september 2010 @ 15:32:07 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85951315
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

zijn er ook kindjes die dat niet doen? ;)
Blijkbaar niet :P

Maar wat Mereltje zegt; je zou ze bijna wantjes aandoen. Al vermoed ik dat m'n zoon dat iets minder tof vind nu hij nét z'n duim aan het vinden is...
  woensdag 1 september 2010 @ 16:06:50 #299
259886 pessie
pi_85952494
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Blijkbaar niet :P

Maar wat Mereltje zegt; je zou ze bijna wantjes aandoen. Al vermoed ik dat m'n zoon dat iets minder tof vind nu hij nét z'n duim aan het vinden is...
De uiteinden van kindjes horen toch altijd niet al te warm te zijn? Als de uiteinden warm zijn vraag ik me altijd af of Nathan te warm is.
En Nathan slaapt ook zo, sterker nog die slaapt met zn bovenlichaam boven de dekens, ondanks de slaapzak weet hij dat nog voor elkaar te krijgen, moet je nagaan waar hij zonder slaapzak belandt 8)7 .

Wat ik me wel afvraag, hoe lang is het verstandig de kruik nog bij Nathan in bed te doen? Het is niet dat Nathan oververhit raakt met kruik maar nu Nathan 5 weken oud is, kan het dan zonder? We doen trouwens altijd alleen 's nachts een kruik.

En ook hier nieuwsgierig naar Ylana...
  woensdag 1 september 2010 @ 17:07:05 #300
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85954606
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Dit doet Siebe ook structureel :D Meer baby's hebben dat volgens mij. Ook doet hij vaak tijdens de fles zijn armpjes omhoog. Waarschijnlijk komt dat door de darmpjes die dan aan het werk gaan.

@pessie: wij deden de eerste paar weken ook een kruik en dan alleen als de temperatuur lager dan 36.5 was. Dus of een kruik nodig is of niet kun je het beste nagaan door het kindje even te temperaturen voordat hij 's nachts gaat slapen.
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')