Ow erg he,ik heb van mezelf al een maatje(of wat)meer.Voor de zwangerschap was het allemaal wel redelijk stevig,toen ik net bevallen was voelde het allemal zo los zeg maar,het is niet helemaal hetzelfe meer maar moet eerlijk zeggen dat op die gekke snee in m'n buik het bijna weer als vanouds is(en nog 6 kilo lichter ook!)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef pessie het volgende:
Cantare welkom en gefeliciteerd met je dochter!![]()
Guess, jullie vent is ook super goed gegroeid! En die van Shandaly ook al! Goed groeiende kindjes in dit topic.
Hier een vermoeiende nacht. Ik weet niet goed waarom. Na de vroege voeding ging Nathan niet meer rustig slapen, deed hij gisteren ook al niet. Uiteindelijk is zn papa er met hem uit gegaan zodat ik nog een uurtje kon slapen.
En geprobeerd wat kleding voor mezelf te kopen waarmee ik borstvoeding kan geven. Wat een ramp. Bij de esprit wel een heel leuk borstvoedingsgeschikt shirt gevonden met lange mouwen. Verder ben ik misvormd na de zwangerschap, vraag me af of het ooit nog weer goed komt, zwangerschapskleding kopen was wel echt stukken makkelijker dan normale kleding kopen ooit voor mij is geweest.
Papa van Syl is 203cm en 95 kilo.Jou man is wel slank maar wel lang.Denk dat het allemaal niet zo veel zegt.Onze vent is gewoon al groot geboren!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:23 schreef Shandaly het volgende:
Welkom Cantare! Wat een dotje, die Elise...
[..]
Jeetje, Guess. Inderdaad een hele knul! Lars is (vandaag precies) 4 maanden; en hij woog afgelopen donderdag bij het CB 6010gram.... Da's gewoon minder dan jouw ventje! Of heb ik nu al zo'n iel mannetje dat op z'n vader lijkt (60kg bij ~1m90)?
Borizz, fijn dat alles zo goed gaat! Hij groeit prachtig! En weer aan het werkquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:56 schreef Borizzz het volgende:
Chantare, van harte welkom en gefeliciteerd met Elise!
Wat vervelend pessie, is de afgelopen nacht wel goed gegaan?
Als onze Siebe in de ochtend niet meer wil slapen gaat hij eerst even in de box 'spelen' en daarna mag hij in de draagzak. De meneer valt dan vaak als een blok in slaap en hij ligt dan een uur of wat lekker warm tegen mijn buik![]()
Met Siebe gaat het allemaal heel goed, hij slaapt nog steeds door, drinkt hartstikke veel en kan ontzettend lief lachen. Hij is nu 57cm en 4370gram. Maar woensdag over een week moet hij weer naar het CB voor de prikjes...En vanaf dan moet ik weer gaan werken. Een hele overgang en de zorg afstaan is toch ook een hele overgang....
![]()
Typisch, de kraamhulp zei juist dat deze voeding juist bedoeld is om KM allergie te voorkomen, het zit er wel in, maar dan gemodificeerd of zoiets... Kun je dus ook niet meer blind op varen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Hypoallegeen is geen geschikte voeding als het echt KMA is flugel.
Nathan moet ook naar 56, heb de kleertjes echt 50 al uit de commode gehaald. Heb nu wel echt heel veel kleertjes liggen die hij aan kan, wat wel heel leuk is!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb gravitamon (die had mijn zus nog helemaal nieuw dus overgenomen. "moest" van de verloskundige, ivm de borstvoeding, of iig vitamine D en extra vitamines kunnen bij mij nooit kwaad)
Femke groeit dan ook hard! Floris zit nu ook wel echt meer in 62 dan 56. Moet nu ook de rompertjes eruit gaan filteren, want sommige 50/56 zit echt niet meer goed.
En ik train niets, doet ie allemaal zelf...![]()
Die vonden het zoals gezegd ook nog niet heel erg spannend, ik ga donderdag sowieso weer naar het weeguurtje, dus dan ga ik het weer voorleggen als het nodig is... Hij heeft inmiddels al wel een paar 'schone' luiers gehad, dus wat het ook was lijkt wel af te nemen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:57 schreef Mereltje het volgende:
Flugeltje je kunt misschien ook nog even bellen met het CB, zij maken het misschien vaker mee..
Hier precies hetzelfde,met de hielprik en suiker prikken gaf ie geen kick maar met de ineentigen was het echt gillen(en mama zat te huilenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef mikoxx het volgende:
Flugel, hier viel t prikken zelf niet mee, dat deed mijn boys echt wel even gemeen pijn, met name de tweede prik, die vloeistof is een beetje dikker. Maar: na de prik weinig last gehad, dat dan weer wel! Misschien kan je iets meenemen om te troosten? Speentje oid?
En, vervelend joh van dat bloed, ik las t net. Hopelijk is t snel over en is t niets bijzonders....
Ik ook... Hoop dat de kleine meid de nacht goed is doorgekomen...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef trui het volgende:
ik ben benieuwd hoe 't nu met Ylana is!
zijn er ook kindjes die dat niet doen?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zijn er ook kindjes die dat niet doen?
De uiteinden van kindjes horen toch altijd niet al te warm te zijn? Als de uiteinden warm zijn vraag ik me altijd af of Nathan te warm is.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Maar wat Mereltje zegt; je zou ze bijna wantjes aandoen. Al vermoed ik dat m'n zoon dat iets minder tof vind nu hij nét z'n duim aan het vinden is...
Dit doet Siebe ook structureelquote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |