Hier precies hetzelfde,met de hielprik en suiker prikken gaf ie geen kick maar met de ineentigen was het echt gillen(en mama zat te huilenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef mikoxx het volgende:
Flugel, hier viel t prikken zelf niet mee, dat deed mijn boys echt wel even gemeen pijn, met name de tweede prik, die vloeistof is een beetje dikker. Maar: na de prik weinig last gehad, dat dan weer wel! Misschien kan je iets meenemen om te troosten? Speentje oid?
En, vervelend joh van dat bloed, ik las t net. Hopelijk is t snel over en is t niets bijzonders....
Ik ook... Hoop dat de kleine meid de nacht goed is doorgekomen...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef trui het volgende:
ik ben benieuwd hoe 't nu met Ylana is!
zijn er ook kindjes die dat niet doen?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zijn er ook kindjes die dat niet doen?
De uiteinden van kindjes horen toch altijd niet al te warm te zijn? Als de uiteinden warm zijn vraag ik me altijd af of Nathan te warm is.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Maar wat Mereltje zegt; je zou ze bijna wantjes aandoen. Al vermoed ik dat m'n zoon dat iets minder tof vind nu hij nét z'n duim aan het vinden is...
Dit doet Siebe ook structureelquote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |