Verlate nesteldrang ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
lekker toch
ik ben ook blij dat floris t zo goed doet op de bv
zo ik heb net even gauw t halve huis opgeruimd. kreeg t op mn heupen hehe. we gaan een weekendje weg dus alles MOEST schoon. floris sliep dus dat was makkelijk.
nu nog bedenken wat er allemaal mee moet dit weekend
Yes!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef ChilllayD het volgende:
Wat gaat het hard met de kleintjeshihi.
Yinthe vandaag ook alweer 3 weken!!
Ze ligt heerlijk te slapen nu, wat ziet dat er toch ontzettend lief uit.
Ik werk thuis, eigen webdesign bedrijfje. heeeeerlijk!!
Wij waren zondag al geweest, vroeg in de avond en Nathan meegenomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef Mereltje het volgende:
Pessie wat goed zeg, flink gegroeid.
Gisteravond even weg geweest zonder Femke naar een festival hier (Noorderzon), was wel even lekkerMerkte dat mijn borst op knappen stonden toen ik terugkwam (geef maar met 1 borst bv en combineer met kv). Kon Femke niet wakker maken want mijn vriend had haar flink melk gegeven en was van 17-21 uur met haar bezig geweest. Daarom maar gekolfd, was lang geleden. Heb een kolf die gigantisch herrie maakt
Laatste keer dat ik kolfde kwam er maar 30 ml uit en nu kreeg ik er 65 ml, dat betekent dat de productie omhoog is gegaan
Ik ga haar wel weer proberen nog vaker aan te leggen. Mijn linkerborst komt echt nauwelijks wat uit, maar misschien moet ik het toch maar weer eens proberen. Vandaag begonnen om maar weer eens bij te houden hoeveel kv ze nu precies in 24 uur krijgt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Wij waren zondag al geweest, vroeg in de avond en Nathan meegenomen.
Wat haal jij er veel uit! Je zou kunnen overwegen de bijvoeding te minderen/stoppen en 2 borsten te geven.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Gezellig he Noorderzon, ben al 3 keer met Femke geweest, lekker babyshowen, kom daar zoveel bekenden tegen. Helaas steeds maar van korte duur, na een half uur gaat ze huilen en ja dan is dat showen toch wat minder
Jeetje, Guess. Inderdaad een hele knul! Lars is (vandaag precies) 4 maanden; en hij woog afgelopen donderdag bij het CB 6010gram.... Da's gewoon minder dan jouw ventje! Of heb ik nu al zo'n iel mannetje dat op z'n vader lijkt (60kg bij ~1m90)?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Guess. het volgende:
Onze vent word morgen al weer 2mnd en is al een hele knul.Afgelopen week op het cb 61cm en 6185gram.En het word gewoon steeds allemaal veel leuker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |