abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85739123
lekker toch :D
ik ben ook blij dat floris t zo goed doet op de bv

zo ik heb net even gauw t halve huis opgeruimd. kreeg t op mn heupen hehe. we gaan een weekendje weg dus alles MOEST schoon. floris sliep dus dat was makkelijk.
nu nog bedenken wat er allemaal mee moet dit weekend
pi_85739159
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
lekker toch :D
ik ben ook blij dat floris t zo goed doet op de bv

zo ik heb net even gauw t halve huis opgeruimd. kreeg t op mn heupen hehe. we gaan een weekendje weg dus alles MOEST schoon. floris sliep dus dat was makkelijk.
nu nog bedenken wat er allemaal mee moet dit weekend
Verlate nesteldrang ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85739709
dat zal het zijn
ach ja beter laat dan nooit toch :)
moet wel zeggen dat ik t nu wel veel belangrijker vind dan vroeger. ik hou t allemaal wat meer bij
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:14:39 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85740882
Jeetje saffier, wat tico zegt; heftig allemaal.... Laten we hopen dat het allemaal voorspoedig gaat en jullie snel weer lekker thuis kunnen zijn... :*

Zo Orea, ze groeit idd goed zeg.

Sonnetje, gek is dat he. Ik ben ook veel minder relaxed dan vroeger wat het huishouden betreft. Bij mij is het zo'n beetje tijdens de zwangerschap begonnen... Zeker nu ik met de kraamvisite zit heb ik heel erg de neiging om alles spic en span te willen houden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:23:30 #230
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85741215
Orea, ik had ook niet geweten wat ik zonder manlief had moeten doen.
Speklap O+

Son, jouw zoon is ook hard gegroeid!!! Ik ben erg benieuwd wat Nathan morgen weegt, ik denk wel dat hij een kilo is aangekomen in een maand maar geen 1200 gram.

En hier nog steeds geen nesteldrang :N
pi_85743702
nou voor kraamvisite maakt t me niet zoveel uit, meer gewoon voor floris. tis ook niet zo dat t steriel is, maar de tafels en t aanrecht liggen minder vol bijvoorbeeld :)

pessie, floris zat op 17 juli al 130gram boven zijn gevoortegewicht. dus 6dagen na zijn geboorte.
maar goed borstvoeding liep hier gelijk goed. geen rare dingen gehad hier ;)
hij is wel 2keer bijgevoed, maar dat had met zijn hoofdpijn te maken. daardoor kon ie s nachts niet goed drinken. kostte m teveel moeite. was alleen de eerste en tweede nacht.
pi_85766712
Ik heb net wendagen op de opvang afgesproken... :'( 3 en 4 januari wennen, en 10 januari moet ik weer aan de slag.... :'( duurt gelukkig nog heel lang want ben er nog echt niet aan toe... :'( Maar gelukkig gaat ze naar een super opvang dus het komt wel goed... En tegen die tijd ben ik vast wel weer aan werken toe!
pi_85766923
Dat lijkt me ook spannend hoor voor het eerst naar de kdv. Femke gaat half oktober al 2 dagen in de week, moet er nog niet aan denken.
pi_85767032
wat dat betreft ben ik wel een beetje blij dat ik geen werk nog heb :@
maar goed in oktober weer beginnen met solliciteren.
en hij hoeft niet maar kdv, hoe we t allemaal haan regelen moeten we nog even bekijken :)
pi_85767454
'Gelukkig' hoeft Leia maar 2 dagen naar de opvang.. En ach ze is dan bijna 6 maanden dus ben al heel blij dat ik het eerste half jaar thuis kan zijn :)
pi_85767715
Mijn kleine gaat per 1 dec naar het kdv. Even kijken hoe en wat, maar M. heeft aangegeven toch een hele dag vrij te willen zijn per week, en dan zouden Jen en de kleine nog maar 3 dagen naar het kdv gaan..

Ik moet zo langzamerhand zelfs BSO gaan regelen voor Jen, die gaat over anderhalf jaar alweer naar de basisschool..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:51:18 #237
259886 pessie
pi_85767823
Orea, wendagen, heftig! Ik ben erg blij dat Nathan niet naar een kdv hoeft.

We zijn naar het consultatie bureau geweest.
Een maand geleden zag Nathan het levenslicht met 2520 gram en 45 cm. Vandaag was dat al 3810 gram en 54 cm. Ik heb gegild van verbazing. Mijn kleine ventje is een beer!
pi_85767873
Wow!!! Dat heb je goed gedaan met Nathan zeg!!! En een maand alweer! Leia is morgen alweer een maand :o
pi_85768471
Wat gaat het hard met de kleintjes :o hihi.
Yinthe vandaag ook alweer 3 weken!!
Ze ligt heerlijk te slapen nu, wat ziet dat er toch ontzettend lief uit.

Ik werk thuis, eigen webdesign bedrijfje. heeeeerlijk!!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:22:21 #240
259886 pessie
pi_85768925
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef ChilllayD het volgende:
Wat gaat het hard met de kleintjes :o hihi.
Yinthe vandaag ook alweer 3 weken!!
Ze ligt heerlijk te slapen nu, wat ziet dat er toch ontzettend lief uit.

Ik werk thuis, eigen webdesign bedrijfje. heeeeerlijk!!
Yes! *O*

Fijn dat je thuis kunt werken ^O^

En wat betreft Nathan's groei, ik snap het echt niet. Ik heb het zo somber ingezien met de borstvoeding vantevoren maar hij groeit gewoon enorm goed op deze voeding! Ik sta echt perplex van mn lichaam.
pi_85768976
Lars is morgen alweer 4 maanden... jee wat gaat dat allemaal snel zeg. Hij gaat al bijna twee maanden elke week twee dagen naar een kinderdagverblijf. En gelukkig gaat dat heel goed. Soms ben ik wel eens bang dat ik hem niet meer meekrijg omdat ze hem daar allemaal zo ontzettend leuk vinden ;) Het is wel fijn om te weten dat dat allemaal goed gaat; dat maakt het werken meteen weer een stuk leuker.
(Al heb ik het nu voor deze week wel weer gehad... waar blijft dat weekend nou?!)
pi_85769113
Pessie wat goed zeg, flink gegroeid.

Gisteravond even weg geweest zonder Femke naar een festival hier (Noorderzon), was wel even lekker :) Merkte dat mijn borst op knappen stonden toen ik terugkwam (geef maar met 1 borst bv en combineer met kv). Kon Femke niet wakker maken want mijn vriend had haar flink melk gegeven en was van 17-21 uur met haar bezig geweest. Daarom maar gekolfd, was lang geleden. Heb een kolf die gigantisch herrie maakt :{ Laatste keer dat ik kolfde kwam er maar 30 ml uit en nu kreeg ik er 65 ml, dat betekent dat de productie omhoog is gegaan :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:47:10 #243
259886 pessie
pi_85769854
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef Mereltje het volgende:
Pessie wat goed zeg, flink gegroeid.

Gisteravond even weg geweest zonder Femke naar een festival hier (Noorderzon), was wel even lekker :) Merkte dat mijn borst op knappen stonden toen ik terugkwam (geef maar met 1 borst bv en combineer met kv). Kon Femke niet wakker maken want mijn vriend had haar flink melk gegeven en was van 17-21 uur met haar bezig geweest. Daarom maar gekolfd, was lang geleden. Heb een kolf die gigantisch herrie maakt :{ Laatste keer dat ik kolfde kwam er maar 30 ml uit en nu kreeg ik er 65 ml, dat betekent dat de productie omhoog is gegaan :)
Wij waren zondag al geweest, vroeg in de avond en Nathan meegenomen :D .
Wat haal jij er veel uit! Je zou kunnen overwegen de bijvoeding te minderen/stoppen en 2 borsten te geven.
pi_85770189
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef pessie het volgende:

[..]

Wij waren zondag al geweest, vroeg in de avond en Nathan meegenomen :D .
Wat haal jij er veel uit! Je zou kunnen overwegen de bijvoeding te minderen/stoppen en 2 borsten te geven.
Ik ga haar wel weer proberen nog vaker aan te leggen. Mijn linkerborst komt echt nauwelijks wat uit, maar misschien moet ik het toch maar weer eens proberen. Vandaag begonnen om maar weer eens bij te houden hoeveel kv ze nu precies in 24 uur krijgt.

Gezellig he Noorderzon, ben al 3 keer met Femke geweest, lekker babyshowen, kom daar zoveel bekenden tegen. Helaas steeds maar van korte duur, na een half uur gaat ze huilen en ja dan is dat showen toch wat minder :D
pi_85776637
Wow Mereltje, wat goed! En das inderdaad een flinke hoeveelheid! Dat is wat ik er nu ook zo ongeveer uit krijg per borst (tussen de 50 en 100 cc als ie op knappen staat.. na een voeding vaak maar 10 - 30 cc :)) maar dat is echt veel joh! (ik haalde er toen met de overproductie meer dan 150 ml uit per borst in nog geen 8 minuten kolven, das ook niet leuk...)

Dus deze hoeveelheid is echt super hoor!!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:15:30 #246
259886 pessie
pi_85777608
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Gezellig he Noorderzon, ben al 3 keer met Femke geweest, lekker babyshowen, kom daar zoveel bekenden tegen. Helaas steeds maar van korte duur, na een half uur gaat ze huilen en ja dan is dat showen toch wat minder :D
:Y
Nathan vind het wel prima in de wagen dus we hebben heerlijk even rondgesjouwd.
pi_85790873
Ik kom me melden met mijn dochter! Elise is op dinsdagavond 24 augustus om 23.39 uur geboren. Ze woog toen 3700 gram en was 50 centimeter. Sinds gisteravond zijn we thuis. Het gaat met ons allebei prima. De eerste dagen waren rommelig en onrustig, want op zo'n kraamafdeling is het best druk, maar nu kunnen we ons ritme gaan vinden. De borstvoeding begint goed op gang te komen (helaas nog erg pijnlijk met aanleggen) en tussen de voedingen door slaapt ze als een roosje. Ik voel me zelf boven verwachting goed, dus kan lekker van haar genieten. O+ :9

Dit is ze:

pi_85791250
hey pessie, dan is nathan meer gegroeid dan floris in 1maand!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:22:59 #249
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85791562
Cantere,van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid.Geniet van d'r!

Onze vent word morgen al weer 2mnd en is al een hele knul.Afgelopen week op het cb 61cm en 6185gram.En het word gewoon steeds allemaal veel leuker O+

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_85801454
Welkom Cantare! Wat een dotje, die Elise...

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Guess. het volgende:
Onze vent word morgen al weer 2mnd en is al een hele knul.Afgelopen week op het cb 61cm en 6185gram.En het word gewoon steeds allemaal veel leuker O+
Jeetje, Guess. Inderdaad een hele knul! Lars is (vandaag precies) 4 maanden; en hij woog afgelopen donderdag bij het CB 6010gram.... Da's gewoon minder dan jouw ventje! Of heb ik nu al zo'n iel mannetje dat op z'n vader lijkt (60kg bij ~1m90)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')