abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85725917
Stsofzuigen gaat hier ook erg makkelijk :P als Leia ligt te jammeren en niet wil slapen (terwijl ze wel oververmoeid is) dan kan ik het beste de stofzuiger pakken en gaan stofzuigen, dan slaapt ze binnen een minuut :')

(misschien het enige positieve overgehouden aan mijn extreme nesteldrang in de zwangerschap :P )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:53:30 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85726214
:D 's nachts de stofzuiger aan dus Orea...

Willem reageert ook vrij weinig op geluid, maar ik vind het lastig hem alleen te laten als hij overdag wakker is. En dat is hij nogal eens... Ach ja, ik heb nog ruim de tijd om in een ritme te komen :P Martijn is in principe nog thuis, dus ik kan normaal gesproken dingen wel aan hem overlaten even...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85727000
Ja altijd is het maar weer fijn om te lezen dat er meer zijn met soortgelijke 'problemen'. Logisch ook!
Het sloopt zo, je komt zelf in huis bijna nergens aan toe, zoveel aandacht dat deze kleine overdag vraagt. Wow.

Althans, zo gaat het hier deze ochtend. Ze ligt nu sinds hallf 10 voor de 2e keer in bed.
Eerst schone luier om 10u, voeding, knuffelen, even in de box half uurtje (zonder huilen, vond ik al heel wat). Toen naar bed, oogjes begonnen dicht te zakken. Nou na 15min was het stil dus ik dacht hoera... maar helaas. 30min later weer huilen!!
Ik even troosten, aai over haar hoofdje en nog een speen aangeboden. Wou ze niet. Muziekje was zeker ook lelijk, hihi.
Weer huilen toen ik weg ging, Heb nog een kleine 15min. gewacht. heel hard huilen!
Schone luier en maar weer mee naar beneden genomen. Weer gegeten! Was inmiddels ook zowat 3 uur later....
Ze leek even stil, ze ligt er nu weer 15 minuutjes in en weer keihard huilen!!
Zo zijn we dus al bezig deze ochtend tot nu. En gister ging zo goed :{

Gisterochtend om 07:30 na voeding slapen tot 10:30
Slapen van 12:15 tot 16:00.
17:30 weer slapen, tot 19:30, 2 korte uurtjes maar oke.
Ze is toen zeker wakker geweest (eten tussendoor, 2 etappes)tot 21:45
Toen eindelijk in slaap gevallen tot 01:00 en vanochtend kwam ze weer om 06:15 !!

'S nachts gaat nogsteeds goed hier vind ik! Da's geen probleem en dan slaapt ze ook heel snel weer in.

Toch even een nieuwe strategie hier aan het proberen :P voor overdag.
Is ze wakker en vraagt ze, schone luier en voeding en spelen in de box!
Knuffelen met mij, even onze tijd samen tot haar oogleden beginnen te hangen ;)
Dan breng ik haar naar haar bedje en hoop dat ze gaat slapen. Na 15min. huilen even troosten....
Als dat niet helpt, bij me nemen (eerder alleen maar tegen haar praten).
Nou, vandaag gaat dat dus ff mis tot nu toe, ze ligt nu nog wel en is stil maar denk dat ze zo weer begint.
Zo niet (wat ik hoop) kan ik eindelijk even douchen en de was doen en de keuken opruimen :P
pi_85727103
Heb je geen draagdoek Chillay? Zo te horen heeft je meisje behoorlijke mama honger overdag... je zou haar in de draagdoek kunnen doen, zo is ze dicht bij je en kun jij eventueel toch nog wat dingen in huis doen :)
pi_85727228
Ja heb ik ook al aan zitten denken
(en ti's en blijft natuurlijk een meid he, altijd nieuwsgierig en aandacht willen) :P
Dat zeggen ze en klopt hier dus wel, haha.

Al heb ik me niet goed verdiept in draagdoeken, ik vind het ook wel wat engs hebben!
En krijg je dan niet een baby die juist altijd daarin wil, dicht bij mama? Ja, grote twijfels dus nog :P
pi_85727446
Ik zou maar eens mee gaan lezen in het draagdoektopic ;) en je kan je kleintje nu nog niet verwennen ;) Ze heeft al die tijd in je buik gezeten, dichter bij mama kan niet.. maar natuurlijk mist ze dat nu... ze is nog zo klein!
pi_85728446
Zal het topic eens gaan opzoeken, thanks !! (doe m'n best van alles bij te houden haha).
Zie sowieso maar weinig pc, huis gaat in de tussentijd even voor hihi.

Verwennen nee oke, dat kan nu niet en logisch dat ze bij me wil zijn. Ik ook bij haar :D

Gaat mij er nu even om dat ze niet te moe is om te slapen.
Ze blijft zichzelf wakker houden met huilen, is dan uitgeput en huilt daar weer om.
Moet ook leren in haar bedje te slapen via het 'ik lig in bed, dus ik moet gaan slapen' idee.
Anders krijg je meer zoiets van 'ik ga in slaap vallen op papa of mama en beland dan vanzelf in bed'.
Dat heb ik de eerste 2 weken zo gedaan, ze viel bij ons in slaap en dan pas het bedje in.
Ze ligt nu dan ook alweer ruim een half uur te slapen :D

Het is ook een enorm 'vreetzakje'.
Ze ligt echt te huilen om voeding. Na 110cc ruim, wil ze na een uur zeker nog 30 extra.
Slapen voor die voeding doet ze echt niet. (en ik doe al voeden op verzoek).
Ze moet echt haar buikje vol-vol hebben wil ze gaan slapen.....
pi_85728677
Maar 's nachts doet ze dat toch al prima? Dat slapen in haar bedje?
Ik denk niet dat je meisje nu al denkt; zo als ik maar hard genoeg blér mag ik op mama in slaap vallen... huilen is nu het enige wat ze kan om te communiceren he? Dus niet alleen bij honger/slaap of vieze broek, ook om lekker dicht bij je te zijn kan ze huilen..

Misschien heeft ze juist het geluid van je hartslag nodig om rustig te worden overdag.. en met een doek kan dat prima en heb jij je handen vrij...
pi_85729250
Ze is 's ochtends zo lang wakker en huilt dan aardig wat af.
Na de eerste voeding gaat het voor een half uurtje wel goed, lekker bij mij, lekker even in de box. Lekker knuffelen. Toch gaat ze daarna erg huilen! Niet omdat ik haar niet bij me neem. Als ik haar 2 uur bij me heb blijft ze ook klaarwakker en gaat ze niet slapen, ze vind het veelste gezellig. Soms is ze 3 uur lang wakker, in de box, in een stoeltje, op mijn armen. Ze vind dat allemaal prachtig!

Ze is morgen pas 3 weken en dan overdag al zoveel wakker.... als ze dan uiteindelijk weggezakt is en je legt haar in bed begint ze dus vaak te huilen. Om voeding! (eerder wil ze die nog niet) Als ik haar dan weer geef, dan pas gaat ze slapen. In de tussentijd kan ik haar niet in haar bedje leggen, dan wil ze bij mij zijn en op het laatst dus eten. Duidelijker kan ik het ff niet uitleggen .....

(ik bedoel er dus niet mee dat ze huilt om aandacht....)
Ze is gewoon een wakker type in de ochtend. Alleen zo lang wakker voor zo'n kleintje?
In mijn ogen is ze dan uiteindelijk (zeker na 3 uur wakker zijn) te moe van alle indrukken en het huilen om te gaan slapen, wat ze dus in die 3 uur niet wil.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:27:54 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85730472
Willem is ook heel erg graag bij mama en kan echt uren wakker zijn overdag... Maar net is er een mini-wondertje gebeurd... Ik had via marktplaats zo'n lodger shelter gekocht en die kwam net binnen, ik hang dat ding in de box waar Willem wat lag te jengelen. Ik parkeer Willem ín de lodger en hij doet z'n ogen dicht en valt in slaap :D

En net tijdens het weeguurtje ook mooi nieuws, Willem weegt nu 4510 gram! Dat is dus 320 gram meer dan vorige week :') Nu kan ik komende week gaan spelen met Borstvoeding en bijvoeding en dan volgende week weer wegen om te zien wat het effect daarvan is....
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:50:34 #211
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85731492
Fluugs geweldig nieuws!!!

Chilla heb je het idee dat ze ergens last van heeft? bv reflux? Omdat ze specifiek huilt wanneer ze plat in bed ligt, misschien heeft ze daar wat last van en wil ze eten als troost?
Verder, Nathan was eerst ook heel veel wakker, en eigenlijk nog steeds wel overdag. Het grote voordeel is dus dat hij 's nachts slaapt. Nathan is ook wel regelmatig wakker tussen 2 voedingen, tsja als hij wakker wil zijn wil hij wakker zijn, hij valt uiteindelijk vanzelf ergens in slaap (of dat nou in zn bed is, wat tegenwoordig steeds vaker het geval is *O* , op mij, in de box of in de kinderwagen...).
Verder, kindjes moeten ook leren slapen vertelde Claudia laatst, en eigenlijk heeft ze daar wel gelijk in.
Laatste, ik heb de site van merel opgezocht babytaal en ik luister nu heel goed, ik onderscheid nu echt wanneer Nathan een boer moet laten of wanneer hij drinken wil. Ik dacht eerst echt dat Nathan niet wilde boeren, maar het zit hem toch dwars en door langer te kloppen komen er meestal flinke boeren boven. Misschien heeft jouw meisje dat ook?
pi_85731817
Zo lekkere vent al dus Flugel!

Ik heb dinsdag afspraak bij CB, ben ook wel benieuwd wat Leia nu weegt :) ze zou zeker over de 4 kg moeten zijn nu!
pi_85732069
Ik dacht, kom laat ik eens kijken hoeveel ze hier op mijn weegschaal weegt.. dus even gewogen.. zit ze op 4300 hier (en misschien hoger, maar mijn weegschaal meet maar 1 cijfer achter de komma!)

:o :o
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:18:53 #214
259886 pessie
pi_85732594
Orea :o slagroom O+

Wij mogen morgen naar het cb, ben benieuwd. Aangezien Nathan een enorme berg poepluiers produceert elke dag weer denk ik dat het wel goed zit.
pi_85732666
@ Flugeltje
Heerlijk zeg, doet dat lodger ding (ik ga eens ff koekeloeren) goed werk :D

@ Pessie
Nou als ze dus eenmaal écht moe is slaapt ze ook meteen als een roos!! (lekker in haar wiegje).
Hier zie ik er ook zeker wel voordeel in hoor, 's nachts slaapt ze dus inderdaad als een roosje :D
Thanks voor de link, ik ga straks ff op 't gemak kijken. Leren slapen moeten ze inderdaad, had ik gelezen.
Daarbij las ik dus ook dat ze echt moeten gaan leren slapen in hun eigen bedje (ongeacht welke leeftijd).
Ze moeten zelf ontdekken dat het bedje om te slapen is.
Ja tuurlijk mag ze lekker overal slapen waar ze wil nu, zo streng ben ik nou ook weer niet (voor het geval dat zo lijkt) :P
Ynthe boert als een échte kerel, hahaha. Mega boeren uit m'n kleine meisje.
Ik doe meestal na 50cc tussendoor ook even boertje laten. Gaat allemaal goed hier wat dat betreft.

Ik gooi het er maar op dat ik een wakker typje heb, hihi.
Dan maar lekker wakker zijn en jengelen en pas slapen als zij daar zin in heeft
(wat ze nu overigens nogsteds doet) *O* vanaf 13u.

Ik ga vanavond ook ff poging doen tot wegen van haar, haha ben wel benieuwd.
pi_85732887
Ja dat is echt een lekkere boost na het onzekere gedoe in het begin... dat ze zoveel afviel en pas vorige week (met 3 weken) weer op geboortegewicht zat... (net iets erboven...) 1,5 week geleden zat ze op 3695... en dan zal mijn weegschaal wel wat afwijken van die van CB dus denk dat ze wel iets lichter is... Maar dan nog O+

Chillay, het kan ook weer omdraaien hoor ;) dus dat ze ineens wel weer overdag genoeg gaat slapen :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:30:21 #217
259886 pessie
pi_85735237
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Ja dat is echt een lekkere boost na het onzekere gedoe in het begin... dat ze zoveel afviel en pas vorige week (met 3 weken) weer op geboortegewicht zat... (net iets erboven...) 1,5 week geleden zat ze op 3695... en dan zal mijn weegschaal wel wat afwijken van die van CB dus denk dat ze wel iets lichter is... Maar dan nog O+

Chillay, het kan ook weer omdraaien hoor ;) dus dat ze ineens wel weer overdag genoeg gaat slapen :)
Dat heeft Nathan 1 keer gedaan, daarna hebben we hem gewoon wakker gehouden, wij vonden 1 doorwaakte nacht na de kraamweek voldoende. En Nathan is dus enigzins wakker te houden, wat wel makkelijk is.
Chilla het kan best zijn dat ze volgende week wel weer meer slaapt overdag.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:01:04 #218
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85736399
Goedemiddag :W
Ik kom me melden met Ylana O+
Doorwaakte nachten in de kraamweek :X mijn hemel. Na 5 dagen had ik in totaal 's nachts 10 uur slaap gehad, ik kón niet meer. De kraamhulp adviseerde toen om het badje 's avonds te doen vrij kort na een voeding, na badje nog een toetje én in te bakeren. Sinds we inbakeren slaapt ze tenminste 's nachts. Ja oké, ze komt 3-4 keer voor een voeding, maar tussen de voedingen in sláápt ze. En ik dus ook. Het badje hebben we gister om te proberen eens overgeslagen, het is echt het inbakeren wat hier de truc doet.
Hier ook een sneldrinkster O+ met ongeveer 10 minuten is ze klaar en kan ik haar zo weer terug in haar wiegje leggen. Met een kwartier kan het licht dus weer uit en soms met 20 minuten.

Het huishouden daar ben ik nog niet zo toe in staat :@ Als ik langer dan 3 minuten stilsta doet mijn kruis zo zeer en lijkt het weer op mijn enkels te hangen :X Gelukkig is manlief thuis die het lekker van me overneemt.

egopost/
Ik kreeg net post van het Sophia. Ylana moet als ze 3 weken oud is geopereerd worden aan een cyste in haar buikje, en in de brief stond de operatiedatum; aanstaande dinsdag al :o :'( Dan is ze helemaal nog geen 3 weken, dan is ze 2 weken oud :'( . Maandag opname en dinsdag operatie. Voordeel is dat M. dan nog vakantie heeft en er dus gewoon kan zijn voor Tobias. Maar ik had die 3 weken zo in mijn hoofd zitten dat de 2 weken nu wel wat rauw op mijn dak kwam vallen :{ .
/einde egopost/ zal eens kijken of het meelezen gaat lukken nu ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85736835
Heftig hoor Saffier!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:16:47 #220
259886 pessie
pi_85736991
Saffier dat is inderdaad een beetje schrikken lijkt mij! Blijf je bij haar in het ziekenhuis?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:22:39 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85737206
Ja ik blijf bij haar. Anders is mijn bv ook meteen om zeep.
Heftig Tico, ja idd het goede woord.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85737336
orea fijn dat ze zo goed groeit! kan je nagaan als de bv gelijk goed was gelopen, dan had ze denk ik net zo goed gegroeid als floris in 1maand.
geen idee wat hij nu weegt. wil t niet weten :') ik ben in ontkenning dat mijn baby groeit.
hij zal iig over de 5kg zitten...

saffier dinsdag al :o das snel!
fijn dat verder alles goed gaat!
pi_85737483
Ik vrees dat ze dan inderdaad ook al ruim 5 kilo had gewogen nu inderdaad! :D

Saffier welkom! En jemig, dinsdag al... dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest! Fijn dat je man er nog is voor Tobias.. Sowieso fijn dat hij vrij is (ik had niet geweten wat ik had moeten doen als mijn man alleen de eerste 2 dagen had gekregen ;) ik had hem echt wel nodig zeg maar ;)) En natuurlijk fijn dat de rest zo goed gaat!!
pi_85737577
hij was in precies een maand 1250 gram gegroeid
pi_85737700
Nou als ik nu kijk, de laatste keer officieel wegen was ze 250 gram gegroeid in 4 dagen :X en nu zou het neerkomen (als die 4300 klopt hè.. denk eerder (gevoelsmatig ofzo) dat ze rond de 4100 zit nu) op 600 gram in 1,5 week, wat op zich wel kan als je ook die 250 aanhoudt!

Speklap O+
pi_85739123
lekker toch :D
ik ben ook blij dat floris t zo goed doet op de bv

zo ik heb net even gauw t halve huis opgeruimd. kreeg t op mn heupen hehe. we gaan een weekendje weg dus alles MOEST schoon. floris sliep dus dat was makkelijk.
nu nog bedenken wat er allemaal mee moet dit weekend
pi_85739159
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
lekker toch :D
ik ben ook blij dat floris t zo goed doet op de bv

zo ik heb net even gauw t halve huis opgeruimd. kreeg t op mn heupen hehe. we gaan een weekendje weg dus alles MOEST schoon. floris sliep dus dat was makkelijk.
nu nog bedenken wat er allemaal mee moet dit weekend
Verlate nesteldrang ofzo?
pi_85739709
dat zal het zijn
ach ja beter laat dan nooit toch :)
moet wel zeggen dat ik t nu wel veel belangrijker vind dan vroeger. ik hou t allemaal wat meer bij
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:14:39 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85740882
Jeetje saffier, wat tico zegt; heftig allemaal.... Laten we hopen dat het allemaal voorspoedig gaat en jullie snel weer lekker thuis kunnen zijn... :*

Zo Orea, ze groeit idd goed zeg.

Sonnetje, gek is dat he. Ik ben ook veel minder relaxed dan vroeger wat het huishouden betreft. Bij mij is het zo'n beetje tijdens de zwangerschap begonnen... Zeker nu ik met de kraamvisite zit heb ik heel erg de neiging om alles spic en span te willen houden...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:23:30 #230
259886 pessie
pi_85741215
Orea, ik had ook niet geweten wat ik zonder manlief had moeten doen.
Speklap O+

Son, jouw zoon is ook hard gegroeid!!! Ik ben erg benieuwd wat Nathan morgen weegt, ik denk wel dat hij een kilo is aangekomen in een maand maar geen 1200 gram.

En hier nog steeds geen nesteldrang :N
pi_85743702
nou voor kraamvisite maakt t me niet zoveel uit, meer gewoon voor floris. tis ook niet zo dat t steriel is, maar de tafels en t aanrecht liggen minder vol bijvoorbeeld :)

pessie, floris zat op 17 juli al 130gram boven zijn gevoortegewicht. dus 6dagen na zijn geboorte.
maar goed borstvoeding liep hier gelijk goed. geen rare dingen gehad hier ;)
hij is wel 2keer bijgevoed, maar dat had met zijn hoofdpijn te maken. daardoor kon ie s nachts niet goed drinken. kostte m teveel moeite. was alleen de eerste en tweede nacht.
pi_85766712
Ik heb net wendagen op de opvang afgesproken... :'( 3 en 4 januari wennen, en 10 januari moet ik weer aan de slag.... :'( duurt gelukkig nog heel lang want ben er nog echt niet aan toe... :'( Maar gelukkig gaat ze naar een super opvang dus het komt wel goed... En tegen die tijd ben ik vast wel weer aan werken toe!
pi_85766923
Dat lijkt me ook spannend hoor voor het eerst naar de kdv. Femke gaat half oktober al 2 dagen in de week, moet er nog niet aan denken.
pi_85767032
wat dat betreft ben ik wel een beetje blij dat ik geen werk nog heb :@
maar goed in oktober weer beginnen met solliciteren.
en hij hoeft niet maar kdv, hoe we t allemaal haan regelen moeten we nog even bekijken :)
pi_85767454
'Gelukkig' hoeft Leia maar 2 dagen naar de opvang.. En ach ze is dan bijna 6 maanden dus ben al heel blij dat ik het eerste half jaar thuis kan zijn :)
pi_85767715
Mijn kleine gaat per 1 dec naar het kdv. Even kijken hoe en wat, maar M. heeft aangegeven toch een hele dag vrij te willen zijn per week, en dan zouden Jen en de kleine nog maar 3 dagen naar het kdv gaan..

Ik moet zo langzamerhand zelfs BSO gaan regelen voor Jen, die gaat over anderhalf jaar alweer naar de basisschool..
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:51:18 #237
259886 pessie
pi_85767823
Orea, wendagen, heftig! Ik ben erg blij dat Nathan niet naar een kdv hoeft.

We zijn naar het consultatie bureau geweest.
Een maand geleden zag Nathan het levenslicht met 2520 gram en 45 cm. Vandaag was dat al 3810 gram en 54 cm. Ik heb gegild van verbazing. Mijn kleine ventje is een beer!
pi_85767873
Wow!!! Dat heb je goed gedaan met Nathan zeg!!! En een maand alweer! Leia is morgen alweer een maand :o
pi_85768471
Wat gaat het hard met de kleintjes :o hihi.
Yinthe vandaag ook alweer 3 weken!!
Ze ligt heerlijk te slapen nu, wat ziet dat er toch ontzettend lief uit.

Ik werk thuis, eigen webdesign bedrijfje. heeeeerlijk!!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:22:21 #240
259886 pessie
pi_85768925
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef ChilllayD het volgende:
Wat gaat het hard met de kleintjes :o hihi.
Yinthe vandaag ook alweer 3 weken!!
Ze ligt heerlijk te slapen nu, wat ziet dat er toch ontzettend lief uit.

Ik werk thuis, eigen webdesign bedrijfje. heeeeerlijk!!
Yes! *O*

Fijn dat je thuis kunt werken ^O^

En wat betreft Nathan's groei, ik snap het echt niet. Ik heb het zo somber ingezien met de borstvoeding vantevoren maar hij groeit gewoon enorm goed op deze voeding! Ik sta echt perplex van mn lichaam.
pi_85768976
Lars is morgen alweer 4 maanden... jee wat gaat dat allemaal snel zeg. Hij gaat al bijna twee maanden elke week twee dagen naar een kinderdagverblijf. En gelukkig gaat dat heel goed. Soms ben ik wel eens bang dat ik hem niet meer meekrijg omdat ze hem daar allemaal zo ontzettend leuk vinden ;) Het is wel fijn om te weten dat dat allemaal goed gaat; dat maakt het werken meteen weer een stuk leuker.
(Al heb ik het nu voor deze week wel weer gehad... waar blijft dat weekend nou?!)
pi_85769113
Pessie wat goed zeg, flink gegroeid.

Gisteravond even weg geweest zonder Femke naar een festival hier (Noorderzon), was wel even lekker :) Merkte dat mijn borst op knappen stonden toen ik terugkwam (geef maar met 1 borst bv en combineer met kv). Kon Femke niet wakker maken want mijn vriend had haar flink melk gegeven en was van 17-21 uur met haar bezig geweest. Daarom maar gekolfd, was lang geleden. Heb een kolf die gigantisch herrie maakt :{ Laatste keer dat ik kolfde kwam er maar 30 ml uit en nu kreeg ik er 65 ml, dat betekent dat de productie omhoog is gegaan :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:47:10 #243
259886 pessie
pi_85769854
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef Mereltje het volgende:
Pessie wat goed zeg, flink gegroeid.

Gisteravond even weg geweest zonder Femke naar een festival hier (Noorderzon), was wel even lekker :) Merkte dat mijn borst op knappen stonden toen ik terugkwam (geef maar met 1 borst bv en combineer met kv). Kon Femke niet wakker maken want mijn vriend had haar flink melk gegeven en was van 17-21 uur met haar bezig geweest. Daarom maar gekolfd, was lang geleden. Heb een kolf die gigantisch herrie maakt :{ Laatste keer dat ik kolfde kwam er maar 30 ml uit en nu kreeg ik er 65 ml, dat betekent dat de productie omhoog is gegaan :)
Wij waren zondag al geweest, vroeg in de avond en Nathan meegenomen :D .
Wat haal jij er veel uit! Je zou kunnen overwegen de bijvoeding te minderen/stoppen en 2 borsten te geven.
pi_85770189
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef pessie het volgende:

[..]

Wij waren zondag al geweest, vroeg in de avond en Nathan meegenomen :D .
Wat haal jij er veel uit! Je zou kunnen overwegen de bijvoeding te minderen/stoppen en 2 borsten te geven.
Ik ga haar wel weer proberen nog vaker aan te leggen. Mijn linkerborst komt echt nauwelijks wat uit, maar misschien moet ik het toch maar weer eens proberen. Vandaag begonnen om maar weer eens bij te houden hoeveel kv ze nu precies in 24 uur krijgt.

Gezellig he Noorderzon, ben al 3 keer met Femke geweest, lekker babyshowen, kom daar zoveel bekenden tegen. Helaas steeds maar van korte duur, na een half uur gaat ze huilen en ja dan is dat showen toch wat minder :D
pi_85776637
Wow Mereltje, wat goed! En das inderdaad een flinke hoeveelheid! Dat is wat ik er nu ook zo ongeveer uit krijg per borst (tussen de 50 en 100 cc als ie op knappen staat.. na een voeding vaak maar 10 - 30 cc :)) maar dat is echt veel joh! (ik haalde er toen met de overproductie meer dan 150 ml uit per borst in nog geen 8 minuten kolven, das ook niet leuk...)

Dus deze hoeveelheid is echt super hoor!!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:15:30 #246
259886 pessie
pi_85777608
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Gezellig he Noorderzon, ben al 3 keer met Femke geweest, lekker babyshowen, kom daar zoveel bekenden tegen. Helaas steeds maar van korte duur, na een half uur gaat ze huilen en ja dan is dat showen toch wat minder :D
:Y
Nathan vind het wel prima in de wagen dus we hebben heerlijk even rondgesjouwd.
pi_85790873
Ik kom me melden met mijn dochter! Elise is op dinsdagavond 24 augustus om 23.39 uur geboren. Ze woog toen 3700 gram en was 50 centimeter. Sinds gisteravond zijn we thuis. Het gaat met ons allebei prima. De eerste dagen waren rommelig en onrustig, want op zo'n kraamafdeling is het best druk, maar nu kunnen we ons ritme gaan vinden. De borstvoeding begint goed op gang te komen (helaas nog erg pijnlijk met aanleggen) en tussen de voedingen door slaapt ze als een roosje. Ik voel me zelf boven verwachting goed, dus kan lekker van haar genieten. O+ :9

Dit is ze:

pi_85791250
hey pessie, dan is nathan meer gegroeid dan floris in 1maand!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:22:59 #249
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85791562
Cantere,van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid.Geniet van d'r!

Onze vent word morgen al weer 2mnd en is al een hele knul.Afgelopen week op het cb 61cm en 6185gram.En het word gewoon steeds allemaal veel leuker O+

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_85801454
Welkom Cantare! Wat een dotje, die Elise...

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Guess. het volgende:
Onze vent word morgen al weer 2mnd en is al een hele knul.Afgelopen week op het cb 61cm en 6185gram.En het word gewoon steeds allemaal veel leuker O+
Jeetje, Guess. Inderdaad een hele knul! Lars is (vandaag precies) 4 maanden; en hij woog afgelopen donderdag bij het CB 6010gram.... Da's gewoon minder dan jouw ventje! Of heb ik nu al zo'n iel mannetje dat op z'n vader lijkt (60kg bij ~1m90)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')