Ja altijd is het maar weer fijn om te lezen dat er meer zijn met soortgelijke 'problemen'. Logisch ook!
Het sloopt zo, je komt zelf in huis bijna nergens aan toe, zoveel aandacht dat deze kleine overdag vraagt. Wow.
Althans, zo gaat het hier deze ochtend. Ze ligt nu sinds hallf 10 voor de 2e keer in bed.
Eerst schone luier om 10u, voeding, knuffelen, even in de box half uurtje (zonder huilen, vond ik al heel wat). Toen naar bed, oogjes begonnen dicht te zakken. Nou na 15min was het stil dus ik dacht hoera... maar helaas. 30min later weer huilen!!
Ik even troosten, aai over haar hoofdje en nog een speen aangeboden. Wou ze niet. Muziekje was zeker ook lelijk, hihi.
Weer huilen toen ik weg ging, Heb nog een kleine 15min. gewacht. heel hard huilen!
Schone luier en maar weer mee naar beneden genomen. Weer gegeten! Was inmiddels ook zowat 3 uur later....
Ze leek even stil, ze ligt er nu weer 15 minuutjes in en weer keihard huilen!!
Zo zijn we dus al bezig deze ochtend tot nu. En gister ging zo goed
Gisterochtend om 07:30 na voeding slapen tot 10:30
Slapen van 12:15 tot 16:00.
17:30 weer slapen, tot 19:30, 2 korte uurtjes maar oke.
Ze is toen zeker wakker geweest (eten tussendoor, 2 etappes)tot 21:45
Toen eindelijk in slaap gevallen tot 01:00 en vanochtend kwam ze weer om 06:15 !!
'S nachts gaat nogsteeds goed hier vind ik! Da's geen probleem en dan slaapt ze ook heel snel weer in.
Toch even een nieuwe strategie hier aan het proberen

voor overdag.
Is ze wakker en vraagt ze, schone luier en voeding en spelen in de box!
Knuffelen met mij, even onze tijd samen tot haar oogleden beginnen te hangen

Dan breng ik haar naar haar bedje en hoop dat ze gaat slapen. Na 15min. huilen even troosten....
Als dat niet helpt, bij me nemen (eerder alleen maar tegen haar praten).
Nou, vandaag gaat dat dus ff mis tot nu toe, ze ligt nu nog wel en is stil maar denk dat ze zo weer begint.
Zo niet (wat ik hoop) kan ik eindelijk even douchen en de was doen en de keuken opruimen