Whaha ja!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Orea het volgende:
Als ik zeg, explosie, nek, blij dat de hoes van het aankleedkussen af was, 2e keer badje vandaag, wéér een machine draaien: weten jullie dan genoeg?
Jemig, wat moet dat opluchten bij mijn stinkie! En ze begon al zo lief met geluid te lachen toen ik zei: heb je poepie gedaan? Alles zat onder!!! Dat dat allemaal uit zo'n lijfje kan komen...
Jep. Maare... Jij bent niet geraakt?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Orea het volgende:
Als ik zeg, explosie, nek, blij dat de hoes van het aankleedkussen af was, 2e keer badje vandaag, wéér een machine draaien: weten jullie dan genoeg?
Jemig, wat moet dat opluchten bij mijn stinkie! En ze begon al zo lief met geluid te lachen toen ik zei: heb je poepie gedaan? Alles zat onder!!! Dat dat allemaal uit zo'n lijfje kan komen...
Ja ik ben ook zo'n neuroot... Maar ik heb de extra kleding al zo vaak nodig gehad.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn orea
doet me denken aan zaterdag...waren we in de IKEA. we gingen weg, k haal floris uit de wagen. grijp k in dr nattigheid..ieuw...luier doorgelekt...lag ie in zn blootje in de parkeergarage en maar lachen. gelukkig ben k zo'n neuroot dat k altijd extra kleren bij me heb.
Haha, dat heeft ze snel geleerdquote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou de laatste tijd heb k t opeens nodig..hij poept iets minder vaak, althans s nachts niet meer, dus als ie poept zijn t grotere hoeveelheden en tis lekker dun, dus als k t niet gelijk door heb...
mijn zus vergeet altijd de extra kleding. nou ja tegenwoordig bij lieke niet meer, sinds die geen luier meer heeft
Ja check! En ik heb zelfs nog een schone onderbroek in mn tas...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik neem voor mezelf zelfs regelmatig een schone top o.i.d. mee, voor het geval dat mn compres weer es aan de kant is geschoven en ik alweer ben doorgelekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |