abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86239839
Nanique was ruim 1 Kilo aangekomen in 4 weken tijd! En nu weer ruim een kilo na weer 5 weken.. Ben benieuwd hoe het inmiddels is maar dat zullen we wel zien over 3 weekjes als we weer naar het CB moeten...

Bericht komt in 2x want ben weer eens te snel haha...
Ben druk aan het voorbereiden op het werk want kreeg vandaag mijn studie binnen.. Heb zin in werken en zin in studeren maar of dat alles gaat lukken met 2 kindjes en 32 urige werkweek..

Goed, ik ga Nanique uit bed halen die heeft hongerrrr
Altijd blijven lachen... :)
pi_86239905
BTW is er iemand die in de buurt van Apeldoorn, Deventer, Enschede of Eerbeek woont die Nutrilon1 standaard geeft?! Heb een pak gekregen van mijn VK maar wij gebruiken het niet en vind het zo zonde om weg te gooien!
pi_86241895
Becky hier inderdaad bv. Maar de groei van leyla is natuurlijk niet echt normaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:35:33 #229
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86241955
Becky, alle borstvoeding die een kindje binnenkrijgt is goed en je dochter groeit ook echt wel op kv!
Ik ben soms een beetje moedeloos wat betreft borstvoeding. Heb nogal een hongerlapje en soms gaat het heel goed maar gisteren en vandaag wil hij opeens elk uur tot anderhalf drinken. Dat maakt erg onzeker. En als hij niet direct krijgt krijst hij terwijl ik echt niet sneller kan dan ik doe -O- .
pi_86242655
Als ik zeg, explosie, nek, blij dat de hoes van het aankleedkussen af was, 2e keer badje vandaag, wéér een machine draaien: weten jullie dan genoeg?

Jemig, wat moet dat opluchten bij mijn stinkie! En ze begon al zo lief met geluid te lachen toen ik zei: heb je poepie gedaan? Alles zat onder!!! Dat dat allemaal uit zo'n lijfje kan komen...
  donderdag 9 september 2010 @ 15:09:10 #231
259886 pessie
pi_86243168
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Orea het volgende:
Als ik zeg, explosie, nek, blij dat de hoes van het aankleedkussen af was, 2e keer badje vandaag, wéér een machine draaien: weten jullie dan genoeg?

Jemig, wat moet dat opluchten bij mijn stinkie! En ze begon al zo lief met geluid te lachen toen ik zei: heb je poepie gedaan? Alles zat onder!!! Dat dat allemaal uit zo'n lijfje kan komen...
Whaha ja!
pi_86244196
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Orea het volgende:

Jep. Maare... Jij bent niet geraakt?

Ik dacht net even snel op bed verschonen... Ja toen kon ik mooi mn matras omdraaien en mn bed verschonen. Handig gedacht hoor.
pi_86244270
Lol :D hahahaha
Hier meestal een handdoek op het aankleedkussen, de hoes eronder.....
Nog geen explosies buiten de kledij om, bof ik nu? :')
pi_86244869
fijn orea :')
doet me denken aan zaterdag...waren we in de IKEA. we gingen weg, k haal floris uit de wagen. grijp k in dr nattigheid..ieuw...luier doorgelekt...lag ie in zn blootje in de parkeergarage en maar lachen. gelukkig ben k zo'n neuroot dat k altijd extra kleren bij me heb.
pi_86244999
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn orea :')
doet me denken aan zaterdag...waren we in de IKEA. we gingen weg, k haal floris uit de wagen. grijp k in dr nattigheid..ieuw...luier doorgelekt...lag ie in zn blootje in de parkeergarage en maar lachen. gelukkig ben k zo'n neuroot dat k altijd extra kleren bij me heb.
Ja ik ben ook zo'n neuroot... Maar ik heb de extra kleding al zo vaak nodig gehad. :') :')

Zelfs voor Jen heb ik altijd een extra broek en trui en sokken in haar tas zitten. (Dus moet ik gewoon haar rugzakje niet vergeten) Ook voor Jen heb ik nu nog vaak dat ik haar extra kleding toch nodig heb.
pi_86245134
nou de laatste tijd heb k t opeens nodig..hij poept iets minder vaak, althans s nachts niet meer, dus als ie poept zijn t grotere hoeveelheden en tis lekker dun, dus als k t niet gelijk door heb...

mijn zus vergeet altijd de extra kleding. nou ja tegenwoordig bij lieke niet meer, sinds die geen luier meer heeft :)
  donderdag 9 september 2010 @ 16:10:07 #237
259886 pessie
pi_86245308
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou de laatste tijd heb k t opeens nodig..hij poept iets minder vaak, althans s nachts niet meer, dus als ie poept zijn t grotere hoeveelheden en tis lekker dun, dus als k t niet gelijk door heb...

mijn zus vergeet altijd de extra kleding. nou ja tegenwoordig bij lieke niet meer, sinds die geen luier meer heeft :)
Haha, dat heeft ze snel geleerd :D

Als ik echt wegga neem ik altijd wel schone kleren mee, als ik even naar het winkelcentrum loop of naar freecell die 2 straten verderop woont vind ik dat ik snel genoeg thuis ben om Nathan schone kleren aan te doen. Wel neem ik altijd mn tepelhoed mee, wil nergens zitten zonder voeding.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:11:02 #238
259886 pessie
pi_86245341
Oh ja, ik neem voor mezelf zelfs regelmatig een schone top o.i.d. mee, voor het geval dat mn compres weer es aan de kant is geschoven en ik alweer ben doorgelekt :')
pi_86245395
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik neem voor mezelf zelfs regelmatig een schone top o.i.d. mee, voor het geval dat mn compres weer es aan de kant is geschoven en ik alweer ben doorgelekt :')
Ja check! En ik heb zelfs nog een schone onderbroek in mn tas...

Even: Wat kan ik mn kraamhulp geven voor bedankje voor haar zorgen? Ik wil niet iets geven van chocola ofzo...
pi_86245568
nee hoor pessie, daarvan wist ze dat ze dat nodig heeft af en toe :)

ik neem alles mee naar mn zus zelfs. ondanks dat daar eventueel kleren zijn voor m. en tis nog geen 10min lopen.

schone kleren voor mezelf heb k dan niet.

tico ik had gewoon zo'n douchepakket gekocht voor de kraam, lekker afgezaagd, maar goed.
pi_86245838
Nee ik zat niet onder :D wel na het verschonen, kon haar niet even aan de kant leggen om dingen te pakken enzo :P

Hier een plantje en een foto van Leia. Maar ik had dan ook een stomme kraam...
pi_86246782
Wij hadden een plantje, geboortekaartje en een foto van de kraam met Nanique.. Zo ook bij Shenaya gedaan! :) Vond ze erg leuk voor in haar plakboek zei ze!!
Onze kraamverzorgster woont vlakbij het winkelcentrum waar ik altijd boodschappen doe dus kom haar nog weleens tegen..
pi_86247798
Ja doucheding is leuk. En mijn kraam is lief en leuk! Echt zo anders dan bij Jen. Ze dweilt elke dag voor me en ze houdt van strijken O+ O+ O+ . Ik wou dat ze kon blijven!
pi_86247961
Oh en Leyla slaapt alweeeeeeer... Zo saai! :D
  donderdag 9 september 2010 @ 17:18:53 #245
259886 pessie
pi_86247982
Leuke kraam Tico! Wij hebben een mooie grote bak met planten gekocht voor onze kraam. Zoiets dat ze mooi maken bij de bloemist en dan leuk verkopen zeg maar, en een geboortekaartje en nog een kaartje waarop ik heb geschreven dat en waarom ik zo blij met haar was.

Nathan heeft het ritselboekje ontdekt O+
pi_86248146
Klinkt als een leuke kraam Tico. Fijn is dat, om zo iemand dan in die mooie tijd erbij te hebben.
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86251001
Babies en etenstijd :')
pi_86251026
oh k had nog een geboortekaartje erbij kunnen doen :') iemand die,geboortekaartjes spaart :P heb er 20 over ofzo v(hebben er veel meer gekregen dan besteld :'))
pi_86251096
Jij dus ook! Ik heb ook nog een stapel, terwijl ik er maar 10 over zou hebben :?

die van jou heb ik niet binnengekregen trouwens ;( hoorde van de week dat er van mijn kaartjes ook minimaal 2 niet zijn aangekomen }:| wie weet hoeveel het er meer zijn... -O-
pi_86251743
stuur k je er nog 1
stom :(
heb er zat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')