abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:46:33 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86164446
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Floria het volgende:
Meld! verse baby Joop is gisteravond geboren om 19.17 en ligt momenteel te drinken alsof zn leven er vanaf hangt. Mothersucker :D
ook hier: gefeliciteerd! wat bijzonder toch he, zomaar een nieuw mens erbij.
in de haak.
pi_86164597
gefeiliciteerd floria! geniet ervan :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86165146
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:06:11 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86165180
O+
in de haak.
pi_86166193
Wij gaan zo maar eens ff wandelen... Als het droog blijft.

Ff kijken of ze zo wilt eten en dan ff lekker lopen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:18:23 #157
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86168321
Floria gefeliciteerd en welkom!!! *O*

Tico, prachtmeid!
pi_86173170
Floria gefeli!! O+ wat een heerlijke bullie heb je op de wereld gezet! Zoals ik op twitter al zei: wat een prachtige naam! 'Joop' O+

Tico wat een lekker ding heb je daar! O+

Hier alles goed! Sinds we Leia op haar buik in haar wieg leggen slaapt ze heerlijk! Komt om de 3 uur stipt en kan haar daarna zo weer terugbonjouren! Zelf nog wat minder nachtrust gehad omdat ik toch wilde checken of ze goed ligt enzo ;) maar het gaat prima :) héérlijk kind O+

Ze groeit als kool! Niet normaal :)
pi_86173537
fijn orea dat het slaapprobleem opgelost is door op dr buik slapen. niet zo gek dat ze anders niet wil slapen. mij moet je ook niet op mn rug leggen :)
vroeg me al af hoe t met je/jullie ging.

floria welkom met joop! mooi mannetje hoor, met een mooie, bijzondere naam (heb op Twitter gespiekt :))

hier gaat alles lekker zijn gangetje, heb geen klagen (vanochtend tot half 8geslapen dus ben uitgerust hehe)

oh ja ik had m vandaag een romper mast 50 aangedaan haha. hoezo mij. baby wordt groot :P
Heb sinds deze week de rompers 62/68 in de kast. die viel dus heeeeel erg groot voor een 50 ;)
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:59:33 #160
259886 pessie
pi_86174534
Orea fijn dat het met het slapen nu goed gaat!

Son, mijn mini wordt ook groot. Hij had gisteren een ruim uitgevallen broek maat 56 aan (wel met de pijpjes omgeslagen) en vandaag heb ik die even op mn mexx broekje gelegd, de laatste was nog iets korter :o dus zondag gaat het mexx pakje aan! (van mijn broer en schoonzus gekregen die ik zondag weer zie).
pi_86177909
Ik start een petitie tegen darmkrampjes!!

Leyla wilt alleen maar drinken. Drinken. Oh en drinken. En dan krijgt ze een sloot melk binnen,of ze loopt over of dr darmen beginnen. En daartegen denkt ze dat drinken helpt en begint het weer. Zo sneu.
pi_86178552
Zo ging het hier ook 2 weken geleden, ze wou alleeeeeen maar drinken en drinken en meeeeeer en meer.
Speentje deed uiteindelijk wonderen. Het was immers 'alleen' de zuigbehoefte die ze zo extreem had.
Speen wou ze 9 van de 10x niet maar bleef proberen. En veel rondlopen, anderen dingen doen.
Buikje masseren, lekker badje. Liedjes zingen... niet aan eten/zuigen laten denken.

Inmiddels komen we rond met 6x130ml en meestal niets extra, heerlijk en een veeeel meer tevreden meisje!
pi_86179324
Speen wilt ze niet en m'n pink ook niet. Pfff.
Komt wel goed, maar m'n tepel is een beetje kapot van m'n kolf. Dus elk uur drinken is gewoon vervelend.

Ik denk trouwens dat leyla blij moet zijn met bv, die krijgt echt flink meer binnen dan bijvoorbeeld die 6x130cc. Om een borst soepel te krijgen nu kolf ik minimaal 160cc dan zijn alleen de schijven weg en is de borst nog vol. Leyla kan ook prima schijven wegdrinken en gaat dan gewoon nog verder. En dat zo'n 8 tot 10 voedingen per dag.
pi_86180323
Ik doe mee met die petitie!!

Hier weer even een dagje kolven ivm kloven... ondanks dat ik niet 'overkolf' merk ik gelijk dat ik weer meer aanmaak :{ met rechts als koploper.. zal blij zijn als ze morgen weer 'live' gaat drinken! Dan zijn we snel weer afgestemd.. Fijn dat het kolven makkelijk gaat, maar niet dat ik maar 2 keer hoef te kolven om gelijk weer mega productie te hebben (en dan kolf ik echt maar 10 minuten per borst!)

Maar das meer voor het borstvoedingstopic geloof ik :P
pi_86181264
zal k even de vrolijke bv noot erin gooien :P
geen overproductie, geen kloven (nooit gehad ook)
wat k wel apart vind, hij komt ALTIJD om half 7 (s avonds) echt bizar. komt ie de hele dag om de drie uur. zou dan een uur eerder of later moeten uitkomen, en dan nog komt ie om half 7. ik vind t bizar haha
pi_86181650
Hier fv maar Nanique komt elke ochtend stipt om 7.45 uur :)

Floria, Gefeliciteeeeeerd!!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_86181693
Rond het eten hè Son. Hier vandaag ook. De hele dag zoet en slapen. Precies bij het eten wakker en 3x drinken.
pi_86182052
haha tis hier dan ook vaak lang drinken. gekke kinderen :)
mafketel is t met recht :)
pi_86182120
Haha dat deed Yinthe hier ook 1.5 week lang. Elke ochtend vaste prik om 08:30 wakker.
Zelfs al had ze 2 uur ervoor de fles gehad of 5 uur, kon de klok erop gelijk zetten!!
Sinds gister (en vanochtend) hebben we er maar 09:30 van gemaakt, vond ik wel een fijne tijd :D

(ook een vast tijdstip een poepluier om 08:00 gehad voor een aantal dagen, die hebben we nu 'vast' op 11:00)

Grappig, ze kunnen wel klokkijken!! :P
pi_86182340
idd, chillayd. heeft ie om half 5 gedronken, denk ik mooi half 8, niet dus. dan gaat ie lopen rommelen tot half 7 en dan is t t avondprogramma :)
pi_86185149
babybadolie van de etos ruikt echt lekker O+
tot zover dit nuttige bericht ;) heb net floris gebadderd en hij zit op mn schoot, dus ruik die lucht. is weer s wat anders dan zwitsal :)
pi_86194850
Gebroken :') en niet omdat mijn kind slecht slaapt, nee die begint soms ineens 3,5 uur te slapen O+ maar dan val je in slaap met kind op je borst en wordt je vlak voor de volgende voeding wakker :D

Dan kotst je kind heerlijk alles onder, tot 3 keer toe.. En als je haar dan lachend 'streng' toespreekt (bedoel, wat kan zij eraan doen) wordt je keer op keer toegelachen en ineens maakt ze ook geluid bij het lachen! O+

Daarna heerlijk samen in het grote bed weer in slaap gevallen en nu ligt ze te lurken en ziet het ernaar uit dat we zo nog een tukje gaan doen O+

*zucht* O+ 6 weken alweer!
  woensdag 8 september 2010 @ 10:26:09 #173
259886 pessie
pi_86196121
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Orea het volgende:
Gebroken :') en niet omdat mijn kind slecht slaapt, nee die begint soms ineens 3,5 uur te slapen O+ maar dan val je in slaap met kind op je borst en wordt je vlak voor de volgende voeding wakker :D

Dan kotst je kind heerlijk alles onder, tot 3 keer toe.. En als je haar dan lachend 'streng' toespreekt (bedoel, wat kan zij eraan doen) wordt je keer op keer toegelachen en ineens maakt ze ook geluid bij het lachen! O+

Daarna heerlijk samen in het grote bed weer in slaap gevallen en nu ligt ze te lurken en ziet het ernaar uit dat we zo nog een tukje gaan doen O+

*zucht* O+ 6 weken alweer!
O+

En ik heb al heel vaak borstvoedend gegeten. Manlief sneed dan alles in stukjes en ik maar met Nathan aan de borst. Tegenwoordig eten we later want Nathan komt altijd tussen 5 en 6. Verder niet echt een ritme. Vooral nu niet, hij is zo verkouden, ik heb hem vannacht maar een beetje neusspray gegeven, kennelijk kreeg ik de borstvoeding niet goed genoeg in zn neus want daarna was hij wel wee een stuk vrolijker. Kreeg net van manlief een mail dat zn collega vertelde een ui in de buurt van Nathan te houden en dat dat helpt, ga het straks maar even proberen, hij slaapt nu nog.
pi_86197159
Hier is 't meiske ook enorm verkouden geweest!
Heb een doorgesneden ui iets van 3 dagen onder het bedje gehad en het is nu zo goed als weg.
Stinkt wel lekker :')
  woensdag 8 september 2010 @ 11:10:21 #175
259886 pessie
pi_86197380
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef ChilllayD het volgende:
Hier is 't meiske ook enorm verkouden geweest!
Heb een doorgesneden ui iets van 3 dagen onder het bedje gehad en het is nu zo goed als weg.
Stinkt wel lekker :')
Oh, 3 dagen :') . Ik had van manlief "even" begrepen... Nou ja, hij ligt er nu 1 in te ademen tijdens zn slaap, heb hem ook nog geen neusspray meer gegeven dus even kijken hoe dit gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')