abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86294031
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef becky27 het volgende:
Leuk babyzwemmen, dat wil vriend gaan doen, ik heb de babymassage gedaan. Hier is het van 10 tot 11 en dat zijn wel mooie tijden.

Hier een heel zielig meisje, ze heeft voor de tweede keer oorontsteking en is echt de hele dag aan het jammeren of slapen. Nu wil ze wel eindelijk in de draagzak (bondolino). We zijn bij de huisarts geweest en we kregen meteen een doorverwijzing naar de KNO arts. Hij vond het nogal frappant namelijk dat ze al twee keer oorontsteking heeft gehad in haar korte leventje.
ik heb ook de bondolino! en ik ben fan!
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:20:20 #277
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86296369
Becky wat sneu, alweer oorontsteking -O-

En ik ben vanavond naar een gezellige avond geweest met vriendinnen *O* . Werd pas om 21.15 gebeld door manlief of ik thuis kon komen (avond zou om 21.30 afgelopen zijn). Nathan heeft zelfs nog 50cc moedermelk uit het flesje gedronken! Meer had ik niet ontdooit omdat ik wist dat ik vlakbij zou zijn en niet teveel moedermelk wou ontdooien voor het geval dat we alles weg konden gooien. Maar hij neemt de fles dus nog best makkelijk dus daar ben ik wel blij mee.
He, was wel lekker (en ook een beetje spannend), even gezellig met vriendinnen taart eten, theedrinken en bijkletsen.
pi_86300430
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:19 schreef becky27 het volgende:
Vicky, dan weet jij dat wel, mag je gewoon in een les binnen vallen of moet je je van te voren aanmelden voor een bepaalde dag?
Becky, om 10.30 komt er iemamnd om liedjes te zingen enzo.
Het is niet het babyzwemmen zoals in andere baden. Het is gewoon vrijzwemmen met de mogelijkheid om mee te doen met de liedjes. Je hoef je dus ook niet vtv aan te melden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86310110
Pfff wat een ramp zijn darmkrampjes. Zo zielig! Infacol werkt wel goed zeg! 2x gekregen nu, en een rustiger kind.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86311985
:Y hier ook maar weer uit de kast gehaald en sindsdien een ander kind!
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:00:25 #281
259886 pessie
pi_86312258
Darmkrampjes -O- hier gelukkig geen last (meer) van.

Afgelopen nacht heeft Nathan zelfs geslapen van 23.00 tot 5.15! :o Zou het iets te maken hebben met die 50cc die hij gisteravond extra heeft gehad? Ben benieuwd hoe het komende nacht gaat!
  zaterdag 11 september 2010 @ 17:12:40 #282
259886 pessie
pi_86317369
Marktplaats is geniaal, heb net voor 12.50 een nieuwe mexx blouse en longsleeve voor Nathan gekocht . Mijn zoon heeft merkkleding .
pi_86321852
Anna en ik komen ons ook maar eens melden hier :D
Het gaat hier eigenlijk heel goed, Anna is echt super lief. Ze slaapt heel veel en is verder ook gewoon een heel rustig kindje. De bv is nog wat lastig allemaal, maar ze heeft vandaag wel al 2 keer aan de borst gedronken, dus het gaat in elk geval de goede kant op.
Ze wil nog niet in haar wiegje slapen, dus ze slaapt lekker tussen ons in en dat vind ik eigenlijk ook wel heel erg gezellig O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86322876
Oh wat is mn meisje een sneutje.. Ze heeft echt zo'n last van dr buikje... De infancol werkt wel, maar ze heeft er toch wel wat last van, dat vertaald zich voor haar dat ze bij me wilt drinken. En daardoor krijgt ze juist meer krampjes.

Eigenlijk ging het vandaag de hele dag goed, tot een uur of 5. Ze wilt niet op zichzelf liggen, terwijl ze graag lekker op een eigen plekje ligt. Maar ze moet perse bij mama liggen nu.
pi_86325330
Heb je een cosi bag Ticoo? Die hielp hier en helpt hier ook super! Warmte en druk op haar buikje :)

Tessie en knapperd Anna O+ welkom *O*
pi_86327942
Welkom Tessie!! :D

Tico, wat naar he die krampjes.. Hier het idee dat inflacol helemaal niet hielp.. Wij zijn van voeding geswitched maar dat is met FV. Met het buikje op de onderarm hoofdje in de hand en de beentjes en armpjes laten bungelen.. Ziet er heel zielig uit maar het luchte hier bij Nanique en bij Mama op :)

Pessie, wat heeft Nathan goed geslapen!!! Of het de voeding is geweest geen idee.. Nanique sliep ook zo ineens veel langer en hield dit vol.. Inmiddels slaat ze zelf de late voeding over dus kan om 8 uur naar bed en slaapt tot de volgende ochtend.. We zijn verwend!

Vandaag lekker geshopt met mijn mama en oudste :) Even nog lekker weg want volgende week begint het werken alweer.. zucht! Ben geslaagd voor leuke kleding voor beide dames.. Zeeman en Wibra zijn soms geweldig! (niet altijd)
Nu ga ik zo lekker naar bed toe.. Morgen naar de schone ouders toe die terug zijn van hun vakantie.. Kan Shenaya met de katten spelen en Nanique bij Oma op schoot haha. Formule1 kijken :D ^O^

Fijn weekend nog verder!
Altijd blijven lachen... :)
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:12:55 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86328058
Ah gossie Leyla, krampjes zijn zo vervelend... Hier werkt het (naast de infacol) altijd goed om op de arm te liggen met de buik naar beneden Tico, wellicht dat 't bij Leyla ook helpt...

Hier zojuist de meeste kolfopbrengst ooit :o Gewoon meer dan 30cc terwijl er al een hoop in m'n compressen en shirtje verdwenen was (tijdens het kolven begon andere borst ook te lekken) en dan natuurlijk nét nu ik moest kolven omdat we vanavond een borrel hadden en ik daarbij lekker aangeschoten ben geworden. Zonde dat Willem er niet van kan genieten nu....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 12 september 2010 @ 11:20:39 #288
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86336964
Darmkrampjes zijn evil :X
Hier gelukkig (nog?) geen last van maar ik weet nog heel goed hoe dat met onze L was vroegah.

Even een trots kijk melding: we zijn hier alweer 60 gram boven geboortegewicht *O* lang leven boobies en bv die gewoon heerlijk, easy en goed gaat!

Slapen doet meneer ook prima (best wel een beetje saai :@ ) vannacht heeft hij 4 uur tussen de voedingen gelaten en ging hij heerlijk daarna direct weer slapen :o hopen dat we dit kunnen vasthouden
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_86353171
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:20 schreef Floria het volgende:
Slapen doet meneer ook prima (best wel een beetje saai :@ )
:D ja he? Als Elise niet slaapt dan denk ik: ga nou slapen! Maar als ze dan slaapt dan vind ik het weer saai. :')

Goed dat je zoontje alweer boven geboortegewicht zit! *O*

Hier weer aan het kolven. De kloof links geneest namelijk niet, ook niet met tepelhoedjes. ;( Met de kolf op een van de laagste standen is het nog wel te doen en krijgt het hopelijk genoeg rust. Gelukkig heb ik een goede opbrengst.

Verder is Elise goed bezig! Vandaag 2 keer zelf in slaap gevallen (dus wakker in bed gelegd) *O*
  zondag 12 september 2010 @ 21:10:43 #290
259886 pessie
pi_86357802
Cantare en Floria fijn dat het zo goed gaat!

Fluugs, mooie opbrengst!

Wij zijn vandaag naar Voorthuizen geweest! Nathan heeft heerlijk geslapen in de auto en het was erg leuk om de meeste broers weer te zien. Nathan heeft zn oom ook ontmoet, nu rest er nog 1! *O* Kortom, het ging erg goed, nu kunnen we plannen maken om een weekend naar mn ouders in Frankrijk te gaan, ga morgen denk ik meteen achter een ID aan.
pi_86374506
Leuk he Pessie, als je zo lekker weg kunt met je kleine? Hier gaat dat ook erg goed. :)

Bwaaaaa, het is hier een groot slagveld. :D Bij het verschonen besloot Elise haar record verpoepen te verbeteren. Flats, zo een meter ver, het zat op de kamerdeur. Tot 2 keer toe. :o En net lag ze lekker te pitten na heel veel te hebben gedronken. En zonder enige aankondiging gooit ze er toch een golf weer uit! Het ging helemaal in een boog. De kotsscene uit Guesthouse Paradiso is er niks bij. :')
  maandag 13 september 2010 @ 10:26:07 #292
259886 pessie
pi_86374615
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:20 schreef Cantare het volgende:
Leuk he Pessie, als je zo lekker weg kunt met je kleine? Hier gaat dat ook erg goed. :)

Bwaaaaa, het is hier een groot slagveld. :D Bij het verschonen besloot Elise haar record verpoepen te verbeteren. Flats, zo een meter ver, het zat op de kamerdeur. Tot 2 keer toe. :o En net lag ze lekker te pitten na heel veel te hebben gedronken. En zonder enige aankondiging gooit ze er toch een golf weer uit! Het ging helemaal in een boog. De kotsscene uit Guesthouse Paradiso is er niks bij. :')
Whaha Spuitpoep! Dat het zo ver kwam en zo veel was hebben wij 1 keer gehad in de kraamweek, toen kon ik nog niets en manlief was met Nathan bezig, oma heeft het toen schoongeboend :Y .
pi_86374892
Projectielspugen deed leyla ook vannacht. Heel fijn.
  maandag 13 september 2010 @ 10:45:06 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86375056
Ik heb mazzel begrijp ik, Willem doet (nog) niet aan verspuwen of poepen... En in bad poept ie alleen bij z'n pa, erg goed geregeld :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86375112
Ze werd trouwens zelf niet eens wakker van die spuuggolf :o :D
pi_86375250
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb mazzel begrijp ik, Floris doet (nog) niet aan verspuwen of poepen...
En dan ben ik blij mee haha.
Ik was vanochtend eerder wakker dan mijn zoon :')
Hij heeft tot half 9 geslapen, vanaf 12 uur :D
pi_86375292
Nou leyla moest wel wakker worden, ik kon haar moeilijk in haar kletsnatte outfit terugleggen. We zaten er allebei helemaal onder.

Ze is zo anders dan haar zus. Jen kon ik simpelweg niet wegleggen, die heeft echt 4 maanden op me gewoont. Jen kon ook niet wakker zijn zonder lichaamscontact. Jen zette het bijna meteen op een brullen als ik haar maar even liet pruttelen. Leyla is gewoon nooit stil, die blijft knorren of ze nu slaapt of niet. Maar op haar geknor hoef ik niet te reageren, als ze lekker ligt vindt ze het zelfs vervelend als ik haar oppak, omdat ik dat gewent ben. Ze is gewoon mijn knorrie.
pi_86376122
Hier alleen boogje spugen :D

Dametje kwam vannacht om de 2 uur :O en wilde ook niet in haar wieg slapen.. dus lekker tussen ons ingelegd en zo nog wat uurtjes kunnen pakken! Vanmorgen na de voeding wilde ik nog even met haar gaan liggen, maar toen kwam er een sloot melk uit :D dus alles weer kunnen verschonen.. Luier verwisselen en toen vond ze blote kont liggen weer erg fijn dus pieste alles onder :Y) en dat alles met die gelukzalige, ondeugende blik van haar O+

Beneden even in de box gelegd waar ze tegen haar boxspiraal aan het pruttelen was, steeds net niet in slaap viel.. en toen ik net dacht: wat een rust! Lag ze in diepe coma..

En ze knort/snurkt! Echt héél erg!

Heb haar overigens gewogen vanmorgen, 5300 gram :o 2 weken terug bij het CB was ze 4470 :o wéér 800 gram in 2 weken :D ze is aan het inhalen (als ik het over de 7 weken spreid is het gemiddeld 230 per week, keurig dus.. en ze is flink afgevallen in het begin natuurlijk!)

Qua lengte gaat ze niet zo hard dus ik denk dat ik de Michelin baby ga krijgen die ik altijd al wilde :D O+

Meer baby's hier die niet zoveel poepen? Vanmorgen een beetje, voor het eerst in 3 dagen.. (ergens dus niet gek dat ze zo aankomt, ze verwerkt alles zelf :D) Ik maak me verder geen zorgen, ze is blij, vrolijk, relaxed... komt nog steeds om de 3 uur (behalve dan vannacht..)!
pi_86376297
O+ die knorrie van Tico :D!! Leuk he?! Wennen he als kindjes ineens anders zijn.. Shenaya lag hier altijd liever in bed of de box en zat niet zo graag op schoot.. Nanique ligt liever op schoot dan in de box of bed ;)

Pessie, wat heerlijk dat het weggaan met Nathan zo goed ging!! :) Wij zijn met Shenaya helemaal naar Roemenie gereden toen ze zo'n 5 maanden was en dat ging heel erg goed!

Catare, wauw wat een poepert!!

Hier zijn we tegen alle regels in gegaan en zijn nu met 3 maanden begonnen met heel iets rijstenbloem in de fles geven. Nanique vond dat ze de dag niet meer door kwam op 6 soms 7 flessen van 200 cc.. Nou dat werd wel heel erg gek veel dus.. We wouden niet meer van voeding switchen dus ben ik tegen de adviezen in wat rijstenbloem erbij gaan geven. En gister is ze de dag doorgekomen met 5 flessen, een tevreden blik en geen krampjes!!!!
Nog een paar dagen.. Zaterdag weer aan het werk!
Altijd blijven lachen... :)
pi_86376876
Orea, bvkindjes kunnen best lang tussen poepluiers in laten zitten. Dat kunnen best een paar dagen zijn. Geen zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')