Hier alleen boogje spugen

Dametje kwam vannacht om de 2 uur

en wilde ook niet in haar wieg slapen.. dus lekker tussen ons ingelegd en zo nog wat uurtjes kunnen pakken! Vanmorgen na de voeding wilde ik nog even met haar gaan liggen, maar toen kwam er een sloot melk uit

dus alles weer kunnen verschonen.. Luier verwisselen en toen vond ze blote kont liggen weer erg fijn dus pieste alles onder

en dat alles met die gelukzalige, ondeugende blik van haar

Beneden even in de box gelegd waar ze tegen haar boxspiraal aan het pruttelen was, steeds net niet in slaap viel.. en toen ik net dacht: wat een rust! Lag ze in diepe coma..
En ze knort/snurkt! Echt héél erg!
Heb haar overigens gewogen vanmorgen, 5300 gram

2 weken terug bij het CB was ze 4470

wéér 800 gram in 2 weken

ze is aan het inhalen (als ik het over de 7 weken spreid is het gemiddeld 230 per week, keurig dus.. en ze is flink afgevallen in het begin natuurlijk!)
Qua lengte gaat ze niet zo hard dus ik denk dat ik de Michelin baby ga krijgen die ik altijd al wilde

Meer baby's hier die niet zoveel poepen? Vanmorgen een beetje, voor het eerst in 3 dagen.. (ergens dus niet gek dat ze zo aankomt, ze verwerkt alles zelf

) Ik maak me verder geen zorgen, ze is blij, vrolijk, relaxed... komt nog steeds om de 3 uur (behalve dan vannacht..)!