Hebben jullie ook dubbel zo veel was sinds de kleine er is? Zo'n klein ventje en zoooo veel was.quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef ChilllayD het volgende:
Haha hier gaat het in het weekend dus alles behalve iets wat men een 'ritme' kan noemen.
Vriend is dan weer thuis, alles gaat anders. Ons meisje is dan ook heeeeeel anders in haar doen en laten.
Vandaag weer mama's 'schema' dus![]()
En de was, meer was en ophangen en opvouwen..... het huis. Etc etc, life goes on
Goed! Hij heeft geslapen van 22.30 tot 2.45 en van 3.15-6.45! Met een intermezzo rond 12 uur omdat hij zn gezicht heeft opengekrabdquote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Goed om te horen dat alles goed gaat Chillay
pessie, hoe is het gisteravond afgelopen met het voeden?
Hier maar weinig extra was. Alles van haar is zo klein dat dat makkelijk bij onze grotemensenwas gepropt kan worden
Bij de HEMA heb je krabwantjes. Die had Rienk ook om de eerste weken, scheelt enorm tegen al die krasjes!quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Goed! Hij heeft geslapen van 22.30 tot 2.45 en van 3.15-6.45! Met een intermezzo rond 12 uur omdat hij zn gezicht heeft opengekrabdvandaag even vijlen/knippen/wat dan ook om die scherpe nageltjes eraf te halen. Vooral dat 6.45 was heerlijk voor manlief, toen moest hij eruit om naar zn werk te gaan
.
En extra was, ik had nooit een echte witte was, maar nu wel omdat ik mn hydrofielen graag wit wil houden, verder heb ik vooral veel kleine wasjes zoals groen/blauw en rood/oranje/roze.
floris valt vaak ook pas in slaap na het voeden.quote:Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef Cantare het volgende:
Hier op zich wel veel was van de kleine, maar het is allemaal zo klein dat het makkelijk bij onze was kan! Ik was daarom momenteel wel alles met Neutral.
Verder gaat het hier ook goed. Elise is alleen de laatste dagen wel onrustiger. Vooral in slaap komen is een drama. Ze kan zich er gewoon niet aan overgeven. Als ze nog niet (diep) slaapt als ik haar in haar bedje leg dan is het krijsen. Het enige wat nu helpt is
-wandelen met de draagdoek
-haar in bed voeden en bij me houden tot ze slaapt
-haar in de Pacco inbakerdoek doen en haar bij me houden tot ze slaapt
Op zich vind ik dat helemaal niet erg, maar ik word wel onzeker doordat bv. mijn schoonmoeder zegt 'maar ze moet toch leren in haar bedje te slapen'. Ja, dat snap ik wel, maar gaat ze slapen als ze zichzelf helemaal overstuur huilt? Nee... en ze is nog maar zo klein. Aan de andere kant wil ik niet dat dit over een halfjaar nog zo gaat.
Wat zijn jullie meningen/ervaringen?
Nee, dat vind ik helemaal niet raar.quote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Cantare, je meisje heeft 9 maanden in je geleefd, dan is het toch niet raar dat ze het liefse lekker bij jou zit?
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wil ook niet in de hand werken dat ze over een half jaar nog niet zelf in slaap kan komen.quote:Babietjes kun je niet verwennen. Doe wat goed voelt.
Dat valt wel mee denk ik zelf. Nathan wilde eerst ook niet wakker in zn bed en dat gaat nu steeds beter. Eerst heb ik hem een beetje laten miepen (dat is dus niet huilen of overstuur zijn, gewoon miepen) af en toe es een speentje aanbieden en langzamerhand ging het gisteravond zelfs in bed leggen met ogen open, speentje in, lamp uit, miept nog even en slaapt. Oh ja, ik zing ook altijd even voor hem.quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet raar.
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wil ook niet in de hand werken dat ze over een half jaar nog niet zelf in slaap kan komen.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen als je bekijkt wat een Electrische kolf, voedingsbeha's , zoogcompressen, bewaarpotjes, voedingskussen etc. me allemaal gekost heeft, daar had ik best 3 maanden flesvoeding voor kunnen geven eerlijk gezegd. (maar ik deed het met liefde hoor, dus het maakt me niet uit)quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef pessie het volgende:
Ik zag bij de drogist wat flesvoeding kostwat is de winstmarge op dat spul? 500%?
psiesquote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
van mijn twee voedingsbh's had k al tien weken flesvoeding kunnen geven
dat is nog helemaal niet aan de orde joh. kindjes kunnen pas vanaf een maand of 9 ofzo (dacht ik hoor, pin me er niet op vast!) 'bewust' verbanden leggen. ik huil --> mama komt. en zelfs dan kan je slapen toch niet afdwingen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet raar.
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wil ook niet in de hand werken dat ze over een half jaar nog niet zelf in slaap kan komen.
Nutrilon 1 is hier inderdaad minimum 15.50 euro (en daar heb ik veel apothekers voor gedaan om die te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef ymme het volgende:
Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien bij de drogist laatst.
Nutrilon normaal rond de 10 euro. En daar 16 euro
Best verschil inderdaad. Waarom
Ja dat zou kunnen, maar die hou ik voor mn voorlichtingsavonden van de vbn..quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:26 schreef trui het volgende:
maar die kolf kun je misschien op den duur weer verkopen?
oh wat leuk dat je dat gaat doen! wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar die hou ik voor mn voorlichtingsavonden van de vbn..
ook hier: gefeliciteerd! wat bijzonder toch he, zomaar een nieuw mens erbij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Floria het volgende:
Meld! verse baby Joop is gisteravond geboren om 19.17 en ligt momenteel te drinken alsof zn leven er vanaf hangt. Mothersucker
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Orea het volgende:
Gebrokenen niet omdat mijn kind slecht slaapt, nee die begint soms ineens 3,5 uur te slapen
maar dan val je in slaap met kind op je borst en wordt je vlak voor de volgende voeding wakker
Dan kotst je kind heerlijk alles onder, tot 3 keer toe.. En als je haar dan lachend 'streng' toespreekt (bedoel, wat kan zij eraan doen) wordt je keer op keer toegelachen en ineens maakt ze ook geluid bij het lachen!![]()
Daarna heerlijk samen in het grote bed weer in slaap gevallen en nu ligt ze te lurken en ziet het ernaar uit dat we zo nog een tukje gaan doen
*zucht*6 weken alweer!
Oh, 3 dagenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef ChilllayD het volgende:
Hier is 't meiske ook enorm verkouden geweest!
Heb een doorgesneden ui iets van 3 dagen onder het bedje gehad en het is nu zo goed als weg.
Stinkt wel lekker
Haha!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:57 schreef ChilllayD het volgende:
Hahahahaklinkt lekker
![]()
Hier net ook een flinke bups terug bij een echt KEIHARDE boer !!!!!
Zo hard kan mijn vader nog niet eens.......
Ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Orea het volgende:
Die van mij gaat 's nachts bij het verschonen lekker wild liggen doen met haar benenen dan hoppa! Mondje terug.. Toen terug op bed gelegd om de andere borst te doen en hoppa!
Ik heb net mijn eerste gesprek met mijn dochter gehadze lachte en er kwam een agoe uit! En toen ik terugpraatte kwam er nog wat geluid uit haar keel, gevolgd door weer een lach
Cliché's, vond het altijd stom.. maar ze zijn waar! Het wordt echt steeds leuker![]()
als je niet durft te vijlen of te knippen kan je ze altijd nog afbijten.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef flugeltje het volgende:Leia, net goed mama!!
Ik durf niets met die nageltjes, vind het zo eng...
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar Willem heeft z'n handen liever in z'n eigen mond dan in de mijne... Hij is zo eigenwijs als hij knap isquote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je niet durft te vijlen of te knippen kan je ze altijd nog afbijten.
Dank voor het aanbod! Wel een beetje ver weg inderdaad...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
tis dat je niet in de buurt woont anders had ik je wel willen helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |