abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86197714
Ja dat is de tip zoals ik hem ken, helpt wel goed volgens mij.
Ach, de 'tip' is ook al zo oud, zal wel iets van verbetering in zitten dan haha.

Heb hier zelf toen ook een zoutoplossing gemaakt voor in haar neusje, helpt goed tegen de verlichting.
pi_86198287
Ja ik werd vanmorgen ook echt flink onder gekotst.. Echt helemaal :') En meteen weer willen drinken :')

Ze kon mooi ff wachten tot ik mn kleffe kloffie uit had en me ff had gewassen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86198979
Hahahaha :P klinkt lekker ;)
Hier net ook een flinke bups terug bij een echt KEIHARDE boer !!!!!
Zo hard kan mijn vader nog niet eens....... :')
  woensdag 8 september 2010 @ 13:11:15 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86201373
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:57 schreef ChilllayD het volgende:
Hahahaha :P klinkt lekker ;)
Hier net ook een flinke bups terug bij een echt KEIHARDE boer !!!!!
Zo hard kan mijn vader nog niet eens....... :')
Haha!

Hier heb ik in 6 weken een keer zo'n glup terug gehad, en alleen vorige week heeft ie gespuugd, verder spuugt Nathan echt amper.
pi_86201617
Die van mij gaat 's nachts bij het verschonen lekker wild liggen doen met haar benen :D en dan hoppa! Mondje terug.. Toen terug op bed gelegd om de andere borst te doen en hoppa!

Ik heb net mijn eerste gesprek met mijn dochter gehad O+ ze lachte en er kwam een agoe uit! En toen ik terugpraatte kwam er nog wat geluid uit haar keel, gevolgd door weer een lach O+

Cliché's, vond het altijd stom.. maar ze zijn waar! Het wordt echt steeds leuker O+
  woensdag 8 september 2010 @ 13:27:10 #181
259886 pessie
pi_86201906
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Orea het volgende:
Die van mij gaat 's nachts bij het verschonen lekker wild liggen doen met haar benen :D en dan hoppa! Mondje terug.. Toen terug op bed gelegd om de andere borst te doen en hoppa!

Ik heb net mijn eerste gesprek met mijn dochter gehad O+ ze lachte en er kwam een agoe uit! En toen ik terugpraatte kwam er nog wat geluid uit haar keel, gevolgd door weer een lach O+

Cliché's, vond het altijd stom.. maar ze zijn waar! Het wordt echt steeds leuker O+
Ja!

Verschoon jij nog 's nachts? Wij zijn afgelopen weekend begonnen met 1 keer verschonen overslaan. Dus om 10 uur een schone luier met sudo, om 1/2/3 uur geen schone luier en om 5/6/7/8 uur weer een schone luier. Nathan slaapt dan weer beter in, en ik ook natuurlijk. En het gaat goed, geen rode billetjes 's ochtends.
pi_86201982
Het ligt eraan :) Als we haar rond 8/9 uur in bad hebben gedaan en ze valt daarna in slaap, dan laat ik het zitten maar doe hem dan wel rond 3 uur.. De voeding rond 12 uur doe ik hem dan niet, omdat ze anders te wakker wordt..

Maar ze heeft wat last van haar stoelgang en plast wel echt mega veel! Dus ik laat haar liever niet te lang in haar luier.. Maar meestal kan ik wel 'voelen' hoe vol hij zit of ik spiek even als ik wat ruik ;) 9 van de 10 keer een scheet! :D
pi_86202009
Ik smeer overigens amper iets op haar billen! Ook niet preventief.. alleen als haar billen een beetje rood zijn na een mega poepbroek, maar dan ook echt heel dun en verder niet :)
  woensdag 8 september 2010 @ 13:31:31 #184
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86202062
Het wordt zeker weten steeds leuker :Y

Ik bedoel, hoe kun je dit nou níet leuk vinden... O+

Ik ben best goed in kindjes bakken vind ik 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86202155
Hier gister ook leuk na het badje, schone kleertjes aan en naar bed.
Althans ik dacht heeeee je hebt gepoept, was zeker lekker dat badje.
Ik weer broekje uit, niets in de luier. Een extra scheet toe, dat kan ze als de beste zeg, stinkie :') :P
  woensdag 8 september 2010 @ 13:39:23 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86202341
Toch moet je ook weer niet gaan rekenen op het feit dat het altijd alleen maar scheten zijn... Vraag maar aan Martijn, die dacht laatst ook dat er alleen een scheetje kwam toen hij met Willem in bad zat :')
pi_86202444
Die is zeker goed gebakken :D O+

Nou hier helaas wel.. Leia poept echt maar 1 keer per dag, met moeite.. de rest van de dag hoor je haar persen en MEGA scheten laten...

Ze heeft me net wel teruggepakt.. Ik dacht; ben dat vijlen zat, ik knip haar nageltjes even met babyknipper! En bij de laatste duim knipte ik in haar vinger :@ brullen! (ik ook..) maar ze pakte me goed terug.. want daarna lag ze bloot op het aankleedkussen om te wassen, deed benen omhoog om billen schoon te maken en kreeg een hefboom effect :Y) :Y) alles ondergescheten :7
  woensdag 8 september 2010 @ 13:44:12 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86202501
:D Leia, net goed mama!!

Ik durf niets met die nageltjes, vind het zo eng... :@
pi_86202531
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef flugeltje het volgende:
:D Leia, net goed mama!!

Ik durf niets met die nageltjes, vind het zo eng... :@
als je niet durft te vijlen of te knippen kan je ze altijd nog afbijten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:45:54 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86202557
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

als je niet durft te vijlen of te knippen kan je ze altijd nog afbijten.
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar Willem heeft z'n handen liever in z'n eigen mond dan in de mijne... Hij is zo eigenwijs als hij knap is ;)
pi_86202585
tis dat je niet in de buurt woont anders had ik je wel willen helpen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:48:23 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86202648
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
tis dat je niet in de buurt woont anders had ik je wel willen helpen.
Dank voor het aanbod! Wel een beetje ver weg inderdaad...

Martijn heeft beloofd dat hij het gaat proberen vandaag, die gaat het met het knippertje doen. Hoop dat het lukt :Y

Gelukkig was de nood nog niet heel erg hoog tot nu toe, volgens mij had de kraam ze al eens geknipt want erg lang waren ze niet.
pi_86203026
Poepverhalen :D hahahaha
Ik zei gister nog tegen m'n kerel, hoop dat ze eens lekker gaat poepen als je haar aan het badderen bent :P
Tot nu toe nog niet voorgekomen haha. Alleen plasjes tijdens het verschonen. Of als je net de nieuwe luier eronder legt........ ook leuk!

Hier ook 1x per dag een luier vol, heeel soms 2.
Scheetjes laten als de beste en vandaag wat last van krampjes... huileriger.
beentjes spartelen, vuistjes maken, rood hoofd. Zit ff niet zo lekker in d'r velletje.
pi_86203103
Hier groeien ze als kool! Kan ze wel 2 keer per week doen...
pi_86203270
Wat een leuke foto's zag ik voorbij komen. Ik begin er bijna spontaan van te rammelen :@ :o
pi_86204393
Lieve babyfoto's inderdaad *smelt* O+
Floria welkom :W

Hier soms ook twijfel of er een poepbroek is of dat madam aan het scheten is geweest :D geen rode billen gelukkig hier, smeer wel sudocreme af en toe en billencreme van Weleda. Heb net een spaarrekening geopend voor ons meisje en een mooi Fabeltjeskrantkleed met boog gekregen :)
  woensdag 8 september 2010 @ 15:02:18 #197
259886 pessie
pi_86205271
fluugs wat een leuke foto! En wat wordt Willem snel groot!

Hier laatst nageltjes gevijld. Ze vallen nog af bij Nathan dus te kort om te knippen, maar aangezien hij zichzelf in zn gezicht heeft gekrabt vond ik het wel verstandig ze iets stomper te maken.
pi_86206311
De eerste weken zijn nageltjes bijna niet te knippen zo dun! Hier kunnen we nu goed knippen maar we zijn dan ook echt bijna 3 maand verder :D

Heerlijk baby's die lachen en geluidjes maken!! Was vorige week op kraamvisite en haar baby lacht echt naar iedereen!!! Nanique niet die heeft voorkeur.. Ik lach naar Mama en naar Oma en sinds gister ook ineens breed naar mijn grote zus..maar als het mannelijk is dan lach ik echt niet.. Nee dan kijk ik gewoon de andere kant op..
Papa vind het niet leuk want mama moet volgende week alweer werken..
Altijd blijven lachen... :)
pi_86206404
Pessie, wij verschonen de nacht ook niet! Nanique slaapt de meeste nachten door en het valt me mee wat ik 's ochtends aan tref!

Orea, sneu he als ze last hebben met de stoelgang! Had Nanique ook maar we zijn nu over op Comfort voeding en ze poept 3 a 4 keer per dag nu zonder enige schaamte of moeite :D
Altijd blijven lachen... :)
pi_86207553
poepluiers heb k hier genoeg :') bijna iedere luier is t raak.
ik verschoon voor iedere voeding trouwens. is ook wel nodig :') anders lekt ie door. tegenwoordig poept ie s nachts niet meer en plast ie ook minder.
en hij heeft ook snellast van rode billen

nagels heb k nog nooit geknipt...groeien niet zo hard denk ik...want ze zijn niet lang

zijn haar groeit best hard. t was aan de voorkant uitgevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')