Done.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef Cantare het volgende:
Mag Elise ook in de OP? Van 24 augustus is ze.
ik reageerde hier nog op in t vorige topic.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje; Willem slaapt altijd met z'n armen omhoog, naast z'n hoofd zo ongeveer dus en daardoor heeft hij 's ochtends echt enorm koude handjes... Kan dit eigenlijk kwaad?
In het nekje voelen of ze het warm of koud hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik had Nathan laatst te warm ingepakt, toen kreeg hij hitte uitslag. Ik moet er dus om denken dat ik hem niet te warm in pak. Zit nog steeds in mn hoofd "dat Nathan zo klein is", maar dat is hij echt al lang niet meer. Beer van 4 kilo!
Ik lees toevallig dit berichtje. Wij kwamen er na 6 wk ook achter dat Fabian een buikslaper is. En wij hebben hem ook 's nachts zo wegggelegd. Nacht 1 en nacht 2 ben ik een paar keer gaan kijken, maar daarna heb iker gewoon vertrouwen in gehad dat hij het kon. Hij legde zelf zijn hoofdje opzij etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef Orea het volgende:
We zijn er trouwens achter gekomen dat mevrouw een buikslaper is!alleen hoe ik dit 's nachts moet gaan doen, ik vind het wel een eng idee.. maar als dat inhoud dat ze goede nachten gaat maken en uitgeruster is.. Vannacht had ze een oké nachtje, kon haar na de voeding zo weer haar bedje indoen.. Kwam om de 3 uur, kwartiertje voeden en hoppa er weer in. En dat ging goed! Super vrolijk is ze vandaag (al ligt ze nu alweer in coma!)
Dat klinkt goed zeg! Vooral dat kwartiertje voeden ook, hier duurt dat heel wat langer. Maar ja, ze schelen natuurlijk ook 3 weken.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef Orea het volgende:
Vannacht had ze een oké nachtje, kon haar na de voeding zo weer haar bedje indoen.. Kwam om de 3 uur, kwartiertje voeden en hoppa er weer in. En dat ging goed!
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:57 schreef Saffier het volgende:
Ze mag NU naar huis
Het infuusje eruit en dan gaan mijn man en dochter naar huis
quote:
Heel lief!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
Ze wilt niet in dr wiegje, niet in het snuggle nestje, maar op of tegen mam. Lief!
komt vast helemaal goedquote:
Oh ja vast wel. Ze trekt zich gewoon niets van Leyla aan. Ook vannacht niet. Terwijl Leyla echt de hele nacht wilde drinken en/of huilde... En dan draaide Jen zich gewoon om en sliep verder.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja vast wel. Ze trekt zich gewoon niets van Leyla aan. Ook vannacht niet. Terwijl Leyla echt de hele nacht wilde drinken en/of huilde... En dan draaide Jen zich gewoon om en sliep verder.
ja das een goeie vraag vickyquote:Op zondag 5 september 2010 09:36 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Amber vond het in het begin maar raar. Dat trok vanzelf bij
maarruhhh wat zijn de stats? Gewicht, lengte, tijd?
dat dus idd. tis alleen vervelend, omdat je niet weet hoe je t kan oplossenquote:Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloof ook niet in sprongetjes. Soms huilen kindjes gewoon. T is niet alsof ze op een andere manier je kunnen vertellen dat ze zich ff niet fijn voelen.
Uit 'lege' borsten komt vaak nog meer melk dan je zou verwachtenquote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef pessie het volgende:
Kleine Leyla.
Hier wil Nathan weer een speen, ben benieuwd voor hoe lang dit keer...
Mn borsten zijn beide volledig leeg, ik hoop dat Nathan wel genoeg krijgt voor vannacht...
Ongelofelijk he, hoe er zoveel natuurgeweld uit zo'n kleintje kan komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien van wat lichamelijke ongemakjes doen we t best wel goed met z'n allen.
De reactie van Jen komt hier ook bekend voormja best wel logisch natuurlijk ... er verandert een hoop voor de peutertjes.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
och, uiteindelijk gaat het om wat voor jullie werkt hoor. hier doet iedereen het goed op een behoorlijk strak dagritme, waarin ravi op vaste tijden (nja, ongeveer dan) naar zijn eigen bed boven op zijn eigen kamer gebonjourd wordt. soms doet hij een protesthuiltje, meestal niet. protesthuiltjes duren nooit langer dan 5 minuten en tis meer mopperen dan huilen. overdag 'mag' hij naar wens uit bed, maar daar maakt hij zelf een behoorlijk strak ritme van dus. 's avonds ben ik onverbiddelijk. na 7 uur 's avonds geen kinders meer beneden! papa en mama willen nog een beetje een leven en moeten zooi opruimen danquote:Op maandag 6 september 2010 09:31 schreef draculettetje het volgende:
maFfe alsnog welkom! en ook nog gefeliciteerd!
ik weet wel dat ieder z'n eigen gevoel enzo moet volgen dus ik zelf ook! en op zich ben ik wel tevreden over het in bed beneden slapen van m'n kleine meisje, maar toch heb ik het idee dat het niet gaat volgens de "regels" om het zo dus niet gaat werken! zoals geen oogcontact, of alleen maar kijken of er niks mis is waarom ze huilt en niet slaapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |