abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86053630
goede morgen allemaal!

ik kom gewoon haast niet aan computeren toe de laatste dagen!

saffier ik heb het hele verhaal gemist, maar wat een schrik ze, zo'n lange operatie voor zo'n kleintje!
Fijn dat ze nu inmiddels wel thuis is! gaat het goed?
En met jouzelf? :*

koude handjes door omhoog slapen check (ik zat al te denken of ze geen wantjes ofzo aan moest, haar handjes zijn echt ijskoud maar haar nek gewoon goede warmte dus ik laat het maar zo)

Tico! snelle bevalling! Nogmaals van harte gefeliciteerd en heel heel veel geluk met z'n allen :*

Flugel heel veel plezier met het kraamfeest (enne er komen vast heel veel mensen!)

*G* mart is een grote kleine baby! tot het volgende topic

Even een vraagje: Mijn meisje slaapt overdag het liefst bij mij, ergens vind ik dat niet erg, maar ik wil ook wel eens m'n handen vrij hebben! zo gauw ik haar weg leg is ze wakker (maakt niet uit of ik haar na 5 in of bv 1 uur wegleg)
Nou valt ze ook geregeld in de draagzak met de hond uitlaten in slaap dus misschien is ze er op die manier gewend aangeraakt?
Hoe zouden jullie dit doorbreken?

Voor de rest gaat het eigenlijk allemaal wel goed, ik blijf zelf een beetje sukkelen maar goed, ik doe ook teveel denk ik
pi_86056389
Tico een baby!!! Gefeliciteerd meid!!! :)

Dracu, herkenbaar! Nanique wou ook alleen maar bij ons slapen.. Wij hebben haar gewoon elke keer weer op bed gelegd (meestal van 12 tot 3).. Huilen, na tien minuten kijken.. troosten en dat volhouden tot het steeds minder word! Na 2 weken doorbijten hadden wij resultaat want nu slaapt ze 's middags 3 uurtjes in haar eigen bedje!!
Hier ook een mama die blijft sukkelen! Ben elke keer niet lekker, buikpijn, duizelig.. En ze kunnen niks vinden waar het aan zou moeten liggen.. Over 2 weken weer werken dus misschien ga ik me dan beter voelen.
Altijd blijven lachen... :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:42:03 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86057217
:* voor de sukkelmama's

Tico een baby!!! *O* Gefeliciteerd! Welkom O+ .

Vannacht weer feest :O .
pi_86063842
Ze wilt niet in dr wiegje, niet in het snuggle nestje, maar op of tegen mam. Lief!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:36:30 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86066692
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
Ze wilt niet in dr wiegje, niet in het snuggle nestje, maar op of tegen mam. Lief!
Heel lief!
pi_86068192
Ow tico heerlijk he?! je klinkt helemaal gelukkig!

wij gaan voor het kleine meisje toch een vaste slaapplaats beneden creëren en dan ook overdag met slapen slaapzakje aan, ook hetgeen liesz omschrijft is het proberen waard! kortom we gaan er vast uitkomen
pi_86070318
mijn kleine mannetje is zielig...hij huilt al een uur aan een stuk...en is ook niet te troosten. heb ook geen idee wat hij heeft..pff frustrerend hoor. vind t ook zo zielig.
hij vond t eventjes goed in zijn schommelstoel...en toen was t ook weer huilen.nou ja komt vast wel weet goed. slaapt ie vannacht weer goed :P
pi_86078132
Ik ben vast heel ontaart als ik zeg dat mijn kleine meis een stinkie is!!!:D
oh wat stinkt ze. Morgen in bad!
pi_86078296
haha
floris vond k ook raar ruiken de eerste dagen. zijn hoofd was ook niet echt schoongemaakt, dus had ie nog een hele plak bloed op zn hoofd...dat rook ook niet echt lekker...

hoe vind jen dr kleine zus?
pi_86081864
Welkom Tico *O*

Ik heb helemaal geen kleine baby! Ze is een weekje op vakantie geweest en nu duimt ze O+ en kan ze (met een klein beetje begeleiding) al zelfstandig uit rugligging overeind komen zitten O+
pi_86081972
Jen vindt het maar niets volgens mij.. Ze is wel heel lief hoor!

Zegt deze foto genoeg? De blik van Jen...

pi_86082001
hehe
nog even wennen dus :)
dr blik zegt genoeg inderdaad
pi_86082006
Die blik zeg: Concurrentie :{w }:|
pi_86082011
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
komt vast helemaal goed :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86082029
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
haha
wel schattig met dr knuffel en speen O+
pi_86082031
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

komt vast helemaal goed :Y
Oh ja vast wel. Ze trekt zich gewoon niets van Leyla aan. Ook vannacht niet. Terwijl Leyla echt de hele nacht wilde drinken en/of huilde... En dan draaide Jen zich gewoon om en sliep verder.
pi_86082054
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja vast wel. Ze trekt zich gewoon niets van Leyla aan. Ook vannacht niet. Terwijl Leyla echt de hele nacht wilde drinken en/of huilde... En dan draaide Jen zich gewoon om en sliep verder.
_O- :D
Amber vond het in het begin maar raar. Dat trok vanzelf bij :D

maarruhhh wat zijn de stats? Gewicht, lengte, tijd?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86082071
das wel prettig, voor t zelfde geld is ze ook de hele nacht wakker

lieke had in t begin ook niet veel met tim. nu vindt ze m helemaal geweldig. hoogtepunt van de dag is als ze tim e. floris op schoot mag :)

cp kleine meisjes worden groot O+
duimen is zo schattig!
floris zit nu ook de hele dag met zn hand in zn mond. af en toe gaat er een vinger in :)
pi_86082079
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

_O- :D
Amber vond het in het begin maar raar. Dat trok vanzelf bij :D

maarruhhh wat zijn de stats? Gewicht, lengte, tijd?
ja das een goeie vraag vicky
pi_86082597
Sonnetje hoe gaat het nu met je kleine man? zat ie toevallig in een sprongetje? vannacht wat kunnen slapen?

cp kleine meisjes worden groot! wat een boel geleerd in de vakantie!

tico, komt vast goed met je beide dames! is "stinkie" al in bad geweest?

mijn meisje ligt nu zo'n tien min beneden in d'r bed! ze begint nu te jengelen dus ben benieuwd, we moeten er gewoon even samen doorheen! maar goed de eerste tien zijn goed gegaan!
pi_86083448
Stats: geboren 3 sept om 20.07. Gewicht 3700, gister 3760. Andere weegschaal.

Lengte??
pi_86083466
Oh stinkie stinkt nog steeds :D. Vanmiddag in bad, ff met de kraamhulp doen. Verder is alles al gedaan, anders komt ze echt voor niets.
pi_86083588
draculetetje, ik geloof niet zo in sprongetjes eigenlijk..iig na een uur en een beetje huilen, huilen, huilen wilde hij wel iets drinken, nou ja was meer sabbelen wat in drinken over ging en toen was t weer goed.
om tien uur/half elf viel hij in diepe slaap en heeft ie tot 5uur geslapen, daarna tot 9 en daarna tot net.
pi_86083750
Een uur verder en vijf keer getroost enzo slaapt ze nu!

sonnetje blijft moeilijk he als ze zo ontroostbaar zijn! spong of geen spong! uiteindelijk dus wel redelijk in slaap gevallen?!
pi_86083882
is vervelend inderdaad, ook omdat k t niet gewend ben. maar tis goed gekomen!
en slapen ging prima gelukkig :)

fijn dat ze nu ook slaapt draculetetje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')