Als ie niet in HD is hoef ik em nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Family Guy S08 The Road To Road To The Multiverse READNFO DVDRip XviD-MSPAiNT
MSPAiNT released a featurette of “Family Guy” which is included as bonus in the volume 8 DVD. Enjoy!
Geen idee wat het nou precies is, maar ga het nu downloaden
Vind je het nou nodig om bij elke cartoon/tv-serie te vermelden dat jij alleen op superieure HD-kwaliteit kijkt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als ie niet in HD is hoef ik em niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind je het nou nodig om bij elke cartoon/tv-serie te vermelden dat jij alleen op superieure HD-kwaliteit kijkt?
Waarom zelf een pass nemen als het een paar uur later online te vinden isquote:Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef Maravilla het volgende:
In iTunes is het weer mogelijk om een season pass te nemen voor aankomend seizoen.
Family Guy, season 9 HD
Er zitten niet zo heel veel grappen in, maar het is wel weer een erg toffe afleveringquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef JimmyJames het volgende:
Laten we hopen dat de eerste aflevering net zo meesterlijk is als die van het vorige seizoen
Precies, miste de grappen een beetje.quote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zitten niet zo heel veel grappen in, maar het is wel weer een erg toffe aflevering
Really?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:52 schreef PieterBas het volgende:
Dus Stewie wil weer zijn moeder vermoorden?
Prima promotie..zou bijna zijn boeken gaan kopenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:07 schreef De_Hertog het volgende:
Opmerkelijk dat Rush Limbaugh zichzelf speelde, had ik niet verwacht.
Dat doen ze zo veel mogelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:07 schreef De_Hertog het volgende:
Opmerkelijk dat Rush Limbaugh zichzelf speelde, had ik niet verwacht.
Dat is wel het meest jammere van de show ja. Ik heb zo'n beetje elke ep van Family Guy samen met een stel Amerikanen zitten kijken en dat werkt ZEER verlichtend mbt. de humor. Er zitten ZO veel slimme dingetjes in die je normaal niet zou snappenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar Family Guy zit meestal vol referenties die de gemiddelde Nederlander volgens mij niet kennen. Dan moeten er toch wel vaker grapjes volledig lang je heen gaan?
Zo diep ging het nou ook weer niet .Waren toch vooral de stereotypes van Democrats en Republicans die aan bod kwamen. Ga er vanuit dat de gemiddelde Nederlander toch wel zo ver zal komen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar Family Guy zit meestal vol referenties die de gemiddelde Nederlander volgens mij niet kennen. Dan moeten er toch wel vaker grapjes volledig lang je heen gaan?
Inderdaad, niet alleen politiek, maar ook series, films, boeken en personen die alleen Amerikanen of Amerikanofielen (quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is wel het meest jammere van de show ja. Ik heb zo'n beetje elke ep van Family Guy samen met een stel Amerikanen zitten kijken en dat werkt ZEER verlichtend mbt. de humor. Er zitten ZO veel slimme dingetjes in die je normaal niet zou snappen
Ja zo moeilijk is dat ook weer niet te snappen als je een beetje de krant leest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo diep ging het nou ook weer niet .Waren toch vooral de stereotypes van Democrats en Republicans die aan bod kwamen. Ga er vanuit dat de gemiddelde Nederlander toch wel zo ver zal komen?
Ik denk dat veel mensen hier niet eens van Limbaugh gehoord hebben. Dat valt dan wel af te leiden uit de aflevering, maar als je niet weet wie de man is en waar hij om bekend is, wordt het al snel minder grappig lijkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo diep ging het nou ook weer niet .Waren toch vooral de stereotypes van Democrats en Republicans die aan bod kwamen. Ga er vanuit dat de gemiddelde Nederlander toch wel zo ver zal komen?
Zelfs kleine dingen naar in Amerika ontzettend populaire zaken als Seinfeld, die hier misschien wel bekend zijn maar niet zò ontzettend erg. Family guy zit scene na scene vol met dit soort referenties die hier in NL gewoon niet populair of niet eens bekend zijn. Haast elke flashback is sowieso een referentie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier niet eens van Limbaugh gehoord hebben. Dat valt dan wel af te leiden uit de aflevering, maar als je niet weet wie de man is en waar hij om bekend is, wordt het al snel minder grappig lijkt me.
Maar je hebt wel gelijk dat veel grappen wel zo te herkennen zijn, daarom is Family Guy ook overal populair.
En sowieso wat boeit de techniek bij een humoristische serie. Ze kunnen beter zorgen voor goede grappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:47 schreef slindenau het volgende:
Viel het iemand trouwens ook op dat ze nu continue lijken te pronken met hun 3D renders (pans/zooms in en om gebouwen heen etc)
Vind het niet echt bij de stijl van de rest van de aflevering passen.
Wilders is nog een lieverdje vergeleken met Limbaughquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier niet eens van Limbaugh gehoord hebben. Dat valt dan wel af te leiden uit de aflevering, maar als je niet weet wie de man is en waar hij om bekend is, wordt het al snel minder grappig lijkt me.
Mensen als Limbaugh en Hannity zijn de Amerikaanse rechtsen. Met hun vergeleken is Wilders inderdaad een schoothondje. Als je de boeken van hun eens leest (aanrader, als je goed kunt relativeren!) sla je steil achterover.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wilders is nog een lieverdje vergeleken met Limbaugh
Ik heb de nieuwe EP nog niet gezien. z.s.m. maar eens doen want ik ben ook benieuwd ja! Zou inderdaad een zeer goede draai aan mijn indruk van hem zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb in ieder geval nieuwe waardering voor Limbaugh door deze gastrol. Mensen mogen best een stevige mening hebben, zeker als ze ook om zichzelf kunnen lachen.
Zeker aan te raden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe EP nog niet gezien. z.s.m. maar eens doen want ik ben ook benieuwd ja! Zou inderdaad een zeer goede draai aan mijn indruk van hem zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Was geniaal ja! Jammer dat het slechts bij twee regels bleef!quote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Littlecreep het volgende:
Ik lach bijna nooit hardop, maar toen Peter Eye of the Tiger begon te zingen lag ik dubbel
Was inderdaad prachtig, jammer dat het zo snel werd afgekaptquote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Littlecreep het volgende:
Ik lach bijna nooit hardop, maar toen Peter Eye of the Tiger begon te zingen lag ik dubbel
Beetje uitgemolken iddquote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke aflevering wel. Dat stukje met de kaart van Cleveland was natuurlijk gewoon een stukje luiheid van de productieafdeling. Lekker makkelijk, zo'n stilstaand frame.
Niks stilstaand, heb je die knipperende ogen niet gezienquote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke aflevering wel. Dat stukje met de kaart van Cleveland was natuurlijk gewoon een stukje luiheid van de productieafdeling. Lekker makkelijk, zo'n stilstaand frame.
Ik was zelfs even bang dat ze gewoon heel de aflevering uit die kaart gingen laten bestaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel een stunt geweest zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik was zelfs even bang dat ze gewoon heel de aflevering uit die kaart gingen laten bestaan.
Haha, ik ookquote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik was zelfs even bang dat ze gewoon heel de aflevering uit die kaart gingen laten bestaan.
Oeh, Bill Maher in deze ep?quote:Op maandag 22 november 2010 11:10 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik haat Bill Maher, dus niet echt een leuke ep.
Hoe kun je die man uitstaan? Zelfverklaard libertarier maar tegen wapenbezit en religieuze vrijheid en geil op Democraten. En dan ook nog eens te dom om te poepen maar toch heilig overtuigd van zijn linkse morele en intellectuele superioriteit.quote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oeh, Bill Maher in deze ep?Zeker kijken dan. Bill
Leuke film (Religulous) en wel vermakelijke show elke vrijdag [ [USA] HBO's Real Time with Bill Maher ]quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Hoe kun je die man uitstaan? Zelfverklaard libertarier maar tegen wapenbezit en religieuze vrijheid en geil op Democraten. En dan ook nog eens te dom om te poepen maar toch heilig overtuigd van zijn linkse morele en intellectuele superioriteit.
De film ging wel, maar die show krijg ik kromme tenen van.quote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Leuke film (Religulous) en wel vermakelijke show elke vrijdag [ [USA] HBO's Real Time with Bill Maher ]
Who cares?quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Hoe kun je die man uitstaan? Zelfverklaard libertarier maar tegen wapenbezit en religieuze vrijheid en geil op Democraten. En dan ook nog eens te dom om te poepen maar toch heilig overtuigd van zijn linkse morele en intellectuele superioriteit.
Het was zeker vijf minuten een stuk van Maher's nogal politie show.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het een leuke goede aflevering. Hou sowieso van Stewie & Brian afleveringen.
[..]
Who cares?Het is Family Guy, een komedie tekenfilm geen politiek debat.
Dan nog. Als je een hele aflevering niet leuk vind omdat iemand die je politiek haat erin voorkomt neem je het allemaal veel te serieus imho.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Het was zeker vijf minuten een stuk van Maher's nogal politie show.
De derde Star Wars film...vervolg op Blue Harvest en Something, Something, Something Darkside.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef slindenau het volgende:
Wat is het nu, een "trap" of een echte aflevering?
Vond ik opzich wel geinig, maar het hoeft geen terugkerend iets te zijn ofzo. Vond het vooral sterk omdat het gewoon echt spot on wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef Symer het volgende:
Heerlijk weer. Die openingsteksten weten altijd goed de toon te zetten
Dat ze grappen maakten over Seth Green en Seth MacFarlane vond ik wat minder.
Ik was echt even bang dat het een heel nummer zou worden, dus eigenlijk is de grap wel goed geluktquote:
Schitterend inderdaad, helemaal toen die gast met de tuba voorbij kwamquote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Rahl het volgende:
ik ging helemaal stuk bij die hoofdsignaal-scene in het begin. veel te lang natuurlijk maar zó grappig daardoor
Waar ging dat met Obama over eigenlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De nieuwe was echt top.Ouderwets grappig en ook nog emotioneel.
Precies. Wat goedquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Over zijn rockster-status. Beetje gedateerd, maar wat wil je ook met een productietijd van een jaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar ging dat met Obama over eigenlijk?
Ouderwets grappig ?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Helemaal mee eens jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ouderwets grappig ?
Ik vond m weer heel erg matig, die Red Bull grappen waren eventjes leuk, maar voor de rest...
En dat 'emotionele' was compleet overbodig, wat heeft het nou eigenlijk toegevoegd dat verhaaltje over die nieren ? Helemaal niets, het was toch wel duidelijk dat Brian niet dood zou gaan.
Aan het meth blijft hij het bestquote:
Zit weereens de oudere afleveringen te kijken (seizoen 1 en 2), DIE mis ik pas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis een beetje de randomness en de (aantal) flashbacks van de vorige seizoenen. Ook al was het een kritiek dat het goedkoop en gemakkelijk was, vond ik dat toch het leukste aan Family Guy. Nu lijkt het zowat een Simpsons aflevering, die in tegenstelling tot Family Guy wel goed zijn in het feel good afleveringen, maar imo minder grappig.
Het duurde een paar seconden, maar toen begreep ik m ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen de grap snapte toen Chris door de tuin rende terwijl-ie in de fik stond.
Ik denk dat ze daarom de scene met de koe voor Chris hebben gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen de grap snapte toen Chris door de tuin rende terwijl-ie in de fik stond.
Uiteraard, anders was-ie denk ik te moeilijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom de scene met de koe voor Chris hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis een beetje de randomness en de (aantal) flashbacks van de vorige seizoenen. Ook al was het een kritiek dat het goedkoop en gemakkelijk was, vond ik dat toch het leukste aan Family Guy. Nu lijkt het zowat een Simpsons aflevering, die in tegenstelling tot Family Guy wel goed zijn in het feel good afleveringen, maar imo minder grappig.
[..]
Aan het meth blijft hij het best
Ja dat hij aan z'n pik zat te sjorren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
was niet zo moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
3e deel van de star wars trilogie.
Het einde met Vader en Luke was geweldig![]()
Nee.quote:
Veel eerder, ik heb hem ergens rond de kerstdagen gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste deel van de star wars trilogie is sinds een paar dagen online te vinden.
Of is deze al eerder uit?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Surprise
Family Guy S09E21 Its a Trap DVDRip XviD-REWARD
Was inderdaad erg jammer.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef schijffie het volgende:
Het begon leuk, en toen begonnen ze weer eens te zingen.
"Hmm, we komen vier minuten te kort in deze aflevering."
-"Oh, kom laten we zingen!"
Precies mijn idee ook. Het begon heel goed, eerst met die opening credits persiflages die hilarisch waren. Toen leuk begin van het verhaal, maar daarna weer een hele lange intermezzo om door de aflevering te komen. Het einde met die vogels was wel weer hilarischquote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef schijffie het volgende:
Het begon leuk, en toen begonnen ze weer eens te zingen.
"Hmm, we komen vier minuten te kort in deze aflevering."
-"Oh, kom laten we zingen!"
??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef slindenau het volgende:
Helemaal niemand die een beetje wil trollen? Pff, flauw hoor jongens!
Ik word daar ook altijd zo flauw van; zit je 5 minuten te kijken naar een kutliedje.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat zingen. 1 minuut, oke. 2 minuten, kan nog wel. 3 minuten, matig. Maar zo lang? Serieus? Lame.
Second that! De verschuiving was al een tijd aan de gang, maar inmiddels pak ik Family Guy 'ook maar mee' als ik op maandag American Dad bekijk. Ik ben Family Guy nog niet zat, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt. The Simpsons ben ik inmiddels ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind American dad nu veel beter dan Family Guy.
Roger en Steve
Ja, dacht eerst dat American Dad gewoon leuk zijproject was, maar heb nu eerste twee seizoenen gezien en zit toch wel goed in elkaar. Sowieso wat meer karakter dan FG.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Orbis het volgende:
[..]
Second that! De verschuiving was al een tijd aan de gang, maar inmiddels pak ik Family Guy 'ook maar mee' als ik op maandag American Dad bekijk. Ik ben Family Guy nog niet zat, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt. The Simpsons ben ik inmiddels ook maar mee gestopt.
Dat South Park already did it gevoel had ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, dacht eerst dat American Dad gewoon leuk zijproject was, maar heb nu eerste twee seizoenen gezien en zit toch wel goed in elkaar. Sowieso wat meer karakter dan FG.
Vind trouwens laatste FG episode een beetje ripoff van South Park (Bloody Mary). Dronken gedoe en dan tot conclusie komen dat alleen nuchter blijven niet goed is en lam zuipen ook niet. Precieze kopie wat Death en Stan zegt. Maar goed, FG moet ook niet met die morele shit of sentimentele shit komen, past gewoon niet. Eigenlijk vond ik die bioscoop scene in het begin het enige grappige.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit was echt een vette afleveringZoveel kleine subtiele grappen
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit was echt een vette afleveringZoveel kleine subtiele grappen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef zemel het volgende:
Hey jongens, waar kan ik Family guy seizoen zeven, acht en negen downloaden. Met ondertiteling natuurlijk. Aub zo snel mogelijk antwoord!
Internetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef zemel het volgende:
Hey jongens, waar kan ik Family guy seizoen zeven, acht en negen downloaden. Met ondertiteling natuurlijk. Aub zo snel mogelijk antwoord!
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Internet
Denk aan usenet, torrents, ftp.
bierdopje.com?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef zemel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..
Veel plezier met het kijken van "Familie Man".quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef zemel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuuuuuurlijk ja, wat stomquote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef Twista101 het volgende:
Volgens mij waren die gele ogen in combinatie met die lach een verwijzing naar Thriller van Michael Jackson.
Uiteraard zijn ze origineelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Must have voor iedere fan, mits ze origineel zijn.
Staan hier al in de kast
Klopt Family Guy heeft inderdaad een terugkijkwaarde, maar de reden dat ik dvd's niet kijk is omdat ik vrijwel nooit m'n tv boven aanzet en anders alleen voor bepaalde programma's. De rest van m'n vrije tijd neem ik vaak wel voor om dvd te gaan kijken maar het eindigt altijd met FOK! of iets anders op het internetquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Family Guy kijk trek ik nog regelmatig uit de kast eigenlijk, heeft best wel terugkijkwaarde. Enige kutte is dat ze iedere keer compleet andere dvd's uitbrengen qua boxset. Dan weer van die oldschool dvd-hoesjes met 1 groot karton eromheen, dan weer van die slimcases, dan gewoon een normaal hoesje met alle disks daarin
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef slindenau het volgende:
Of je download ze in HD, veel leuker dan faal DVD's!
Weer uitgezonden? Was het al helemaal vergeten - vanmiddag even kijken!quote:
Vond ik ook nogal laag ja. Mensen belachelijk maken omdat ze kneuzen zijn oké, maar dit..quote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef Mirel het volgende:
Ik vind zwarte humor altijd heerlijk gaaf maar Michael J Fox vind ik gewoon zo tof en zijn aandoening zo kut voor hem dat ik er niet om kan lachen
Awesome! Blijkbaar hebben de makers nog de streetfighter Family Guy filmpjes via M.u.g.e.n op YouTube gezien.quote:
Verdorie jaquote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar zou dat shirt van Peter nou zijn eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef Beach het volgende:
Niemand die de grap over de Shawnshank Redemption zag?
Half uurtje wachten en je kan hem zo downloaden joh..Cleveland show is er ook alquote:Op maandag 18 april 2011 01:48 schreef EddyAlbena het volgende:
Hoe valt die ep live te zien? Volgens mij stond er eerder op atdhe altijd een link, maar die staat er nu niet meer.
quote:
Alsof de South Park makers die grap hebben bedacht...quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering met een wat coherenter verhaal. Maar het viel me op dat ze weer een grap stalen van South Park namelijk die over aids en aides.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie de link hierboven, ergens in 2012 pas.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Stuurver het volgende:
Al bekend wanneer de drie crossover afleveringen van vorige week worden uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |