Was inderdaad prachtig, jammer dat het zo snel werd afgekaptquote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Littlecreep het volgende:
Ik lach bijna nooit hardop, maar toen Peter Eye of the Tiger begon te zingen lag ik dubbel
Beetje uitgemolken iddquote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke aflevering wel. Dat stukje met de kaart van Cleveland was natuurlijk gewoon een stukje luiheid van de productieafdeling. Lekker makkelijk, zo'n stilstaand frame.
Niks stilstaand, heb je die knipperende ogen niet gezienquote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke aflevering wel. Dat stukje met de kaart van Cleveland was natuurlijk gewoon een stukje luiheid van de productieafdeling. Lekker makkelijk, zo'n stilstaand frame.
Ik was zelfs even bang dat ze gewoon heel de aflevering uit die kaart gingen laten bestaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel een stunt geweest zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik was zelfs even bang dat ze gewoon heel de aflevering uit die kaart gingen laten bestaan.
Haha, ik ookquote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik was zelfs even bang dat ze gewoon heel de aflevering uit die kaart gingen laten bestaan.
Oeh, Bill Maher in deze ep?quote:Op maandag 22 november 2010 11:10 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik haat Bill Maher, dus niet echt een leuke ep.
Hoe kun je die man uitstaan? Zelfverklaard libertarier maar tegen wapenbezit en religieuze vrijheid en geil op Democraten. En dan ook nog eens te dom om te poepen maar toch heilig overtuigd van zijn linkse morele en intellectuele superioriteit.quote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oeh, Bill Maher in deze ep?Zeker kijken dan. Bill
Leuke film (Religulous) en wel vermakelijke show elke vrijdag [ [USA] HBO's Real Time with Bill Maher ]quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Hoe kun je die man uitstaan? Zelfverklaard libertarier maar tegen wapenbezit en religieuze vrijheid en geil op Democraten. En dan ook nog eens te dom om te poepen maar toch heilig overtuigd van zijn linkse morele en intellectuele superioriteit.
De film ging wel, maar die show krijg ik kromme tenen van.quote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Leuke film (Religulous) en wel vermakelijke show elke vrijdag [ [USA] HBO's Real Time with Bill Maher ]
Who cares?quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Hoe kun je die man uitstaan? Zelfverklaard libertarier maar tegen wapenbezit en religieuze vrijheid en geil op Democraten. En dan ook nog eens te dom om te poepen maar toch heilig overtuigd van zijn linkse morele en intellectuele superioriteit.
Het was zeker vijf minuten een stuk van Maher's nogal politie show.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het een leuke goede aflevering. Hou sowieso van Stewie & Brian afleveringen.
[..]
Who cares?Het is Family Guy, een komedie tekenfilm geen politiek debat.
Dan nog. Als je een hele aflevering niet leuk vind omdat iemand die je politiek haat erin voorkomt neem je het allemaal veel te serieus imho.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Het was zeker vijf minuten een stuk van Maher's nogal politie show.
De derde Star Wars film...vervolg op Blue Harvest en Something, Something, Something Darkside.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef slindenau het volgende:
Wat is het nu, een "trap" of een echte aflevering?
Vond ik opzich wel geinig, maar het hoeft geen terugkerend iets te zijn ofzo. Vond het vooral sterk omdat het gewoon echt spot on wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef Symer het volgende:
Heerlijk weer. Die openingsteksten weten altijd goed de toon te zetten
Dat ze grappen maakten over Seth Green en Seth MacFarlane vond ik wat minder.
Ik was echt even bang dat het een heel nummer zou worden, dus eigenlijk is de grap wel goed geluktquote:
Schitterend inderdaad, helemaal toen die gast met de tuba voorbij kwamquote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Rahl het volgende:
ik ging helemaal stuk bij die hoofdsignaal-scene in het begin. veel te lang natuurlijk maar zó grappig daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |