Zelfs kleine dingen naar in Amerika ontzettend populaire zaken als Seinfeld, die hier misschien wel bekend zijn maar niet zò ontzettend erg. Family guy zit scene na scene vol met dit soort referenties die hier in NL gewoon niet populair of niet eens bekend zijn. Haast elke flashback is sowieso een referentie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier niet eens van Limbaugh gehoord hebben. Dat valt dan wel af te leiden uit de aflevering, maar als je niet weet wie de man is en waar hij om bekend is, wordt het al snel minder grappig lijkt me.
Maar je hebt wel gelijk dat veel grappen wel zo te herkennen zijn, daarom is Family Guy ook overal populair.
En sowieso wat boeit de techniek bij een humoristische serie. Ze kunnen beter zorgen voor goede grappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:47 schreef slindenau het volgende:
Viel het iemand trouwens ook op dat ze nu continue lijken te pronken met hun 3D renders (pans/zooms in en om gebouwen heen etc)
Vind het niet echt bij de stijl van de rest van de aflevering passen.
Wilders is nog een lieverdje vergeleken met Limbaughquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier niet eens van Limbaugh gehoord hebben. Dat valt dan wel af te leiden uit de aflevering, maar als je niet weet wie de man is en waar hij om bekend is, wordt het al snel minder grappig lijkt me.
Mensen als Limbaugh en Hannity zijn de Amerikaanse rechtsen. Met hun vergeleken is Wilders inderdaad een schoothondje. Als je de boeken van hun eens leest (aanrader, als je goed kunt relativeren!) sla je steil achterover.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wilders is nog een lieverdje vergeleken met Limbaugh
Ik heb de nieuwe EP nog niet gezien. z.s.m. maar eens doen want ik ben ook benieuwd ja! Zou inderdaad een zeer goede draai aan mijn indruk van hem zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb in ieder geval nieuwe waardering voor Limbaugh door deze gastrol. Mensen mogen best een stevige mening hebben, zeker als ze ook om zichzelf kunnen lachen.
Zeker aan te raden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe EP nog niet gezien. z.s.m. maar eens doen want ik ben ook benieuwd ja! Zou inderdaad een zeer goede draai aan mijn indruk van hem zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Was geniaal ja! Jammer dat het slechts bij twee regels bleef!quote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Littlecreep het volgende:
Ik lach bijna nooit hardop, maar toen Peter Eye of the Tiger begon te zingen lag ik dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |