Vond ik opzich wel geinig, maar het hoeft geen terugkerend iets te zijn ofzo. Vond het vooral sterk omdat het gewoon echt spot on wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef Symer het volgende:
Heerlijk weer. Die openingsteksten weten altijd goed de toon te zetten
Dat ze grappen maakten over Seth Green en Seth MacFarlane vond ik wat minder.
Ik was echt even bang dat het een heel nummer zou worden, dus eigenlijk is de grap wel goed geluktquote:
Schitterend inderdaad, helemaal toen die gast met de tuba voorbij kwamquote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Rahl het volgende:
ik ging helemaal stuk bij die hoofdsignaal-scene in het begin. veel te lang natuurlijk maar zó grappig daardoor
Waar ging dat met Obama over eigenlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De nieuwe was echt top.Ouderwets grappig en ook nog emotioneel.
Precies. Wat goedquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Over zijn rockster-status. Beetje gedateerd, maar wat wil je ook met een productietijd van een jaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar ging dat met Obama over eigenlijk?
Ouderwets grappig ?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Helemaal mee eens jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ouderwets grappig ?
Ik vond m weer heel erg matig, die Red Bull grappen waren eventjes leuk, maar voor de rest...
En dat 'emotionele' was compleet overbodig, wat heeft het nou eigenlijk toegevoegd dat verhaaltje over die nieren ? Helemaal niets, het was toch wel duidelijk dat Brian niet dood zou gaan.
Aan het meth blijft hij het bestquote:
Zit weereens de oudere afleveringen te kijken (seizoen 1 en 2), DIE mis ik pas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis een beetje de randomness en de (aantal) flashbacks van de vorige seizoenen. Ook al was het een kritiek dat het goedkoop en gemakkelijk was, vond ik dat toch het leukste aan Family Guy. Nu lijkt het zowat een Simpsons aflevering, die in tegenstelling tot Family Guy wel goed zijn in het feel good afleveringen, maar imo minder grappig.
Het duurde een paar seconden, maar toen begreep ik m ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen de grap snapte toen Chris door de tuin rende terwijl-ie in de fik stond.
Ik denk dat ze daarom de scene met de koe voor Chris hebben gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen de grap snapte toen Chris door de tuin rende terwijl-ie in de fik stond.
Uiteraard, anders was-ie denk ik te moeilijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom de scene met de koe voor Chris hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis een beetje de randomness en de (aantal) flashbacks van de vorige seizoenen. Ook al was het een kritiek dat het goedkoop en gemakkelijk was, vond ik dat toch het leukste aan Family Guy. Nu lijkt het zowat een Simpsons aflevering, die in tegenstelling tot Family Guy wel goed zijn in het feel good afleveringen, maar imo minder grappig.
[..]
Aan het meth blijft hij het best
Ja dat hij aan z'n pik zat te sjorren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
was niet zo moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
3e deel van de star wars trilogie.
Het einde met Vader en Luke was geweldig![]()
Nee.quote:
Veel eerder, ik heb hem ergens rond de kerstdagen gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste deel van de star wars trilogie is sinds een paar dagen online te vinden.
Of is deze al eerder uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |