Waar ging dat met Obama over eigenlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De nieuwe was echt top.Ouderwets grappig en ook nog emotioneel.
Precies. Wat goedquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Over zijn rockster-status. Beetje gedateerd, maar wat wil je ook met een productietijd van een jaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar ging dat met Obama over eigenlijk?
Ouderwets grappig ?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Helemaal mee eens jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ouderwets grappig ?
Ik vond m weer heel erg matig, die Red Bull grappen waren eventjes leuk, maar voor de rest...
En dat 'emotionele' was compleet overbodig, wat heeft het nou eigenlijk toegevoegd dat verhaaltje over die nieren ? Helemaal niets, het was toch wel duidelijk dat Brian niet dood zou gaan.
Aan het meth blijft hij het bestquote:
Zit weereens de oudere afleveringen te kijken (seizoen 1 en 2), DIE mis ik pas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis een beetje de randomness en de (aantal) flashbacks van de vorige seizoenen. Ook al was het een kritiek dat het goedkoop en gemakkelijk was, vond ik dat toch het leukste aan Family Guy. Nu lijkt het zowat een Simpsons aflevering, die in tegenstelling tot Family Guy wel goed zijn in het feel good afleveringen, maar imo minder grappig.
Het duurde een paar seconden, maar toen begreep ik m ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen de grap snapte toen Chris door de tuin rende terwijl-ie in de fik stond.
Ik denk dat ze daarom de scene met de koe voor Chris hebben gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen de grap snapte toen Chris door de tuin rende terwijl-ie in de fik stond.
Uiteraard, anders was-ie denk ik te moeilijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom de scene met de koe voor Chris hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik mis een beetje de randomness en de (aantal) flashbacks van de vorige seizoenen. Ook al was het een kritiek dat het goedkoop en gemakkelijk was, vond ik dat toch het leukste aan Family Guy. Nu lijkt het zowat een Simpsons aflevering, die in tegenstelling tot Family Guy wel goed zijn in het feel good afleveringen, maar imo minder grappig.
[..]
Aan het meth blijft hij het best
Ja dat hij aan z'n pik zat te sjorren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
was niet zo moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Mike het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
3e deel van de star wars trilogie.
Het einde met Vader en Luke was geweldig![]()
Nee.quote:
Veel eerder, ik heb hem ergens rond de kerstdagen gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste deel van de star wars trilogie is sinds een paar dagen online te vinden.
Of is deze al eerder uit?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Surprise
Family Guy S09E21 Its a Trap DVDRip XviD-REWARD
Was inderdaad erg jammer.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef schijffie het volgende:
Het begon leuk, en toen begonnen ze weer eens te zingen.
"Hmm, we komen vier minuten te kort in deze aflevering."
-"Oh, kom laten we zingen!"
Precies mijn idee ook. Het begon heel goed, eerst met die opening credits persiflages die hilarisch waren. Toen leuk begin van het verhaal, maar daarna weer een hele lange intermezzo om door de aflevering te komen. Het einde met die vogels was wel weer hilarischquote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef schijffie het volgende:
Het begon leuk, en toen begonnen ze weer eens te zingen.
"Hmm, we komen vier minuten te kort in deze aflevering."
-"Oh, kom laten we zingen!"
??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef slindenau het volgende:
Helemaal niemand die een beetje wil trollen? Pff, flauw hoor jongens!
Ik word daar ook altijd zo flauw van; zit je 5 minuten te kijken naar een kutliedje.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat zingen. 1 minuut, oke. 2 minuten, kan nog wel. 3 minuten, matig. Maar zo lang? Serieus? Lame.
Second that! De verschuiving was al een tijd aan de gang, maar inmiddels pak ik Family Guy 'ook maar mee' als ik op maandag American Dad bekijk. Ik ben Family Guy nog niet zat, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt. The Simpsons ben ik inmiddels ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind American dad nu veel beter dan Family Guy.
Roger en Steve
Ja, dacht eerst dat American Dad gewoon leuk zijproject was, maar heb nu eerste twee seizoenen gezien en zit toch wel goed in elkaar. Sowieso wat meer karakter dan FG.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Orbis het volgende:
[..]
Second that! De verschuiving was al een tijd aan de gang, maar inmiddels pak ik Family Guy 'ook maar mee' als ik op maandag American Dad bekijk. Ik ben Family Guy nog niet zat, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt. The Simpsons ben ik inmiddels ook maar mee gestopt.
Dat South Park already did it gevoel had ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, dacht eerst dat American Dad gewoon leuk zijproject was, maar heb nu eerste twee seizoenen gezien en zit toch wel goed in elkaar. Sowieso wat meer karakter dan FG.
Vind trouwens laatste FG episode een beetje ripoff van South Park (Bloody Mary). Dronken gedoe en dan tot conclusie komen dat alleen nuchter blijven niet goed is en lam zuipen ook niet. Precieze kopie wat Death en Stan zegt. Maar goed, FG moet ook niet met die morele shit of sentimentele shit komen, past gewoon niet. Eigenlijk vond ik die bioscoop scene in het begin het enige grappige.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit was echt een vette afleveringZoveel kleine subtiele grappen
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit was echt een vette afleveringZoveel kleine subtiele grappen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef zemel het volgende:
Hey jongens, waar kan ik Family guy seizoen zeven, acht en negen downloaden. Met ondertiteling natuurlijk. Aub zo snel mogelijk antwoord!
Internetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef zemel het volgende:
Hey jongens, waar kan ik Family guy seizoen zeven, acht en negen downloaden. Met ondertiteling natuurlijk. Aub zo snel mogelijk antwoord!
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Internet
Denk aan usenet, torrents, ftp.
bierdopje.com?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef zemel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |