Precies mijn idee ook. Het begon heel goed, eerst met die opening credits persiflages die hilarisch waren. Toen leuk begin van het verhaal, maar daarna weer een hele lange intermezzo om door de aflevering te komen. Het einde met die vogels was wel weer hilarischquote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef schijffie het volgende:
Het begon leuk, en toen begonnen ze weer eens te zingen.
"Hmm, we komen vier minuten te kort in deze aflevering."
-"Oh, kom laten we zingen!"
??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef slindenau het volgende:
Helemaal niemand die een beetje wil trollen? Pff, flauw hoor jongens!
Ik word daar ook altijd zo flauw van; zit je 5 minuten te kijken naar een kutliedje.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat zingen. 1 minuut, oke. 2 minuten, kan nog wel. 3 minuten, matig. Maar zo lang? Serieus? Lame.
Second that! De verschuiving was al een tijd aan de gang, maar inmiddels pak ik Family Guy 'ook maar mee' als ik op maandag American Dad bekijk. Ik ben Family Guy nog niet zat, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt. The Simpsons ben ik inmiddels ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind American dad nu veel beter dan Family Guy.
Roger en Steve
Ja, dacht eerst dat American Dad gewoon leuk zijproject was, maar heb nu eerste twee seizoenen gezien en zit toch wel goed in elkaar. Sowieso wat meer karakter dan FG.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Orbis het volgende:
[..]
Second that! De verschuiving was al een tijd aan de gang, maar inmiddels pak ik Family Guy 'ook maar mee' als ik op maandag American Dad bekijk. Ik ben Family Guy nog niet zat, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt. The Simpsons ben ik inmiddels ook maar mee gestopt.
Dat South Park already did it gevoel had ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, dacht eerst dat American Dad gewoon leuk zijproject was, maar heb nu eerste twee seizoenen gezien en zit toch wel goed in elkaar. Sowieso wat meer karakter dan FG.
Vind trouwens laatste FG episode een beetje ripoff van South Park (Bloody Mary). Dronken gedoe en dan tot conclusie komen dat alleen nuchter blijven niet goed is en lam zuipen ook niet. Precieze kopie wat Death en Stan zegt. Maar goed, FG moet ook niet met die morele shit of sentimentele shit komen, past gewoon niet. Eigenlijk vond ik die bioscoop scene in het begin het enige grappige.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit was echt een vette afleveringZoveel kleine subtiele grappen
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit was echt een vette afleveringZoveel kleine subtiele grappen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef zemel het volgende:
Hey jongens, waar kan ik Family guy seizoen zeven, acht en negen downloaden. Met ondertiteling natuurlijk. Aub zo snel mogelijk antwoord!
Internetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef zemel het volgende:
Hey jongens, waar kan ik Family guy seizoen zeven, acht en negen downloaden. Met ondertiteling natuurlijk. Aub zo snel mogelijk antwoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |