Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Internet
Denk aan usenet, torrents, ftp.
bierdopje.com?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef zemel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..
Veel plezier met het kijken van "Familie Man".quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef zemel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen link vinden met nederlandse onderititeling..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuuuuuurlijk ja, wat stomquote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef Twista101 het volgende:
Volgens mij waren die gele ogen in combinatie met die lach een verwijzing naar Thriller van Michael Jackson.
Uiteraard zijn ze origineelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Must have voor iedere fan, mits ze origineel zijn.
Staan hier al in de kast
Klopt Family Guy heeft inderdaad een terugkijkwaarde, maar de reden dat ik dvd's niet kijk is omdat ik vrijwel nooit m'n tv boven aanzet en anders alleen voor bepaalde programma's. De rest van m'n vrije tijd neem ik vaak wel voor om dvd te gaan kijken maar het eindigt altijd met FOK! of iets anders op het internetquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Family Guy kijk trek ik nog regelmatig uit de kast eigenlijk, heeft best wel terugkijkwaarde. Enige kutte is dat ze iedere keer compleet andere dvd's uitbrengen qua boxset. Dan weer van die oldschool dvd-hoesjes met 1 groot karton eromheen, dan weer van die slimcases, dan gewoon een normaal hoesje met alle disks daarin
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef slindenau het volgende:
Of je download ze in HD, veel leuker dan faal DVD's!
Weer uitgezonden? Was het al helemaal vergeten - vanmiddag even kijken!quote:
Vond ik ook nogal laag ja. Mensen belachelijk maken omdat ze kneuzen zijn oké, maar dit..quote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef Mirel het volgende:
Ik vind zwarte humor altijd heerlijk gaaf maar Michael J Fox vind ik gewoon zo tof en zijn aandoening zo kut voor hem dat ik er niet om kan lachen
Awesome! Blijkbaar hebben de makers nog de streetfighter Family Guy filmpjes via M.u.g.e.n op YouTube gezien.quote:
Verdorie jaquote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar zou dat shirt van Peter nou zijn eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef Beach het volgende:
Niemand die de grap over de Shawnshank Redemption zag?
Half uurtje wachten en je kan hem zo downloaden joh..Cleveland show is er ook alquote:Op maandag 18 april 2011 01:48 schreef EddyAlbena het volgende:
Hoe valt die ep live te zien? Volgens mij stond er eerder op atdhe altijd een link, maar die staat er nu niet meer.
quote:
Alsof de South Park makers die grap hebben bedacht...quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering met een wat coherenter verhaal. Maar het viel me op dat ze weer een grap stalen van South Park namelijk die over aids en aides.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie de link hierboven, ergens in 2012 pas.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Stuurver het volgende:
Al bekend wanneer de drie crossover afleveringen van vorige week worden uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |