Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat Jantje's oma uitglijdt over een banaan
En dat Jantje haar dan nog op mag rapen want alles wat op de grond ligt is vies. (want daarvoor wilde hij iets oprapen ofzoiets)
Leuk he![]()
![]()
Ojaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:58 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...
vervolgens 10, zelfde verhaal..
daarna 25.. zelfde verhaal..
vervolgens valt oma zich te barstte en dan wil jantje haar niet oprapen omdat alles wat op de grond ligt vies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
Je vergeetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef DroogDok het volgende:
Oh ik weet er nog meer![]()
het is groen en het drijft?
Andrijvie.
Het is oranje en weet het niet zeker?
Een misschienasappeltje
Het is groen en hangt onder je auto?
Een spruitlaat
Het is bruin en glijd van de berg?
Een skiwi
Waarom heeft een belg een hamer in de auto?
Voor als hij wil afslaan
Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Kan hij lekker scheuren
Ik ken een iets andere variatie:quote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
Waarom is een brandweer auto rood?
Nou een brandweer auto heeft 5 slangen en 5 kranen. 5+ 5 = 10. 10 cent is een dubbeltje, op de achterkant van een dubbeltje, staat de koningin, de koningin heeft een jacht.
Die jacht ligt in de haven, in haven zwemmen vissen. Vissen hebben vinnen, en de Finnen hebben ruzie met de Russen en de russische vlag is rood.
Daarom dus..![]()
Ik ken hem ook dat ze op de kade zitten op te scheppen welke duikboot het langst onderwater kan blijven.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef Chevalric het volgende:
Bij de Noordpool liggen een Amerikaanse en Russische duikboot naast elkaar. De kapiteins staan bovenop en scheppen op over hoe goed hun duikboot wel niet is.
"Met deze duikboot kunnen wij 2 weken onder water blijven zonder nieuw drinkwater te halen", zegt de Amerikaan. "Pfff, wij doen 4 weken met ons drinkwater", zegt de Rus.
"Nou, wij kunnen 8 weken zonder nieuwe brandstof!", komt de Amerikaan weer.
"Ach, jongen, wij tanken een keer per half jaar!"
Komt er ineens een derde duikboot omhoog tussen hun, het luik gaat open en de kapitein komt er uit:
"Sieg Heil, woh kan man hier tanken?"
Fout en flauw, ik weet het...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef Salatrel het volgende:
komt een ontdekkingsreiziger in afrika en ziet daar een enorme hoeveelheid grote sterke negers. dus hij gaat onderhandelen met de stamoudste om het land te kopen en komt een prijs overeen van 3 kraaltjes en een spiegeltje.
vervolgens worden alle grote sterke negers geboeid het galjoen ingeladen waarop die stamoudste roept: mijn volk wat doe je?!!?! waarom die ontdekkingsreiziger zegt: ja whehehe ik heb ze toch gekocht
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Dark0z het volgende:
De postbode stopt een brief in de bus.... zegt de buschauffeur: "Hee! wat moet dat ?!".![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Sequencial het volgende:
De moppen van mijn meester in klas 4/5 waar hij zelf het hardst om moest lachen:
Twee dieven willen ontsnappen uit de gevangenis. Zegt de ene dief: "ik heb een plan. We nemen een aanloop, rennen naar het hek en klimmen er over. Als er een bewaker aankomt doen we alsof we een hond zijn, oké?" De ander vindt het een geniaal plan. Zo gezegd zo gedaan, dief 1 neemt een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt er een bewaker aangesneld die roept: "Wie is daar?" Dus die dief doet een hond na: "WOEF! WOEF!" Bewaker gerustgesteld en loopt verder. Dan neemt dief 2 een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt die bewaker er weer aanrennen en roept: "Wie is daar?" Zegt die dief: "Nog een hond!"
Uiteindelijk zijn ze toch ontsnapt en staan ze op de bus te wachten. Maar helaas, ze hebben maar één buskaartje. Zegt dief 1: "Ik heb een jutezak meegesmokkeld. Ga jij daar in zitten, dan gooi ik je over m'n schouder en we doen alsof jij papier bent." De ander vindt het een geniaal plan. Dief 2 in de zak, de bus komt er aan en dief 1 stapt in met die zak over z'n schouder. De chauffeur stempelt het kaartje af en vraagt nieuwsgierig: "Wat zit er in die zak?" Zegt dief 2 vanuit de zak: "RITSEL RITSEL!"
Ritsel ritsel. En dan die man zelf helemaal in een stuip. Ik vergeet ze nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
En wat is daarop het antwoord?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef MMUFC het volgende:
Het is rood en vliegt door de 2e kamer: Een ongestelde vraag
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef FaceFok het volgende:
Waarom stopt een belg eens in de week z'n pikkie in een pot met pindakaas?
Daar wordt ie groot en sterk van.
Je vergeet:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Je vergeet
Waarom heeft een belg een mes in de auto?
Om de bocht mee af te snijden
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:56 schreef ShevaJB het volgende:
Het woord begint met een K, eindigt met een T, is harig en van binnen nat?Een kokosnoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef RoderikMB het volgende:
Wat zit er aan de muur en schiet?
Plint Eastwood.
Heb jij je plinten aan de muur hangen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef RoderikMB het volgende:
Plint Eastwood.
Het is groen en het plakt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef RoderikMB het volgende:
Plint Eastwood.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef ShevaJB het volgende:
Een boer loopt over zijn akker en ziet opeens iemand water drinken uit een sloot midden op zijn land. Hij schreeuwt dat hij dat niet moet doen, omdat het hartstikke giftig is. De man antwoord vervolgens: "Was sagen Sie bitte?" Waarop de boer weer antwoord:"Mit beide Händen trinken!!!"
quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Heb jij je plinten aan de muur hangen?
en geniaal dat ik die vond toen ik klein was...quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je die mop over de mummie?... Ingewikkeld hé
Na-aper!quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je die mop over de mummie?... Ingewikkeld hé
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Franneh het volgende:
Ken je die mop van de mummie?
"nee"
Ingewikkeld hé..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:54 schreef Beardy het volgende:
Het is lang, niet al te dik, vrijwel rond in doorsnede, 's nachts komt er vaak iets uit. Het begint en eindigt met een L?Het begint met een N en eindigt op euken en is erg lekker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er op de rolstoel van een moslim?quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef bas-beest het volgende:
Waar wordt een wandelstok meestal van gemaakt?
-- Kreupelhout
Waar wordt een rolstoel meestal mee bekleed?
-- Antilope-leer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het beste hotel ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 1000 Joden in een Eend (Citroën 2cv)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het favoriete speelgoed van Marc Dutroux in de zandbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was Marc Dutroux' lievelingseten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Vind een man 25 gulden op straat, vindt die 25 gulden van niet.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Lopen twee Belgen over straat. Zegt de een tegen de ander "Mag ik in het midden lopen?"Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Waarom zijn Chinezen geel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Hitler met een gasfles op zijn rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je die 1000 Joden weer uit die Eend (Citroën 2cv)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zingt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en komt met een noodgang achter de skiwi aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een Turk bij de kassa....
Hoe heet iemand die compulsief brand sticht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet iemand die compulsief steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iemand die het allebei doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft de triathlon uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Komt Michel Bourlet een Belgisch cafe inlopen, vraagt de barman: Hoe is het nou?
Waarop hij antwoord: Fantastisch barman, die hond zit achter slot en grendel dus ik heb wel een lekker drankje verdient.
Barman: Wat mag het zijn dan?
Michel Bourlet: Nou, nu we het er toch over hebben... Ik lust wel een Dutrouxtje.
Barman: Een Dutrouxtje?
Michel Bourlet: Ja, Whiskey met Kindercola.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Het is groen en homo
Kermit de Flikker
Het is groen en heeft de hik
Kermit de Hikker
Het is groen met nootjes
Kermit de Snicker
Het is groen en het huilt
Kermit de Snikker
etc etc etc![]()
Staat een jongen op de bus te wachten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Dark0z het volgende:
De postbode stopt een brief in de bus.... zegt de buschauffeur: "Hee! wat moet dat ?!".![]()
Zegt de buschauffeur: Kom d'r eens snel van af!![]()
het is wit en ontploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 08:15 schreef Sequencial het volgende:
Toentomatentomatentomatentovrat"de boer had een varken en de moeder van de boer was ook de vader van het varken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Degene met het beste cijfer van de klas mag bij de juffrouw blijven slapen. Jantje heeft het beste cijfer en mag dus bij de juf slapen. Jantje klaagt dat hij niet kan slapen en vraagt of hij zjin vinger in juffrouw d'r navel mag stoppen. Na eventjes nagedacht te hebben zegt de juf dat het goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je hier vaker, of loop je stage?![]()
Het is zwart-wit, maar net niet helemaal:
Maja de bij-na
'T is groen en rond:
Kermit de knikker
'T is groen en steelt:
Kermit de pikker
'T is groen en zwart:
Kermit de nikker
'T is groen en het plakt:
Kermit de sticker
'T is groen en loopt mank:
Kermit de zwikker
'T is groen en verraadt iedereen:
Kermit de klikker
'T is groen en angstig:
Kermit de schrikker
'T is groen en kauwt nooit:
Kermit de slikker
'T is groen en bijna altijd raak:
Kermit de mikker
'T is groen en het hakt:
Kermit de bikker
Lopen twee ballonnen in de woestijn, zegt de één "pas op een cactusssss",
Zegt de ander: "ik ben niet BANG!"
Het verschil tussen een dief en meneer pastoor:
Een dief pikt pakjes, een pastoor pakt pikjes.
Een schip vol drugsverslaafden:
Speedboot
Het heeft twee ogen en wel honderd tanden: een krokodil
Het heeft twee tanden en wel honderd ogen: een bus bejaarden.
Hoe kun je zien dat er een dom blondje aan de spelcomputer heeft gezeten?
Zit er lippenstift op de joystick.
[ Bericht 31% gewijzigd door woelie1970 op 06-09-2010 19:05:55 ]![]()
Hoe noem je iemand die sexueel geprikkeld wordt door het verbranden van kinderpostzegels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet homo
Ik ben niet hetero
Ik ben Hubo: ik doe het zelf.
Het toppunt van gemengde gevoelens:
Jóuw schoonmoeder die met jóuw auto het ravijn inrijdt
De nieuwste brandweerwagens in België zijn uitgerust met een grote bak achterop voor het orkest dat tatuut-tatuut moet spelen.![]()
Het toppunt van geduld? Een lul op de muur tekenen en wachten tot hij stijf wordt. Of een kut, en wachten tot er haar op groeit. Of een olifant doodgooien met watjes en dan begraven met een theelepeltje.quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef thomaster het volgende:
Dit topic mist nog een hoop "het toppunt van ..." mopjes![]()
Toppunt van nieuwsgierigheid: door het sleutelgat van een glazen deur glurenKom je hier vaker, of loop je stage?![]()
Toppunt van nieuwschierigheid: door het sleutelgat van een glazen deur loeren
Toppunt van discriminatie: Alle bloemetjes water geven behalve de afrikaantjes![]()
Het toppunt van brutaliteit:
Voor een weeshuis roepen of hun moeder thuis is.
-----------------------------------------------------------------------
Het is rood en gaat heen snel door de Yoghurt:
Een aardbei met een buitenboordmotor
------------------------------------------------------------------------
Het toppunt van domheid:
Door het sleutelgat van een glazen deur kijken
------------------------------------------------------------------------
Op een schip heeft een kapitein een papagaai. De vogel leert langzaam praten door alles wat hij hoort.
Op een goede dag zijn er een paar matrozen aan het kaarten waarbij er eentje hard roept: "Jij speelt vals!"
De papagaai onthoud de zin. De valsspeler wordt overboord gegooid en de kapitein roept: "Mooie Duik!"
Ook deze zin onthoud de papagaai. Een paar dagen later is er land in zicht waardoor de uitkijk roept:"Bergen in zicht!" Ook deze zin wordt weer door de papagaai onthouden.
Een paar jaar later gaat de kapitein dood en al zijn spullen worden verkocht of weggeven. De papagaai komt bij een mooie vrouw terecht. Tijdens een mooie zomer ligt de vrouw te kaarten bij het zwembad. De papagaai denkt van laat ik jouw maar eens roepen wat ik ken. Hij schreeuwt: "Jij speelt vals!" Van schrik valt de mooie vrouw in het water. "Mooie duik" roept de papagaai. Door de schrik schiet haar bikini los. "Bergen in Zicht!"Failure Is Not An Option![]()
niet echt een mop, meer een grapje:
welk beest loopt in de ochtend op 4 poten, 's middags op 2 en 's avonds op 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het toppunt van:
sadisme
een slechtziende twee punaises geven en zeggen dat het contactlenzen zijn
geduld
een olifant met wattenbolletjes doodgooien en 'm daarna met een theelepeltje begraven![]()
Het toppunt van wiskunde:
Aftrekken tot je een breuk hebtIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
- Iepmie en Kniepmie zaten in een bootje. Iepmie viel er uit, wie bleef er over?
- Kniepmie!
* knijpt antwoordgever
- Au!
Nothing has changed. Everything has changed.![]()
Toppunt van lulligheid
- Iemand met 1 been een step geven
- Bij het weeshuis aanbellen en vragen wanneer de ouderdag isMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
-een blinde een een klap in z'n gezicht geven en zeggen 'Die zag je niet aankomen he!'quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef Luco het volgende:
Toppunt van lulligheid
- Iemand met 1 been een step geven
- Bij het weeshuis aanbellen en vragen wanneer de ouderdag is
-een dove slaan met de boodschap 'Wie niet horen wil moet maar voelen'Ik ben de kleur MAGENTA
Wat is de grap dan? Dat hij geen spruiten bij zich heeft en dat hij die dus ook niet in zijn mond kan stoppen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:14 schreef DroogDok het volgende:
Het is bruin en hangt om je nek?
Een krokettinkje
Het is geel en hangt achter een auto?
Een banaanhangwagen
Kees Krent komt met zijn vrachtwagen vol met spruitjes bij de grens en is zijn paspoort vergeten, de douanier zegt dat hij door mag als hij 10 spruiten in zijn mond kan proppen. Kees doet dit, spuugt ze uit en begint hard te lachen.
Waarom lach je nou zo hard vraagt de douanier? Nou, zegt Kees, Straks komt Arie en die is zijn paspoort ook vergeten, maar hij vervoert bloemkolen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Daar heeft 'ie niks aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef Luco het volgende:
Toppunt van lulligheid
- Iemand met 1 been een step gevenNooit, want ze hebben geen ouders.quote:- Bij het weeshuis aanbellen en vragen wanneer de ouderdag is
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Dat is toch juist ook de grap...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie niks aan.
[..]
Nooit, want ze hebben geen ouders.
![]()
![]()
Is dit serieus bedoeld?quote:
Komop he gast, dat die andere gast 10 bloemkolen in zijn mond moet stoppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is de grap dan? Dat hij geen spruiten bij zich heeft en dat hij die dus ook niet in zijn mond kan stoppen?
Er was ook een variatie op een onbewoond eiland met anaal ingebracht kokosnoten en besjes.--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!![]()
Een nederlander, een belg en een duitser staan op het WTC, wat inmiddels op instorten staat. Opeens is daar een geest die zegt: 'jullie mogen allemaal 1 wens doen!'.
Die nederlander: knetterchill, doe mij maar een paraplu. En boem daar was een paraplu, hij springt en komt veilig beneden.
Daarna de duitser die zegt: 'doe mij ook zo'n kekke paraplu'. Bij de duitser zelfde verhaal hij komt veilig beneden.
De nederlander en de duitser staan nu beneden hun succes te bespreken tot ze plots een doffe klap horen. Ze draaien zich om en zien tot hun grote verbazing de morsdode belg in een regenjas liggen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!![]()
Meen je dat nou.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:59 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Komop he gast, dat die andere gast 10 bloemkolen in zijn mond moet stoppen natuurlijk.
[...]
Het was een grap van mij.
Ik ken 'm als:quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef Sequencial het volgende:
- Iepmie en Kniepmie zaten in een bootje. Iepmie viel er uit, wie bleef er over?
- Kniepmie!
* knijpt antwoordgever
- Au!
"Nogeenkeer en nogeenkeer zaten in een bootje. Nogeenkeer viel overboord, wie bleef er toen nog over ?"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 14:19:43 ]![]()
Een blinde man komt met zijn geleidehond bij de V&D en begint daar de hond boven zijn hoofd rond te zwaaien, terwijl hij door de winkel loopt. Vraagt een van de V&D medewerkers: "Mijnheer, wat bent u in godsnaam aan het doen?!" Zegt die blinde: "Gewoon, even rondkijken!"![]()
![]()
![]()
Een Nederlander, een Amerikaan en een Turk staan op het WTC.
De Amerikaan pakt een zak dollars en flikkert die naar beneden. 'We have enough of that stuff where I come from.' knauwt de Amerikaan.
De Turk pakt daarop een zak Pistachenootjes en gooit die naar beneden. 'ülkemizde yeterince beri' zegt de Turk, wat zoveel betekend als; Daar hebben wij toch genoeg van in ons land.
Hierop pakt de Nederlander de Turk en flikkert hem zo naar beneden...Fine, fuck you then!
wat is het toppunt van SM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het toppunt van sadisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het toppunt van sadisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 100 biafranen in een telefooncel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 50 nederlanders in een fiat panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van mario?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van een begravenisondernemer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg, Nederlander & marrokaan zitten in een luchtballon.
Gooit die belg een frietje naar beneden en zegt die: daar hebben we er toch genoeg van in ons land.
Gooit die marrokaan een schaap naar beneden en zegt die: daar hebben we er toch genoeg van in ons land
Pakt die nederlander de marrokaan op en gooit hij die naar beneden, zegt die tegen die belg: daar hebben we er toch genoeg van in ons land![]()
Wat staat er op het graf van een bakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:06 schreef lipjes het volgende:
wat is het toppunt van SM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het toppunt van sadisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het toppunt van sadisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 100 biafranen in een telefooncel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 50 nederlanders in een fiat panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van mario?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van een begravenisondernemer?Wat staat er op het graf van een bakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg, Nederlander & marrokaan zitten in een luchtballon.
Gooit die belg een frietje naar beneden en zegt die: daar hebben we er toch genoeg van in ons land.
Gooit die marrokaan een schaap naar beneden en zegt die: daar hebben we er toch genoeg van in ons land
Pakt die nederlander de marrokaan op en gooit hij die naar beneden, zegt die tegen die belg: daar hebben we er toch genoeg van in ons land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op het graf van een ambtenaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Nederlander loopt met een Marokkaan door de Sahara als ze een wonderlamp vinden.
Van de geest mogen ze gezamelijk 3 wensen doen.
Marokkaan:"Ik wil graag dat Marokko altijd voor zichzelf kan zorgen en dat we nooit afhankelijk hoeven te zijn van andere landen"
Geest:"Zo geschiedde het"
Marokkaan: "Dan wil ik ook graag een muur van 30 meter hoog om Marokko zodat we nooit aangevallen worden en in vrede kunnen leven"
Geest:"Zo geschiedde het"
De Marokkaan is tevreden en laat de laatste wens over aan de Nederlander
Nederlander:"Hey Geest, is die muur waterdicht?"
Geest:"Tuurlijk"
Nederlander:"Laat maar vollopen dan!"- I'm buttwalking... is that a crime? -
Wat is het verschil tussen erotisch en kinky?
Het is erotisch wanneer je je vriendin streelt met een veertje, het is kinky wanneer je het met een hele kip doet.Ik ben de kleur MAGENTA
Jantje vraagt aan zijn vader het verschil tussen in principe en in feite.
Roept zijn vader Jantjes moeder erbij en vraagt:" Zou je voor een miljoen een andere kerel neuken"
Moeder: "Ja hoor"
Vader:"Ok bedankt"
Dan roept de vader zijn dochter bij zich:"Zou jij voor een miljoen met de buurman naar bed gaan"
Dochter:"Ja hoor dat doe ik wel"
Vader tegen Jantje:" Zie je Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite wonen we samen met 2 hoeren"- I'm buttwalking... is that a crime? -
Jantje komt thuis van school en zegt tegen vader: "We hebben het vandaag over ECONOMIE gehad, maar ik snap er helemaal niks van!" Vader zegt: "Dan zal ik proberen aan je uit te leggen wat economie is. Kijk, IK breng hier in huis het geld binnen, dus IK ben het KAPITAAL. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is, zij is dus de REGERING. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons, zij is dus de ARBEID. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de TOEKOMST. Snap je nu wat Economie is?" Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in.
's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een nieuwe luier hebben". Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach" denkt Jantje, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje". Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, nee, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen.
"Och", denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen....".
Als Jantje 's morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "NU weet ik eindelijk wat ECONOMIE is!". "Oh ja?" zegt vader, "vertel op!"
"Nou" zegt Jantje, "het KAPITAAL naait de arbeid, de REGERING slaapt, en de TOEKOMST kan de rotzooi opruimen."![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Chevalric het volgende:
Jantje komt thuis van school en zegt tegen vader: "We hebben het vandaag over ECONOMIE gehad, maar ik snap er helemaal niks van!" Vader zegt: "Dan zal ik proberen aan je uit te leggen wat economie is. Kijk, IK breng hier in huis het geld binnen, dus IK ben het KAPITAAL. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is, zij is dus de REGERING. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons, zij is dus de ARBEID. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de TOEKOMST. Snap je nu wat Economie is?" Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in.
's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een nieuwe luier hebben". Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach" denkt Jantje, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje". Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, nee, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen.
"Och", denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen....".
Als Jantje 's morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "NU weet ik eindelijk wat ECONOMIE is!". "Oh ja?" zegt vader, "vertel op!"
"Nou" zegt Jantje, "het KAPITAAL naait de arbeid, de REGERING slaapt, en de TOEKOMST kan de rotzooi opruimen."![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef numero_uno het volgende:
Jantje vraagt aan zijn vader het verschil tussen in principe en in feite.
Roept zijn vader Jantjes moeder erbij en vraagt:" Zou je voor een miljoen een andere kerel neuken"
Moeder: "Ja hoor"
Vader:"Ok bedankt"
Dan roept de vader zijn dochter bij zich:"Zou jij voor een miljoen met de buurman naar bed gaan"
Dochter:"Ja hoor dat doe ik wel"
Vader tegen Jantje:" Zie je Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite wonen we samen met 2 hoeren"Bedankt dat je me weer aan deze mop heb helpen herinneren, van het weekend eens vertellen als ik weer bij mijn ouders ben en mijn zus er ook is.
Zie mijn vader nu al over de grond rollen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins![]()
Staan een Nederlander, een Belg en een Surinamer bij een fontein.
De Nederlander laat ze broek zakken, hangt ze pik in het water en zegt: "Water is 13 graden Celcius" en doet ze broek weer dicht.
De Belg laat ook ze broek zakken en doet hetzelfde maar vindt dat het water 15 graden Celcius is.
Hierop laat de Surinamer zijn broek zakken, hangt hem erin en zegt: "Het is 1,30m diep".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze moet je hardop lezen, dan is hij leuker.
Erik Hulzebosch zit in de klas. Zegt de juf: "zo vandaag gaan we moeilijke woorden leren.
Bijvoorbeeld 'chaotisch', dat betekent verstrooid zijn of in de war. Wie weet er nog meer een moeilijk woord?"
Erik steekt zijn hand op. "Ja, Erik zeg het maar". "Kritisch juf" zegt Erik.
"Goed zo Erik, weet je ook wat het betekent?"
"Ja," zegt Erik, "Dat zijn die dingen waarmee u op het bord schrijft!"![]()
Komt een vis bij de dokter
zegt de dokter:
ik zie het al; uit de kom
Komt een paard bij de dokter
zegt de dokter
ik zie het al; schimmel"If you tell the truth, you don't have to remember anything"![]()
Loopt een kip tegen de muur aan.... TOK!!!
Komt een kikker klaar... KWAK!!!
Valt een turk van het dak... KEBAB!!!- I'm buttwalking... is that a crime? -
Deze kreeg ik van een treinmachinist...
Hoe klinkt een schaap die wordt aangereden door de trein?
KEBAB!![]()
Het is paars en heeft 2 witte strepen.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)![]()
Jantje komt bij de kapper.
Kapper: "En Jantje, hoe wil je je haar geknipt hebben?"
Jantje: "Zoals pappa, met een gat in het midden!""If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.![]()
Die wordt naarmate je ouder wordt steeds minder grappig.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:00 schreef Mister1977 het volgende:
Jantje komt bij de kapper.
Kapper: "En Jantje, hoe wil je je haar geknipt hebben?"
Jantje: "Zoals pappa, met een gat in het midden!"![]()
Net als dat deze tegenwoordig ook niet echt accuraat meer is:
Staat een vrouw onder de douche als er wordt aangebeld. Toch wel nieuwsgierig komt ze uit de douche, trekt een badjas half aan en loopt naar de voordeur. Net op het moment dat ze door het kijkglaasje naar buiten kijkt, hoort ze onder zich het klepje van de brievenbus en even daarna een stem die zegt: 'hé krullenbol, is je moeder ook thuis?'![]()
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.
-een intercityWhen you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
Een Duitser, een Fransman en een Belg staan op de hoogste duikplank van een zwembad. Vlak voordat ze springen, komt er een geest voorbij die zegt dat het zwembad gevuld zal zijn met het eerste dat ze zeggen als ze springen.
De Duitser springt... 'Bier'
De Fransman springt... 'Wijn'
De Belg wil springen, struikelt... 'Shit'- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.![]()
Een jaar of 20 terug vond ik deze erg grappig.![]()
Een postbode moet bij een mevrouw een pakketje afleveren. De man belt aan. Tring!! luid de bel. Er komt niemand aan de deur. Hij probeert van alles. Op een gegeven moment hoort de vrouw des huizes, die net onder de douche stond de postbode en loopt naakt naar de voordeur toe. Wanneer ze voor de deur staat kijkt de postbode juist door de brievenbus waarop hij zegt, 'he krullebol is je moeder thuis'?~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Dit soort ultra flauwe blijven het goed doen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Staat een jongen op de bus te wachten.
Zegt de buschauffeur: Kom d'r eens snel van af!
~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Het is groen en niet zwaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
Ik geef het op.....quote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Rucky het volgende:
Het is paars en heeft 2 witte strepen."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:39 schreef numero_uno het volgende:
Het is groen en niet zwaar....He, die ken ik ook, maar dan met blauw! COOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is rood en het is rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Komt een man bij de grot, vraagt aan een holbewoner, heb je een vuurtje?
-----------------------------
Het is vies en dodelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Hoe krijg je een olifant in een koelkast?
- deur open, olifant erin, deur dicht.
Hoe krijg je een giraffe in een koelkast?
- deur open, olifant eruit, giraffe erin, deur dicht.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
quote:Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft erg schone tanden?
- Paulus de floskabouter.
Het is 20 cm groot, woont in het bos en weigert over te stappen op Windows?
- Paulus de DOSkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een camera en een microfoon?
- Paulus de NOSkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft altijd pech?
- Paulus de kloskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en vraagt: "kop of munt"?
- Paulus de toskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert het weer?
- Piet Paulusma de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en stinkt?
- Paulus de bosbouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een hele grote vuist?
- Paulus de roskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en gaat 125 km/h?
- Paulus de crosskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en is in oorlog?
Paulus de Bosniëkabouter
Het is 20 cm groot, woont in een groot bos dat langzamerhand verdwijnt?
- Paulus de regenwoudkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft 143 broertjes en zusjes?
- Paulus de groskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en snuift de hele dag?
- Paulus de bosbouterse
Het is 20 cm groot, woont in het bos en werkt bij de recherche?
- Paulus R. de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en viert de hele dag feest?
- Paulus de hoskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert 'ter land ter zee en in de lucht'?
- Paulus de TROSkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en doet erg raar?
- Paulus de steekje loskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft verstand van verzekeren?
- Polis de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en het heeft een puntmuts en leeft in Rome?
- Paus Johannes Paulus de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft zijn eigen televisieshow gehad?
- Paulus de boskabouter
Het loopt door het bos en het relt?
- Paulus Den Boschkabouter![b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
er loopt een eendenkuiken met een identiteitscrisis door een weiland en komt bij een koe.
kuiken: koe, weet jij mischien wat ik ben?
koe: ja hoor: een eendenkuiken.
denkt het kuiken, ja vast wel, maar waarom dan?
komt het kuiken bij een paard.
kuiken:he paard, weet jij mischien wat ik precies ben?
paard: ja tuurlijk, jij bent duidelijk een eendenkuiken!
denkt het kuiken, ja toch weer geen argumenten ofzo, ik weet het toch nog niet helemaal zeker.
komt het kuiken bij een veiver met een krokodil,
kuiken: zeg weet jij dan toevallig wat ik ben?
krokodil: ff kijken, geel en donzig, oranje platvoetjes, platte snavel, ik denk dat jij een eendenkuiken bent.
Kuiken: ah dankjewel, eidelijk een beetje onderbouwing, ik ben een eendenkuiken!
krokodil: weet je ook wat ik ben?
Kuiken, even kijken, grote bek, lange jas, ik denk dat jij een marokaan bent.
[ Bericht 0% gewijzigd door datditkaninnederland op 15-09-2010 11:28:55 ]![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat is het verschil tussen Willem Alexander en (destijds dus) Wim KokVertel het antwoord dan wel goed (volgens Youp): Wim Kok naait minima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest moet je aan de verbeelding overlaten.censuur :O![]()
Wat is het toppunt van pedofilie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zwart met rood en kan niet keren in een gang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een neger met botkanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc.![]()
Wat krijg je als je een Turk met een Marokkaan kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een rottweiler met een giraffe kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.![]()
Waar mag je overal 80 km/h rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar vindt je de meeste winkels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins![]()
Er staat een politiewagen voor het verkeerslicht:
Agent1: "Het is groen..."
Agent2: "Een kikker!"Jusqu'ici tout va bien![]()
Wat is een roeiende marokkaan?
een nog niet uitgeroeide marokkaan
waarom krijgen negers korting op crematies?
omdat ze voorgebakken zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lambo of Rekt![]()
Het is 20 cm en het vuurt miljoenen pakketjes af naar fok.nlquote:
Paulus de DDoS kabouter hihihiihiLambo of Rekt![]()
Noem een overeen komst met een belg en een dinosaurus...
ZE ZIJN ALLEBIJ UITGESTORVEN!!
Mijn kont en jouw gezicht hadden tweeling kunnen zijn!![]()
Wat is het toppunt van kort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is één Marokkaan op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn alle Marokkanen op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm, er zijn nog bergen Belgen hoor, bedoelde je soms een slimme Belg?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:28 schreef TheBalenman het volgende:
Noem een overeen komst met een belg en een dinosaurus...
ZE ZIJN ALLEBIJ UITGESTORVEN!!
Bovendien is het allebei** handtekening **![]()
Het hangt in de boom en roept "Ik ben een appeltje! Ik ben een appeltje!", rara wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee hoor, we hebben hier te maken met Maja de allebij! Dat is heul andersquote:Op donderdag 16 september 2010 11:13 schreef TheFes het volgende:
[..]
Uhm, er zijn nog bergen Belgen hoor, bedoelde je soms een slimme Belg?
Bovendien is het allebei
- I'm buttwalking... is that a crime? -
Wat zegt een negroïde man als hij aan de diarree is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 23:19 schreef mschol het volgende:
niet echt een mop, meer een grapje:
welk beest loopt in de ochtend op 4 poten, 's middags op 2 en 's avonds op 3?Dat is geen grapje, dat is literatuur. Cultuur... Odyssus dacht ik? Of Oedipus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."East London’s Not a Bombsite, It is a Treasure Chest."
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK![]()
dat onder literatuur scharenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef MrLowenhart het volgende:
[..]
Dat is geen grapje, dat is literatuur. Cultuur... Odyssus dacht ik? Of Oedipus?!
![]()
wat zingt een neger naar het toilet als hij heeft zitten schijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Komt een Turk bij de dokter en zegt: "Au au, iek heb mes ien roeg". Dokter trekt het mes uit de rug van de Turk en steekt het in diens oog met de woorden: "Ik heb geen tijd, ga maar naar de oogarts!"
Hoe noem je een Jood die uit de hemel valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor deze grap heb je een aansteker nodig...
Vraag an je slachtoffer of hij weet wat het joodse volkslied is. Wat voor antwoord er ook volgt, houd de aansteker bij diens hoofd en laat het gas ontsnappen...Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Staan een Amerikaan, een Belg, een Marokkaan en Nederlander op een brug...
De Amerikaan opent zijn portemonnee... hij gooit 'm leeg... Ach zegt 'ie, we hebben er toch genoeg van in de USA.
De Belg gooit daarop zijn zak met friet in het water... Ach hebben we toch genoeg van in België...
De Marokkaan gooit zijn drugs over de reling... Ach hebben we toch genoeg van in Marokko....
Duwt de Nederlander die Marokkaan van de brug....zoef zoef... faal![]()
Zelf bedacht deze. Kom 'ie he:
Het hangt in een boom en roept 'Ik ben een banaan. Ik ben een banaan.' Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Oedipus ? Weldegelijk. Griekse literatuur.quote:
"East London’s Not a Bombsite, It is a Treasure Chest."
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK![]()
Net als de Oddyseequote:Op zaterdag 18 september 2010 08:46 schreef MrLowenhart het volgende:
[..]
Oedipus ? Weldegelijk. Griekse literatuur.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Ja, en nog wel een van de belangrijkste literaire werken uit de oudheid. Wat dacht je, dat Odysseus een door Hollywood gecreëerde filmheld was?quote:PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, en nog wel een van de belangrijkste literaire werken uit de oudheid. Wat dacht je, dat Odysseus een door Hollywood gecreëerde filmheld was?
missing my point.....![]()
ik ookquote:
leg je punt ff uit svp.When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
Ja maar het is geen grap/gezegde/whatever, het is een (al dan niet vrij vertaald) citaat uit een boek dat je wel als literatuur mag beschouwen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde op de grap/gezegte/whatever... dat kan je geen literatuur noemenWhen you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
jahoor de oudste aller tijden volgens mij,
lopen 2 mensen naast elkaar vraagt de een aan de ander mag ik in het midden lopen![]()
do your thing![]()
Zit een Amerikaan in een taxi in Keulen. Zegt hij tegen de taxichauffeur "What's that?" en wijst naar buiten. Zegt de chauffeur "Dat is ons voetbalstadion, daar kunnen wel 50.000 mensen in. Het kostte meerdere jaren om het te bouwen zoals het nu is!". Zegt de Amerikaan, "In the US, we have muuuuch bigger stadiums that have been completed in muuuch shorter time".
Even later vraagt de Amerikaan weer "What's that?". Zegt de chauffeur "Dat is het beursgebouw van Keulen en het heeft een oppervlakte van wel 300.000 vierkante meter. Het was binnen een jaar klaar!". Zegt de Amerikaan: "Pfff, back in the US Trade Fairs are muuuuch bigger and completed in only a few months".
Dit ging zo nog eventjes door en de chauffeur begon zich ondertussen behoorlijk te ergeren aan het opschepgedrag van de Amerikaan. Even later passeren ze de Dom van Keulen en de Amerikaan wijst weer naar buiten: "What's that?". De taxichaffeur kijkt verbaasd naar de kathedraal en zegt "Geen idee, dat stond er gisteren nog niet"."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.![]()
Het loopt in de wei, en helpt tegen menstuatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P![]()
Zegt de ene vis tegen de andere visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt![]()
Zeg eens heel snel achter elkaar: 'De boot zinkt! De boot zinkt! De boot zinkt!'
...
Ik kan het sneller;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
quote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Zeg eens heel snel achter elkaar: 'Auto! Auto! Auto!'
...
Ik kan het sneller;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Wat is het verschil tussen jou en een emmer stront?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man bij de dokter. Zegt die man: "Dokter ik ben gebeten in mijn been, door een krokodil." Dus die dokter kijkt is naar dat been en onderzoekt het een en ander. Denkt er even over, loopt naar de kast en pakt een boek. De dokter komt terug en zegt: "Ja.. dat doen ze..."Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.![]()
Hoe maak je een Belg helemaal gek...
Stop 'm in een ronde kamer, en zeg dat de patat in de hoek ligt...
zoef zoef... faal![]()
en de grap is dat er patat ligt?quote:Op maandag 20 september 2010 19:04 schreef faalhaas666 het volgende:
Hoe maak je een Belg helemaal gek...
Stop 'm in een ronde kamer, en zeg dat de patat in de hoek ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
Wat was was voordat was was was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
het is groen, en je kunt er mee door het hele huis praten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en het komt snel naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en het komt snel naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is rood en slingert door de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het spreekt één woord Frans en is een beest in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is klein een altijd de pineutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heet een pedofiel in het Zweeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoet heet een incestpleger in het Grieks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoef zoef... faal![]()
Wat is het Deense woord voor groepsseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het Russische woord voor een string?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe doet een olifant een tampon in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep 4 van de basisschool zit bij elkaar. De juf vraagt of iemand nog iets te vertellen heeft. Daarop steekt Jantje zijn hand op en zegt gelijk 'Juf, ik heb een piemel van wel 25 centimeter!' De juf wordt gelijk rood en zegt "Jantje! Jij blijft vanmiddag na!" waarop Jantje gelijk zegt 'Ja juf, dat dacht ik wel'.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef numero_uno het volgende:
Wat was was voordat was was was?ik dacht schoon.. of honing..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Ze hebben nieuwe condooms voor homo's
Het zit in een verpakking waarop staat 4x4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond nog een oud tekstje op mijn computer...
FIETSENHUMOR:
MAVO-humor: een fiets op het dak gooien....
HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien...
VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden gegooid...
VBO-humor: een fiets op het dak gooien en de bezitter ook...
Hooliganhumor:het dak op een fiets gooien...
Kleuterhumor: een driewieler op het dak gooien...
Amsterdamse humor: een gejatte fiets op het dak gooien...
Welzijnswerkershumor: een praatgroep oprichten voor mensen die een keer een fiets op het dak willen gooien...
Handelaarshumor: een fietsenhandel op het dak beginnen...
Racistische humor: alleen zwarte fietsen op het dak gooien...
Communistische humor: gezamenlijk onze fiets op het dak gooien...
Bouwvakkershumor: een dak bouwen om er een fiets op te gooien...
Ambtenarenhumor: een fiets in drievoud op het dak gooien...
Politiehumor: "Hebben wij een fiets op het dak gegooid?"...
Belgische humor: iemand meehelpen jouw fiets op het dak te gooien...
Ook Belgische humor: f(r)iets op het dak gooien...
Duitse humor: Je opa's fiets op het dak gooien...
Sinterklaashumor: een fiets door de schoorsteen gooien...
Sloppenwijkhumor: een fiets door het dak gooien...
VVD-humor: geloven dat de fiets vanzelf een keer op het dak terecht komt...
D'66-humor: iets ergens op gooien, maar wat? En waarop?...
CDA-humor: geloven dat er ook op het dak gefietst wordt...
Clinton-humor: zweren, dat je geen fiets op het dak hebt gegooid...
NAVO-humor: steeds dreigen een fiets op het dak te gooien, maar het toch niet doen!
PROVO-humor: witte fietsen op het dak gooien...
Kersthumor: twee dagen geen fietsen op het dak gooien...
Paashumor: een fiets op het dak verstoppen...
Oud en Nieuw-humor: een fiets op het dak schieten...
Belgische luchtmachthumor: een fiets op het dak droppen...
Monica-humor: je fiets op het dak laten gooien...
Gabber-humor: effe uit je dak fietsen ...
Milieuorganisatiehumor: dak bezetten zodat er geen fietsen op gegooid kunnen worden...
TROS-humor: fiets em 't dak op...
EO humor: we zingen en prijzen de fiets het dak op...
SBS 6 humor: een blote fiets op het dak gooien...
Pilotenhumor: beter een fiets op het dak, dan tien in de lucht...
Dakdekkershumor; gooi eerst al die fietsen maar van het dak....
Internet humor: een eletronische fiets op het electronische dak gooien...
Lilliputterhumor: een fiets onder het dak gooien...
Domme blondjes humor: een gooi op de fiets dakken???
Popi humor: echt wel een te gek vette fiets op het onwijs gave dak gooien,joh...
Zeeuwse humor: een goedkope fiets op het dak gooien...
Milosovic humor: Alle Albaneze fietsen van het dak af gooien....
NAVO humor: De Albaneze fietsen opvangen en het dak bombarderen...
Jeltsin humor: Dreigen om fietsen naar Amerika te schieten...
Clinton humor: MilosoFIETS op het dak gooien...
Peter Koelewijn-humor: Fiets van dat dak af, ik waarschuw niet meer!
Andre Hazes-humor: Ik heb hier een fiets voor mijn moeder, die hoog op het dak zit...
Geduldigen humor: Wachten totdat iemand jouw fiets op het dak gooit...
Criminelen humor: Een fiets van het dak af jatten...
Gehandicapten humor: Een fiets niet op het dak kunnen gooien...
Bijstandshumor: Geen fiets kunnen betalen om op het dak te gooien...
Daklozenhumor: Geen dak hebben om een fiets op te gooien...
Luie humor: Fiets van 't dak af gooien...
Aparte humor: Een ligfiets op het dak gooien...
Nostalgische humor: Een velocipede op het dak gooien...
Bejaardenhumor: Een Spartamet op het dak gooien...
Schele humor: Een fiets naast het dak gooien...
Patserhumor: Een fiets over het dak gooien...
Turkse humor: Fietsh op dakh gooi doen h!
Surinaamse humor: Morgen ooit eens een fiets op het dak gooien...
Stocijnse humor: Fietsen worden nu eenmaal op daken gegooid...
Christelijke humor: Een fiets op het dak gooien en beweren dat het er drie waren...
Gezellige humor: Een tandem op het dak gooien...
Atletische humor: Een nwieler op het dak gooien...
Sjonnenhumor: Je scooter op het dak gooien en denken dat je er nu bij hoort...
Dementen humor: Vergeten dat je je fiets op het dak gegooid hebt...
Dakdekkershumor: Gooi nog eens wat fietsen op het dak!
Relativiteitshumor: Een dak onder de fiets plaatsen.
Star Trek humor: Een fiets op het dak beamen...
Egoistenhumor: Alleen mijn fiets mag op het dak worden gegooid...
Fetisjistenhumor: Geil worden van fietsen op het dak gooien...
Studentenhumor: Een fiets op het dak gooien, gewoon omdat het niks kost...
Eerlijke humor: Omstebeurten een fiets op het dak gooien...
Haagse humor: ein fiets op ut dGhk keilah!
Greenpeace humor: Red de fietsen van het dak...
Pedofielen humor: Alleen kinderfietsen op het dak gooien
Dierlijke humor: Een fiets op het dak WERPEN.
Rechts-extremistenhumor: Het dak is VOL!
Rasti Rostelli humor: Als iek ien mijn viengers kniep, gooi jai een fiets op het dak...
David Copperfield humor: Met veel rook- en lichteffecten net doen alsof je een fiets op het dak gooit...
Dronken humor: denken dat je twee fietsen op het dak gooit...
militaire humor: operatie "fiets op het dak"...
hulpactie-humor: help de fiets het dak op...
Internet humor: Een fiets op het dak surfen...
NASA humor : Houston, de fiets is op het dak gegooid...
Baby humor: Da fie op uh da dak gooi...
Verstappen humor: Een grindbak op het dak aanleggen...
Mike Tyson humor: Een stuk van het dak afbijten...zoef zoef... faal![]()
Ook een oude:quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:22 schreef metallica74 het volgende:
jahoor de oudste aller tijden volgens mij,
lopen 2 mensen naast elkaar vraagt de een aan de ander mag ik in het midden lopen![]()
twee, niet al te slimme, mensen zitten in de trein.
Een heeft een trommeltje dropjes.
Hij zegt tegen de ander: "als je raad hoeveel dropjes ik in mijn trommeltje heb, mag je ze alle 4 hebben."![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:43 schreef Xessive het volgende:
Zit een jongetje op straat met een hoop stront te kleien. Komt er een politieagent langs, die zegt: 'Wat zit jij nou te doen?'
'Ik klei een postbode,' zegt het ventje.
'Oh? Waarom geen politieagent?' vraagt de agent.
'Daar had ik niet genoeg stront voor.'
God, wat FLAUW
Om deze heb ik echt heel lang gelachen indertijd:
Twee dronken mannen staan bij de urinoirs.
De een zegt tegen de ander: "Wat heb ik in mijn rechterhand?"
De ander: "Niets."
De een: "En wat heb ik in mijn linkerhand?"
De ander: "Niets."
"O jee," zegt de een, "dan zeik ik nu in m'n broek."
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Of:quote:Op woensdag 22 september 2010 11:09 schreef le-aarsch het volgende:
[..]
Ook een oude:
twee, niet al te slimme, mensen zitten in de trein.
Een heeft een trommeltje dropjes.
Hij zegt tegen de ander: "als je raad hoeveel dropjes ik in mijn trommeltje heb, mag je ze alle 4 hebben."
twee vrienden zitten in de trein. Ze passeren een weiland vol met koeien, zegt die ene:
"Zo, dat zijn maar liefst 281 koeien!"
-"Hoe heb je dat zo snel geteld?" vraagt die andere
"Eigenlijk heel eenvoudig. Je telt de poten en deelt de uitkomst door vier!"When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
Die fiets humor was wel heel droog
Ik heb er ook 1:
Vraag je aan iemand: Wat is het verschil tussen een boterham kaas en een dode vis?
Vaak zeggen ze dan: Het verschil? Ik zou het niet weten..
Jij: nou dan weet ik wel bij wie ik nooit meer een boterham kaas eet!OntwerpExpert.net / Websites en Reclame op maat![]()
Jantje krijgt op school les over de Tweede Wereldoorlog. De juf vertelt over concentratiekampen en hoe erg dit allemaal wel niet was. Jantje begint hard te huilen. Juf: "Waarom huil je?" Jantje: "Mijn opa is overleden in een concentratiekamp."
Juf en de hele klas kijken Jantje verschrikt aan... "Hoe is dat zo gekomen, Jantje?" Jantje: "Hij is met z'n dronken kop van een wachttoren gevallen..."
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"![]()
Zo uitgebreid kende ik 'm nog niet, dank...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef faalhaas666 het volgende:
Vond nog een oud tekstje op mijn computer...
FIETSENHUMOR:
<knip>
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.![]()
Lopen 2 mensen naast elkaar, zegt de een: mag ik in het midden lopen![]()
![]()
![]()
Lopen 3000 mensen naast elkaar, zegt de een: jezus wat een lange straat zeg
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: